je moet het bekijken als een soort komische serie, niet serieus. dan is het gewoon lachen man.quote:
Ik kijk nu met mijn zus mee, op net 5.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
je moet het bekijken als een soort komische serie, niet serieus. dan is het gewoon lachen man.
Verhang jezelf boven het spoor.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kijk nu met mijn zus mee, op net 5.
Ik twijfel of ik trein van kwart over 8 ga halen, of mezelf gewoon verhang
Nee deze is ook niet leuk. Overspel in de liefde, die was goed. Vrouwen die hun man gingen stalken en zoquote:Op maandag 29 juli 2013 20:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kijk nu met mijn zus mee, op net 5.
Ik twijfel of ik trein van kwart over 8 ga halen, of mezelf gewoon verhang
Zo'n type ben jij zeker ook wel?quote:Op maandag 29 juli 2013 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee deze is ook niet leuk. Overspel in de liefde, die was goed. Vrouwen die hun man gingen stalken en zo
Zeker wel. Als je dat kind van AANVALLUH onder ogen klrijgt.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee helemaal niet.
Ik kijk ook horrorfilms, ik loop toch ook niet met een bijl te zwaaien?
quote:Op maandag 29 juli 2013 20:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeker wel. Als je dat kind van AANVALLUH onder ogen klrijgt.
Met baard ziet iedereen er sympathieker uit.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Adje approves this message.
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik, ik kijk naar horror en dat meisje dat seks heeft, dat heb ik toch ook nietquote:Op maandag 29 juli 2013 20:03 schreef sp3c het volgende:
dat doet toch niet iedereen in horrorfilms??
corrie is het meisje dat sex heeft en als eerste opgegeten wordt!
weet ik niet, een heer vraagt daar niet naarquote:Op maandag 29 juli 2013 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik kijk naar horror en dat meisje dat seks heeft, dat heb ik toch ook niet
je mag me alles vragen, of ik antwoord geef is een tweedequote:Op maandag 29 juli 2013 20:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
weet ik niet, een heer vraagt daar niet naar
pics?quote:Op maandag 29 juli 2013 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
je mag me alles vragen, of ik antwoord geef is een tweede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |