Dag 22: Erg goede avond. Omdat de skihut vorige week niet zo'n succes was, stelde m'n maat voor om naar een technofeest in Amsterdam te gaan. Eenmaal binnengekomen klonk de muziek heel erg goed, waardoor ik me meteen al goed voelde. Eerste meisje dat ik aansprak was vrij bitchy. Na 10 seconden ''do you always try to hit on girls in the bathroom'', waarna ze wegliep.
Het boeide me vrij weinig. Gewoon weer lekker losgaan op de muziek. Ik zag er de humor wel van in dat wij de enige waren die het echt naar ons zin hadden, terwijl de rest in een hoekje alcohol weg aan het tanken was om er een beetje in te komen. Ben erg blij dat ik dit niet meer nodig heb. Naarmate het wat drukker werd konden we wat meer aanspreken. 2 meisjes reageerden zo enthousiast en open dat het me bijna verbaasde. Met 1 hiervan een afspraak gemaakt om naar het Rijksmuseum te gaan (ik wil er zelf al heel lang heen, en haar moeder werkt daar dus we kunnen gratis naar binnen:) ), de ander werd in eerste instantie meegesleurd door haar vriendin, en later bleek dat ze een vriendje had. Toch bleef het allemaal heel positief.
M'n maat was al een lange tijd met een chick bezig, en seinde me dat hij met haar naar buiten ging (goed bezig ^^). Ik moest mezelf vermaken. Het is de eerste keer dat ik me niet bekeken voelde toen ik alleen stond. Het boede me allemaal geen fuck. ''I'm a man, and this venue is mine'' Na nog even met een van de dames uit voorgaande alinea te hebben gepraat ging ik wat te drinken halen.
Toen ik aan de bar een beetje naar rechts keek zag ik dat er een bloedmooie chick naast me stond. In de splitsecond dat ik naar haar keek, had ze het door, maar wanneer ze terugkeek keek ik weer weg (idiot!). Er stonden 2 gasten naast die groter waren dan ik (ben zelf al niet de kleinste), waarvan er 1 fysiek met haar bezig was. Toen diegene een metertje opschoof opende ik haar: ''You will probably be helped sooner because you have long blond hair''. Ik moest het 3 x herhalen voordat ze me hoorde. Gelukkig stond ze nu wel dicht bij me. Ze reageerde vrij kalm, maar ik voelde de seksuele spanning meteen. ''I will order one for you'' Ik kreeg veel lichamelijk contact van haar terug. Toch kon ik het niet helpen om de 2m+ gast achter haar aggresief te zien kijken. Ik geloof dat ik me aan hem voorgesteld heb, maar het hielp vrij weinig. Ik besloot maar gewoon weer te gaan praten met m'n amerikaanse schone. Toen ze vroeg wat ik wilde drinken en ik 'Fanta' zei, keek ze een beetje minachtend. Ik bleef strak oogcontact houden, en zei haar dat ik geen alcohol nodig had om een goede avond te hebben. Ze keek me nog steeds een beetje vreemd aan en zei iets in de trend van dat ik te serieus was om lol mee te hebben (ik zat op dit moment weer een klein beetje in m'n hoofd door die gast die er nog steeds pal achter stond). ''I will show you, lets go dance''. Ze wees naar de gast achter haar en weigerde. Later zag ik ze nog samen intiem op een bankje zitten, ik rationaliseerde het voor mezelf dat het blijkbaar haar vriendje was, maar dit weet ik niet zeker.
Later kwam m'n maat weer naar binnen. Ik zei dat alle leuke chicks al aangesproken waren. Toen merkte ik er nog een op in de hoek van de club. Lang, blond, erg knap. Er stonden alleen weer 2 gasten (die er vrij alpha uitzagen) naast, die allebei met haar aan het praten (en fysiek bezig) waren. Voor m'n gevoel was ze dus niet beschikbaar. M'n maat accepteerde dit niet, en zei dat ik moest gaan. Ookal had ik nog steeds heel veel energie, ik durfde niet en wilde haar niet aanspreken. Hij probeerde me te motiveren. Wat hij zei hoorde ik niet eens, maar het hielp wel. Op het moment dat m'n gedachten van NEE naar JA gingen voelde ik me intens goed voor het maken van de juiste beslissing. Deze energie bracht ik duidelijk op haar over toen ik haar aansprak, want ze negeerde de andere gasten vrijwel instantaan. Na 5 seconden verdween dude nummer 1, 10 seconden daarna kwam m'n maat de andere dude bezighouden. We waren dus alleen, awesome. Tijdens het gesprek was ik meer opgewonden van m'n eigen actie dan door haar, zodat ik vergat om haar aan te blijven raken. Daardoor werd het na 1 minuut allemaal wat minder intens tussen ons. Uiteindelijk na 5 - 10 minuutjes liep het gesprek een beetje dood. Ze had onder andere verteld dat ze nog op zoek was naar een house feest voor de woensdagavond.
M'n maat vertelde me dat dit kon bij Paradiso, dus toen ik haar later zag stelde ik voor om hier samen heen te gaan. Dat vond ze prima. ''Put your number in my phone so we can meet up tomorrow'' Ze zei dat we elkaar daar wel zouden zien, op dat moment realiseerde ik me dat de aantrekkingskracht weg was tussen ons. Toch nog even doortastend gebleven, en haar nummer geregeld voor de reference. Deze gebruik ik wel om wat random smsjes uit te proberen.
Een hele goede avond gehad dus. 50 pagina's Way of the Superior man (van david deida) hebben hier waarschijnlijk een aandeel in gehad. De hele dag voelde ik me al krachtig. De eerste bad respons had 0 invloed op me, en verder gewoon pimpen en los gaan op de muziek. Toch kunnen er dingen beter. Deze avond heb ik 2 x het ''ik heb een vriendje'' naar me toe gekregen toen ik voorstelde om af te spreken. Ik geloof niet dat ze liegen, maar het feit dat ze dit pas na een tijdje zeggen geeft aan dat ik fysiek veel meer kan escaleren. Dit was zeker het geval bij de 2 lange blonde bloedmooie dames. Daar had meer in gezeten. Na afloop had ik het er met m'n maat nog over dat ik eigenlijk heel weinig ''Nee'' te horen krijg in m'n interacties. Dit komt waarschijnlijk deels omdat ik veel respect voor vrouwen heb , en dit vooral doe voor m'n sociale vaardigheden en niet om zoveel mogelijk chicks te neuken. Aan de andere kant, seks is altijd een win win. Ik wil dit dus meer gaan proberen om te zien of het bij me past. De volgende keer dat ik in state ben ga ik proberen 10 x op een avond ''Nee'' te horen van meisjes.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''