Zijn derde persoon.quote:
Damn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:47 schreef Pope-of-Dope het volgende:
De challenge is : 30 dagen elke dag uitgaan.
Exactly my words 2.quote:
Ik zie het nut er echt niet van in, 30 dagen stappen. Je gaat naar de makkelijkste plek om dames op te pakken. Doe het dan wat moeilijker en ga naar een bibliotheek ofzoquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:11 schreef ook_gek het volgende:
30 dagen stappen js geen kunst. Is makkelijk te doen, mits je niet los gaat qua drank.
Maar te zien aan zijn fanta bestelling zal dat wel goed zitten.
Of ga op de versiertoer.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik zie het nut er echt niet van in, 30 dagen stappen. Je gaat naar de makkelijkste plek om dames op te pakken. Doe het dan wat moeilijker en ga naar een bibliotheek ofzo.
Je moet ergens beginnen. Hij had wat ik begreep moeite om sociaal te zijn met mensen en zeker met vrouwen. Dat gaat prima lukken als je veel op stap gaat.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik zie het nut er echt niet van in, 30 dagen stappen. Je gaat naar de makkelijkste plek om dames op te pakken. Doe het dan wat moeilijker en ga naar een bibliotheek ofzo.
Of ga op jacht.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
30 nachten hosselen is beter dan 30 dagen thuiszitten? Ik betwijl dat ten zeerste..quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:49 schreef heloef het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, het is beter dan thuiszitten.
Ik hoop voor hem dat hij niet continu naar de zelfde tent gaat of in die 30 dagen slechts 5 tenten van binnen ziet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen. Hij had wat ik begreep moeite om sociaal te zijn met mensen en zeker met vrouwen. Dat gaat prima lukken als je veel op stap gaat.
Lees je zijn posts eigenlijk wel vraag ik mij af? Ik vind het in elk geval goed wat 'ie doet. Sowieso variatie.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:23 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat hij niet continu naar de zelfde tent gaat of in die 30 dagen slechts 5 tenten van binnen ziet.
En dan vraag je je af; waarom?quote:
Waarom vindt je het goed?quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:26 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Lees je zijn posts eigenlijk wel vraag ik mij af? Ik vind het in elk geval goed wat 'ie doet. Sowieso variatie.
Alleen niks voor mij.
Dat hij, omdat hij volgens mij aangaf dat niet te kunnen of het te willen leren de daad bij het woord voegt en als ik zo een beetje de algehele strekking van zijn verhalen lees in staat is om blijkbaar iedereen die hij 'ziet' aan te spreken zonder eerst vijf minuten in dubio te zitten van moet ik dit wel of moet ik dit niet. Natuurlijk, de kans dat hij al die 100 vrouwen gaat neuken of dat hij 100 vrouwen tegelijkertijd uit elkaar kan houden als het om daten gaat is niet heel groot, maar hij werkt aan iets wat hij ziet of zag als een probleem (ga ik gemakshalve even van uit, anders is het tijdverspilling).quote:
Ook als je er op zoek bent naar 1 is maanden/jaren lang zoeken een teken dat je nog niet zo bent dat het makkelijk voor je is en waar die type vrouw die je zoekt op valt. Vrouwen vallen op hoe je bent, maar als de "jij" niet op dat niveau zit dan kan je maanden/jaren blijven zoeken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 07:49 schreef ook_gek het volgende:
En weer vergeet je het belangrijkste.
Niet iedereen heeft de behoefte of drang om maar meer en meer vrouwen te ontmoeten.
Er zijn ook mensen die niet zoeken he. Die totaal niet bewust bezig zijn met versieren.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 07:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ook als je er op zoek bent naar 1 is maanden/jaren lang zoeken een teken dat je nog niet zo bent dat het makkelijk voor je is en waar die type vrouw die je zoekt op valt. Vrouwen vallen op hoe je bent, maar als de "jij" niet op dat niveau zit dan kan je maanden/jaren blijven zoeken.
En wat is dan precies je punt?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:46 schreef firefly3 het volgende:
Er zijn ook mensen die zeggen dat ze niet zoeken en ondertussen op een datingssite actief zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |