SPOILER: De KandidatenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
maaikequote:Op maandag 29 juli 2013 21:03 schreef Karelnoord het volgende:
Wat voor idioots heeft zij nou weer aan!
Idd :p. Net als die gare broeken met zo'n laag kruis. Ziet er ook niet uit en alleen vrouwen vinden het leuk.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:04 schreef Poc. het volgende:
[..]
Zo'n kledingstuk die vrouwen elkaar aanpraten
Want alles wat we aandoen moet idd zijn om mannen te pleasen.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:04 schreef Poc. het volgende:
[..]
Zo'n kledingstuk die vrouwen elkaar aanpraten
Harembroekenquote:Op maandag 29 juli 2013 21:04 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Idd :p. Net als die gare broeken met zo'n laag kruis. Ziet er ook niet uit en alleen vrouwen vinden het leuk.
drollevangers, die vindt niemand mooiquote:Op maandag 29 juli 2013 21:04 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Idd :p. Net als die gare broeken met zo'n laag kruis. Ziet er ook niet uit en alleen vrouwen vinden het leuk.
Dat jij dat weet!quote:Op maandag 29 juli 2013 21:03 schreef Postbus100 het volgende:
Dat heet een jumpsuit met aztekenprint
Edit: of eigenlijk
Norah Jones achtig, heerlijk behang.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:06 schreef Poc. het volgende:
Ik vind dit wel mooi![]()
Al zou ik het zelf nooit opzetten
Toen die dingen net in waren (en ik ze foei-, maar dan ook foeilijk vond (en vind)) heb ik er met een vriendin een studie aan gewijd. Het intrigeerde ons beiden hoe vrouwen dat in vredesnaam durfden te dragen.quote:
Ik twitter dat ik zit te poepenquote:
Dat editknopje en quoteknopje staan te dicht op elkaarquote:
Zang is bij elk optreden bijna te zacht vanavondquote:Op maandag 29 juli 2013 21:13 schreef alors het volgende:
Ja het klinkt niet zo best, je hoort zijn zang nauwelijks.
Hij zingt ook niet erg zuiverquote:Op maandag 29 juli 2013 21:13 schreef alors het volgende:
Ja het klinkt niet zo best, je hoort zijn zang nauwelijks.
Nee dat is DeLuna.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:15 schreef Cee het volgende:
alors, vind je deze zweetkezen nou lekkertjes?
Blijkbaar nietquote:
Eh het is live, dus tenzij de van tevoren iets hebben opgenomen denk ik het niet.quote:
10 minuten reclame erna dus nog maar 10 min ofzoquote:Op maandag 29 juli 2013 21:19 schreef alors het volgende:
[..]
Blijkbaar nietwant de programmering duurt ook niet langer dan nog 20 min...
Da's het eerste dat me opviel toen ik inschakelde.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:22 schreef Poc. het volgende:
Giel is net naar het toilet geweest en is z'n riem vergeten?
ah, brilmeneer zegt precies hetzelfdequote:Op maandag 29 juli 2013 21:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
daar heeft het inderdaad wel iets van weg. Wel de oude dan...
quote:Op maandag 29 juli 2013 21:26 schreef Karelnoord het volgende:
Micheal > Maaike > De rest > die pestmuts.
Nee dat zou gewoon echt niet kunnen..quote:
Tsja, echt stabiel komt hij niet overquote:Op maandag 29 juli 2013 21:27 schreef J0ycie88 het volgende:
Wat heeft hij nou heel de tijd over michael te zeggen..
Sloeg echt nergens op, volgens mij mag hij hem nietquote:Op maandag 29 juli 2013 21:27 schreef J0ycie88 het volgende:
Wat heeft hij nou heel de tijd over michael te zeggen..
Michael bedoel je?quote:
Pwusiesquote:Op maandag 29 juli 2013 21:28 schreef Cee het volgende:
Oh ja zo heeft ie natuurlijk 2 in 1 klap net als vorig jaar.
quote:Op maandag 29 juli 2013 21:29 schreef Poc. het volgende:
Al denk ik dat Maaike de winnaar blijft qua succes en ook in de toekomst zal blijven
quote:Op maandag 29 juli 2013 21:30 schreef Cee het volgende:
Doen ze natuurlijk expres omdat ik te laat inschakelde.
Gieltje leest mee op z'n iPadquote:Op maandag 29 juli 2013 21:30 schreef Cee het volgende:
Doen ze natuurlijk expres omdat ik te laat inschakelde.
quote:Op maandag 29 juli 2013 21:31 schreef alors het volgende:
[..]Het is je gegund hoor, dit is prachtig
Ik & Giel, matties 4 life.twitter:giel3fm twitterde op donderdag 25-07-2013 om 08:30:48@CeeJayEff haha gefeliciteerd met de eeuwige eer! reageer retweet
Serieus? Ik vond eigenlijk bijna alle nummers wel goed vanavond. Lucas, Judy en Michael als uitschieters.quote:
Hmm niet mee eens. Hij weet zich vaak geen houding te geven heb ik het idee..quote:
Godsamme, wauwauwauw!quote:Op maandag 29 juli 2013 21:32 schreef Cee het volgende:
[..]Ik & Giel, matties 4 life.twitter:giel3fm twitterde op donderdag 25-07-2013 om 08:30:48@CeeJayEff haha gefeliciteerd met de eeuwige eer! reageer retweet
Als Michael een ondervoede Afrikaan was geweest, was ie nooit meer gestopt met huilenquote:Op maandag 29 juli 2013 21:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
elke keer als ik hem zie of hoor jankt hij wel een keer
quote:Op maandag 29 juli 2013 21:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als Michael een ondervoede Afrikaan was geweest, was ie nooit meer gestopt met huilen
[..]
Als Michael een ondervoede Afrikaan was geweest, was ie nooit meer gestopt met huilen
[..]
[..]
Zo mooi dat ik even in m'n auto ben blijven zittenquote:Op maandag 29 juli 2013 21:34 schreef Cee het volgende:
Ik versta het niet zo goed maar het klinkt zo godsammewauwauws-met210tegendevangrail-lekker.
Ja, al heb je dan alsnog wel een litteken, ik hoor ook bij de clubquote:Op maandag 29 juli 2013 21:34 schreef Poc. het volgende:
Z'n wenkbrauw had hij trouwens beter even kunnen laten hechten
Tom Waits 2.0quote:Op maandag 29 juli 2013 21:35 schreef MPC60 het volgende:
Ik vind die Michael altijd zo slecht te verstaan, mompel mompel door zn lippen heen.
Ja raar dat ze niet even gingen swingen idd.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:35 schreef iBenny het volgende:
Is er oemand overleden ofzo? Kijk dan hoe ze erbij staan met hun armpjes
Ik begin enthousiast met de eerste aflevering, dan denk ik al gauw "quote:Op maandag 29 juli 2013 21:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Volgende x will ik het toch wat meer volgen.
ja dit wel. Te sloom vooral.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:46 schreef Cee het volgende:
En ik kijk DBSSW niet omdat het me te sloom en incrowd-achtig is
Heb er niet veel van gezien, zijn slotoptreden wel, maar is hij altijd zo onverstaanbaar?quote:
Ja, over dat internationale... ik zat gisteren al even naar die tekst van die Michael te luisteren en heb het voor de zekerheid nog eens nagezocht:quote:Op maandag 29 juli 2013 22:04 schreef Postbus100 het volgende:
Onder een Youtubefilmpje staat het wel treffend verwoord:
"Als Maaike wint hebben we een nationaal ster, als Michael wint internationaal.
(ikvindzeallebeigoed)"
quote:"So until that day is mine Darling I would will wait for you"
Was dat die laatste dame? Die was uitstekend inderdaad.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:28 schreef pfaf het volgende:
Puur op gisteren had Judy ook zeker moeten winnen.
Die ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Was dat die laatste dame? Die was uitstekend inderdaad.
Lijkt mij een bloedirritant mens om mee samen te werken. Al die probleempjes en steeds dat gejammer. Ok, vervelend dat je vroeger gepest bent. Maar om nu je hele leven het slachtoffer uit te hangen schiet je ook niks mee opquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:30 schreef female81 het volgende:
Dat zogenaamde 'moeilijke' vind ikzelf dan juist weer leuk.
Pfoeh zeg, wat een harde veroordeling van iemand die je verder helemaal niet kent.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:40 schreef Poc. het volgende:
[..]
Lijkt mij een bloedirritant mens om mee samen te werken. Al die probleempjes en steeds dat gejammer. Ok, vervelend dat je vroeger gepest bent. Maar om nu je hele leven het slachtoffer uit te hangen schiet je ook niks mee op
En toch was daar iets mee, op de een of andere manier. Puur qua concept (zangeres met op piano gebaseerde songs) zou ze mij van alle deelnemers het meest aan moeten spreken, maar dat is duidelijk toch niet zo. Dus wat dat nu is, los van het feit dat alles wat ze deed al eens beter gedaan is... Maar dat laatste geldt voor alle deelnemers natuurlijk en is dus geen maatstaf.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die ja.
Was alleen een moeilijk meisje waardoor Giel haar niet durfde te laten winnen, maar ze heeft de beste stem, heeft een paar mooie nummers geschreven, beheerst haar instrument én heeft de meeste progressie gemaakt de laatste maanden.
Oh, en nou ga jij nog even via een publiek forum je gram halen? Dat vind ik evenmin fair.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:39 schreef milaya het volgende:
Michael Prins is een 1e klas klootzak. Had een relatie met een meisje die ik ken, heeft haar als vuil behandeld. Ongelooflijk dat zo'n lul nu zo wordt opgehemeld. Dat verdient ie niet. Zum kotzen.
tsss. James cunt kan er geen reet van. Niet echt een compliment.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:47 schreef Iwanius het volgende:
Bij toeval zapte ik naar Nederland 3 op het moment dat de winnaar zijn nummer speelde en ik moet eerlijk zeggen: Geweldig hoor. Dit kan wat worden met deze vent. Heel mooi en emotioneel vertolkt het nummer wat hij speelde.
Gaan we heel veel van horen. Misschien een nieuwe James Blunt in de maak?
Welke beide?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:49 schreef pfaf het volgende:
Dat vind ik een grove belediging voor beide.
M&M.quote:
Eens.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:45 schreef Saysem het volgende:
10x liever Nielson dan Michael. Een beetje steenkolenengels mompelen en ontzettend de "artiest" uithangen. Nee bedankt.
Ben ik het eigenlijk ook wel mee eens. De kans dat ik naar het album van Nielson zal luisteren schat ik ook een stuk hoger in dan het album van Michaelquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:45 schreef Saysem het volgende:
10x liever Nielson dan Michael. Een beetje steenkolenengels mompelen en ontzettend de "artiest" uithangen. Nee bedankt.
Gedeeltelijk mee eens. Ik irriteer me ook mateloos aan zijn attitude. Als hij een echt blues album zou maken zou ik het echter nog wel graag willen luisteren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:45 schreef Saysem het volgende:
Mwah, valt nog best mee. In het Engels ook.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Zal niet het beste nummer van de cd zijn, denk ik zomaar.
Ken je Armand al? Anders zou je daar ook eens wat van moeten luisteren. Ligt wel in je straatje dan, vermoed ik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:03 schreef geindoctrineerd het volgende:
Jeroen Kant. Wat een heldennummers schrijft die jongen. Prachtige teksten, moeilijke dingen makkelijk verwoord. Jammer dat hij er zo snel uitging, zou graag zijn albums op vinyl willen hebben
daar ben ik te min voor...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ken je Armand al? Anders zou je daar ook eens wat van moeten luisteren. Ligt wel in je straatje dan, vermoed ik.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:29 schreef pfaf het volgende:
Als Maaike een album zonder band, met nummer als die over haar broer en die van de auditie opneemt, koop ik m direct.
quote:Tip! Vanavond staan De Beste Singer-Songwriters in Paradiso Amsterdam, en het hele concert is vanaf 19.55 uur te volgen via een livestream op http://www.debestesingersongwriter.nl/!
http://www.debestesingersongwriter.nl/index.php?id=11356quote:Wie zie jij het liefst in de De Beste Singer-Songwriter-Feestdagenspecial?
Er komt een De Beste-Singer-Songwriter van Nederland-Feestdagenspecial!
Tijdens de Feestdagenspecial treden vijf singer-songwriters op met hun eigen geschreven nummers, bekende én onbekende kerstliedjes. De line-up bestaat uit beide winnaars van het programma, Douwe Bob en Michael Prins én kandidaten Nielson en Maaike Ouboter. Wie de vijfde kandidaat wordt is nog niet bekend. Wie van deze oud-finalisten (uit seizoen 1 en seizoen 2) zie jij het liefst naast deze vier kandidaten in de Kerstspecial?
Let op: Je kunt maar één keer stemmen!
De Beste Singer-Songwriter van Nederland-Feestdagenspecial zie je op maandag 23 december om 20.30 uur op Nederland 3.
Me too. Ze hebben een aantal dingen veranderd.quote:
maaikequote:Op maandag 19 mei 2014 21:56 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb nog niet echt pareltjes gehoord
vorig jaar was echt een topseizoen
Demira, Lucas, Michael Prins, Jasper Mook
Die tweede kwam nog wel uit Winschoten dus daar zou ik eigenlijk veel sympathie voor moeten hebben, maar die was echt heel matigquote:Op maandag 19 mei 2014 22:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In Stadskanaal begrijpen ze dit niet.
Datquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:07 schreef alors het volgende:
Valentina snapte ik nog, maar die andere chick was zo 13 in een dozijn niksig. Waarom die niet die jongen met mutsje?
Ook mee eens. Bij de bekendmaking van de tweede dacht ik echt: hebben we die ook gehoord?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:07 schreef alors het volgende:
Valentina snapte ik nog, maar die andere chick was zo 13 in een dozijn niksig. Waarom die niet die jongen met mutsje?
Giel is 1.70 geloof ik.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:39 schreef computergirl het volgende:
Is Giel zo klein of is deze kerel zo'n reus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |