TS is geen 12, want kinderen van 12 kijken liever naar ''Disney XD'' terwijl ze op hun nieuwe Nintendo 3DSXL huppeldepup spelen.quote:
Nee, dat doet Wim niet. Die knikt populistisch mee met de rest van de tafel als hij weet dat hij een discussie gaat verliezen om te scoren. Ik zou er graag eens iemand willen zien die z'n bek opentrekt. (Ja, dat doen Boskamp en Kraay ook niet)quote:Op maandag 29 juli 2013 19:53 schreef ZoDiep het volgende:
Wim is misschien niet zo opzichtig naar aandacht op zoek als Hansiehansie (als die komt kijk ik niet) of zo dik met Gijp als Boskamp, maar als hij zijn mond open doet komt er meer kwaliteit uit dan bij die 2 samen.
Wim
Ik hoef ook niet alleen die twee als gast hoor. ik kon alleen even niet op meer namen komen. Er zijn namelijk zo weinig alternatieven.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
Mensen die alleen Boskamp en Hansie te gast willenAls ze te vaak komen waardeer je deze topshows niet meer.
EmilioSchelvecchio
Geweldige man, geweldige voetballer.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
Mensen die alleen Boskamp en Hansie te gast willenAls ze te vaak komen waardeer je deze topshows niet meer.
EmilioSchelvecchio
V/D Gijp begint wel een beetje door te slaan, idd. Hij denkt dat hij bij elk onderwerp minstens een hele goede grap moet verzinnen, waardoor het een beetje geforceerd overkomt.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:55 schreef S4pphire het volgende:
Wel terecht, maar dat programma überhaupt.
Tot ~2007 was het nog wel leuk, toen Derksen nog enige authenticiteit had. Dan heb je nu nog die aandachtsgeile v.d. Gijp erbij en die nepruzies tussen Johan Derksen en Wilfred Genée.
Aan iemands mening over Kieft en Schelvecchio herken je de echte Bigstars. Mensen als TS kunnen beter naar grappige filmpjes op SBS6 gaan kijkenquote:
Dat doet niemand daar, want:quote:Op maandag 29 juli 2013 19:55 schreef Zanger_Rinus het volgende:
[..]
Nee, dat doet Wim niet. Die knikt populistisch mee met de rest van de tafel als hij weet dat hij een discussie gaat verliezen om te scoren. Ik zou er graag eens iemand willen zien die z'n bek opentrekt. (Ja, dat doen Boskamp en Kraay ook niet)
Van die schijtlollige programma's, waarvan Hansie er toevallig nog één presenteert. Komt goed uit voor zulke types.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Aan iemands mening over Kieft en Schelvecchio herken je de echte Bigstars. Mensen als TS kunnen beter naar grappige filmpjes op SBS6 gaan kijken
Studio Voetbalquote:Op maandag 29 juli 2013 20:00 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Dat doet niemand daar, want:
1 Mocht je iets in de voetballerij doen, dan zijn er velen die VI niet tegen zich willen
2 Zou je dan iets willen zeggen wat aan tafel niet goed valt, dan heb je de presentator, de lolbroek en de autoriteit op voetbalgebied en vaak het publiek tegen je.
Daar zou ik ook geen zin in hebben
Gewoon satire dit programma, verder brengen ze nieuws over voetbal wat VI goed doet. Als ik een echte mening wil horen wijk ik uit naar Studio Voetbal ( ook eenwaard)
Dat programma is stabiel gebleven op een triest niveau, VI is daar onder gezaktquote:Op maandag 29 juli 2013 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Studio VoetbalDaar zitten juist de mensen die hun mening niet durven te geven omdat ze niemand tegen het zere been willen schoppen.
Deze man weet. Schelvecchio FTW!quote:Op maandag 29 juli 2013 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
EmilioSchelvecchio
Kan je wel om lachen dat hij belachelijk gemaakt wordt, en hij heel serieus doorgaat.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:43 schreef Lesnar het volgende:
O ja, Aad300 is ook altijd een feest en een toevoeging
DIT. Misschien eens in hetzelfde bejaardenhuis als Willem Van Hanegem plaatsen.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:44 schreef tja77 het volgende:
Kieft is een oude, zeurende, klagende bejaarde geworden.
Haha, viel me ook al op.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:41 schreef tja77 het volgende:
Kieft met zijn verrimpelde veel te bruine zonnebank look.
Voor Ajacieden is Studio Ajax speciaal uitgevonden.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:48 schreef Zanger_Rinus het volgende:
Dus ik zie dat VI vanavond alweer van start gaat. Ik natuurlijk als een kind zo blij, want VI is mijn favoriete programma en beter dan al die andere troep op RTL bij elkaar.![]()
Dus ik ging ook maar meteen kijken wie er te gast was, en wat blijkt: Wim Kieft.![]()
De grootste bloedzuiger van het land en tevens eerste echte Amsterdammer met een grafhekel aan Ajax is dus weer eens te gast. Maandenlang zit ik me al te ergeren aan dit stuk stront, met zijn populistische, niets toevoegende uitspraken, puur om te scoren. ''Maar René, vind jij ook niet dat [vul hier een open deur of willekeurige sneer naar Ajax in]''
En het erge is nog dat die man telkens word uitgenodigd, ondanks dat niemand hem serieus neemt aan die tafel. Wij willen Jan Boskamp of Hans Kraay, niet deze van de pot gerukte dorpsidioot.
Klacht: Wim Kieft.
Nee, ik hou niet van dat programma en ik heb liever een objectieve mening, dan dat er veren in de reet van Ajax worden gestopt. Helaas ontbreekt dat stukje objectiviteit bij Kieft. Dat heeft hij ook bij meerdere clubs/spelers. Heel irritant.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voor Ajacieden is Studio Ajax speciaal uitgevonden.
Je doet je naam eer aan. Kieft is namelijk een topgastquote:Op maandag 29 juli 2013 19:48 schreef Zanger_Rinus het volgende:
Dus ik zie dat VI vanavond alweer van start gaat. Ik natuurlijk als een kind zo blij, want VI is mijn favoriete programma en beter dan al die andere troep op RTL bij elkaar.![]()
Dus ik ging ook maar meteen kijken wie er te gast was, en wat blijkt: Wim Kieft.![]()
De grootste bloedzuiger van het land en tevens eerste echte Amsterdammer met een grafhekel aan Ajax is dus weer eens te gast. Maandenlang zit ik me al te ergeren aan dit stuk stront, met zijn populistische, niets toevoegende uitspraken, puur om te scoren. ''Maar René, vind jij ook niet dat [vul hier een open deur of willekeurige sneer naar Ajax in]''
En het erge is nog dat die man telkens word uitgenodigd, ondanks dat niemand hem serieus neemt aan die tafel. Wij willen Jan Boskamp of Hans Kraay, niet deze van de pot gerukte dorpsidioot.
Klacht: Wim Kieft.
Ik heb het idee dat hij aan alzheimer oid begint te lijden. Dan begint hij een zin en halverwege als je vol verwachting op de rest zit te wachten, dan lijkt het alsof hij vergeten is wat hij wilde zeggen en dan moet vd Gijp hem aanvullen cq het verhaal afmaken.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:33 schreef Toekito het volgende:
Kieft had weer minimaal een lijntje gesnoven vandaag
Ach die Toine moet niet zo hypocriet doen. Hij kiest voor de poen. Overgens vind ik dat jij de laatste bent die daarover mee mag praten.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Terechte klacht.
En dan die sneue Toine-bash de hele tijd. 1x is leuk, maar zij overdrijven het altijd meteen. Vond dat echt respectloos.
En iemand mag na 20 jaar geen nieuwe stap zetten?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:47 schreef satecl het volgende:
[..]
Ach die Toine moet niet zo hypocriet doen. Hij kiest voor de poen. Overgens vind ik dat jij de laatste bent die daarover mee mag praten.
Lekker belangrijk of iemand voor de poen kiest. Alsof jij niet naar de concurrent zou gaan als je daar 2x zoveel kan verdienen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:47 schreef satecl het volgende:
[..]
Ach die Toine moet niet zo hypocriet doen. Hij kiest voor de poen. Overgens vind ik dat jij de laatste bent die daarover mee mag praten.
Punt 1 viel me ook wel heel erg op gisteren. Kieft is nooit de soepelste in zijn zinsopbouw, maar gisteren dacht ik serieus dat hij een beroerte had, zo slecht kwam hij uit zijn woorden.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:45 schreef Zanger_Rinus het volgende:
Helaas, Kieft is echt gewoon he-le-maal niks tot nu toe.
1. Hij zit constant wartaal uit te spreken. Net over die Ji Sung Park dat hij zei dat het niet veel uitmaakte als hij mislukte bijvoorbeeld. Hij komt heel moeilijk uit zijn woorden, want hij zit de hele tijd maar te bazelen. Ik snap af en toe gewoon niet waar hij het over heeft.
2. Ik was nog optimistisch in het begin nadat hij zei: ''Het heeft niet veel zin om nu al te gaan zaniken.'' Helaas, hij heeft alle verwachtingen overtroffen en ik heb hem de hele aflevering nog niks anders zien doen dan zaniken en raaskallen.
Overigens: Ik kwam echt niet meer bij van die Toine van Peperstraten met z'n huilscène. Wat moet die man vol van zichzelf zijn._!
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:35 schreef MultiBanaan het volgende:
Kieft die samen met Sierd de Vos de wedstrijd Atleti-Real verslaat vanuit een bezemkast in Hilversum
Wimpie klaagt ook altijd over Feyenoord, PSV en Oranje. Niks mis mee.... Rinus is gewoon een huilie huilie Calimero.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:36 schreef valek het volgende:
Altijd pluspunt om op de grootste kutclub van de wereld te zeiken.
Dit.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:24 schreef Micson het volgende:
[..]
Punt 1 viel me ook wel heel erg op gisteren. Kieft is nooit de soepelste in zijn zinsopbouw, maar gisteren dacht ik serieus dat hij een beroerte had, zo slecht kwam hij uit zijn woorden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |