SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhu, weekendje weggeweest naar movieworld, was zeker lachen.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog mooie avonturen beleeft?
[ afbeelding ]
quote:
Yes, ik ben van plan om te gaan.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
Hey muhihaho ga ke nog naar die rit de 10e?
Nog steeds naast elkaar geslapen?quote:Op maandag 29 juli 2013 20:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu, weekendje weggeweest naar movieworld, was zeker lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Muhahaha80?quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog steeds naast elkaar geslapen?Op elkaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
quote:Op maandag 29 juli 2013 20:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op elkaar.Dat ligt toch helemaal niet lekker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[ afbeelding ]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Oke tofquote:Op maandag 29 juli 2013 20:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Yes, ik ben van plan om te gaan.
Dat ligt eraan hoe je op elkaar ligtquote:Op maandag 29 juli 2013 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ligt toch helemaal niet lekker?
Onze expert praat hierquote:Op maandag 29 juli 2013 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe je op elkaar ligt
Ik zou zeggen als bij Jenga. Dat is het meest stevig.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe je op elkaar ligt
Dan is het goed he.quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan is het goed he.
Vuilakje van me.
Als je maar genoeg vet hebt ligt het primaquote:
Die week laat ik er een nieuw voorbandje op leggen.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als mijn banden nog genoeg profiel hebben wel ja
Ik betwijfel hetquote:Op maandag 29 juli 2013 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je maar genoeg vet hebt ligt het prima
Onze expert praat hierquote:
Ah top, ja bij mij gaat het dan alleen om achter denk ik. Kom op dinsdag terug dus nog tijd zat mocht het nodig zijnquote:Op maandag 29 juli 2013 20:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die week laat ik er een nieuw voorbandje op leggen.
Zag vandaag een knappe blonde vrouw voor mijn nieuwe huis langslopen. Eens kijken of die mevrouw in de buurt woont, binnenkort.quote:
Voor mij iig welquote:
Ow tijd genoeg ja.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
Ah top, ja bij mij gaat het dan alleen om achter denk ik. Kom op dinsdag terug dus nog tijd zat mocht het nodig zijn
Haha zou wel mooi zijn.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zag vandaag een knappe blonde vrouw voor mijn nieuwe huis langslopen. Eens kijken of die mevrouw in de buurt woont, binnenkort.
En mijn moeder ging gister vragen waar je woont en wat je doet en hoe oud je bent en of je samenwoont.
Soms heeft iemand hulp nodig in de liefde, of moeder kaneel wil oma wordenquote:Op maandag 29 juli 2013 20:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow tijd genoeg ja.
[..]
Haha zou wel mooi zijn.
Wat? Waarom?
Geeeeeeeeen idee.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha zou wel mooi zijn.
Wat? Waarom?
Euh en hoe gaat dat precies werken als je 2 kerels bij elkaar stopt?quote:Op maandag 29 juli 2013 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
Soms heeft iemand hulp nodig in de liefde, of moeder kaneel wil oma worden
Gelukkig vroeg ze niet waar je me van kende.quote:
"Nou, ma. We hebben samen geslapen."quote:Op maandag 29 juli 2013 20:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gelukkig vroeg ze niet waar je me van kende. [ afbeelding ]
Geen oma kaneelquote:Op maandag 29 juli 2013 20:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Euh en hoe gaat dat precies werken als je 2 kerels bij elkaar stopt?
quote:Op maandag 29 juli 2013 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Nou, ma. We hebben samen geslapen."
[ afbeelding ]
Ze zegt dat ze geen oma wil worden.quote:
Geen zin in een gesprek.quote:
Dan zit je wel goed dusquote:Op maandag 29 juli 2013 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze geen oma wil worden.
En ze heeft de hond van mijn zusje om oma over te spelen.
Goed punt en tevens herkenbaarquote:Op maandag 29 juli 2013 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Geen zin in een gesprek.
Je moet je moeder ook bezig houdenquote:
Is die bemoeizucht bij jou nodig dan?quote:Op maandag 29 juli 2013 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet je moeder ook bezig houdenals ze bezig kunnen zij zich niet bemoeien met je leven
Ik vind van nietquote:Op maandag 29 juli 2013 20:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is die bemoeizucht bij jou nodig dan?
Mijn vader zegt wel eens dat hij opa wil wordenquote:Op maandag 29 juli 2013 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Geen zin in een gesprek.
Succesquote:Op maandag 29 juli 2013 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn vader zegt wel eens dat hij opa wil worden
Ja, op jou leeftijd had je al 2 kinderen kunnen hebben natuurlijk.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn vader zegt wel eens dat hij opa wil worden
Over twee weken de vierde bruiloft van mijn middelbare school jaarquote:Op maandag 29 juli 2013 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, op jou leeftijd had je al 2 kinderen kunnen hebben natuurlijk.
Dat is de regel daar.
En hoeveel scheidingenquote:Op maandag 29 juli 2013 21:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Over twee weken de vierde bruiloft van mijn middelbare school jaar
Whehehe.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Over twee weken de vierde bruiloft van mijn middelbare school jaar
Een maand na je 16de verjaardag moeder worden daardoor zakken voor je examen.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe.
Bij ons was er 1 zwanger geloof ik, vlak na de examens. Foto's gezien op hyves enzo.
Maar goed, verder geen contact met die mensen.
Maar 4 is wel enorm veel.
Bij ons was er een tijdens de werkweek begin klas 4 die haar eenjarige kind meezeulde door Berlijnquote:Op maandag 29 juli 2013 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe.
Bij ons was er 1 zwanger geloof ik, vlak na de examens. Foto's gezien op hyves enzo.
Maar goed, verder geen contact met die mensen.
Maar 4 is wel enorm veel.
Zakken voor bioquote:Op maandag 29 juli 2013 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een maand na je 16de verjaardag moeder worden daardoor zakken voor je examen.Uitgerekend biologie.
Jezus.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij ons was er een tijdens de werkweek begin klas 4 die haar eenjarige kind meezeulde door Berlijn
Kwestie van een betere voorlichting.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jezus.
Eigenlijk moeten mensen die nog niet toe zijn aan een kind gewoon geen seks hebben
Op hun 30e allemaal al?quote:Op maandag 29 juli 2013 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
Ach waarschijnlijk ben ik nu een van de weinige singles, de rest is getrouwd, gescheiden en weer getrouwd bij nu
Dat is niet het antwoord op alles.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kwestie van een betere voorlichting.
Ik ken veel schijtende mensen van alle leeftijden.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op hun 30e allemaal al?
Wel jong eigenlijk. Ik ken vooral scheidende mensen van in de 40.
Voorlichting met als onderwerp het voorkomen daarvan.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is niet het antwoord op alles.
In Nederland weet 95% van de mensen dat je van seks kinderen krijgt. Je kunt het aantal tienerzwangerschappen terugbrengen, maar er zullen altijd dit soort gevallen blijven.
Ze wist ook niet wie de vader wasquote:Op maandag 29 juli 2013 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is niet het antwoord op alles.
In Nederland weet 95% van de mensen dat je van seks kinderen krijgt. Je kunt het aantal tienerzwangerschappen terugbrengen, maar er zullen altijd dit soort gevallen blijven.
Ja life fast die alonequote:Op maandag 29 juli 2013 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op hun 30e allemaal al?
Wel jong eigenlijk. Ik ken vooral scheidende mensen van in de 40.
Voortplanting snapte ze iig welquote:
Dan is het vast familie broers/neef/oom/vaderquote:
Nee alle mogelijke vaders waren rond de 14, 15 jaar en waren niet aan haar verwantquote:Op maandag 29 juli 2013 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan is het vast familie broers/neef/oom/vader
Je moet je beseffen dat een deel het niet interesseert. 0,0.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voorlichting met als onderwerp het voorkomen daarvan.
Zo treurig altijd.quote:
Is dat getest dan?quote:Op maandag 29 juli 2013 21:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee alle mogelijke vaders waren rond de 14, 15 jaar en waren niet aan haar verwant
Die zijn er echt ja, meisjes die niets liever willen dan zo snel mogelijk een kind krijgen, vaak geinspireerd door het zorgen voor een nakomertje in hun gezin of een klein neefje/nichtjequote:Op maandag 29 juli 2013 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet je beseffen dat een deel het niet interesseert. 0,0.
En een deel dat graag kinderen wil.
Nee, volgens mij niet. Maar ze weet toch met wie ze heeft geneuktquote:
Euh ja vast wel ja, maar als ze claimt niet te weten wie de vader is. Tsja dan is bij mij iig de link met incest snel gemaaktquote:Op maandag 29 juli 2013 22:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Getest? Ze zal zelf wel weten wie haar vliesje allemaal hebben doorboord.
Geen idee die fase heb ik gemist denk ikquote:Op maandag 29 juli 2013 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Maar ze weet toch met wie ze heeft geneukt
Iedereen wist dat trouwens, dat was helemaal spannend toen als 14-jarige zijnde
Waar waren die vrouwen toen ik jong was en behoefte had aan seks?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die zijn er echt ja, meisjes die niets liever willen dan zo snel mogelijk een kind krijgen, vaak geinspireerd door het zorgen voor een nakomertje in hun gezin of een klein neefje/nichtje
Tjah en waarom is dat?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Euh ja vast wel ja, maar als ze claimt niet te weten wie de vader is. Tsja dan is bij mij iig de link met incest snel gemaakt
In bed met een ander.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar waren die vrouwen toen ik jong was en behoefte had aan seks?
Mja.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In bed met een ander. [ afbeelding ]
Ik dacht dat ze bij jou op school ook allemaal al ontmaagd waren met 14quote:Op maandag 29 juli 2013 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar waren die vrouwen toen ik jong was en behoefte had aan seks?
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar zijn vrouwen wanneer ik behoefte heb aan seks?
Sommige meisjes neuken er gewoon op los met meerdere jongensquote:Op maandag 29 juli 2013 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Euh ja vast wel ja, maar als ze claimt niet te weten wie de vader is. Tsja dan is bij mij iig de link met incest snel gemaakt
Niks te vroeg.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze bij jou op school ook allemaal al ontmaagd waren met 14
Geen ideequote:
Ja, maar niet door mij.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze bij jou op school ook allemaal al ontmaagd waren met 14
Dat kan ook nog ja. Jammer dat ik die meisjes nooit zo ver heb kunnen krijgenquote:Op maandag 29 juli 2013 22:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommige meisjes neuken er gewoon op los met meerdere jongens
Bood je ze wel genoeg sigaretten?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan ook nog ja. Jammer dat ik die meisjes nooit zo ver heb kunnen krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |