Mag ik dan de aftrap doen met mijn niet professionele en zeer persoonlijk meningen

16 punten: d4v1d
De wind in de haren kun je hier wel heel letterlijk zien. Kan me al voorstellen om er achter te zitten in mijn vakantie.
15 punten: nielsgeode
Net als vorig commentaar, ook heerlijk de wind in de haren. Het enige waar is me aan stoor/afgeleid raak is net dat ene plukje welke naar links boven gaat.
En had misschien ietjes ruimen genomen moeten worden om de elleboog niet af te hakken.
14 punten: liesje1979
Gevangen in de wind. Heerlijk met die donkere dreigende wolken er achter.
13 punten: LompeHork
Het samenvoegen van meerdere foto's is naar mijn gevoel niet geheel gelukt. Het lijkt nu meer dat deze molen spookwieken heeft doordat ze (te)transparant zijn.
12 punten: mentalpower
De zon en de windmolen lijnen bijna netjes verticaal op. En dat lekker in het midden. Kleur verloop van luchtpartij van boven naar beneden erg prettig.
11 punten: Wooz
Ik vind hem te donker. Al zou die ergens in een drank reclame goed gebruik kunnen worden, met een groot logo erbij op de plek van de slogan.
10 punten: kyoghu
Leuk standpunt.
09 punten: Ticootje
Ik kan er niet helemaal achter komen of het nu een vlaggemast is met daarop de vlag of dat die zo schuin staat doordat die achterop een boot staat..
Het moment van wapperen is goed, waardoor de tekst nog te lezen is.
08 punten: Flipmoehoe
Ik weet niet hoe de kleur variant is, maar ik denk dat ik die beter gevonden zou hebben.
07 punten: Schanulleke
Net iets teveel tegenlicht, waardoor de persoon in het water bijna geheel verdwijnt.
06 punten: Fotografie.vink
Vind de uitsnede wat klein. Zeker dat grote (zand)wolken kunnen veroorzaken. Het is een mooie foto, maar net niet helemaal voor het onderwerp wind.
05 punten: CockWhale
Door de plaatsing van de windmolens en masten, een beetje rommelig. De Lucht doet het goed, waarschijnlijk door de ZW uitvoering.
04 punten: soapie
Ik vind het standpunt het niet hebben.
03 punten: wiebeldak
Ik blijf steeds naar het grote grijze vlak staren om te wachten wat er uit gaan komen. Maar het is geen animated gif bestand.
02 punten: Fyah
Een van de vele vlaggen foto's. Wel eens waar 'duidelijk' Wind bij staat.
01 punt: Sunchaser
Laten we erop houden met minder dan 1 minuut voor de deadline, dat het een stemmertje is

En voor de fun het overzicht
http://vps.lannerd.nl/files/fok/fok-201308.png
Bij (tik)fouten kunt u de foute letters/tekens zelf vervangen door dejuiste uit onderstaande lijst (letters/tekens kunnen/mogen meerderemalen gebruikt worden). abcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890-=[];',./`~!@#$%^&*()_+|{}:"<>?