Ik heb het nu wel gehad met deze rare promo's zegquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:27 schreef Tchock het volgende:
Oeh lah lah. Hoe ze in godsnaam de link ooit gelegd hebben is me een raadsel, maar het verhaal gaat dat de nieuwe Arcade Fire Reflektor heet. In verschillende steden is deze straattekening gevonden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En er is ook een mysterieuze site. http://www.thereflektors.com/
Ik kan ook nergens vinden hoe/waarom dit logo aan Arcade Fire wordt gelinkt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:30 schreef BoerBert het volgende:
Hard lachen als twee random gasten dat logo verzonnen hebben.
Daft Punk was absoluut niet de eerste en zal ook zeker niet de laatste zijn. Maar ik vind het wel leuk, eigenlijk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb het nu wel gehad met deze rare promo's zegDaft Punk was leuk maar nu doet iedereen het
Ik zie de namen Kor en Kelquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:30 schreef BoerBert het volgende:
Hard lachen als twee random gasten dat logo verzonnen hebben.
Wat is de hint dat dit het nieuwe album van Arcade Fire zou zijn?quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:27 schreef Tchock het volgende:
Oeh lah lah. Hoe ze in godsnaam de link ooit gelegd hebben is me een raadsel, maar het verhaal gaat dat de nieuwe Arcade Fire Reflektor heet. In verschillende steden is deze straattekening gevonden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En er is ook een mysterieuze site. http://www.thereflektors.com/
quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat is de hint dat dit het nieuwe album van Arcade Fire zou zijn?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan ook nergens vinden hoe/waarom dit logo aan Arcade Fire wordt gelinkt.
Klinkt pretentieusquote:Op maandag 5 augustus 2013 12:19 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Meh dat is gewoon te simpel voor mij, heb niks met zulke muziek. Ik vind Fleetwood Mac ook slaapverwekkend. Dat is ook van die geprezen popmuziek. Ik vind van The Beatles het ook alleen maar echt vet als ze lekker vreemde psychedelische muziek maken, voor de rest hoor ik wel dat het erg goed is, maar zou ik het niet vaker luisteren. Maar Blue Jay Way bijvoorbeeld kende ik nog niet en vind ik echt geweldig.
Mooi! Beide platen hebben hele hoge pieken en redelijk diepe dalen. 'Surf's Up' heeft met 'Till I Die' en 'Surf's Up' echt die liedjes waar 40 jaar na dato nog steeds van afgekeken wordt. 'Disney Girls' is ook geweldig, al weer iets heel anders.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:03 schreef Norrage het volgende:
Ben nu Surf's Up aan het luisteren Aisumasen en dat is inderdaad een hele verbetering tov hun andere werkWelk werk raad je me nog meer aan? Ik heb ook Sunflower bv.
Er moet toch een reden zijn om een straattekening naar Arcade Fire te linken.quote:
Maar wel op die waanzinnig grote schaal. Natuurlijk doet bv Radiohead het ook vaak een beetje zo, maar het lijkt dit jaar wel echt een hype te wordne.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daft Punk was absoluut niet de eerste en zal ook zeker niet de laatste zijn. Maar ik vind het wel leuk, eigenlijk.
Enige waar ik aan kon denken wasquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:09 schreef BoerBert het volgende:
Clipje voor nieuwe MGMT http://vevo.ly/LYqj7z
Help! is anders een verre van verkeerd album. Zou ik toch eens proberen als ik jou was.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:39 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Meh in albums als Help! en Beatles for Sale heb ik geen zin in.
Niet te vergeten Harrison, die zich ontwikkelde tot een geniale songwriter. Dan laat ik even de obvious choices als Here Comes the Sun, Something en While My Guitar Gently Weeps nog achterwege.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:49 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
(Lennon was heer en meester in die tijd, daarna walste McCartney over hem heen tot diep, diep in de jaren '70.)
quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:10 schreef debeterebob het volgende:
Vind deze van McCartney (zonder de Beatles) wel tof![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:14 schreef debeterebob het volgende:
Hehe, ook gelijk maar een lijst van PaulPaul is heerlijk
Baas ben je toch ook, Max
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, met The Beatles hoef ik weinig werk te leveren, dat is meteen een gelopen race.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:23 schreef debeterebob het volgende:
Je bent net als Moody, Methodmich, Norrage en DO2 die heel hard pogen je verslaafd te maken aan bepaalde muziek D:
Oef, McCartney II. Dat vind ik echt een draak.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:26 schreef Aisumasen het volgende:
Allemaal stukken beter dan 'Live And Let Die' inderdaad, maar voor de indie-credits zijn deze toch meer op hun plek:
Die was in dit topic nog niet besproken volgens mij hoorquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:33 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb net de nieuwe Mayer Hawthorne gekocht, wat een miskoop mensen. Moet toch maar weer wat vaker dit topic lezen, want dit gaat de verkeerde kant op.
Nee, daarom juist.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die was in dit topic nog niet besproken volgens mij hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |