Radical facequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:44 schreef Maxerazzi het volgende:
Radical Face komt deze herfst met het tweede album van het drieluik The Family Tree. Branches gaat ie heten. Voor mensen die niet weten over wie ik 't heb, u herkent 'm direct aan onderstaand deuntje.
De eerste plaat van het drieluik, The Roots, was voor mij echt een hele positieve verrassing in 2011, dus ik verwacht best wel wat van 'm.
Ik zat gister nog dat bekende liedje te luisteren en dacht wat een 1 hit wonder is het eigenlijk ookquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:44 schreef Maxerazzi het volgende:
Radical Face komt deze herfst met het tweede album van het drieluik The Family Tree. Branches gaat ie heten. Voor mensen die niet weten over wie ik 't heb, u herkent 'm direct aan onderstaand deuntje.
De eerste plaat van het drieluik, The Roots, was voor mij echt een hele positieve verrassing in 2011, dus ik verwacht best wel wat van 'm.
Die hebben gewoon echt te weinig nummersquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:11 schreef Kerftminister het volgende:
Maar eerst even lekker verdwaald raken in de psychedelische droomwerelden van Tame Impala, begin ze steeds meer te waarderen.
Ik mis wat B-sides zoals Sundown Syndrome op spotiquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die hebben gewoon echt te weinig nummers
Ben ik het mee eens, ja. Volgens mij bewieroken we unaniem artiesten als Portico Quartet in het jazz-topic, maar die zouden hier ook absoluut niet misstaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:30 schreef Felagund het volgende:
Jazz mag ook wel in dit topic wat mij betreft, is heel vaak indiemuziek.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:25 schreef Maxerazzi het volgende:
Norrage, opgelet! Dit gaat misschiel wel een contender worden voor mijn eindlijst dit jaar, en ik vermoed dat jij deze plaat ook kunt waarderen. Hoort eigenlijk in het jazz-topic, maar ach.
Dysnomia, an album by Dawn of Midi on Spotify
Zeker, zeker. En regelmatig doe ik die artiesten hier ook wel drpppenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:47 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, ja. Volgens mij bewieroken we unaniem artiesten als Portico Quartet in het jazz-topic, maar die zouden hier ook absoluut niet misstaan.
Portico Quartet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:47 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, ja. Volgens mij bewieroken we unaniem artiesten als Portico Quartet in het jazz-topic, maar die zouden hier ook absoluut niet misstaan.
Zeker zeker, zitten paar geniale versies tussen maar verder voegt het niet bijster veel toequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:59 schreef Maxerazzi het volgende:
Hebben jullie trouwens gezien dat er een live/remix-album van Portico Quartet is uitgebracht pas geleden?
Live/Remix, an album by Portico Quartet on Spotify
Ja, is ook zo. Leuke toevoeging, that's it.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zeker zeker, zitten paar geniale versies tussen maar verder voegt het niet bijster veel toe
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:36 schreef debeterebob het volgende:
Nooit gedacht, maar ik vind een liedje van One Direction leuk_
'Best Song Ever', tevens de meest puberale titel die je kan bedenkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:43 schreef Moody het volgende:
[..]Qua leeftijd zit je natuurlijk midden in de doelgroep
Welk liedje?
Ah de kleuters denken dat ze Tenacious D zijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
'Best Song Ever', tevens de meest puberale titel die je kan bedenken
Het is heel vrolijk en niet op zo'n zeikerige manier als je zou verwachten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:57 schreef Moody het volgende:
[..]
Ah de kleuters denken dat ze Tenacious D zijn
Ik ga het nummer niet echt opzoeken enzo. Sorry
Ja gedaan en ik denk dat je ons zit te f*ckenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het is heel vrolijk en niet op zo'n zeikerige manier als je zou verwachten.
Komt misschien wel in mijn eindlijst
Moody gewoon even klikken
Kost maximaal 3 minuten van je leven, dat is het gokje wel waard toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:23 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja gedaan en ik denk dat je ons zit te f*cken
Heb al wat vlagen geluisterd, maar ik ben geen fanquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kost maximaal 3 minuten van je leven, dat is het gokje wel waard toch?
Ik geef toe: het is niet zo enorm top, maar geinig is het welquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:28 schreef Moody het volgende:
[..]
Heb al wat vlagen geluisterd, maar ik ben geen fan
Zeker niet als je bedenkt wat bijv.leeftijdsgenoten als The Kooks destijds hebben gemaakt.
Of - meer recent - dit bandje:
Oeh zeker, die komt op mijn to do list.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:22 schreef Moody het volgende:
Het nieuwe album van Wiretree heeft niet alleen een mooie cover, maar is ook best een leuk album........als je houdt van vrolijke dream pop.
[ afbeelding ]
MaJo mocht al eerder luisterenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:50 schreef Vatta het volgende:
Het nieuwe album van White Lies is inmiddels gelekt. Iemand al geluisterd?
Ben hem nu aan het binnenhalen, is het wat?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
MaJo mocht al eerder luisteren
Loop niet zo te vloekenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:50 schreef Moody het volgende:
Minks is stiekem toch wel een erg leuk bandje
Ik hoor een beetje The Smiths, maar dan met een lead singer die niet aan de prozac is.
Sinds hun vorige draak van een album ben ik dat niet van plan. Of iedereen moet hier laaiend enthousiast zijn, maar ik gok dat dat niet gebeurtquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:50 schreef Vatta het volgende:
Het nieuwe album van White Lies is inmiddels gelekt. Iemand al geluisterd?
Ik heb geen idee, zij mocht het exclusief luisteren voor een recensie geloof ikquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:51 schreef Vatta het volgende:
Ben
[..]
Ben hem nu aan het binnenhalen, is het wat?
Hoezo niet van planquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Sinds hun vorige draak van een album ben ik dat niet van plan. Of iedereen moet hier laaiend enthousiast zijn, maar ik gok dat dat niet gebeurt
Volgens de band zelf is het in ieder geval hun beste plaat tot nu toe maar in hoeverre we dat serieus moeten nemen? Meer gitaar georiënteerd ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, zij mocht het exclusief luisteren voor een recensie geloof ikZij vond het wel tof in ieder geval
Voorspelbare comebackquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:52 schreef Moody het volgende:
[..]
One Direction in een indie topic plaatsen
Gaat lekker tussen ons of nie?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoezo niet van planAlsof het zo veel moeite een album te proberen
Wilde net zeggenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:53 schreef Vatta het volgende:
[..]
Volgens de band zelf is het in ieder geval hun beste plaat tot nu toe maar in hoeverre we dat serieus moeten nemen?
Wat heb je nog qua aanraders? Ik ben toch wel een beetje door mijn zooi heen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Gaat lekker tussen ons of nie?
Nee, niet van plan om het volledig te beluisteren. Er staat nog zoveel in de playlist. Ik spoel 'm wel vluchtig door. Niet mijn bandje. Ik ben meer van de vage shit met lelijke stemmen
Mwah voor de diepgang en de veelzijdigheid moet je inderdaad niet bij deze band zijn maar ik vind het wel heerlijk wegluisteren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:56 schreef Moody het volgende:
[..]
Hopen dat ze alleen gitaar spelen en de overige delen van de muziek laten voor wat het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |