dat kan wel hoor. google maar eens op mozaiektrisomie21quote:maandag 29 juli 2013 @ 20:20:44 #300
Haantjedevoorste [Haantjedevoorste
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 17:20 schreef hunter2011 het volgende:
De baby van Perez heeft volgens mij lichtelijk het down-syndroom (kan dat?), is op zich geen schande, maar daarom ziet-ie er een beetje eigenaardig uit.
Nee, je kan niet lichtelijk het downsyndroom hebben. Of je hebt een chromosoom extra, of niet.
me tooquote:
Oe! Wat een poppetje!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:30 schreef Starlie het volgende:
Vince Vaughn met knappe dochter Locklyn!
[ afbeelding ]
wauw wat een knappiequote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:30 schreef Starlie het volgende:
Vince Vaughn met knappe dochter Locklyn!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tering wat is die mager geworden zegquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:54 schreef Starlie het volgende:
Klein beetje een celeb: Farah Abraham met "schattige" dochter Sophia (ik vind ze beide een beetje op een reptiel lijken)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Coleen compenseert de kleur voor Wayne en kinders?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:54 schreef Starlie het volgende:
Coleen Rooney en koters:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze was toch altijd al zo?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 03:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tering wat is die mager geworden zeg
Hier zie ik anders haar ribben niet:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja idd, maar wow zo groot alweer, ik herinner me ze nog de helft kleiner en in roze jurkjesquote:
Eindelijk een foto van Perez die ik leuk vind!quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eindelijk een foto van Perez Mario Jr die ik leuk vind!
je bedoelt waar de baby een beetje normaal eruit zietquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eindelijk een foto van Perez die ik leuk vind!
Ja, maar waar vader ook niet zo idioot doet/lijktquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:39 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
je bedoelt waar de baby een beetje normaal eruit ziet
Een 'fuck off!-hoofd', en terecht. Niet heel charmant ook verder, als je achterwerk over zo'n harnas heen bubbeltquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:35 schreef Appelbloesem het volgende:
Lourdes heeft het in ieder geval heel gezellig, dat zie je zo!
quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, maar waar vader ook niet zo idioot doet/lijkt
Neem aan dat NL niet het enige land is waar we die foto's zien.. Wellicht heeft Perez mee gekregen op internet dat mensen de foto's een beetje weird vonden? Vast niet maar kan. Zijn genoeg celebs die zichzelf googlen enzquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:39 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
je bedoelt waar de baby een beetje normaal eruit ziet
vind ik wel meevallenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:01 schreef contactpersoon het volgende:
[..]
Arm kind, ze lijkt op d'r vader.
De meest recente die ik kan vindenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:50 schreef Poesopstokje het volgende:
Zijn er recente foto's van die tweevan Adam Sandler? Ben benieuwd of ze een beetje goed zijn opgedroogd inmiddels..
quote:Op zondag 18 augustus 2013 05:06 schreef Kim-Holland het volgende:
Van eigen bodem; Julius en Rob de Nijs![]()
[ afbeelding ]
Btw; wat is het stil rond familie de Nijs..problemen?
[ afbeelding ]
Ik heb telkens het idee dat Jessica enkel kleine baby's heeft, maar deze wordt natuurlijk ook groter.quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:51 schreef kvd het volgende:
Maxwell, van Jessica Simpson
[ afbeelding ]
Ik vind ze niet minder mooi dan minstens de helft van de bekende kinderen die in dit topic staan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:47 schreef kvd het volgende:
De meest recente die ik kan vinden
Sadie
september 2012
[ afbeelding ]
Sunny
october 2012
[ afbeelding ]
Geen idee, weet wel dat Jet laatst een operatie heeft gehad, dat haar schildklier is weggehaald (vorige maand)quote:Op zondag 18 augustus 2013 05:06 schreef Kim-Holland het volgende:
Van eigen bodem; Julius en rob de Nijs![]()
[ afbeelding ]
Btw; wat is het stil rond familie de Nijs..problemen?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor wie vind je dat nodig dan?quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:12 schreef oh-oh het volgende:
Doen ze daar niet aan van die corrigerende helmpjes of zo?
quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:08 schreef kvd het volgende:
[..]
Geen idee, weet wel dat Jet laatst een operatie heeft gehad, dat haar schildklier is weggehaald (vorige maand)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:02 schreef Starlie het volgende:
[..]Vast een lief kind!
Ach het hoofd is gewoon raar, kijk naar zijn vader.quote:
not the mama!quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:04 schreef Appelbloesem het volgende:
Hahahah! Omg, "The Dinosaurs" heette dat toch?!
Hij lijkt sprékend!
quote:
Wat is Lorenzo toch een mooi kindjequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:31 schreef June. het volgende:
Snooki en Lorenzo![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:51 schreef kvd het volgende:
Maxwell, van Jessica Simpson
[ afbeelding ]
Wow die lijken echt op elkaar jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:51 schreef kvd het volgende:
Ik zie het nu pas, Maxwell heeft best wel wat weg van grotere neef Bronx, meer meisjesachtig, maar zeker ook wat herkenbaars
Bronx
[ afbeelding ]
Ik vind hem op moeders lijken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 08:30 schreef Markeerstift het volgende:
Haha rob de Nijs heeft echt een kopietje van zichzelf laten maken!
Ik vraag me af of er überhaupt wel wat van moeder inzit, ze gingen niet voor niets naar Spanje lijkt me.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind hem op moeders lijken.
Edit: Op de later geplaatste foto lijkt hij wel de ogen van zijn vader te hebben?!
Ow..... geen idee. Vond de eerste foto wel een beetje mams.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er überhaupt wel wat van moeder inzit, ze gingen niet voor niets naar Spanje lijkt me.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:06 schreef kvd het volgende:
Vast wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ik met mijn jongste zoon op die leeftijd in de Efteling kwam werd ik verzocht hem terug te zetten want die mocht je niet meenemen (het was net een Laaf).
Is helemaal goedgekomen![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:10 schreef lily het volgende:
[..]
Vast wel.
Toen ik met mijn jongste zoon op die leeftijd in de Efteling kwam werd ik verzocht hem terug te zetten want die mocht je niet meenemen (het was net een laaf).
Is helemaal goedgekomen
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:10 schreef lily het volgende:
[..]
Vast wel.
Toen ik met mijn jongste zoon op die leeftijd in de Efteling kwam werd ik verzocht hem terug te zetten want die mocht je niet meenemen (het was net een Laaf).
Is helemaal goedgekomen
Wat is dat toch dat Royalty's de honden er bij op zetten?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:57 schreef Turbomuis het volgende:
William en Kate met George
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaa, maar honden erbij ziet het er lekker landelijk en wat-zijn-ze-heerlijk-gewoon-gebleven uit!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:55 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wat is dat toch dat Royalty's de honden er bij op zetten?
Als ik een familiekiekje maak zet ik onze katten toch ook niet op schoot?
die zwarte of die dood-liggende-blonde?quote:
Oh oeps, die ander had ik niet eens gezien.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
die zwarte of die dood-liggende-blonde?
Als je ze dan op de kiek zet, doe t dan goed
De foto's zijn dan ook gemaakt door papa Middleton en niet door een beroepsfotograaf...het idee is wel leuk, maar voor officiele dingen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:06 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Jaaa, maar honden erbij ziet het er lekker landelijk en wat-zijn-ze-heerlijk-gewoon-gebleven uit!
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:55 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heb geen baby-foto zonder kat, dat beest moest er altijd bij zijn met zijn snufferd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]Hier wel, er gaat geen kind op de kiek zonder dat er een of meerdere honden bij staan!
Katten zou ik ook niet doen idd
Met de hond ga je op pad en dus ook buiten. Die kat ligt de hele dag voor pampusquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:55 schreef Vlindur het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met de hond ga je op pad en dus ook buiten. Die kat ligt de hele dag voor pampus
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]Beter nog is die de hele dag zelf op pad!
Ik gooi ze allebei in de strijd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]Hier wel, er gaat geen kind op de kiek zonder dat er een of meerdere honden bij staan!
Katten zou ik ook niet doen idd
Echt?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:30 schreef Spees_Eend het volgende:
Samuel Affleck. Wat een knapperd!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gooi ze allebei in de strijd.
Maar mijn hond en kat zijn ook een soort royalties, dus dan krijg je dat.
Arm kind.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:24 schreef Kim-Holland het volgende:
*zucht*
Kim K met Blanket.
[ afbeelding ]
Dat ja eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt?
Ik vind het kindje een grappig bekkie hebben, maar het lijkt een beetje platgeslagen, dus knap zou ik hem niet willen noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |