quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:07 schreef Godtje het volgende:
Ik denk dat de nieuwe mario iets trager zal zijn. Die ziet er niet best uit.![]()
[ afbeelding ]
Is het alweer afgelopen? De Ustream-link geeft bij mij aan dat de video privé isquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:14 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wonderful 101 zou weer een toppertje als Pikmin kunnen worden als ik die Direct zo zie
en dan zijn er mensen die klagen over de graphics op de Wii U. Nou ik laat ze deze foto voortaan zien. Compleet foto realistisch.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:07 schreef Godtje het volgende:
Ik denk dat de nieuwe mario iets trager zal zijn. Die ziet er niet best uit.![]()
[ afbeelding ]
Als ik heel eerlijk ben lijkt mij het fantastisch om Nintendo te zien stoppen met consoles. Misschien dat ze nog verder handhelds kunnen maken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:26 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Kijk wat Sega voor bende heeft gemaakt van Sonic. Laat Nintendo maar gewoon lekker zijn eigen console met eigen kwaliteit houden. Pikmin is gewoon onvoldoende bekend bij het grote publiek om zo'n ding voor in huis te halen. Met Mario (Kart) en Zelda gaat dat hopelijk wel gebeuren.
Nope.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben lijkt mij het fantastisch om Nintendo te zien stoppen met consoles. Misschien dat ze nog verder handhelds kunnen maken.
Het leukste lijkt mij om Nintendo als developer voor andere consoles te hebben. Het enige dat Nintendo mij te bieden heeft zijn de games, maar de consoles zelf vind ik altijd wat minder dan de concurrenten.
Stel je bijvoorbeeld voor dat er een nieuwe Zelda voor de PS4 gemaakt zou worden. Zou dat niet geweldig zijn?
Ik snap je punt. Maar 't zou wel fair wezen om je reeds gekochte VC games op je Wii U te spelen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Save states, off tv-play. Begrijp het wel een beetje. Bovendien heb je met wekelijkse releases iets om naar uit te kijken. Je creëert vraag op die manier, anders krijg je al snel 'er staat nooit iets nieuws in de stooooooore'
Dat is een obscure Japanse titel...quote:
Als je B ingedrukt houd op de gamepad tijdens het opstarten (ingedrukt houden tijdens het Nintendo logo tot het inlog scherm) dan boot hij meteen naar het Wii menu.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:33 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik vind het vooral storend dat je naar het Wii Menu moet, ipv dat je gewoon direct vanaf het Wii U menu kan starten.
Zelfde geldt voor Wii spellen
Overigens, als je ooit naar één van mijn tips wil luisteren, luister dan nu. Earthbound is magisch.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:32 schreef CoExist het volgende:
[..]
Dat is een obscure Japanse titel...
Ben de service van de Wii gewendquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je kunt ook blij zijn dat het mogelijk is om die überhaupt nog te spelen. Op PS4 en Xbone kun je niets meenemen...
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:05 schreef Henno het volgende:
[..]
Die download ik op de eerste dag, even lekker herinneringen ophalen in een nieuw jasje
Begrijpelijke verwarring voor de consument. De naam en ontwerp van de console zijn een vreselijk verkeerde keuze.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:38 schreef Aether het volgende:
http://neogaf.com/forum/showpost.php?p=75320423
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |