SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhu, weekendje weggeweest naar movieworld, was zeker lachen.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog mooie avonturen beleeft?
[ afbeelding ]
quote:
Yes, ik ben van plan om te gaan.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
Hey muhihaho ga ke nog naar die rit de 10e?
Nog steeds naast elkaar geslapen?quote:Op maandag 29 juli 2013 20:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu, weekendje weggeweest naar movieworld, was zeker lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Muhahaha80?quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog steeds naast elkaar geslapen?Op elkaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
quote:Op maandag 29 juli 2013 20:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op elkaar.Dat ligt toch helemaal niet lekker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[ afbeelding ]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Oke tofquote:Op maandag 29 juli 2013 20:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Yes, ik ben van plan om te gaan.
Dat ligt eraan hoe je op elkaar ligtquote:Op maandag 29 juli 2013 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ligt toch helemaal niet lekker?
Onze expert praat hierquote:Op maandag 29 juli 2013 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe je op elkaar ligt
Ik zou zeggen als bij Jenga. Dat is het meest stevig.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe je op elkaar ligt
Dan is het goed he.quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan is het goed he.
Vuilakje van me.
Als je maar genoeg vet hebt ligt het primaquote:
Die week laat ik er een nieuw voorbandje op leggen.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als mijn banden nog genoeg profiel hebben wel ja
Ik betwijfel hetquote:Op maandag 29 juli 2013 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je maar genoeg vet hebt ligt het prima
Onze expert praat hierquote:
Ah top, ja bij mij gaat het dan alleen om achter denk ik. Kom op dinsdag terug dus nog tijd zat mocht het nodig zijnquote:Op maandag 29 juli 2013 20:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die week laat ik er een nieuw voorbandje op leggen.
Zag vandaag een knappe blonde vrouw voor mijn nieuwe huis langslopen. Eens kijken of die mevrouw in de buurt woont, binnenkort.quote:
Voor mij iig welquote:
Ow tijd genoeg ja.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
Ah top, ja bij mij gaat het dan alleen om achter denk ik. Kom op dinsdag terug dus nog tijd zat mocht het nodig zijn
Haha zou wel mooi zijn.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zag vandaag een knappe blonde vrouw voor mijn nieuwe huis langslopen. Eens kijken of die mevrouw in de buurt woont, binnenkort.
En mijn moeder ging gister vragen waar je woont en wat je doet en hoe oud je bent en of je samenwoont.
Soms heeft iemand hulp nodig in de liefde, of moeder kaneel wil oma wordenquote:Op maandag 29 juli 2013 20:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow tijd genoeg ja.
[..]
Haha zou wel mooi zijn.
Wat? Waarom?
Geeeeeeeeen idee.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha zou wel mooi zijn.
Wat? Waarom?
Euh en hoe gaat dat precies werken als je 2 kerels bij elkaar stopt?quote:Op maandag 29 juli 2013 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
Soms heeft iemand hulp nodig in de liefde, of moeder kaneel wil oma worden
Gelukkig vroeg ze niet waar je me van kende.quote:
"Nou, ma. We hebben samen geslapen."quote:Op maandag 29 juli 2013 20:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gelukkig vroeg ze niet waar je me van kende. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |