FOT / Testcase fotowedstrijd: post hier testfotos van de wedstrijdquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ok, nieuwe foto's gemaakt dus die ik al poste worden het niet. Maar nu ben ik weer in dubio over welke dan wel.
Tof, dat topic had ik nog niet ontdekt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:10 schreef Stefan het volgende:
[..]
FOT / Testcase fotowedstrijd: post hier testfotos van de wedstrijd
Met welke reden?quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:29 schreef Stefan het volgende:
Deze maand ga ik trouwens inzenden onder mijn andere FOK!account. Ik zal dat wel vaker gaan afwisselen en ik doe het met een reden. Maar ik zal nooit onder beide accounts in dezelfde maand inzenden, of onder 2 accounts in dezelfde maand een stem uitbrengen.
ik weet wat hier ooit stond en ik snap het wel... als bedrijf wil je zo neutraal mogelijk overkomenquote:
Het was meer een grapje nav iets in een ander topic. En wat ik ervan gelezen had vond ik het ook geen edit waard eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:40 schreef mentalpower het volgende:
[..]
ik weet wat hier ooit stond en ik snap het wel... als bedrijf wil je zo neutraal mogelijk overkomen
en dus niet gelinkt worden aan wat voor site dan ook.... ow? post die op geenstijl nou dat zal wel
een racist zijn oid.
vooroordelen zijn zo gemaakt tegenwoordig.
Mooi!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga voor deze.
[ afbeelding ]
Ik had ook een windmolen trouwens,
Loik!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:19 schreef LompeHork het volgende:
Ik schrap mijn initiële inzending en ga voor deze:
[ link | afbeelding ]
Molen_NoordHolland_200813 by LompeHork, on Flickr
Vanmiddag geschoten, het zijn drie foto's met drie verschillende sluitertijden, samengevoegd met Photomatix en her en der een beetje aangepast qua kleur om de originele kleuren een beetje intact te houden
Experimentje, totaal onbekend met de software, maar het proberen waard, sowieso wel een leuke ervaring. Thanksquote:
Is dat van deze maand, met die wind?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:11 schreef Yngwie het volgende:
Ben wel niet zo'n topfotograaf en het is absoluut geen technisch hoogstandje, maar deze vond ik wel bij de wedstrijd passen. Foto is laag bij de grond genomen, daardoor aparte verhoudingen met de persoon in de achtgrond. De bultjes komen door kleine steentjes die door de wind vrijgeblazen zijn , terwijl in de luwte het zand wel blijft liggen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:42 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Is dat van deze maand, met die wind?
Edit
Of wacht, het is in Denemarken zo te zien
Snel een andere maken danquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:19 schreef Yngwie het volgende:
[..]Whoops, in Denemarken inderdaad, maar wel eerder gemaakt dan 1 augustus.. OP niet goed gelezen
Dus geen geldige deelname, maar misschien inspiratie voor anderen?
Met nog een uurtje of 3 om de foto te maken en online te krijgen....quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:19 schreef Yngwie het volgende:
Whoops, in Denemarken inderdaad, maar wel eerder gemaakt dan 1 augustus.. OP niet goed gelezen
Met naderende deadlines komt het best in je naar boven.. met 37 sec voor de deadline...quote:
Ik had leuke meisjes met een surfplank maar er zijn al vele surffotos ingestuurdquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:15 schreef bakkerl het volgende:
[..]
Met naderende deadlines komt het best in je naar boven.. met 37 sec voor de deadline...
Ongeacht de technische uitwerking zou ik eerder stemmen op een foto van surfmeisjes dan op bovenstaande homo-erotische plaatquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:31 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik had leuke meisjes met een surfplank maar er zijn al vele surffotos ingestuurd
Dat je er al homo erotische gedachtes bijkrijgt zegt meer over jouquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:42 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ongeacht de technische uitwerking zou ik eerder stemmen op een foto van surfmeisjes dan op bovenstaande homo-erotische plaat
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:19 schreef Yngwie het volgende:
Whoops, in Denemarken inderdaad, maar wel eerder gemaakt dan 1 augustus.. OP niet goed gelezen
Oeps,quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:05 schreef bakkerl het volgende:
Die van Yngwie zou niet mee doen. Die was niet deze maand genomen..
[..]
Neem aan dat deze voor Wooz zijn. De enige missende in je lijstjequote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:09 schreef liesje1979 het volgende:
5 punten Leuk, mooie sfeer vastgelegd. Ik vind alleen de tekst een beetje storend.
Kan toch prima in FOT / Eigen foto's die je gewoon tof vindt #23 ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:30 schreef GekkePoes het volgende:
The butterfly effect.
Kunnen deze vlindertjes in mijn tuin echt een orkaan veroorzaken?
[ afbeelding ]
edit: ik doe niet mee voor de augustus wedstrijd. maar wilde m wel neerzetten
Hoezo ik zet hem we gewoon bij? Het is gewoon een inzending,quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:52 schreef d4v1d het volgende:
Inzendingen Augustus 2013
Ik heb van idereen de laatst geplaatste foto gepakt.
Ticootje
[ afbeelding ]
fyah
[ afbeelding ]
soapie
[ afbeelding ]
Flipmoehoe
[ afbeelding ]
Schanulleke
[ afbeelding ]
LompeHork
[ afbeelding ]
bakkerl
[ afbeelding ]
Cockwhale
[ afbeelding ]
kyoghu
[ afbeelding ]
liesje1979
[ afbeelding ]
Fotografie.vink
[ afbeelding ]
d4v1d
[ afbeelding ]
wiebeldak
[ afbeelding ]
nielsgeode
[ afbeelding ]
mentalpower
[ afbeelding ]
WooZ
[ afbeelding ]
SunChaser Ik zet hem er gewoon bij![]()
[ afbeelding ]
----
Vergeet ik iemand?
Ik dacht dat het als grap bedoeld wasquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:11 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hoezo ik zet hem we gewoon bij? Het is gewoon een inzending,
Dan slaat heel ONZ op hol, want "pics van je zusje"quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:09 schreef liesje1979 het volgende:
6 punten D4v1d: Geweldig die haren! Het maakt me nieuwsgierig naar het gezicht, had er graag ietsjes meer van gezien.
nee, ik had er een, zie testcasetopic maar er staan al veel surfplankfotos dus dan maar out of the boxquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik dacht dat het als grap bedoeld was
Die had ook niet gewonnen, dan maar iets geheel andersquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:29 schreef bakkerl het volgende:
Hop hop, de boel beoordelen maar....
@SunChaser. Ik zou voor de meisjes met surfplank zijn gegaan
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:29 schreef bakkerl het volgende:
Hop hop, de boel beoordelen maar....
@SunChaser. Ik zou voor de meisjes met surfplank zijn gegaan
Dat is lekker!quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:20 schreef Ticootje het volgende:
Ik ga er morgen voor zitten. Ik zit op de camping in Frankrijk.
Nee, dat begrijp je goed. Nog 24 uur om te stemmen..quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:11 schreef liesje1979 het volgende:
Begrijp ik de OP niet goed? Of is morgen de laatste dag?
Herstel, ik ga t niet morgen doenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:06 schreef SunChaser het volgende:
Ga t morgen doen maar of ik bij iedereen een motivatie kan doen, heb t erg druk en ben al blij als ik punten kan uitdelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bakkerl, linkje staat verder naar boven, http://vps.lannerd.nl/files/fok/fok-201308.pngquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:50 schreef Flipmoehoe het volgende:
lijkt er aardig op, maar als hij niet voor vanavond stemt krijgen de anderen er weer 12 punten bij.
Geen idee wat dat met de stand doet
Niemand de punten bijgehouden?
(zelf geen tijd voor gehad)
tnx voor de link, en BakkerL voor het bijhouden!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Bakkerl, linkje staat verder naar boven, http://vps.lannerd.nl/files/fok/fok-201308.png
Nope. Schanulleke heeft wel de meeste punten gekregen van de huidige stemmers, maar door de huidige niet stemmers zal hij niet de winnaar zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:41 schreef Nalbandian het volgende:
Kunnen we Schanulleke al feliciteren?
16quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:50 schreef Flipmoehoe het volgende:
lijkt er aardig op, maar als hij niet voor vanavond stemt krijgen de anderen er weer 12 punten bij.
)
Er staat geen naam bij, en de rest van je lijstje van 15 naar 1 mistquote:
Ik bedoel, voor elke niet stemmer krijgen anderen er 16 punten bijquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:03 schreef bakkerl het volgende:
[..]
Er staat geen naam bij, en de rest van je lijstje van 15 naar 1 mist
Dat jou lijstje met je stemmen niet compleet is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:04 schreef SunChaser het volgende:
Ik bedoel, voor elke niet stemmer krijgen anderen er 16 punten bij
Wat bedoel jij dan?
Ik heb toch nog helemaal niet gestemd?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:07 schreef bakkerl het volgende:
[..]
Dat jou lijstje met je stemmen niet compleet is.
Misschien daarom de smiley achter mijn opmerking...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:08 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb toch nog helemaal niet gestemd?
Ik wacht tot 23.59 want misschien misschien wordt ik nog wel nummer 16quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:15 schreef bakkerl het volgende:
[..]
Misschien daarom de smiley achter mijn opmerking...
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:20 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik wacht tot 23.59 want misschien misschien wordt ik nog wel nummer 16
Je klok loopt niet goedquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:24 schreef SunChaser het volgende:
16 punten - Liesje - sfeervol, windgevoel, doet me denken aan de film Never Let Me Go
...
01 Nielsgeode - saaie foto, raar gekaderd/gecropt, flets en krijg er geen windgevoel bij ondanks opwapperende haar, kan ook van een bus zijn die langsrijdt of iemand die een boer laat
Extra stress voor je.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
Wat tof! En stress want nu moet ik een nieuw onderwerp bedenken begrijp ik? Voor de 1e?
Maar dank iedereen voor de stemmen, ik denk dat het beginnersgeluk is. Wel jammer dat niet iedereen gestemd heeft.
quote:De winnaar dient na 1 dag dat bekend is dat hij de winnaar is het thema bekend te maken.
De "Gekregen punten" zijn de punten die je gekregen heb door de stemmende personen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:17 schreef Schanulleke het volgende:
Gefeliciteerd!
Voor de goede orde zouden de punten van de niet stemmers nog wel even toegekend moeten worden. Zo zijn de regels. Is dat gemakkelijk te doen in deze sheet?
Oef. Dan doe ik het eerste wat in me opkomt. Anders ga ik me hier de komende 24 uur ziek over piekeren. Keuzes maken....quote:
Leukquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:34 schreef liesje1979 het volgende:
Doe maar sprookjesachtig. Of is dat heel dom?
Feli!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oef. Dan doe ik het eerste wat in me opkomt. Anders ga ik me hier de komende 24 uur ziek over piekeren. Keuzes maken....
Doe maar sprookjesachtig. Of is dat heel dom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |