Ik zou dan even de veelgenoemde albums uit het pre-lijstjestopic pakken. Link staat wel in de OPquote:
Nou, dan gooi ik er maar wat 'hidden gems' inquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:31 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ach, met The Beatles hoef ik weinig werk te leveren, dat is meteen een gelopen race.
[..]
Oef, McCartney II. Dat vind ik echt een draak.![]()
Nog een liedje!
Yesss een lijst van manische muziekliefhebbers en ik sta er niet inquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:23 schreef debeterebob het volgende:
Je bent net als Moody, Methodmich, Norrage en DO2 die heel hard pogen je verslaafd te maken aan bepaalde muziek D:
Voor mijn gevoel plaats je nooit zo veel linkjes en ben je meestal niet de eerste die over een bepaalde band begintquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Yesss een lijst van manische muziekliefhebbers en ik sta er niet in
Dat eerste komt door dat tweede.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel plaats je nooit zo veel linkjes en ben je meestal niet de eerste die over een bepaalde band begint
quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:37 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Nou, dan gooi ik er maar wat 'hidden gems' in:
Fluister Radiohead, Arcade Fire, James Blake of Atoms for Peace en Tchock bombardeert je met weetjes.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel plaats je nooit zo veel linkjes en ben je meestal niet de eerste die over een bepaalde band begint
quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Yesss een lijst van manische muziekliefhebbers en ik sta er niet in
Oh ja, ik vergeet zowat zijn stokpaardje: betaalde muziekquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:45 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Fluister Radiohead, James Blake of Atoms for Peace en Tchock bombardeert je met weetjes.
Over zes jaar maak ik ook goede TT's en kan ik Romeins tellenquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:47 schreef Norrage het volgende:
[..]jij bent nog niet 6+ jaar actief hier, toch?
Nee joh. Pas sinds december '11 of zo.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:47 schreef Norrage het volgende:
[..]jij bent nog niet 6+ jaar actief hier, toch?
Hier was ik wel eerder meequote:
Ik was op vakantie dus heb dat niet meegekregenquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hier was ik wel eerder mee![]()
Maar inderdaad, lekker plaatje. Al heb ik wel het idee dat het een beetje instort voor pak 'm beet het laatste derde. Moderat had daar ook al een beetje last van.
Mijn eerste topic in MUZ:quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh. Pas sinds december '11 of zo.
edit: dat moet december '10 zijn.Time flies.
Mijn eerste post in MUZ met dit account ging over De Staatquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mijn eerste topic in MUZ:
MUZ / Welke muziek vind ik leuk?___
Dat is toch een stuk minder triest dan geen muziek kennenquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn eerste post in MUZ met dit account ging over De Staat
quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:17 schreef Maxerazzi het volgende:
Huh, ik ben pas sinds begin 2012 echt actief op FOK!. Voelt al als een eeuwigheid.
Omdat hij zo wijs post denk ikquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:19 schreef Norrage het volgende:
[..]ik heb het gevoel dat jij hier al jaren zit
Meh vind mezelf niet erg pretentieus hoor, luister ook veel popmuziek hoor, maar weet niet, vind zulke muziek gewoon een beetje saai. Gebeurt niet genoeg voor mij om het vaker te luisteren ofzo, mja ieder zijn eigen meug he.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:39 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Klinkt pretentieus. En lol, wat een vergelijking... Fleetwood fokking Mac. Er zit zo veel meer tussen dan 'Yesterday' en 'Mr. Moonlight'. De onovertroffen energie op 'No Reply' en 'Ticket To Ride' slaapverwekkend...? 'Blue Jay Way' is wel een leuke vreemde eend in de bijt, ja. Ken weinig mensen die het hoog waarderen, maar wat dat betreft kunnen we elkaar de hand schudden. Eén van die vele stijlen van The Beatles.
Ken ik, zeer fijn.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:48 schreef BoerBert het volgende:
Tomorrow Never Knows ook sowieso checken dan.
Zeggen dat de Beatles gewoon te simpel voor je zijn net als Fleedwood Mac is wel degelijk een beetje pretentieus, of je dat nou bedoelde of nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Meh vind mezelf niet erg pretentieus hoor, luister ook veel popmuziek hoor, maar weet niet, vind zulke muziek gewoon een beetje saai. Gebeurt niet genoeg voor mij om het vaker te luisteren ofzo, mja ieder zijn eigen meug he.
O bedoel dat niet zo huhu. Ik waardeer het meeste van The Beatles ook, maar vind het eerdere werk een beetje te simpel enzo, that's all.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zeggen dat de Beatles gewoon te simpel voor je zijn net als Fleedwood Mac is wel degelijk een beetje pretentieus, of je dat nou bedoelde of niet
quote:Op maandag 4 juni 2012 17:15 schreef Kerftminister het volgende:
Was altijd Hip-Hop maar de laatste tijd duidelijk Indie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |