SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhu, weekendje weggeweest naar movieworld, was zeker lachen.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog mooie avonturen beleeft?
[ afbeelding ]
quote:
Yes, ik ben van plan om te gaan.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
Hey muhihaho ga ke nog naar die rit de 10e?
Nog steeds naast elkaar geslapen?quote:Op maandag 29 juli 2013 20:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu, weekendje weggeweest naar movieworld, was zeker lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Muhahaha80?quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog steeds naast elkaar geslapen?Op elkaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
quote:Op maandag 29 juli 2013 20:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op elkaar.Dat ligt toch helemaal niet lekker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[ afbeelding ]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Oke tofquote:Op maandag 29 juli 2013 20:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Yes, ik ben van plan om te gaan.
Dat ligt eraan hoe je op elkaar ligtquote:Op maandag 29 juli 2013 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ligt toch helemaal niet lekker?
Onze expert praat hierquote:Op maandag 29 juli 2013 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe je op elkaar ligt
Ik zou zeggen als bij Jenga. Dat is het meest stevig.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe je op elkaar ligt
Dan is het goed he.quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan is het goed he.
Vuilakje van me.
Als je maar genoeg vet hebt ligt het primaquote:
Die week laat ik er een nieuw voorbandje op leggen.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als mijn banden nog genoeg profiel hebben wel ja
Ik betwijfel hetquote:Op maandag 29 juli 2013 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je maar genoeg vet hebt ligt het prima
Onze expert praat hierquote:
Ah top, ja bij mij gaat het dan alleen om achter denk ik. Kom op dinsdag terug dus nog tijd zat mocht het nodig zijnquote:Op maandag 29 juli 2013 20:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die week laat ik er een nieuw voorbandje op leggen.
Zag vandaag een knappe blonde vrouw voor mijn nieuwe huis langslopen. Eens kijken of die mevrouw in de buurt woont, binnenkort.quote:
Voor mij iig welquote:
Ow tijd genoeg ja.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
Ah top, ja bij mij gaat het dan alleen om achter denk ik. Kom op dinsdag terug dus nog tijd zat mocht het nodig zijn
Haha zou wel mooi zijn.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zag vandaag een knappe blonde vrouw voor mijn nieuwe huis langslopen. Eens kijken of die mevrouw in de buurt woont, binnenkort.
En mijn moeder ging gister vragen waar je woont en wat je doet en hoe oud je bent en of je samenwoont.
Soms heeft iemand hulp nodig in de liefde, of moeder kaneel wil oma wordenquote:Op maandag 29 juli 2013 20:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow tijd genoeg ja.
[..]
Haha zou wel mooi zijn.
Wat? Waarom?
Geeeeeeeeen idee.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha zou wel mooi zijn.
Wat? Waarom?
Euh en hoe gaat dat precies werken als je 2 kerels bij elkaar stopt?quote:Op maandag 29 juli 2013 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
Soms heeft iemand hulp nodig in de liefde, of moeder kaneel wil oma worden
Gelukkig vroeg ze niet waar je me van kende.quote:
"Nou, ma. We hebben samen geslapen."quote:Op maandag 29 juli 2013 20:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gelukkig vroeg ze niet waar je me van kende. [ afbeelding ]
Geen oma kaneelquote:Op maandag 29 juli 2013 20:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Euh en hoe gaat dat precies werken als je 2 kerels bij elkaar stopt?
quote:Op maandag 29 juli 2013 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Nou, ma. We hebben samen geslapen."
[ afbeelding ]
Ze zegt dat ze geen oma wil worden.quote:
Geen zin in een gesprek.quote:
Dan zit je wel goed dusquote:Op maandag 29 juli 2013 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze geen oma wil worden.
En ze heeft de hond van mijn zusje om oma over te spelen.
Goed punt en tevens herkenbaarquote:Op maandag 29 juli 2013 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Geen zin in een gesprek.
Je moet je moeder ook bezig houdenquote:
Is die bemoeizucht bij jou nodig dan?quote:Op maandag 29 juli 2013 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet je moeder ook bezig houdenals ze bezig kunnen zij zich niet bemoeien met je leven
Ik vind van nietquote:Op maandag 29 juli 2013 20:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is die bemoeizucht bij jou nodig dan?
Mijn vader zegt wel eens dat hij opa wil wordenquote:Op maandag 29 juli 2013 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Geen zin in een gesprek.
Succesquote:Op maandag 29 juli 2013 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn vader zegt wel eens dat hij opa wil worden
Ja, op jou leeftijd had je al 2 kinderen kunnen hebben natuurlijk.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn vader zegt wel eens dat hij opa wil worden
Over twee weken de vierde bruiloft van mijn middelbare school jaarquote:Op maandag 29 juli 2013 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, op jou leeftijd had je al 2 kinderen kunnen hebben natuurlijk.
Dat is de regel daar.
En hoeveel scheidingenquote:Op maandag 29 juli 2013 21:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Over twee weken de vierde bruiloft van mijn middelbare school jaar
Whehehe.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Over twee weken de vierde bruiloft van mijn middelbare school jaar
Een maand na je 16de verjaardag moeder worden daardoor zakken voor je examen.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe.
Bij ons was er 1 zwanger geloof ik, vlak na de examens. Foto's gezien op hyves enzo.
Maar goed, verder geen contact met die mensen.
Maar 4 is wel enorm veel.
Bij ons was er een tijdens de werkweek begin klas 4 die haar eenjarige kind meezeulde door Berlijnquote:Op maandag 29 juli 2013 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe.
Bij ons was er 1 zwanger geloof ik, vlak na de examens. Foto's gezien op hyves enzo.
Maar goed, verder geen contact met die mensen.
Maar 4 is wel enorm veel.
Zakken voor bioquote:Op maandag 29 juli 2013 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een maand na je 16de verjaardag moeder worden daardoor zakken voor je examen.Uitgerekend biologie.
Jezus.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij ons was er een tijdens de werkweek begin klas 4 die haar eenjarige kind meezeulde door Berlijn
Kwestie van een betere voorlichting.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jezus.
Eigenlijk moeten mensen die nog niet toe zijn aan een kind gewoon geen seks hebben
Op hun 30e allemaal al?quote:Op maandag 29 juli 2013 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
Ach waarschijnlijk ben ik nu een van de weinige singles, de rest is getrouwd, gescheiden en weer getrouwd bij nu
Dat is niet het antwoord op alles.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kwestie van een betere voorlichting.
Ik ken veel schijtende mensen van alle leeftijden.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op hun 30e allemaal al?
Wel jong eigenlijk. Ik ken vooral scheidende mensen van in de 40.
Voorlichting met als onderwerp het voorkomen daarvan.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is niet het antwoord op alles.
In Nederland weet 95% van de mensen dat je van seks kinderen krijgt. Je kunt het aantal tienerzwangerschappen terugbrengen, maar er zullen altijd dit soort gevallen blijven.
Ze wist ook niet wie de vader wasquote:Op maandag 29 juli 2013 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is niet het antwoord op alles.
In Nederland weet 95% van de mensen dat je van seks kinderen krijgt. Je kunt het aantal tienerzwangerschappen terugbrengen, maar er zullen altijd dit soort gevallen blijven.
Ja life fast die alonequote:Op maandag 29 juli 2013 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op hun 30e allemaal al?
Wel jong eigenlijk. Ik ken vooral scheidende mensen van in de 40.
Voortplanting snapte ze iig welquote:
Dan is het vast familie broers/neef/oom/vaderquote:
Nee alle mogelijke vaders waren rond de 14, 15 jaar en waren niet aan haar verwantquote:Op maandag 29 juli 2013 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan is het vast familie broers/neef/oom/vader
Je moet je beseffen dat een deel het niet interesseert. 0,0.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voorlichting met als onderwerp het voorkomen daarvan.
Zo treurig altijd.quote:
Is dat getest dan?quote:Op maandag 29 juli 2013 21:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee alle mogelijke vaders waren rond de 14, 15 jaar en waren niet aan haar verwant
Die zijn er echt ja, meisjes die niets liever willen dan zo snel mogelijk een kind krijgen, vaak geinspireerd door het zorgen voor een nakomertje in hun gezin of een klein neefje/nichtjequote:Op maandag 29 juli 2013 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet je beseffen dat een deel het niet interesseert. 0,0.
En een deel dat graag kinderen wil.
Nee, volgens mij niet. Maar ze weet toch met wie ze heeft geneuktquote:
Euh ja vast wel ja, maar als ze claimt niet te weten wie de vader is. Tsja dan is bij mij iig de link met incest snel gemaaktquote:Op maandag 29 juli 2013 22:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Getest? Ze zal zelf wel weten wie haar vliesje allemaal hebben doorboord.
Geen idee die fase heb ik gemist denk ikquote:Op maandag 29 juli 2013 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Maar ze weet toch met wie ze heeft geneukt
Iedereen wist dat trouwens, dat was helemaal spannend toen als 14-jarige zijnde
Waar waren die vrouwen toen ik jong was en behoefte had aan seks?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die zijn er echt ja, meisjes die niets liever willen dan zo snel mogelijk een kind krijgen, vaak geinspireerd door het zorgen voor een nakomertje in hun gezin of een klein neefje/nichtje
Tjah en waarom is dat?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Euh ja vast wel ja, maar als ze claimt niet te weten wie de vader is. Tsja dan is bij mij iig de link met incest snel gemaakt
In bed met een ander.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar waren die vrouwen toen ik jong was en behoefte had aan seks?
Mja.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In bed met een ander. [ afbeelding ]
Ik dacht dat ze bij jou op school ook allemaal al ontmaagd waren met 14quote:Op maandag 29 juli 2013 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar waren die vrouwen toen ik jong was en behoefte had aan seks?
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar zijn vrouwen wanneer ik behoefte heb aan seks?
Sommige meisjes neuken er gewoon op los met meerdere jongensquote:Op maandag 29 juli 2013 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Euh ja vast wel ja, maar als ze claimt niet te weten wie de vader is. Tsja dan is bij mij iig de link met incest snel gemaakt
Niks te vroeg.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze bij jou op school ook allemaal al ontmaagd waren met 14
Geen ideequote:
Ja, maar niet door mij.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze bij jou op school ook allemaal al ontmaagd waren met 14
Dat kan ook nog ja. Jammer dat ik die meisjes nooit zo ver heb kunnen krijgenquote:Op maandag 29 juli 2013 22:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommige meisjes neuken er gewoon op los met meerdere jongens
Bood je ze wel genoeg sigaretten?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan ook nog ja. Jammer dat ik die meisjes nooit zo ver heb kunnen krijgen
Tjah, zonder borsthaar ala Michael Knight stel je niks voor he.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar niet door mij.
Ik was op school echt onzichtbaar voor ze, geloof ik. Komt misschien ook doordat ik er enorm lang erg jong heb uitgezien.
Dus dat deed ik fout, zou het nu nog werken?quote:
Op de basisschool was ik intens populair bij de dames.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, zonder borsthaar ala Michael Knight stel je niks voor he.
Ow dat had ik ookquote:Op maandag 29 juli 2013 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op de basisschool was ik intens populair bij de dames.Iedereen wilde mijn vriendinnetje zijn.
Geen grap.
Daarna werd ik onzichtbaar op school.
Maar alle "succesvolle" kerels, waren inderdaad de wat oudere, lange kerels.
Whehe, hoezo had je zo'n succes op de basisschool dan denk je?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op de basisschool was ik intens populair bij de dames.Iedereen wilde mijn vriendinnetje zijn.
Geen grap.
Basisschool en middelbare kreeg ik allebei geen aandacht hoorquote:Op maandag 29 juli 2013 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen grap.
Verhaal van je leven of nie? Ik ben van basisschool 2 keer gewisseld dus vrijwel onzichtbaar. Op de middelbare school een crush die wederzijds was echter nooit gedurfd om daar meer van te maken en op andere scholen ook niks meer (op de havo waren ze niet echt boeiend imo).quote:Op maandag 29 juli 2013 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen grap.
Compleet met pak en smink?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:15 schreef Macrador het volgende:
Ik heb altijd wel genoeg aandacht gehad op school niet te veel en niet weinig vond het wel goed zo.
Vooral aandacht omdat vrienden en ik de clowns waren, maar ok.
Clowns, scholen en Belgen zijn niet zo'n goeie combi.quote:
quote:
Ik heb geen idee. Ik was er toen niet mee bezig. De meisjes waren wat dat betreft allemaal eerder dan de jongens. Meisjes waren vies en eng.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, hoezo had je zo'n succes op de basisschool dan denk je?
Unglaublich.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Basisschool en middelbare kreeg ik allebei geen aandacht hoor
Maar dat kon me ook nooit zoveel schelen.
Nee, op de uni werd ik weer zichtbaar.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Verhaal van je leven of nie? Ik ben van basisschool 2 keer gewisseld dus vrijwel onzichtbaar. Op de middelbare school een crush die wederzijds was echter nooit gedurfd om daar meer van te maken en op andere scholen ook niks meer (op de havo waren ze niet echt boeiend imo).
Toch nog een beetje goedgekomen dan?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, op de uni werd ik weer zichtbaar.
Jawel. Vriendinnetjes gehad op zowel de studievereniging als de studentenvereniging.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Toch nog een beetje goedgekomen dan?
Als jij al ontzichtbaar bent wat moet ik dan wel niet zijn?quote:
Oooow en ik maar denken dat je zo een zwaar leven had.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel. Vriendinnetjes gehad op zowel de studievereniging als de studentenvereniging.
Tjah, ergens kies je daar ook voor denk ik dan. Ik was ook onzichtbaar en achteraf realiseer ik me dat dat toendertijd een keuze was.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij al ontzichtbaar bent wat moet ik dan wel niet zijn?
Geen ideequote:Op maandag 29 juli 2013 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij al ontzichtbaar bent wat moet ik dan wel niet zijn?
Hoezo?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Clowns, scholen en Belgen zijn niet zo'n goeie combi.
Er waren er die een zwaarder leven hadden.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oooow en ik maar denken dat je zo een zwaar leven had.
Stiekem hosselt ie continuequote:Op maandag 29 juli 2013 22:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zulke mensen zijn er nog steeds kaneel.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er waren er die een zwaarder leven hadden.
Ik zie het, stiekem al die tijd een baasje.quote:
Voor een deel klopt dat, maar voor mij ligt het toch wat anders en is uit dat onzichtbare gebied stappen wat moeilijkerquote:Op maandag 29 juli 2013 22:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, ergens kies je daar ook voor denk ik dan. Ik was ook onzichtbaar en achteraf realiseer ik me dat dat toendertijd een keuze was.
Tja achteraf waren er wel een paar geweest die me zagen zitten. Leuke ook nog. Maarja als ze niet gewoon duidelijk zijn... maar het kan ook gewoon tussen m'n oren zitten hoor...ik weet het nietquote:Op maandag 29 juli 2013 22:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, ergens kies je daar ook voor denk ik dan. Ik was ook onzichtbaar en achteraf realiseer ik me dat dat toendertijd een keuze was.
Dendermode, clown uit badman kwam stak en ging weer weg. Doden en gewonden als gevolgquote:
Voor jou is het natuurlijk anders. Ik had ook niet anders verwacht van je.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
Voor een deel klopt dat, maar voor mij ligt het toch wat anders en is uit dat onzichtbare gebied stappen wat moeilijker
Vrouwen zijn over het algemeen niet echt duidelijk wanneer het daarop aankomt, ze willen niet gekwetst worden of een blauwtje lopen.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:24 schreef Faxie het volgende:
Tja achteraf waren er wel een paar geweest die me zagen zitten. Leuke ook nog. Maarja als ze niet gewoon duidelijk zijn... maar het kan ook gewoon tussen m'n oren zitten hoor...ik weet het niet
Wie heb ik dan zoal gehosseld?quote:
Tuurlijk. Hoewel ik zeker niet populair ben nu, zijn er zat mensen slechter af.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zulke mensen zijn er nog steeds kaneel.
[..]
Ik zie het, stiekem al die tijd een baasje.
Mja misschien zie je het gewoon niet meer.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tuurlijk. Hoewel ik zeker niet populair ben nu, zijn er zat mensen slechter af.
Vrouwenquote:Op maandag 29 juli 2013 22:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voor jou is het natuurlijk anders. Ik had ook niet anders verwacht van je.
[..]
Vrouwen zijn over het algemeen niet echt duidelijk wanneer het daarop aankomt, ze willen niet gekwetst worden of een blauwtje lopen.
Dat is ook mogelijk.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja misschien zie je het gewoon niet meer.
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met deze kennis in de pocket weet je weer iets meer. Kennis is macht.
Ja, kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook mogelijk.
Ik vond het daarom erg prettig dat de laatste 4 het uit zichzelf lieten weten.
Mijn tijd komt vast nog welquote:Op maandag 29 juli 2013 22:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voor jou is het natuurlijk anders. Ik had ook niet anders verwacht van je.
Sja, ik zou niet weten waarom eigenlijk. Je bent gewoon een leuke kerel toch?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, kan ik me voorstellen.
Ik heb dat nooit zo op een presenteerblaadje aangeboden gekregen.
Tjah, wat zal ik zeggen tijn. Ik kan je de wereld gunnen, je zal het toch echt zelf moeten doen.quote:
Wat hij zegtquote:Op maandag 29 juli 2013 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, ik zou niet weten waarom eigenlijk. Je bent gewoon een leuke kerel toch?
Dat weet ik niet want jij verteld me niksquote:Op maandag 29 juli 2013 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie heb ik dan zoal gehosseld?
[..]
Tuurlijk. Hoewel ik zeker niet populair ben nu, zijn er zat mensen slechter af.
Ik zeg niet dat ik geen aanspraak had. Het was gewoon niet zo duidelijk.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, ik zou niet weten waarom eigenlijk. Je bent gewoon een leuke kerel toch?
Ik geloof dat het prima gaat.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat hij zegt
Nouja het gaat nu goed toch
Ja, ik moet het toch een beetje privé houden he?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet want jij verteld me niks
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik geen aanspraak had. Het was gewoon niet zo duidelijk.
Afgelopen jaar heel veel geleerd en nu zie ik het een stuk sneller. Met mijn vriendin ben ik ook zelf sneller daar duidelijk in geweest omdat ik haar heel erg leuk vind.
DE LEUGENAAR! FAKKELS! HOOIVORKEN!quote:Op maandag 29 juli 2013 22:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ogen gefixt?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
HELOEF, MIJN BROEDER!
Hoe is het met je ogen?
Zondag ga ik een bepaalde dame lesgeven als er wind staatquote:Op maandag 29 juli 2013 22:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zondag gaan wij kiten he mits er een straf windje staat.
Godmakende wat is dit? Broeders voor loeders!quote:Op maandag 29 juli 2013 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zondag ga ik een bepaalde dame lesgeven als er wind staat
SiIk ja?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zondag ga ik een bepaalde dame lesgeven als er wind staat
Als we het blijven uitstellen gaat ze wellicht niet meer mee op vakantie aangezien ik dan toch een soort wildvreemde benquote:Op maandag 29 juli 2013 22:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Godmakende wat is dit? Broeders voor loeders!![]()
![]()
Waarschijnlijk dat andere meisje met wie hij ook op vakantie zou kunnen gaan. Mij een beetje aan de kant zetten.quote:
En terecht.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Godmakende wat is dit? Broeders voor loeders!![]()
![]()
Wild ben je sowieso wel.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als we het blijven uitstellen gaat ze wellicht niet meer mee op vakantie aangezien ik dan toch een soort wildvreemde ben
Vreemd ookquote:Op maandag 29 juli 2013 22:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wild ben je sowieso wel. [ afbeelding ]
Matig.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat andere meisje met wie hij ook op vakantie zou kunnen gaan. Mij een beetje aan de kant zetten.
quote:
Ik ben wel enigzins teleurgesteld ja. 1 omdat ik een deal had en 2 dat hij zolang wacht voordat ie haar les gaat geven.quote:
We hadden nog geen datum manquote:Op maandag 29 juli 2013 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben wel enigzins teleurgesteld ja. 1 omdat ik een deal had en 2 dat hij zolang wacht voordat ie haar les gaat geven.
Jawel man, 1e en 2e zondag van augustus mits wind.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
We hadden nog geen datum man![]()
En tja, als zij niet kan soms terwijl er wel wind is... net een nieuwe baan waardoor ze deze week opeens niet meer kan.
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:46 schreef Faxie het volgende:
Maar als ik een paar dagen even geen contact heb met d'r, en dan een paar berichten krijg die beginnen met 'hey kanjer!' wtf moet ik daar van denken?
Serieus? Ow mja zal de 2e moeten worden danquote:Op maandag 29 juli 2013 22:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jawel man, 1e en 2e zondag van augustus mits wind.
Dat ze jouw piemel in haar bips wil.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:46 schreef Faxie het volgende:
Maar als ik een paar dagen even geen contact heb met d'r, en dan een paar berichten krijg die beginnen met 'hey kanjer!' wtf moet ik daar van denken?
Ja jonge, ik zal je neukertje niet in de weg staan als een echte kameraad.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Serieus? Ow mja zal de 2e moeten worden dan![]()
Tja die dame was eerst hoor
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja jonge, ik zal je neukertje niet in de weg staan als een echte kameraad. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fax heeft al een neukertje. Ongeldig.
Dat valt wel mee hoorquote:Op maandag 29 juli 2013 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe kan dat nu weer. Of moet ik het meer lezen dat het een meevallertje is?quote:
Je kunt er toch best 2 hebben?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tuurlijk. Maar dan geldt de voorrang regel niet meer.quote:
Nah het is klaar met het neukenquote:Op maandag 29 juli 2013 22:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe kan dat nu weer. Of moet ik het meer lezen dat het een meevallertje is?
Waarom die treurige smiley?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:46 schreef Faxie het volgende:
pikken we dat?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat andere meisje met wie hij ook op vakantie zou kunnen gaan. Mij een beetje aan de kant zetten.
Maar dat is het toch gewoon helemaal geen neukertje meer, of bedoel je dat jullie gaan trouwen, ze haar haar kaal gaat halen en de hele dag aan de M&M's geel zit?quote:
The horrorquote:Op maandag 29 juli 2013 22:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar dat is het toch gewoon helemaal geen neukertje meer, of bedoel je dat jullie gaan trouwen, ze haar haar kaal gaat halen en de hele dag aan de M&M's geel zit?
Ik word er in ieder geval niet vrolijk van. Kan ze over een paar maanden weer zeggen van 'je bent leuk maar niet op die manier' Vrouwen doen dat wel eensquote:
Batsen op de eerste dat. Klaar.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik word er in ieder geval niet vrolijk van. Kan ze over een paar maanden weer zeggen van 'je bent leuk maar niet op die manier' Vrouwen doen dat wel eens
Is ze ook niet, maar daar begon de rest overquote:Op maandag 29 juli 2013 22:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar dat is het toch gewoon helemaal geen neukertje meer, of bedoel je dat jullie gaan trouwen, ze haar haar kaal gaat halen en de hele dag aan de M&M's geel zit?
ga je daar nu al van uit?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik word er in ieder geval niet vrolijk van. Kan ze over een paar maanden weer zeggen van 'je bent leuk maar niet op die manier' Vrouwen doen dat wel eens
Hey kanjer zou ik ook niet teveel achter zoekenquote:Op maandag 29 juli 2013 22:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zijn hetzelfde.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:54 schreef Faxie het volgende:
Ow?quote:
We kennen elkaar niet eens. Ow ze stuurde ook eens een foto van toen ze in bed lag.... gewoon hup zomaar vanuit het niets....quote:Op maandag 29 juli 2013 22:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey kanjer zou ik ook niet teveel achter zoeken
Wel!quote:Op maandag 29 juli 2013 22:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zijn hetzelfde.
[..]
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oh dan is het anders, dan wil ze uit elkaar getrokken worden door jequote:Op maandag 29 juli 2013 22:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
We kennen elkaar niet eens. Ow ze stuurde ook eens een foto van toen ze in bed lag.... gewoon hup zomaar vanuit het niets....
Gast... hoe dik moet ze het erop leggen?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:57 schreef Faxie het volgende:
We kennen elkaar niet eens. Ow ze stuurde ook eens een foto van toen ze in bed lag.... gewoon hup zomaar vanuit het niets....
Hmm, vorige keer dat een vrouw een foto van haar in bed stuurde, wist je anders wel dat ze wilde batsen.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja iets met meer inzetten voor een ander enzoquote:Op maandag 29 juli 2013 22:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zijn hetzelfde.
[..]
Ow?
Goed, heel goed zelfs. Oog is weer normaal traant niet en het allerbelangrijkste: het staat recht.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
HELOEF, MIJN BROEDER!
Hoe is het met je ogen?
Euh ik weet van niks he... toch niet die ouwe he?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:59 schreef Faxie het volgende:
Mja iets met meer inzetten voor een ander enzo
Faxie probeert niets meer, want het zal toch wel niet lukken.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gast... hoe dik moet ze het erop leggen?
hoe is het met je auto?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bent wel een duur sletje he? [ afbeelding ]
Tjah, dan blijft alleen dit nog over he:quote:Op maandag 29 juli 2013 23:00 schreef Fascination het volgende:
Faxie probeert niets meer, want het zal toch wel niet lukken.
Dat is sowieso beter---kun je je tenminste volledig richten op zaken waar je wel affiniteit mee hebt.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tja dat zegt m'n verstand ook. M'n ervaring zegt iets anders...quote:Op maandag 29 juli 2013 22:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gast... hoe dik moet ze het erop leggen?
Goed nieuws!quote:Op maandag 29 juli 2013 22:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Goed, heel goed zelfs. Oog is weer normaal traant niet en het allerbelangrijkste: het staat recht.
Het is alleen nog een beetje rood.
Dat is veelal hier klagen hoe eenzaam hij wel niet is.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:01 schreef Watertornado het volgende:
Dat is sowieso beter---kun je je tenminste volledig richten op zaken waar je wel affiniteit mee hebt.
Daar ook nog steeds liefde in de lucht?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
kom op broeder, blijf hoop houden. Ook wij vinden wel iemand waarmee we gelukkig kunnen zijn.
was al heeeel lang geleden hoorquote:Op maandag 29 juli 2013 23:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb weer veel gemist hoor ik alweer.
Ow? Ik heb geen andere bedfoto's ontvangen anders hoorquote:Op maandag 29 juli 2013 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, vorige keer dat een vrouw een foto van haar in bed stuurde, wist je anders wel dat ze wilde batsen.
quote:Op maandag 29 juli 2013 23:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar ook nog steeds liefde in de lucht?
Ik doe d'r verder geen uitspraken overquote:Op maandag 29 juli 2013 22:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Euh ik weet van niks he... toch niet die ouwe he?
Snik snikquote:Op maandag 29 juli 2013 23:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee? Dan zal ik me die foto wel verbeeld hebben, boefje.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow? Ik heb geen andere bedfoto's ontvangen anders hoor
Ja dan hoef ik ze enkel aan te kijken en je ziet de slakkensporen verschijnen.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed nieuws!
Dus de volgende keer dat we je zien, ben je een nog grotere Casanova?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Oordopjes en walkie talkie?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zal ik zondag meegaan, beetje wingen enzo.
Wacht ik heb iets gemist geloof ikquote:Op maandag 29 juli 2013 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee? Dan zal ik me die foto wel verbeeld hebben, boefje.
Jammerquote:Op maandag 29 juli 2013 23:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
het was al een fout om die relatie aan te gaan. Daar ging het al mis.helaas.
Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:07 schreef Murdera het volgende:
het was al een fout om die relatie aan te gaan. Daar ging het al mis.helaas.
Ja, zal ze leuk vinden hequote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 23:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dan hoef ik ze enkel aan te kijken en je ziet de slakkensporen verschijnen.Ah, dat roept om mijn aanwezigheid!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee hoor.quote:
Het was alleen iets dat ik per ongeluk zag.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Niet altijd zo negatief, man.quote:
Ik hoef niet meer te doen alsof ik van niks weet?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
nouja, we hebben in elk geval een poging gewaagd
Wat missen we?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoef niet meer te doen alsof ik van niks weet?
Gaat dit over die ene van dat ene?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hoef niet meer te doen alsof ik van niks weet?
Geeft niet broeder, ik heb zo wel een idee.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:16 schreef Murdera het volgende:
Ik heb geen flauw idee waar het over gaat
Nog meer ja?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn mond is gesloten.
[..]
Nee, dat andere.
Jammer man.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:19 schreef Murdera het volgende:
Ah naja het ging over mn laatste jamaar tis al een tijdje uit
quote:Op maandag 29 juli 2013 23:21 schreef muhahaha het volgende:
Oja, ik ging anderhalf uur geleden afsluiten.
Als bij mij de wekker om 6 uur gaat (2 van de 10 dagen) dan lig ik er om 10 uur inquote:Op maandag 29 juli 2013 23:33 schreef Faxie het volgende:
Nog even snel spelletje spelen en dan slapen
5 Uur die klotewekker weer
Awwquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had net de engste wandeling in jaren!!
Ik stond op een kikkerquote:
aww zielige kikkerquote:
flink bedrag om even te lenen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:07 schreef Dven het volgende:
Collega belt me dat hij 1000 euro wil lenen. Terwijl we vorige week onze kwartaalbonus hebben ontvangen en hij ongeveer 6000 euro ontvangen heeft.
Om het erger te maken : In een week heeft hij dus 7000 euro uitgegeven. Dat zijn bijna twee lokale jaarsalarissen..quote:
Ga je het hem lenen?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Om het erger te maken : In een week heeft hij dus 7000 euro uitgegeven. Dat zijn bijna twee lokale jaarsalarissen..
Sowieso niet.quote:
Dat was toch een crèche?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dendermode, clown uit badman kwam stak en ging weer weg. Doden en gewonden als gevolg
Heb je daar zo weinig geld nodig?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso niet.Hij gaat maar op z'n bek. Bijna twee jaarsalarissen uitgeven in een week
Hij zou voor straf een maand zonder geld moeten zitten.
Gemiddeld jaarsalaris in het land. Mensen overleven er goed op, zeker omdat zo goed als iedereen woningeigenaar is. Maar het is natuurlijk te belachelijk voor woorden dat je in Bulgarije in een kleine week tijd 7000 euro uitgeeft. Daar moet je in Nederland al heel erg je best voor doen...quote:
Als ik het geld zou hebben, zou ik er mijn best niet voor hoeven doen hoor.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Gemiddeld jaarsalaris in het land. Mensen overleven er goed op, zeker omdat zo goed als iedereen woningeigenaar is. Maar het is natuurlijk te belachelijk voor woorden dat je in Bulgarije in een kleine week tijd 7000 euro uitgeeft. Daar moet je in Nederland al heel erg je best voor doen...
Je kan het altijd zo gek maken als je wil natuurlijk, die 7000 kan in een tien minuten al op zijn natuurlijk, daar gaat het niet omquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik het geld zou hebben, zou ik er mijn best niet voor hoeven doen hoor.
En dan nog het lef hebben om daarna nog 1000 euro te willen lenen ookquote:
Klinkt wel goed, al is het natuurlijk erg relatief want bij ons is alles duurder maar we verdienen ook veel meer.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Je kan het altijd zo gek maken als je wil natuurlijk, die 7000 kan in een tien minuten al op zijn natuurlijk, daar gaat het niet om
Maar doe je gewoon een beetje normaal dan kan je met 7000 euro best wat langer doen dan 5 dagen, zeker in een land waar een driegangenmenu 8 euro kost, een halve liter bier 90 eurocent en een zeer luxe hotelovernachting maar 50 euro.
Ideaal voor vakanties of om te wonen wanneer je een hoog salaris hebtquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klinkt wel goed, al is het natuurlijk erg relatief want bij ons is alles duurder maar we verdienen ook veel meer.
hij wilde zeker niet vertellen waar dat geld aan op is gegaan?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:08 schreef Dven het volgende:
[..]
En dan nog het lef hebben om daarna nog 1000 euro te willen lenen ookTerwijl je in een land woont waar de mensen gemiddeld zo'n 300/400 euro per maand verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |