275.000 blijkbaar.quote:
Tja, zelfs dan zou ik 4 ton plus een klein salaris niet zomaar door de plee spoelen. Is voor een Nederlandse club tegenwoordig best wel wat geld.quote:
Tarado meent dat Depay bij een goed seizoen richting Brazilië kan. Hoe denk jij daar over?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zelfs Stevie Wonder ziet dat Depay en vooral Bakkali een stuk meer potentie hebben. Nu Park ook nog komt en Narsingh de tweede helft van de competitie waarschijnlijk weer fit is is het een overbodige aankoop.
wat heb jij toch met voorhuidgang? Krijg er smerige associaties bijquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hendrix had daar een poosje mogen falen inderdaad. Maar ik denk dat Marcelo dan weer snel in de picture zou zijn gekomen. Da's geen voorhuidgang.
Daar is bijna iedereen het wel mee eens, denk ik. Aan de andere kant, stel dat hij zich geleidelijk ontwikkeld, dan kan het best wel een Alex-achtige situatie worden. Te goed voor de eredivisie, maar te weinig vertrouwen van zijn club.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:00 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Eens. Al zou ik hem dan weer nooit gehaald hebben, maar dat is een andere discussie.
Running gag bij mij op het werk. Iedere presentatie laat ik die voorbij komen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:04 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
wat heb jij toch met voorhuidgang? Krijg er smerige associaties bij
Sana kostte minder, dus wat was je punt over hem?quote:
Hij zou met Ola John concurreren en dat zou hij best wel kunnen winnen. Maar goed, dan moet hij dit seizoen aantonen in de basis een goed niveau te kunnen halen dan alleen een supersub te zijn. Ik zie in hem niet het toptalent zoals bijvoorbeeld Bakkali, maar gewoon een Europese subtopper.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tarado meent dat Depay bij een goed seizoen richting Brazilië kan. Hoe denk jij daar over?
Je vroeg het niet aan mij, maar waarom niet? Naast Robben is er geen flankspeler onbetwist wat mij betreft. Dan heb je Kuyt, Lens en Narsingh die daar vaak of onlangs hebben gespeeld in Oranje. Kuyt is te oud en zal in principe minder worden dit jaar. Lens is afwachten bij Kiev, terwijl Narsingh nog fit moet worden en te bezien is hoe hij gaat presteren dit seizoen. Afellay lijkt me voor Brazilie een afgeschreven zaak.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tarado meent dat Depay bij een goed seizoen richting Brazilië kan. Hoe denk jij daar over?
Hendrix kan dit jaar ook gewoon spelen en ervaring opdoen(Jupiler League met Jong PSV)quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:04 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Daar is bijna iedereen het wel mee eens, denk ik. Aan de andere kant, stel dat hij zich geleidelijk ontwikkeld, dan kan het best wel een Alex-achtige situatie worden. Te goed voor de eredivisie, maar te weinig vertrouwen van zijn club.
Hoeft niet negatief uit te pakken, maar normaliter is hij volgend jaar natuurlijk gewoon weg en zul je je altijd af blijven vragen of je met Hendrix op die positie niet dezelfde eindresultaten had gehaald maar wel een eigen jeugdspeler de volgende stap had kunnen laten zetten.
Papieren VI had het over 275.000.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:04 schreef StevenQ het volgende:
[..]
http://www.bd.nl/sport/vo(...)g-naar-psv-1.3888699
Onvergelijkbaar natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:06 schreef StevenQ het volgende:
[..]
Hendrix kan dit jaar ook gewoon spelen en ervaring opdoen(Jupiler League met Jong PSV)
Maar ik zou er voor de club zelf voor kiezen om hem dan in de Eredivisie fouten te laten maken. Want dat zal vooral door onervarenheid komen, dezelfde onervarenheid die je nu ook bij de jonge huurling Rekik mag verwachten, echter profiteer je daar zelf helemaal niet van.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:06 schreef StevenQ het volgende:
[..]
Hendrix kan dit jaar ook gewoon spelen en ervaring opdoen(Jupiler League met Jong PSV)
Hij ging iets verder. Snelheid, kracht, passeerbeweging en een schot. Als hij zijn trucjes af zou leren of in ieder geval functioneler zou laten zijn, zou het wereldtopper kunnen worden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij zou met Ola John concurreren en dat zou hij best wel kunnen winnen. Maar goed, dan moet hij dit seizoen aantonen in de basis een goed niveau te kunnen halen dan alleen een supersub te zijn. Ik zie in hem niet het toptalent zoals bijvoorbeeld Bakkali, maar gewoon een Europese subtopper.
Ik doelde eigenlijk meer op het feit dat hij denkt dat hij dit jaar een stormachtige ontwikkeling gaat doormaken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je vroeg het niet aan mij, maar waarom niet? Naast Robben is er geen flankspeler onbetwist wat mij betreft. Dan heb je Kuyt, Lens en Narsingh die daar vaak of onlangs hebben gespeeld in Oranje. Kuyt is te oud en zal in principe minder worden dit jaar. Lens is afwachten bij Kiev, terwijl Narsingh nog fit moet worden en te bezien is hoe hij gaat presteren dit seizoen. Afellay lijkt me voor Brazilie een afgeschreven zaak.
als hij zich stormachtig weet te ontwikkelen zou dat best kunnen, maar voor nu lijkt mij dat een brug te ver.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij ging iets verder. Snelheid, kracht, passeerbeweging en een schot. Als hij zijn trucjes af zou leren of in ieder geval functioneler zou laten zijn, zou het wereldtopper kunnen worden.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij ging iets verder. Snelheid, kracht, passeerbeweging en een schot. Als hij zijn trucjes af zou leren of in ieder geval functioneler zou laten zijn, zou het wereldtopper kunnen worden.
Dan heb ik dat verkeerd geïnterpreteerd. Je was wel enthousiast toch?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]Dat laatste heb ik niet gezegd maar hij heeft zeker potentie
Zeker, maar ik zei dat hij eens goed moet kijken naar wat CR7 heeft afgeleerdquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan heb ik dat verkeerd geïnterpreteerd. Je was wel enthousiast toch?
Opzich zou dat voor mij geen verrassing zijn. Depay krijgt nu het vertrouwen en heeft in principe bijna geen concurrentie voor zijn positie wat inhoudt dat hij het hele jaar gaat spelen. Vorig jaar aan het einde van het seizoen zag je al dat hij beter en beter aan het worden was, bijna bij iedere invalbeurt kwam er veel dreiging van Depay. In de voorbereiding van dit seizoen lijkt het gewoon op die voet verder te gaan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op het feit dat hij denkt dat hij dit jaar een stormachtige ontwikkeling gaat doormaken.
Daarmee doel je, neem ik aan, op efficiënt omgaan met balbezit?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker, maar ik zei dat hij eens goed moet kijken naar wat CR7 heeft afgeleerd
Dat hij geen concurrentie heeft kan ook tegen hem gaan werken. Ik denk dat het wel goed zit. Weet alleen niet hoe het nu mentaal zit.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Opzich zou dat voor mij geen verrassing zijn. Depay krijgt nu het vertrouwen en heeft in principe bijna geen concurrentie voor zijn positie wat inhoudt dat hij het hele jaar gaat spelen. Vorig jaar aan het einde van het seizoen zag je al dat hij beter en beter aan het worden was, bijna bij iedere invalbeurt kwam er veel dreiging van Depay. In de voorbereiding van dit seizoen lijkt het gewoon op die voet verder te gaan.
Ander leuk pluspuntje voor PSV is dat hij een geweldige vrije trap lijkt te hebben, hierdoor kan hij ook nog eens extra beslissend worden voor dit PSV, krijgt hij ook meer "moraal" van.
Ja en van die kermistrucjes krijg je doodschoppenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daarmee doel je, neem ik aan, op efficiënt omgaan met balbezit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |