Radical facequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:44 schreef Maxerazzi het volgende:
Radical Face komt deze herfst met het tweede album van het drieluik The Family Tree. Branches gaat ie heten. Voor mensen die niet weten over wie ik 't heb, u herkent 'm direct aan onderstaand deuntje.
De eerste plaat van het drieluik, The Roots, was voor mij echt een hele positieve verrassing in 2011, dus ik verwacht best wel wat van 'm.
Ik zat gister nog dat bekende liedje te luisteren en dacht wat een 1 hit wonder is het eigenlijk ookquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:44 schreef Maxerazzi het volgende:
Radical Face komt deze herfst met het tweede album van het drieluik The Family Tree. Branches gaat ie heten. Voor mensen die niet weten over wie ik 't heb, u herkent 'm direct aan onderstaand deuntje.
De eerste plaat van het drieluik, The Roots, was voor mij echt een hele positieve verrassing in 2011, dus ik verwacht best wel wat van 'm.
Die hebben gewoon echt te weinig nummersquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:11 schreef Kerftminister het volgende:
Maar eerst even lekker verdwaald raken in de psychedelische droomwerelden van Tame Impala, begin ze steeds meer te waarderen.
Ik mis wat B-sides zoals Sundown Syndrome op spotiquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die hebben gewoon echt te weinig nummers
Ben ik het mee eens, ja. Volgens mij bewieroken we unaniem artiesten als Portico Quartet in het jazz-topic, maar die zouden hier ook absoluut niet misstaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:30 schreef Felagund het volgende:
Jazz mag ook wel in dit topic wat mij betreft, is heel vaak indiemuziek.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:25 schreef Maxerazzi het volgende:
Norrage, opgelet! Dit gaat misschiel wel een contender worden voor mijn eindlijst dit jaar, en ik vermoed dat jij deze plaat ook kunt waarderen. Hoort eigenlijk in het jazz-topic, maar ach.
Dysnomia, an album by Dawn of Midi on Spotify
Zeker, zeker. En regelmatig doe ik die artiesten hier ook wel drpppenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:47 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, ja. Volgens mij bewieroken we unaniem artiesten als Portico Quartet in het jazz-topic, maar die zouden hier ook absoluut niet misstaan.
Portico Quartet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:47 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, ja. Volgens mij bewieroken we unaniem artiesten als Portico Quartet in het jazz-topic, maar die zouden hier ook absoluut niet misstaan.
Zeker zeker, zitten paar geniale versies tussen maar verder voegt het niet bijster veel toequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:59 schreef Maxerazzi het volgende:
Hebben jullie trouwens gezien dat er een live/remix-album van Portico Quartet is uitgebracht pas geleden?
Live/Remix, an album by Portico Quartet on Spotify
Ja, is ook zo. Leuke toevoeging, that's it.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zeker zeker, zitten paar geniale versies tussen maar verder voegt het niet bijster veel toe
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:36 schreef debeterebob het volgende:
Nooit gedacht, maar ik vind een liedje van One Direction leuk_
'Best Song Ever', tevens de meest puberale titel die je kan bedenkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:43 schreef Moody het volgende:
[..]Qua leeftijd zit je natuurlijk midden in de doelgroep
Welk liedje?
Ah de kleuters denken dat ze Tenacious D zijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
'Best Song Ever', tevens de meest puberale titel die je kan bedenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |