Neuh, gewoon een vage vergelijking. Ik hoor wel overeenkomsten in de muziek af en toe. Niet teveel waarde aan hechtenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:57 schreef debeterebob het volgende:
Ja MINKS was wel goede tipOok iets meer elektronisch georienteerd
Ik zie alleen eigenlijk de vergelijking met Morrissey niet zo.
Ben jij Mctijn op musicmeter?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:02 schreef Moody het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een vage vergelijking. Ik hoor wel overeenkomsten in de muziek af en toe. Niet teveel waarde aan hechten
Morrissey is voor mij toch grotendeels stem en tekst en in mindere mate Johny Marr.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:02 schreef Moody het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een vage vergelijking. Ik hoor wel overeenkomsten in de muziek af en toe. Niet teveel waarde aan hechten
Momenteel staat in de playlist: Wiretree, Jagwar Ma, Gabriel Bruce en The Virgins.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat heb je nog qua aanraders? Ik ben toch wel een beetje door mijn zooi heen.
Toevallig een album tegen gekomen uit bijvoorbeeld 2006 die alleen door een figuur met een Elmo-UI is beoordeeld?quote:
Jagwar Ma vond ik echt weinig aan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:05 schreef Moody het volgende:
[..]
Momenteel staat in de playlist: Wiretree, Jagwar Ma, Gabriel Bruce en The Virgins.
Vooral Jagwar Ma en The Virgins zijn wel wat voor jou denk ik.
Ik verdenk je een klein beetje van Korsakoff, want door mij heb je uiteindelijk de moeite genomen om The Virgins te luisterenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:05 schreef Moody het volgende:
[..]
Momenteel staat in de playlist: Wiretree, Jagwar Ma, Gabriel Bruce en The Virgins.
Vooral Jagwar Ma en The Virgins zijn wel wat voor jou denk ik.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik verdenk je een klein beetje van Korsakoff, want door mij heb je uiteindelijk de moeite genomen om The Virgins te luisterenBedankt voor de credits he
Uiteraard. Maar om nou muziek aan te gaan raden die ik jou heb aangeraden, is toch wel een beetje typischquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Graag gedaan
Maar ondanks dat ik 'm van jou heb, mag ik 'm toch wel in mijn playlist hebben?
Oja, Korsakoff present
5. Sufjan Stevens - Illinoise (2005)quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:05 schreef Moody het volgende:
[..]
Brave guessKlopt. Ojee.....kom ik er nog een beetje goed van af?
Er wordt zoveel aangeraden...op Fok, op MuMe, op RYM, op indieblogs. Vergeef me dat ik soms niet meer weet wie het heeft aangeraden. En daarbij, jij hebt het album ook niet in een donker krocht gezien, maar waarschijnlijk gewoon op Spotify ofzoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar om nou muziek aan te gaan raden die ik jou heb aangeraden, is toch wel een beetje typischEn daar ging het om
Dank voor Sufjan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:11 schreef Vatta het volgende:
[..]
5. Sufjan Stevens - Illinoise (2005)
Goede keus. Vind alleen dat je de albums van Arctic Monkeys te laag beoordeeld. Is toch een fantastische band man.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:13 schreef Arn0 het volgende:
Moody en debeterebob lijken vandaag wel een koppel dat te lang getrouwd is.
Haha nee, was ik maar in staat om zulke mooie recensies te schrijven. SOAD is de naam.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:14 schreef Moody het volgende:
[..]
Dank voor Sufjan.
Wie ben jij op MuMe dan? Straks ben je Aero ofzo?
Je naam impliceert dat je harde herrie luistert?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:22 schreef Vatta het volgende:
[..]
Haha nee, was ik maar in staat om zulke mooie recensies te schrijven. SOAD is de naam.
Ik zou naar jou draaien, anders vertrouw ik je nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als je tussen mij en je vriendin in zou liggen he, naar wie zou je dan toedraaien?
Ah. SOAD. Hebben we wel eens onenigheid gehad?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:22 schreef Vatta het volgende:
[..]
Haha nee, was ik maar in staat om zulke mooie recensies te schrijven. SOAD is de naam.
System of a down heerlijke harde herrie. Is een tijd mijn favo band geweest.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je naam impliceert dat je harde herrie luistert?
Niet dat ik me kan herinneren hoewel je me nu wel nieuwsgierig maakt. ff terugzoeken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:25 schreef Moody het volgende:
[..]
Ah. SOAD. Hebben we wel eens onenigheid gehad?
Welkom in dit topic trouwens. Of kom je hier vaker?
Ik heb mijn horizon verbreed en luister nu bijna alleen maar indie dingen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:27 schreef Moody het volgende:
[..]
Je moet wel indie dingen gaan luisteren nu hoor.
Dat jij dat ging doen snap ik wel, met die bagger die je eerder luisterdequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:27 schreef Moody het volgende:
[..]
Je moet wel indie dingen gaan luisteren nu hoor.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat jij dat ging doen snap ik wel, met die bagger die je eerder luisterde
Bring Me The Horizonquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:28 schreef Vatta het volgende:
[..]
Ik heb mijn horizon verbreed en luister nu bijna alleen maar indie dingen.
Dankje, in dit topic niet veel. Ik lees meer de losse band topics.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:25 schreef Moody het volgende:
[..]
Welkom in dit topic trouwens. Of kom je hier vaker?
Is dat psychedelisch? Dit zijn wel een beetje mijn favoriete bandjes aan het wordenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:31 schreef Kerftminister het volgende:
Ik zit in een psychedelische muziek minifase: Flaming Lips, Portugal the Man, Os Mutantes, The Beatles, Tame Impala noem het maar op.
Os Mutantes gaan we opzoekenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:31 schreef Kerftminister het volgende:
Ik zit in een psychedelische muziek minifase: Flaming Lips, Portugal the Man, Os Mutantes, The Beatles, Tame Impala noem het maar op.
Beatles ook niet psychedelisch tochquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:32 schreef Moody het volgende:
[..]
Os Mutantes gaan we opzoeken
Portugal The Man is toch gewoon pop?
Ja hoor. Ik heb een aantal jaar aan 50+ concerten per jaar gezeten. Nu dankzij kind en vrouw pik ik er 10-15 mee per jaar. Dit jaar Rock Werchter als festival.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:32 schreef Vatta het volgende:
Gaan jullie ook wel eens naar concerten of festivals. Was laatst op Best Kept Secret. Veel leuke indie dingen gezien.
Praktisch niet helaas. Geen geld er voorquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:32 schreef Vatta het volgende:
Gaan jullie ook wel eens naar concerten of festivals. Was laatst op Best Kept Secret. Veel leuke indie dingen gezien.
De inkoppers laat ik aan jou overquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Beatles ook niet psychedelisch toch
Elke week een concertquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:33 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik heb een aantal jaar aan 50+ concerten per jaar gezeten. Nu dankzij kind en vrouw pik ik er 10-15 mee per jaar. Dit jaar Rock Werchter als festival.
Psychedelische pop kan niet? Beatles is toch ook pop?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:32 schreef Moody het volgende:
[..]
Os Mutantes gaan we opzoeken
Portugal The Man is toch gewoon pop?
Ik hield me al in om Kerf niet nog 10 voor de hand liggende bandjes aan te raden rond dat themaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |