volgens mij veelal mcn's van uitzendbureaus die zowel materieel als wegbekendheid hebbenquote:Op maandag 29 juli 2013 19:23 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Wie rijden er dan eigenlijk met die treinen? Arriva-machinisten?
Luik-Aachen blijft imo toch wel één van de mooiste trajecten hier in de buurtquote:Op maandag 29 juli 2013 19:28 schreef greavy het volgende:
[ link | afbeelding ]
NMBS 598 - Aachen Hbf
NMBS rijdt nog steeds trouw een twee-uursdienst tussen Liège-Guillemins en Aachen Hbf. Op deze dienst rijden alleen rode klassiekjes, maar met enige regelmaat is het een ex-Sabena treinstel, zoals vandaag ook het geval was.
Hier arriveert den 598 als L-trein te Aachen Hbf, en zal na een kering van 11 minuten weer terugkeren naar Liège-Guillemins.
Maar met die IC kom je niet in Aachenquote:Op maandag 29 juli 2013 19:57 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Luik-Aachen blijft imo toch wel één van de mooiste trajecten hier in de buurt. Maar dan liever in de IC Eupen - Oostende.
Wat is dat ook voor een klotedienstregeling, 1 keer per 2 uur een treinquote:Op maandag 29 juli 2013 19:11 schreef greavy het volgende:
Solo klassiek motorstel tussen Aken en Luik had het toen met een uitgevallen ICE wel erg druk naar Luik, zag ik toen op Aken ja. Dat was driedubbel sardientjes in een blik.En nog vele achterblijvers in Aken.
Omroep ook doodleuk in 3 talen (Duits, Frans, Engels):
"Damen und Herren, die ICE nach Lüttich und Bruxelles von 12:21 fahrt heute nicht zwischen Aachen Hauptbahnhof en Bruxelles Midi. Ein Ersatszug steht für Sie am Gleis 8, mit ein Planmaßige abfahrt von 12:35. Reisenden richtung Leuven und Bruxelles haben Umsteigmöglichkeiten am Intercity-verkehr am bahnhof Lüttich."
Om 12:33 werd maar omgeroepen:
"Damen und Herren, die Ersatszug nach Lüttich von 12:35 hat keine platz mehr vor reisenden. Ihr nachste Zug richtung Lüttich und Bruxelles fahrt um 14:21 von Gleis 9, und hat ein verspätung von circa 50 Minuten."
Ze hebben tenminste niet weer het boemeltje omgeroepen
Er rijden toch al 2 L-treinen op dat traject? Tussen Spa-Geronstère en Welkenraedt en tussen Luik-Paleis en Verviers-Centraal. Daarbij komt nog dat de meeste 2xuur treindiensten rijden in gebieden waar geen hond woont, me dunkt dat Aken toch wel een stad van formaat is...quote:Op maandag 29 juli 2013 20:13 schreef greavy het volgende:
Oh, dat doorhobbelen? Dan heb je gelijk een L-trein op dat traject, scheelt de NMBS weer een andere L-trein inleggen.
De neuzen zitten in ieder geval flink in elkaar zeg.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:15 schreef greavy het volgende:
Momenteel al 44 gewonden bij een frontale botsing tussen 2 treinen in Zwitserland, bij Granges-près-Marnand rond 19u.
http://www.nu.nl/buitenla(...)-in-zwitserland.html
niet best ...quote:Op maandag 29 juli 2013 20:15 schreef greavy het volgende:
Momenteel al 44 gewonden bij een frontale botsing tussen 2 treinen in Zwitserland, bij Granges-près-Marnand rond 19u.
http://www.nu.nl/buitenla(...)-in-zwitserland.html
Die IC van 17.25 vanuit Tilburg richting Den Haag CS had hetzelfde euvelquote:Op maandag 29 juli 2013 19:34 schreef James1988 het volgende:
De IC van 19:18 reed met 4 afgesloten bakken
Gaat lekker
Kan ik je met dit reisadvies misschien helpen? https://docs.google.com/f(...)RFE/edit?usp=sharingquote:Op maandag 29 juli 2013 12:07 schreef de__vakantieman het volgende:
Jullie zijn wel een beetje aan het zeveren jongens, ondanks dat ik niet veel post lees ik al lang mee (voor m'n registratie) De laatste tijd alleen maar gedoe!
Aangezien hier de ekte treinexperts samen zitten kan ik m'n vraag wel stellen lijkt me. Ik moet op 1 augustus van Perugia naar Fiumicino waar ik voor 3 uur moet zijn. De site van trenitalia werkt niet echt mee aangezien ik steeds maar 3 min overstap heb en ik geen ideeh eb waar de overstappunten zich bevinden
Any news for me?
Bij vertrek uit Rotterdam zag ik dat er behoorlijk wat reizigers in die bakken waren gaan zitten. Lekker veilig ook.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:53 schreef Peterselieman het volgende:
nee. Zou best kunnen dat er een HC te weinig was, waardoor een aantal bakken afgesloten werd
was gepland met 7 bakken icm maar vervangend mat was een bds stam idd met 4 bakken afgeslotenquote:Op maandag 29 juli 2013 20:53 schreef Peterselieman het volgende:
nee. Zou best kunnen dat er een HC te weinig was, waardoor een aantal bakken afgesloten werd
Welke nog meer naast Spanje?quote:Op maandag 29 juli 2013 21:23 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
De derde grote klapper in Europa in zeg drie weken tijd?
Oowja natuurlijk, thxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |