op een gegeven moment moet het even "klikken". dat combo systeem is niet ehct makkelijk. maar je kane terwijl je een zwaard, hand of gun bent, tot 4 andere figuurtjes tekenen ( 3 inde demo want je hebt pink nog niet) Als je dan opde manier combos maakt trash je echt alles. GAmeplay is behoorlijk diep, de demo straft button mashing behoorlijk af.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:21 schreef CoExist het volgende:
De demo van Wonderful101 even een half uurtje gespeeld. Ik heb geen flauw idee waar 't over ging of wat ik moest doen. Ik hoop niet dat de demo representatief is voor de rest van de game.
Oh, de Power Unlimited ( ja ik weet 't) kraakt DuckTales Remastered behoorlijk af... hun recensie staat wel online.
AC3 en NG3 zijn allebei niet zulke goede games. Dan kun je beter Batman kopen, vind ik.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:32 schreef larsvh12 het volgende:
Is zombiu dan nog te heftig voor 13 jarige? Mij lijkt ninja gaiden 3 ook leuk! Is alleen 18+ wegens bloed maarja dat is gewoon rood en vind ik niet echt lijken.. Kwa vechten met coole wapens lijkt het me echt leuk. Had pikmin al besteld gehad als mediamarkt het deed. Hij liep steeds vast bij laatste stap.. Nu twijfel ik weer.. Heb nog helemaal geen actie/vecht game ook. Dus wat raden jullie aan? Pikmin/ninja gaiden 3 of misshien assansins creed 3? Vertel het me!
twitter:NintendoAmerica twitterde op maandag 12-08-2013 om 18:27:48Just stepped off the "L" train at the Clark and Lake station and hit my head! Ow! Classic Luigi! #LuigiAndMe http://t.co/2hBWiLXhLA reageer retweet
AC3 heeft wel erg goede reviews gekregen, maar misschien is het een persoonlijk iets. Ik heb het nooit gespeeld, maar twijfel al heel lang het te kopen. Dat sneaky gedoe vond ik vreselijk bij Splinter Cell bijvoorbeeld, maar ik weet niet goed hoe het daar zit. Jammer dat je het niet ff een weekendje kan huren ofzoquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
AC3 en NG3 zijn allebei niet zulke goede games. Dan kun je beter Batman kopen, vind ik.
Ik was ook redelijk fan van AC, maar deel 3 doet echt alles verkeerd. De personages zijn niet tof, er zijn veel te veel vijanden die je veel te snel zien en het klimmen en klauteren is compleet verdwenen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:01 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
AC3 heeft wel erg goede reviews gekregen, maar misschien is het een persoonlijk iets. Ik heb het nooit gespeeld, maar twijfel al heel lang het te kopen. Dat sneaky gedoe vond ik vreselijk bij Splinter Cell bijvoorbeeld, maar ik weet niet goed hoe het daar zit. Jammer dat je het niet ff een weekendje kan huren ofzo
Inderdaad Batman over beide games naar mijn mening. ZombiU (shooter) en Pikmin (strategy-achtig) zijn beide andere genres. Ik zou ZombiU niet doen voor een 13 jarige overigens.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
AC3 en NG3 zijn allebei niet zulke goede games. Dan kun je beter Batman kopen, vind ik.
ZombiU een shooter noemenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:28 schreef Cid het volgende:
[..]
Inderdaad Batman over beide games naar mijn mening. ZombiU (shooter) en Pikmin (strategy-achtig) zijn beide andere genres. Ik zou ZombiU niet doen voor een 13 jarige overigens.
Dat is het ook, anders lees je de spelbeschrijving van Ubisoft zelf even....quote:
Let op he, hij is wel Eindredactie Games, dus dan heb je er kijk op.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:47 schreef Cid het volgende:
[..]
Dat is het ook, anders lees je de spelbeschrijving van Ubisoft zelf even....
Dat zou je denken he?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Let op he, hij is wel Eindredactie Games, dus dan heb je er kijk op.
Ach, hij heeft net een Wii Uquote:
Hihi jij leest handleidingenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:47 schreef Cid het volgende:
[..]
Dat is het ook, anders lees je de spelbeschrijving van Ubisoft zelf even....
Ik vind de demo wel leukquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:21 schreef CoExist het volgende:
De demo van Wonderful101 even een half uurtje gespeeld. Ik heb geen flauw idee waar 't over ging of wat ik moest doen. Ik hoop niet dat de demo representatief is voor de rest van de game.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |