Correcte observatie.quote:
Valt mee, vind 't niet ergerlijk eigenlijk. Maar ligt er ook aan bij wie, bij sommigen staat het gewoon erg leuk.quote:
voorschrift zijn categoriequote:Op maandag 29 juli 2013 14:28 schreef Hathor het volgende:
Mijn kleine neefje heeft de baard in zijn keel, welke categorie valt dat in?
quote:Op maandag 29 juli 2013 14:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
voorschrift zijn categorie
houd hem binnen
Dat sowieso, baardjes zijn leuk.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Valt mee, vind 't niet ergerlijk eigenlijk. Maar ligt er ook aan bij wie, bij sommigen staat het gewoon erg leuk.
quote:
hommelquote:
Karina is mijn bff!quote:
das geen baard maar een gebroken scheermachinequote:Op maandag 29 juli 2013 14:46 schreef Sapstengel het volgende:
Deze baard
[ afbeelding ]
Sowieso dat hij wel seks heeft.
Ben er alleen nog niet over uit of dat komt door z'n baard of z'n anabolenverslaving.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:46 schreef Sapstengel het volgende:
Deze baard
[ afbeelding ]
Mijn god, wat een ijdeltuiterij.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:46 schreef Sapstengel het volgende:
Deze baard
[ afbeelding ]
Grote kans dat hij een erectiestoornis heeft door de anabolen.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:46 schreef Sapstengel het volgende:
Deze baard
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 juli 2013 15:30 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Grote kans dat hij een erectiestoornis heeft door de anabolen.
Met een foto van zichzelf op het nachtkastje moet het wel lukken.quote:
Een spiegelplafond.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:57 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Met een foto van zichzelf op het nachtkastje moet het wel lukken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |