Zoals ik al zei, normen en waarden worden gevormt door diegene die je nu bent. Net zoals beginners vaak de normen en waarden hebben om een vrouw niet aan te spreken omdat ze denken dat ze dan lastig gevallen wordtquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:12 schreef motorbloempje het volgende:
Begrijpend lezen is niet jouw ding, maargoed, dat hadden we al eerder geconstateerd, geeft niet.
Ik begin altijd Nederlands. De leukste 3 meisjes waren Italiaans, Amerikaans en Zweeds. Amsterdam i guessquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:50 schreef firefly3 het volgende:
Pope waarom spreek je iedereen standaard in het engels aan?
Neem gewoon je kat mee tijdens het uitgaan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:11 schreef kingtoppie het volgende:
Ik spreek altijd iedereen in het kats aan, ik zeg altijd beleefd ''miaauw''
Ik word altijd gelijk geaaid, vrouwen vinden mij super lief en schattig.
Kan het ook met een slang?quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Neem gewoon je kat mee tijdens het uitgaan.
Komen al die meisjes op je af.
Niet voor jou maar goed ze komen nog steeds op je af.
Maakt toch niet uit dat ze niet voor jou naar je toe komen. Als ze maar voor jou blijven.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Neem gewoon je kat mee tijdens het uitgaan.
Komen al die meisjes op je af.
Niet voor jou maar goed ze komen nog steeds op je af.
Vrouwen willen nog wel eens panisch doen over dat soort beesten. Of nou ja genoeg mannen ook.quote:
Met je lul uit je broek lopen is onbeleefdquote:
Bedankt voor de wijze raad.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Vrouwen willen nog wel eens panisch doen over dat soort beesten. Of nou ja genoeg mannen ook.
Maar misschien vind je daardoor wel dat speciale meisje wat jouw liefde voor slangen deelt. Dat kan.
Tegelmateriaal.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit dat ze niet voor jou naar je toe komen. Als ze maar voor jou blijven.
Ik vind het leuk om je verhalen te lezen. Blijf ze vooral posten.quote:
Als jij iemand aanspreekt... Ken je iemand in wezen gewoon helemaal nog niet, dus hoe kan je eigenlijk iemand aanspreken voor dat persoon?quote:
"Oh zo noem jij je lul, origineel"quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bedankt voor de wijze raad.
Hoe zou iemand reageren als ik vraag of ze mijn broeder wil zien?
Je weet in ieder geval dat het een vrouw is. De rest is daar om te ontdekken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als jij iemand aanspreekt... Ken je iemand in wezen gewoon helemaal nog niet, dus hoe kan je eigenlijk iemand aanspreken voor dat persoon?
Je hebt geen idee wat je aanspreekt namelijk.
Ben al een tijdje met pickup bezig, maar nooit echt hard gegaan. 2 maanden voor m'n vakantie heb ik fulltime gestudeerd, en ik had me voorgenomen om daarna dit gedeelte van m'n leven te gaan fixen. Zo snel mogelijk. De challenge is : 30 dagen elke dag uitgaan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:34 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om je verhalen te lezen. Blijf ze vooral posten.
Ik heb alleen je begin gemist. Hoe is deze uitdaging tot stand gekomen?
Heb je een soort challenge voor jezelf gezet of waar ben je precies mee bezig?
Leuk om meer te weten.
Wie is die hij?quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, normen en waarden worden gevormt door diegene die je nu bent. Net zoals beginners vaak de normen en waarden hebben om een vrouw niet aan te spreken omdat ze denken dat ze dan lastig gevallen wordtDe eerste keer dat je het doet, ben jij dat niet, maar na verloop van tijd kan je alle kanten op. Eerst ervaring doen, daarna pas oordelen
Je eigen waarheid op de proef stellen kost moed. Hilarisch ook dat hij dit nog nooit heeft gedaan, zelfs zoenen met iemand die je net kent is een stapje verder.
Zijn derde persoon.quote:
Damn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:47 schreef Pope-of-Dope het volgende:
De challenge is : 30 dagen elke dag uitgaan.
Exactly my words 2.quote:
Ik zie het nut er echt niet van in, 30 dagen stappen. Je gaat naar de makkelijkste plek om dames op te pakken. Doe het dan wat moeilijker en ga naar een bibliotheek ofzoquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:11 schreef ook_gek het volgende:
30 dagen stappen js geen kunst. Is makkelijk te doen, mits je niet los gaat qua drank.
Maar te zien aan zijn fanta bestelling zal dat wel goed zitten.
Of ga op de versiertoer.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik zie het nut er echt niet van in, 30 dagen stappen. Je gaat naar de makkelijkste plek om dames op te pakken. Doe het dan wat moeilijker en ga naar een bibliotheek ofzo.
Je moet ergens beginnen. Hij had wat ik begreep moeite om sociaal te zijn met mensen en zeker met vrouwen. Dat gaat prima lukken als je veel op stap gaat.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik zie het nut er echt niet van in, 30 dagen stappen. Je gaat naar de makkelijkste plek om dames op te pakken. Doe het dan wat moeilijker en ga naar een bibliotheek ofzo.
Of ga op jacht.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
30 nachten hosselen is beter dan 30 dagen thuiszitten? Ik betwijl dat ten zeerste..quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:49 schreef heloef het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, het is beter dan thuiszitten.
Ik hoop voor hem dat hij niet continu naar de zelfde tent gaat of in die 30 dagen slechts 5 tenten van binnen ziet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen. Hij had wat ik begreep moeite om sociaal te zijn met mensen en zeker met vrouwen. Dat gaat prima lukken als je veel op stap gaat.
Lees je zijn posts eigenlijk wel vraag ik mij af? Ik vind het in elk geval goed wat 'ie doet. Sowieso variatie.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:23 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat hij niet continu naar de zelfde tent gaat of in die 30 dagen slechts 5 tenten van binnen ziet.
En dan vraag je je af; waarom?quote:
Waarom vindt je het goed?quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:26 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Lees je zijn posts eigenlijk wel vraag ik mij af? Ik vind het in elk geval goed wat 'ie doet. Sowieso variatie.
Alleen niks voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |