Nee, ik hou niet van dat programma en ik heb liever een objectieve mening, dan dat er veren in de reet van Ajax worden gestopt. Helaas ontbreekt dat stukje objectiviteit bij Kieft. Dat heeft hij ook bij meerdere clubs/spelers. Heel irritant.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voor Ajacieden is Studio Ajax speciaal uitgevonden.
Je doet je naam eer aan. Kieft is namelijk een topgastquote:Op maandag 29 juli 2013 19:48 schreef Zanger_Rinus het volgende:
Dus ik zie dat VI vanavond alweer van start gaat. Ik natuurlijk als een kind zo blij, want VI is mijn favoriete programma en beter dan al die andere troep op RTL bij elkaar.![]()
Dus ik ging ook maar meteen kijken wie er te gast was, en wat blijkt: Wim Kieft.![]()
De grootste bloedzuiger van het land en tevens eerste echte Amsterdammer met een grafhekel aan Ajax is dus weer eens te gast. Maandenlang zit ik me al te ergeren aan dit stuk stront, met zijn populistische, niets toevoegende uitspraken, puur om te scoren. ''Maar René, vind jij ook niet dat [vul hier een open deur of willekeurige sneer naar Ajax in]''
En het erge is nog dat die man telkens word uitgenodigd, ondanks dat niemand hem serieus neemt aan die tafel. Wij willen Jan Boskamp of Hans Kraay, niet deze van de pot gerukte dorpsidioot.
Klacht: Wim Kieft.
Ik heb het idee dat hij aan alzheimer oid begint te lijden. Dan begint hij een zin en halverwege als je vol verwachting op de rest zit te wachten, dan lijkt het alsof hij vergeten is wat hij wilde zeggen en dan moet vd Gijp hem aanvullen cq het verhaal afmaken.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:33 schreef Toekito het volgende:
Kieft had weer minimaal een lijntje gesnoven vandaag
Ach die Toine moet niet zo hypocriet doen. Hij kiest voor de poen. Overgens vind ik dat jij de laatste bent die daarover mee mag praten.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Terechte klacht.
En dan die sneue Toine-bash de hele tijd. 1x is leuk, maar zij overdrijven het altijd meteen. Vond dat echt respectloos.
En iemand mag na 20 jaar geen nieuwe stap zetten?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:47 schreef satecl het volgende:
[..]
Ach die Toine moet niet zo hypocriet doen. Hij kiest voor de poen. Overgens vind ik dat jij de laatste bent die daarover mee mag praten.
Lekker belangrijk of iemand voor de poen kiest. Alsof jij niet naar de concurrent zou gaan als je daar 2x zoveel kan verdienen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:47 schreef satecl het volgende:
[..]
Ach die Toine moet niet zo hypocriet doen. Hij kiest voor de poen. Overgens vind ik dat jij de laatste bent die daarover mee mag praten.
Punt 1 viel me ook wel heel erg op gisteren. Kieft is nooit de soepelste in zijn zinsopbouw, maar gisteren dacht ik serieus dat hij een beroerte had, zo slecht kwam hij uit zijn woorden.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:45 schreef Zanger_Rinus het volgende:
Helaas, Kieft is echt gewoon he-le-maal niks tot nu toe.
1. Hij zit constant wartaal uit te spreken. Net over die Ji Sung Park dat hij zei dat het niet veel uitmaakte als hij mislukte bijvoorbeeld. Hij komt heel moeilijk uit zijn woorden, want hij zit de hele tijd maar te bazelen. Ik snap af en toe gewoon niet waar hij het over heeft.
2. Ik was nog optimistisch in het begin nadat hij zei: ''Het heeft niet veel zin om nu al te gaan zaniken.'' Helaas, hij heeft alle verwachtingen overtroffen en ik heb hem de hele aflevering nog niks anders zien doen dan zaniken en raaskallen.
Overigens: Ik kwam echt niet meer bij van die Toine van Peperstraten met z'n huilscène. Wat moet die man vol van zichzelf zijn._!
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:35 schreef MultiBanaan het volgende:
Kieft die samen met Sierd de Vos de wedstrijd Atleti-Real verslaat vanuit een bezemkast in Hilversum
Wimpie klaagt ook altijd over Feyenoord, PSV en Oranje. Niks mis mee.... Rinus is gewoon een huilie huilie Calimero.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:36 schreef valek het volgende:
Altijd pluspunt om op de grootste kutclub van de wereld te zeiken.
Dit.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:24 schreef Micson het volgende:
[..]
Punt 1 viel me ook wel heel erg op gisteren. Kieft is nooit de soepelste in zijn zinsopbouw, maar gisteren dacht ik serieus dat hij een beroerte had, zo slecht kwam hij uit zijn woorden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |