FOT / Testcase fotowedstrijd: post hier testfotos van de wedstrijdquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ok, nieuwe foto's gemaakt dus die ik al poste worden het niet. Maar nu ben ik weer in dubio over welke dan wel.
Tof, dat topic had ik nog niet ontdekt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:10 schreef Stefan het volgende:
[..]
FOT / Testcase fotowedstrijd: post hier testfotos van de wedstrijd
Met welke reden?quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:29 schreef Stefan het volgende:
Deze maand ga ik trouwens inzenden onder mijn andere FOK!account. Ik zal dat wel vaker gaan afwisselen en ik doe het met een reden. Maar ik zal nooit onder beide accounts in dezelfde maand inzenden, of onder 2 accounts in dezelfde maand een stem uitbrengen.
ik weet wat hier ooit stond en ik snap het wel... als bedrijf wil je zo neutraal mogelijk overkomenquote:
Het was meer een grapje nav iets in een ander topic. En wat ik ervan gelezen had vond ik het ook geen edit waard eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:40 schreef mentalpower het volgende:
[..]
ik weet wat hier ooit stond en ik snap het wel... als bedrijf wil je zo neutraal mogelijk overkomen
en dus niet gelinkt worden aan wat voor site dan ook.... ow? post die op geenstijl nou dat zal wel
een racist zijn oid.
vooroordelen zijn zo gemaakt tegenwoordig.
Mooi!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga voor deze.
[ afbeelding ]
Ik had ook een windmolen trouwens,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |