SPOILER: De KandidatenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, maar wellicht wil je met wat meer inhoud reageren?quote:
Weinig. Iedereen heeft wel een imago dat ze uit willen stralen, bewust of onbewust. Mijn opmerking was meer gericht op de toon van je post. Daarnaast denk ik dat er aardig wat talent bij zit die meer kunnen worden dan de 'xfactor' eendagsvliegen die we al zoveel hebben.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wellicht wil je met wat meer inhoud reageren?
Wat is het verschil tussen de muts van Jasper en het hoedje van Michael? Tot 5 jaar terug zag ik namelijk niemand met zo'n hoedje lopen. Wat is het verschil tussen die muts en die nep accenten van een paar van de deelnemers?
Kan hij prima hebben.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:35 schreef remcoP het volgende:
Dat nieuwe kapsel van Paul.Heb blijkbaar lang de 3FM webcam niet bekeken.
Dat nummer klinkt zo lief.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:54 schreef alors het volgende:
Ze klinkt af en toe een beetje als Soko van I'll Kill Her.
Jeroen Kant was hiervoorquote:Op maandag 8 juli 2013 21:06 schreef alors het volgende:
Is er nog iemand voor Jasper geweest? is was even weg.
Ik vind die coaches sowieso irritant. Het begon al met Spikequote:Op maandag 8 juli 2013 21:09 schreef alors het volgende:
Wat lult zij nou, zonet zei ze tegen Lucas, maak het heel persoonlijk en specifiek, en nu moet het weer algemener?
Vreselijk genant ja, zo in de spotlight.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:11 schreef alors het volgende:
Lijkt me zo awkward om daar te staan en dat ze steeds gaan inzoomen en kijken of je al jankt
Soort van muzieksoulmates, ofzo?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:18 schreef Paxcon het volgende:
Begrijp ik nu goed dat ze een soort van relatie hebben?
Nee ik denk eerder bewondering. Brothers zingt hij ook.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:18 schreef Paxcon het volgende:
Begrijp ik nu goed dat ze een soort van relatie hebben?
Of die muts.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:22 schreef Lyza666 het volgende:
Ik hoop dat die baardmans eruit vliegt. Dat vind ik echt wel de minst goede.
Hoopte ik ook, maar niet dusquote:Op maandag 8 juli 2013 21:22 schreef Lyza666 het volgende:
Ik hoop dat die baardmans eruit vliegt. Dat vind ik echt wel de minst goede.
Laura? Vlaams? Waar zit jij naar te kijken dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:13 schreef Ooi86 het volgende:
Ik vind Laura er nogal slecht uitzien. Ben ik de enige daarin?
Wie in hemelsnaam is Laura?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:13 schreef Ooi86 het volgende:
Ik vind Laura er nogal slecht uitzien. Ben ik de enige daarin?
Laura Jansen. In de jury van gister. Je weet wel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:54 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Laura? Vlaams? Waar zit jij naar te kijken dan?
Gelukkig, ik ben niet de enige.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:52 schreef Postbus100 het volgende:
De term 'mijn muzikale vrienden' komt me de strot uit
Eens, maar goed, dat meisje is 16 geloof ik. Douwe Bob werd vorig jaar ook boos toen Boudewijn de Groot het terecht durfde te zeggen dat zijn protestlied eigenlijk geen protestlied is. Zal wel met leeftijd te maken hebben.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vond Judy de minst slechte. Dit was niet zo'n hele goede ronde. Ik kan van de helft niet horen wat ze zingen eigenlijk. Als er dan wat van gezegd wordt en ze reageren met:"Laat me gewoon." Is dat wel een beetje triest.
Maandag die lui van Kanequote:Op woensdag 10 juli 2013 21:52 schreef Postbus100 het volgende:
De term 'mijn muzikale vrienden' komt me de strot uit
Ik ben gelukkig dus niet de enige die dat vind.quote:
Ohja Nirvana natuurlijk.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:59 schreef Karelnoord het volgende:
Dat Yeah Yeah Yeah komt me ook wel bekend voor.
geheheh dat kent hij vast welquote:Op maandag 15 juli 2013 21:00 schreef Cee het volgende:
Die jongen vraagt zich af wie Allison Chase is.
Ik weet niet, ik heb alleen de eerste aflevering gezien hiervan. Is ie normaal gesproken wel goed?quote:
Alice in Chains wilde je eigenlijk schrijven mag ik hopen?quote:Op maandag 15 juli 2013 21:00 schreef Cee het volgende:
Die jongen vraagt zich af wie Allison Chase is.
Nee, juist niet, ik wilde een grapje maken maar dat kwam blijkbaar niet over.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:02 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Alice in Chains wilde je eigenlijk schrijven mag ik hopen?
Ja, ik vind van wel.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik heb alleen de eerste aflevering gezien hiervan. Is ie normaal gesproken wel goed?
Ik had em door hoor, ik kende ons Ceeke toch!quote:Op maandag 15 juli 2013 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, juist niet, ik wilde een grapje maken maar dat kwam blijkbaar niet over.
Ja iddquote:Op maandag 15 juli 2013 21:12 schreef Cee het volgende:
"Ik snap wel, meisjes vinden het helemaal te gek, maar..."
Want muziek is voor jongens.
Ik denk dat het Noords Holland/ West-Fries is, want hij komt niet uit Friesland voor zover ik weet, en ik zou dat wetenquote:Op maandag 15 juli 2013 21:13 schreef Poc. het volgende:
Wat heeft hij een raar accent. Iets Fries maar toch ook weer niet
Ik zou het als semi-Fries ook moeten wetenquote:Op maandag 15 juli 2013 21:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat het Noords Holland/ West-Fries is, want hij komt niet uit Friesland voor zover ik weet, en ik zou dat weten
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:19 schreef alors het volgende:
[..]
Nee ik denk eerder bewondering. Brothers zingt hij ook.
Maar goed deze man kan ook Altijd is Kortjakje ziek zingen en dan is het nog fantastisch, wat een stem
Dit is niet direct een pianoliedjequote:Op maandag 15 juli 2013 21:21 schreef Karelnoord het volgende:
Ik weet nu al dat ik dit liedje niet leuk ga vinden.
> Pianoliedjes.
Jup, elke keer staat ze op het punt om in janken uit te barstenquote:Op maandag 15 juli 2013 21:24 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Idd typisch zo'n iemand die vroeger gepest werd en zich nu om niks aangevallen voelt.
quote:Op maandag 15 juli 2013 21:24 schreef Cee het volgende:
"I got what it takes so don't you worry 'bout my AIDS"?
quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 21:24 schreef Cee het volgende:
"I got what it takes so don't you worry 'bout my AIDS"?
HAHA GMTAquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 21:24 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Idd, maar dat wist ik toen het begonnen was nog niet he.
Je zat in de goede richting kijkend naar haar commentaarquote:Op maandag 15 juli 2013 21:24 schreef Poc. het volgende:
[..]
Jup, elke keer staat ze op het punt om in janken uit te barsten
Dat zei hij ook niet. Het ging om wie het beste gebruik maakte van de toevoeging van de band.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:29 schreef DrMarten het volgende:
Ach hou nou toch op. Ga niet zeggen dat Demira beter was dan Michael.
Mwah... Misschien herinner ik het me ook niet helemaal goed meer van vorig jaar, maar ik vind er dit jaar weinig bij hoor. Welke deelnemers van nu zie jij als de uitblinkers?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:59 schreef pfaf het volgende:
Ik vind het niveau dit jaar zeker niet minder, vorig jaar was het veel gemiddelder, dit jaar zijn er enkele uitblinkers. Die zeikmuzikant met die muts zorgt er echter voor dat het gemiddelde gelijk is aan vorig jaar. Wat een pokkeherrie zeg.
Ja het gaat over orale seks.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:48 schreef Cee het volgende:
Swallows als in zwaluwen of als in slikt door?
Het was toch zelf geschreven?quote:Op maandag 22 juli 2013 20:51 schreef iBenny het volgende:
Nog nooit van dit nummer gehoord eigenlijk
Beidenquote:Op maandag 22 juli 2013 20:56 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Voorspelbare duo's of voorspelbare liedjes?
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:56 schreef alors het volgende:
Ze hadden gewoon Charles en Eddie moeten doen
Ik moest heel goed luisteren, maar begrijp wat je bedoeltquote:Op maandag 22 juli 2013 21:03 schreef J0ycie88 het volgende:
Judy heeft ook wat weg van de stem van Joan Franka.
Ik kom er ook pas tijdens deze aflevering achter. Eerder viel het me niet echt op. Dat komt omdat ze misschien ook altijd af werd geschilderd als een adele-lookalike.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moest heel goed luisteren, maar begrijp wat je bedoelt
Vooral die WOAH! die hij in z'n autocue-zin toevoegde, zo van, "hebben we dat even mooi geflikt".quote:
Hij zei toch iets van 'het was echt een hel om in Amsterdam te komen' zal wel file/omleidingen zijn geweest.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:13 schreef J0ycie88 het volgende:
Waarom was hij nou in vredesnaam te laat. Het werd half verteld en half niet. Vermeld het dan niet dat hij te laat was denk ik dan..
Ik vond het ook niet helemaal lekker klinken inderdaadquote:Op maandag 22 juli 2013 21:14 schreef Karelnoord het volgende:
Die stemmen matchen niet echt bij elkaar vind ik.
Haha dit verwoordt wel mooi wat ik gisteren ook dacht. Het klinkt wel mooi maar het is niet echt 'af'.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:22 schreef Cee het volgende:
Dit zijn gewoon excuses om geen duidelijke vorm met begin en eind aan te nemen. Gewoon lekker veilig een voortkabbelend liedje maken met een paar zinnetjes erin, 3 minuten zo vullen, hup klaar.
Over welk lied gaat dit?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:23 schreef Saysem het volgende:
[..]
Haha dit verwoordt wel mooi wat ik gisteren ook dacht. Het klinkt wel mooi maar het is niet echt 'af'.
Klopt. Ik krijg het idee dat er wel een langere versie is, maar dat ze zichzelf moeten houden aan een tijdslimiet van (in dit geval) 2,5 minuut. Dan krijg je een beetje het DWDD-effect: als het net lekker bezig is, houden ze op.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:23 schreef Saysem het volgende:
[..]
Haha dit verwoordt wel mooi wat ik gisteren ook dacht. Het klinkt wel mooi maar het is niet echt 'af'.
quote:
hun favoriet en een nieuwe toch?quote:Op maandag 29 juli 2013 20:48 schreef Karelnoord het volgende:
Hebben ze trouwens ook nog een nieuw liedje geschreven of is het allemaal herhaling ?
Ja, het klinkt nogal nasaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |