Zou kunnen, wel apart!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Inmiddels een week overtijd en de tweede test die ik vanochtend deed was ook hartstikke omo. Zou het de schrik zijn?.
Haha, legaalquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe lang moet je nog voor je studie, Lot? En hoe oud ben je, als ik vragen mag?
Ik zag dat soort dingen ook steeds als een onoverkomelijke drempel. Eerst een vast contract? Weet je verdorie wel hoe lang dat kan duren?. Maar toen had ik 'm ineens. Eerst verhuizen naar een groter huis? Ja doei, we raken toch nooit ons kleine appartementje kwijt en dan nog een nieuw huis vinden? Maar dat was allemaal binnen drie maanden geregeld.
. Ik bedoel maar, het leven gaat ondertussen ook gewoon door, en zonder dat je er erg in hebt vallen sommige dingen soms gewoon op hun plaats.
Ik zit wel nog steeds een beetje op een roze wolk, na het gesprek met Baard en het vaststellen van een startdatum.. Het voelt alsof ik het nu echt legaal over kindjes krijgen en zwanger worden mag hebben.
. We gaan waarschijnlijk iets eerder beginnen nog, als mijn cyclus tenminste niet weer van die rare grappen uit gaat halen. Het zou natuurlijk zonde zijn om mijn vruchtbare dagen die in de laatste week van oktober vallen niet te benutten.
.
Er staat al Davitamon Compleet Mama Plus klaar in het keukenkastje.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:30 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Haha, legaalEn dat is zeker zonde! En eind oktober is het zo! Ik zou maar snel wat foliumzuur gaan inslaan als ik jou was
quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Er staat al Davitamon Compleet Mama Plus klaar in het keukenkastje..
quote:Op maandag 2 september 2013 11:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriend zegt de laatste tijd trouwens ineens dingen als: 'Lijkt je dit geen mooie lamp voor op de kinderkamer?'
.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:26 schreef Tyler-Girl het volgende:
Pfff hele middag in de Babypark rondlopen is niet goed en kwam hard aan(had zelf aangeboden om mee te gaan, maar toch...)
Het erge is nog dat het op school niet opschiet en ik nu een jaar moet overdoen. Het is dus "allemaal" mijn schuld dat we nog moeten wachten. Het is verstandiger, dat weet ik. Maar het wordt er niet leuker op. Vriendlief snapt t wel en rammelt ook hard (om minuten later te zeggen "ja tis allemaal jou schuld")....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Beetje lullig ja. Alsof jij voor je lol een jaar overdoet. Hopelijk gaat de tijd sneller dan je denkt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje lullig ja. Alsof jij voor je lol een jaar overdoet. Hopelijk gaat de tijd sneller dan je denkt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
quote:Op zondag 15 september 2013 09:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bedankt voor de jompels.. Was even bang dat het een 'heat of the moment'-voorstel was, maar ik heb hem nog niet met z'n armen in de lucht rondjes zien rennen, dus dat zal wel meevallen.
quote:Op zondag 15 september 2013 09:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bedankt voor de jompels.. Was even bang dat het een 'heat of the moment'-voorstel was, maar ik heb hem nog niet met z'n armen in de lucht rondjes zien rennen, dus dat zal wel meevallen.
Volgens mij zit er iets in de lucht DaD...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:25 schreef Phaidra het volgende:
Kwak, wat leuk!! En niet meteen in de verdediging schieten joh, dat is helemaal nergens voor nodig. Wat je zegt, jouw leven![]()
Ik rammel ook... For all the wrong reasons, maar dat maakt het gevoel niet anders
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bij deze een bekenning. Ik begon al een tijdje terug positiever tegenover het idee van een kleintje te staan, maar nu ik er dagelijks mee te maken heb: ik rammel.
Wel weet ik dat we nog niet moeten beginnen, vriend studeert nog, lijkt er nog niet klaar voor en ons appartement is te klein.
Financieel gezien (zwangerschapsverlof) is het slim om binnen 3 jaar zwanger te zijn, maar moet misschien ook nog met medicatie stoppen. Zo veel om over na te denken!
quote:Op donderdag 7 november 2013 19:39 schreef Phaidra het volgende:
Ik schuifel weer eens binnen. Wij hebben een zoontje van bijna 17 maanden en de grote vraag hangt een beetje in de lucht... Wel of geen tweede en zo ja, wanneer dan? Vandaag met mijn vriend een serieus gesprek gehad. Hij heeft geen heel duidelijke voorkeur, maar is bang dat van uitstel afstel komt, dus dat we op korte termijn wel een knoop moeten doorhakken.
Mijn gevoel zegt direct: jaaaa! Ik heb ons nooit als gezin-met-1-kind voor me gezien. Maar ik zie aan de andere kant zoveel beren op de weg. Is het wel verstandig? We hebben het nu (na een best lastig en zwaar jaar) zo fijn met z'n drieën.. Wat halen we ons op de hals??
Puff ook aan het rammelen.
Jij had de mijlpaal op 1 november!quote:
Ja, maar eigenlijk zijn we begin oktober al begonnen.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jij had de mijlpaal op 1 november!
Hier gaat vriendlief ook al een beetje met het idee aan de haal, hij heeft een (stomme!) naam bedacht en heeft het dan over de opvoeding van ons virtuele kind
maar het begin is er!
Hihiquote:Op donderdag 7 november 2013 20:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jij had de mijlpaal op 1 november!
Hier gaat vriendlief ook al een beetje met het idee aan de haal, hij heeft een (stomme!) naam bedacht en heeft het dan over de opvoeding van ons virtuele kind
maar het begin is er!
Ik vraag hem wel eens, bloedserieus, of hij wel eens over de toekomst nadenkt en hoe hij ons over 10 jaar ziet... "Mooi huis? Mooie auto?" Zegt 'ie danquote:Op donderdag 7 november 2013 22:25 schreef Lot_1 het volgende:
Welkom Krijgertje! Jullie zijn er inderdaad jong bij. Over een paar jaar kan het dus wel, als jullie studies afgerond zijn? En wil je vriend het tegen die tijd wel?
quote:Op donderdag 7 november 2013 19:39 schreef Phaidra het volgende:
Ik schuifel weer eens binnen. Wij hebben een zoontje van bijna 17 maanden en de grote vraag hangt een beetje in de lucht... Wel of geen tweede en zo ja, wanneer dan? Vandaag met mijn vriend een serieus gesprek gehad. Hij heeft geen heel duidelijke voorkeur, maar is bang dat van uitstel afstel komt, dus dat we op korte termijn wel een knoop moeten doorhakken.
Mijn gevoel zegt direct: jaaaa! Ik heb ons nooit als gezin-met-1-kind voor me gezien. Maar ik zie aan de andere kant zoveel beren op de weg. Is het wel verstandig? We hebben het nu (na een best lastig en zwaar jaar) zo fijn met z'n drieën.. Wat halen we ons op de hals??
Puff ook aan het rammelen.
Gek genoeg maakt het een enorm verschil dat mijn vriend het blijkbaar aandurft (geheel tegen mijn verwachting in). Dat geeft mij ook wat meer vertrouwen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:48 schreef Clubsoda het volgende:
[..]Wat leuk Phaidra, en wat een goed teken ook dat er ruimte voor is in je hoofd om er over na te denken!
Er is ook nog niks besloten hier. Er zijn nog wel wat punten waar ik goed over na moet denken. Dat I. niet doorslaapt en nog graag uit de borst drinkt bijvoorbeeld, maar ook dat ik sinds mei een nieuwe baan heb met jaarcontract (en sowieso zijn ze verplicht om nog een jaarcontract te geven na de eerste).quote:Op zondag 10 november 2013 07:18 schreef Marjolijntje het volgende:
Wat fijn Phaidra!
Hier wordt het echt een meerjarenplan, als er al een tweede komt. Ik ben echt nog steeds bang voor mini baby's
Ik heb altijd geroepen dat ik twee kinderen wilde, maar het zal me echt niks verbazen als het er maar bij een blijft, hoe jammer ik dat ook vond voor Faye. Zij zou echt een enorm leuke grote zus zijn.
lopen is zo overratedquote:Op zondag 10 november 2013 22:59 schreef Hilzillah het volgende:
Vriendje en ik hebben het zelfs al over 2.0 gehadmaar nu nog niet. 1.0 moet eerst kunnen lopen
Klinkt al heel positief. Stapje voor stapje, je hoeft ook niet binnen 2 weken een beslissing te nemen. Beetje aan het idee wennen en zo.quote:Op maandag 11 november 2013 08:12 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Er is ook nog niks besloten hier. Er zijn nog wel wat punten waar ik goed over na moet denken. Dat I. niet doorslaapt en nog graag uit de borst drinkt bijvoorbeeld, maar ook dat ik sinds mei een nieuwe baan heb met jaarcontract (en sowieso zijn ze verplicht om nog een jaarcontract te geven na de eerste).
Ik ben het wel met mijn vriend eens, als we langer wachten wordt de stap gevoelsmatig steeds groter. Het gevoel van angst als ik aan een tweede denk, is echt een stuk minder ineens. Heel gek (en ben tegelijkertijd bang dat ik sort of 'vergeet' hoe ik me voelde en dat ik daardoor geen weloverwogen beslissing kan nemen..).
Ik ook niet. Maar ze hebben het er maar mee te doen. Ik denk dat elk leeftijdsverschil zijn voor en zijn tegens heeft. Zowel voor jou als voor de kinderen.quote:Op maandag 11 november 2013 12:48 schreef Hilzillah het volgende:
We hadden idd als richtlijn een jaar tot anderhalf. En als dat lopen dan nog niet wil lukken, dan draag ik hem
Ik heb zelf ook geen broers of zussen, geen idee wat nog leuk is qua leeftijdsverschil.
Het blijft altijd gissen. Ik geb zo'n mooi beeld voor ogen dat ze leuk met elkaar kunnen spelen, maar misschien slaan ze elkaar de hersens wel inquote:Op maandag 11 november 2013 13:35 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ze hebben het er maar mee te doen. Ik denk dat elk leeftijdsverschil zijn voor en zijn tegens heeft. Zowel voor jou als voor de kinderen.
Maar kinderen weten vaak toch niet beter.
Laziness, dat de deur op een kiertje staat is al heel wat
Ik hou je op de hoogte welke kant ze uitrennenquote:Op maandag 11 november 2013 13:47 schreef Hilzillah het volgende:
En als het te kort op elkaar is dat je ze niet aankan samen. Dat de een rechts rent en de ander links. Maar dat voorkom je ook niet. Stel dat het een tweeling wordt. Dan rennen ze alsnog beide een andere kant uit
quote:Op maandag 11 november 2013 13:56 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik hou je op de hoogte welke kant ze uitrennen
quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 07:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Volgens mij zit er iets in de lucht DaD...GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spannend!
We hebben wel een soort van voorlopige datum, maar ik hoop stiekem dat dat wat bij jullie in de lucht zat ook een beetje deze kant overwaait![]()
Wauw, mag ik zeggen dat ik het heel dapper vind na al jullie dramanachten?quote:Op maandag 11 november 2013 19:44 schreef Loj het volgende:
Rammel, rammel, rammel....lief vriendinnetje vertelde net dat ze zwanger is...
Ik rammel nu nog harder...
Gelukkig hoef ik niet lang meer te wachten
(Nee, ik weet nog niet of ik ga meeposten in wohts... )
Dit dus!quote:Op maandag 11 november 2013 20:08 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wauw, mag ik zeggen dat ik het heel dapper vind na al jullie dramanachten?Het heeft bij mij echt wel gezorgd voor ernstige twijfels of een tweede wel haalbaar is voor ons.
Lief...quote:Op maandag 11 november 2013 20:08 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wauw, mag ik zeggen dat ik het heel dapper vind na al jullie dramanachten?Het heeft bij mij echt wel gezorgd voor ernstige twijfels of een tweede wel haalbaar is voor ons.
Ahhh, ik moet binnenkort ook cadeautjes kopen voor een collega die eind dit jaar gaat bevallen, maar ik kan me ook nooit inhouden in zulke winkels, haha!quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:14 schreef Sylvana het volgende:
Morgen is de babyshower van mijn schoonzusje, dus vandaag cadeautjes wezen kopenVolgens mij liggen mijn eierstokken nog te rammelen bij de Prénatal
*rammel rammel rammel*
Haha idd, ik heb ook echt vet veel gekochtquote:Op maandag 18 november 2013 19:04 schreef krijgertje18 het volgende:
[..]
Ahhh, ik moet binnenkort ook cadeautjes kopen voor een collega die eind dit jaar gaat bevallen, maar ik kan me ook nooit inhouden in zulke winkels, haha!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |