Zou kunnen, wel apart!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Inmiddels een week overtijd en de tweede test die ik vanochtend deed was ook hartstikke omo. Zou het de schrik zijn?.
Haha, legaalquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe lang moet je nog voor je studie, Lot? En hoe oud ben je, als ik vragen mag?
Ik zag dat soort dingen ook steeds als een onoverkomelijke drempel. Eerst een vast contract? Weet je verdorie wel hoe lang dat kan duren?. Maar toen had ik 'm ineens. Eerst verhuizen naar een groter huis? Ja doei, we raken toch nooit ons kleine appartementje kwijt en dan nog een nieuw huis vinden? Maar dat was allemaal binnen drie maanden geregeld.
. Ik bedoel maar, het leven gaat ondertussen ook gewoon door, en zonder dat je er erg in hebt vallen sommige dingen soms gewoon op hun plaats.
Ik zit wel nog steeds een beetje op een roze wolk, na het gesprek met Baard en het vaststellen van een startdatum.. Het voelt alsof ik het nu echt legaal over kindjes krijgen en zwanger worden mag hebben.
. We gaan waarschijnlijk iets eerder beginnen nog, als mijn cyclus tenminste niet weer van die rare grappen uit gaat halen. Het zou natuurlijk zonde zijn om mijn vruchtbare dagen die in de laatste week van oktober vallen niet te benutten.
.
Er staat al Davitamon Compleet Mama Plus klaar in het keukenkastje.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:30 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Haha, legaalEn dat is zeker zonde! En eind oktober is het zo! Ik zou maar snel wat foliumzuur gaan inslaan als ik jou was
quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Er staat al Davitamon Compleet Mama Plus klaar in het keukenkastje..
quote:Op maandag 2 september 2013 11:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriend zegt de laatste tijd trouwens ineens dingen als: 'Lijkt je dit geen mooie lamp voor op de kinderkamer?'
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |