Ik zag het nu voor t eerst. Heb 79 punten. Niet zoveel begrijp ik. Heb 3 VC games gekocht:quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:59 schreef Chrizs het volgende:
Dat was al een tijdje zo.
Denk dat dit een soort herrinering is, heb net ¤10 aan bonnen van ze gehad
Ik denk dat het een goed idee is. Wind veranderen vond ik echt zwaar klote. Nu heb ik bij elke Zelda op 50-80% wel het idee dat ik er klaar mee ben, maar toch.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Wind Waker dus blijkbaar met een nieuwe mogelijkheid om het schip altijd onder volle controle te hebben, je kunt naar elke richting varen. Dat ondermijnt nogal het hele idee van het Wind Waker voorwerp zelf.
Haha, ik zit al bijna op 10 euro. Vooral Game & Wario tikte aan. Wel jammer dat ze het exclusief btw bedrag gebruiken. Voor Earthbound rekenen ze 8,30 ofzo ipv de 10 euro die hij kost in de eShop. Maar goed, ik mag niet klagenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:33 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ik zag het nu voor t eerst. Heb 79 punten. Niet zoveel begrijp ik. Heb 3 VC games gekocht:
- Donkey Kong
- Super Metroid
- Super Mario World
Op mijn Wii heb ik meer games, hoop dat die snel naar de Wii U eShop komen.
Mja, ik koop geen full priced games online als download. Enkel eens wat VC spul uit pure nostalgie...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha, ik zit al bijna op 10 euro. Vooral Game & Wario tikte aan. Wel jammer dat ze het exclusief btw bedrag gebruiken. Voor Earthbound rekenen ze 8,30 ofzo ipv de 10 euro die hij kost in de eShop. Maar goed, ik mag niet klagen
Hier nog zo een. Ik weiger het spel als d/l te kopen wanneer ik hem ook fysiek kan kopen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:45 schreef CoExist het volgende:
[..]
Mja, ik koop geen full priced games online als download. Enkel eens wat VC spul uit pure nostalgie...
Die download ik op de eerste dag, even lekker herinneringen ophalen in een nieuw jasjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genoeg games binnenkort die ik eerst wil hebben (DuckTales, Wonderful 101, Rayman Legends), wellicht komt ie er alsnog in een wat dode periode als ik de rest 100% heb uitgespeeld...
Dat rode zeil is een update die je pas later in de game vrijspeelt, dus ik denk dat het wel mee valt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Wind Waker dus blijkbaar met een nieuwe mogelijkheid om het schip altijd onder volle controle te hebben, je kunt naar elke richting varen. Dat ondermijnt nogal het hele idee van het Wind Waker voorwerp zelf.
Kapot...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:44 schreef nomar83 het volgende:
Yep, zelfde boxart voor Europa!![]()
[ afbeelding ]
Dan ga ik proberen het voorwerp niet te krijgen, indien mogelijk. Ik vind het hele idee van de wind moeten veranderen onlosmakelijk benodigd deel van de gameplay. Het draagt bij aan de illusie van de wereld, met al die losse eilanden.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:44 schreef nomar83 het volgende:
Dat rode zeil is een update die je pas later in de game vrijspeelt, dus ik denk dat het wel mee valt.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:07 schreef Godtje het volgende:
Ik denk dat de nieuwe mario iets trager zal zijn. Die ziet er niet best uit.![]()
[ afbeelding ]
Is het alweer afgelopen? De Ustream-link geeft bij mij aan dat de video privé isquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:14 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wonderful 101 zou weer een toppertje als Pikmin kunnen worden als ik die Direct zo zie
en dan zijn er mensen die klagen over de graphics op de Wii U. Nou ik laat ze deze foto voortaan zien. Compleet foto realistisch.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:07 schreef Godtje het volgende:
Ik denk dat de nieuwe mario iets trager zal zijn. Die ziet er niet best uit.![]()
[ afbeelding ]
Als ik heel eerlijk ben lijkt mij het fantastisch om Nintendo te zien stoppen met consoles. Misschien dat ze nog verder handhelds kunnen maken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:26 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Kijk wat Sega voor bende heeft gemaakt van Sonic. Laat Nintendo maar gewoon lekker zijn eigen console met eigen kwaliteit houden. Pikmin is gewoon onvoldoende bekend bij het grote publiek om zo'n ding voor in huis te halen. Met Mario (Kart) en Zelda gaat dat hopelijk wel gebeuren.
Nope.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben lijkt mij het fantastisch om Nintendo te zien stoppen met consoles. Misschien dat ze nog verder handhelds kunnen maken.
Het leukste lijkt mij om Nintendo als developer voor andere consoles te hebben. Het enige dat Nintendo mij te bieden heeft zijn de games, maar de consoles zelf vind ik altijd wat minder dan de concurrenten.
Stel je bijvoorbeeld voor dat er een nieuwe Zelda voor de PS4 gemaakt zou worden. Zou dat niet geweldig zijn?
Ik snap je punt. Maar 't zou wel fair wezen om je reeds gekochte VC games op je Wii U te spelen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Save states, off tv-play. Begrijp het wel een beetje. Bovendien heb je met wekelijkse releases iets om naar uit te kijken. Je creëert vraag op die manier, anders krijg je al snel 'er staat nooit iets nieuws in de stooooooore'
Dat is een obscure Japanse titel...quote:
Als je B ingedrukt houd op de gamepad tijdens het opstarten (ingedrukt houden tijdens het Nintendo logo tot het inlog scherm) dan boot hij meteen naar het Wii menu.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:33 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik vind het vooral storend dat je naar het Wii Menu moet, ipv dat je gewoon direct vanaf het Wii U menu kan starten.
Zelfde geldt voor Wii spellen
Overigens, als je ooit naar één van mijn tips wil luisteren, luister dan nu. Earthbound is magisch.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:32 schreef CoExist het volgende:
[..]
Dat is een obscure Japanse titel...
Ben de service van de Wii gewendquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je kunt ook blij zijn dat het mogelijk is om die überhaupt nog te spelen. Op PS4 en Xbone kun je niets meenemen...
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:05 schreef Henno het volgende:
[..]
Die download ik op de eerste dag, even lekker herinneringen ophalen in een nieuw jasje
Begrijpelijke verwarring voor de consument. De naam en ontwerp van de console zijn een vreselijk verkeerde keuze.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:38 schreef Aether het volgende:
http://neogaf.com/forum/showpost.php?p=75320423
Net als de 3DS...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Begrijpelijke verwarring voor de consument. De naam en ontwerp van de console zijn een vreselijk verkeerde keuze.
Nice, ga ik ff downloaden. En maar weer eens Call of Duty spelen zoquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:14 schreef Donderkonijn het volgende:
Demo van W101 is uit. En hij is briljant. Het is even doorkijgen hoe het werkt maar als het klikt is het echt fantastisch.
Hij heeft twee iTunes-albumsquote:
met Kquote:
Bohquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:30 schreef Aether het volgende:
DuckTales perskit (inclusief nieuwe NES game) - 150 stuks gemaakt
[ afbeelding ]
ahh die wil ik !quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:30 schreef Aether het volgende:
DuckTales perskit (inclusief nieuwe NES game) - 150 stuks gemaakt
[ afbeelding ]
Pikmin 3 heb ik zelf nog niet gespeeld, dus dat weet ik niet. Als je 16+ bent kan ik je ZombiU aanraden. Anders misschien even wachten op Rayman Legends eind deze maand?quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:52 schreef larsvh12 het volgende:
Heb nu alleen mario u, lego undercover en nintendoland. Mij lijkt pikmin best wel heel leuk maar dadelijk heb ik weer 38 euro verkloot. Blijft het wel een leuk apel enzo?
op een gegeven moment moet het even "klikken". dat combo systeem is niet ehct makkelijk. maar je kane terwijl je een zwaard, hand of gun bent, tot 4 andere figuurtjes tekenen ( 3 inde demo want je hebt pink nog niet) Als je dan opde manier combos maakt trash je echt alles. GAmeplay is behoorlijk diep, de demo straft button mashing behoorlijk af.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:21 schreef CoExist het volgende:
De demo van Wonderful101 even een half uurtje gespeeld. Ik heb geen flauw idee waar 't over ging of wat ik moest doen. Ik hoop niet dat de demo representatief is voor de rest van de game.
Oh, de Power Unlimited ( ja ik weet 't) kraakt DuckTales Remastered behoorlijk af... hun recensie staat wel online.
AC3 en NG3 zijn allebei niet zulke goede games. Dan kun je beter Batman kopen, vind ik.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:32 schreef larsvh12 het volgende:
Is zombiu dan nog te heftig voor 13 jarige? Mij lijkt ninja gaiden 3 ook leuk! Is alleen 18+ wegens bloed maarja dat is gewoon rood en vind ik niet echt lijken.. Kwa vechten met coole wapens lijkt het me echt leuk. Had pikmin al besteld gehad als mediamarkt het deed. Hij liep steeds vast bij laatste stap.. Nu twijfel ik weer.. Heb nog helemaal geen actie/vecht game ook. Dus wat raden jullie aan? Pikmin/ninja gaiden 3 of misshien assansins creed 3? Vertel het me!
twitter:NintendoAmerica twitterde op maandag 12-08-2013 om 18:27:48Just stepped off the "L" train at the Clark and Lake station and hit my head! Ow! Classic Luigi! #LuigiAndMe http://t.co/2hBWiLXhLA reageer retweet
AC3 heeft wel erg goede reviews gekregen, maar misschien is het een persoonlijk iets. Ik heb het nooit gespeeld, maar twijfel al heel lang het te kopen. Dat sneaky gedoe vond ik vreselijk bij Splinter Cell bijvoorbeeld, maar ik weet niet goed hoe het daar zit. Jammer dat je het niet ff een weekendje kan huren ofzoquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
AC3 en NG3 zijn allebei niet zulke goede games. Dan kun je beter Batman kopen, vind ik.
Ik was ook redelijk fan van AC, maar deel 3 doet echt alles verkeerd. De personages zijn niet tof, er zijn veel te veel vijanden die je veel te snel zien en het klimmen en klauteren is compleet verdwenen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:01 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
AC3 heeft wel erg goede reviews gekregen, maar misschien is het een persoonlijk iets. Ik heb het nooit gespeeld, maar twijfel al heel lang het te kopen. Dat sneaky gedoe vond ik vreselijk bij Splinter Cell bijvoorbeeld, maar ik weet niet goed hoe het daar zit. Jammer dat je het niet ff een weekendje kan huren ofzo
Inderdaad Batman over beide games naar mijn mening. ZombiU (shooter) en Pikmin (strategy-achtig) zijn beide andere genres. Ik zou ZombiU niet doen voor een 13 jarige overigens.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
AC3 en NG3 zijn allebei niet zulke goede games. Dan kun je beter Batman kopen, vind ik.
ZombiU een shooter noemenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:28 schreef Cid het volgende:
[..]
Inderdaad Batman over beide games naar mijn mening. ZombiU (shooter) en Pikmin (strategy-achtig) zijn beide andere genres. Ik zou ZombiU niet doen voor een 13 jarige overigens.
Dat is het ook, anders lees je de spelbeschrijving van Ubisoft zelf even....quote:
Let op he, hij is wel Eindredactie Games, dus dan heb je er kijk op.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:47 schreef Cid het volgende:
[..]
Dat is het ook, anders lees je de spelbeschrijving van Ubisoft zelf even....
Dat zou je denken he?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Let op he, hij is wel Eindredactie Games, dus dan heb je er kijk op.
Ach, hij heeft net een Wii Uquote:
Hihi jij leest handleidingenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:47 schreef Cid het volgende:
[..]
Dat is het ook, anders lees je de spelbeschrijving van Ubisoft zelf even....
Ik vind de demo wel leukquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:21 schreef CoExist het volgende:
De demo van Wonderful101 even een half uurtje gespeeld. Ik heb geen flauw idee waar 't over ging of wat ik moest doen. Ik hoop niet dat de demo representatief is voor de rest van de game.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |