Je geeft nergens argumenten.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:43 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Allebei verwerpelijk en kansloos gedrag.Die moeder bespugen gaat er echt niet voor zorgen dat je vriendin op straat minder voor hoer uit wordt gescholden. Heb dan gewoon ballen en spreek die gasten aan op dat domme geblaat.
[..]
Als ze die problemen op hadden kunnen lossen, was dat allang gebeurd.
[..]
Dat volk.
In de wereld van Xa1pt zijn moslims alleen slachtoffer, nooit dader. Vandaar dat hij een voorbeeld ophoest waarin een moslima het vermeende slachtoffer is. Ironisch genoeg was er vorige week uitgerekend een radicale moslim-website die veel poeha maakte over een vrouw in boerka die zou zijn mishandeld. Natuurlijk klopte er niks van, maar de toon was weer gezet.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:37 schreef ejfaar het volgende:
[..]
A) nee, elk Nederland meisje een hoer noemen. Dat helpt![]()
B) prominente moslims doen niks. Ze grijpen niet in en laten alles gebeuren
C) nee, in Nederland is alles geoorloofd volgens dat volk
Zelfs tijdens het oorlogvoeren kunnen ze niet van de vrouwen afblijven. Dat vind ik dan weer wel grappig. Wat ik ook nog wil weten, hoe zit dat met seks, geweld en ramadan?quote:Op maandag 29 juli 2013 13:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heftig, maar hoe betrouwbaar is deze bron, wie zit er achter? Welke belangen?
Nee, maar dat is het punt dan ook helemaal niet. Dat zíj niet liberaal zijn wil nog niet zeggen dat wíj dat dan maar niet meer moeten zijn.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:45 schreef Boldface het volgende:
[..]
En de mensen die in zulke kledingstukken rondlopen zijn wél liberaal, wil je zeggen?
Ik heb niet de illusie dat even niet liberaal zijn er voor zorgt dat anderen wèl liberaal worden. Als ik m'n vriendin te dik vind kan ik wel iedere dag lopen zeiken dat ze teveel eet, zolang ze zelf niet van mening is dat ze te dik is zet dat gewoon geen zoden aan de dijk. Of, in het geval van de burka: het verbieden van die burka zorgt er niet voor dat die moslima's ineens vrijzinniger in het leven gaan staan, integendeel. Maar goed, zoals ik al aangaf: we verschillen over dit soort onderwerpen teveel van mening door verschillende levenservaringen en daar gaan we niet uitkomen.quote:Maar het is duidelijk dat je niet doordenkt. Je hebt een nogal naïef, tikkeltje wereldvreemd maar - dat moet ik je nageven - wel een principieel standpunt.
Precies, jij ziet leeuwen en beren op de weg die ik niet zie.quote:Het probleem is alleen dat we vroeger of later van een koude kermis thuiskomen als we alles op z'n beloop laten, zoals jij bepleit.
quote:Op maandag 29 juli 2013 15:51 schreef Boldface het volgende:
[..]
In de wereld van Xa1pt zijn moslims alleen slachtoffer, nooit dader. Vandaar dat hij een voorbeeld ophoest waarin een moslima het vermeende slachtoffer is. Ironisch genoeg was er vorige week uitgerekend een radicale moslim-website die veel poeha maakte over een vrouw in boerka die zou zijn mishandeld. Natuurlijk klopte er niks van, maar de toon was weer gezet.
Zijn het moslims die zich aan geweld of iets dergelijks schuldig maken, dan mag je ineens niks over hun religie vinden en bij voorkeur ook niet over hun nationaliteit. Dan ligt het ineens aan de buurt en de "armoede" waarin ze opgroeien.
Prominente moslims bereiken niet of nauwelijks wat. Zij die een stevig of gewaagd standpunt in durven te nemen, worden verketterd door de eigen achterban. Stel dat je als Marokkaanse politicus bijvoorbeeld het geweld tegen homo's afkeurt, dan ben je al snel een kaaskop.
De Sharia is (nog) niet van toepassing, maar sommigen zouden dat maar wat te graag zien. Regelmatig vinden ze hun eigen religie plus bijbehorende wetgeving in elk geval belangrijker dan de Nederlandse wet. Ze wonen hier, maar verafschuwen het westen. Behalve als er hand moeten worden opgehouden voor een uitkering.
Aan alles zitten grenzen, dus ook aan liberaal en tolerant zijn. Te veel naïviteit en meegaandheid kan zich wreken. De compleet gefaalde integratie van de afgelopen 30-40 is daar een goed voorbeeld van.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:52 schreef Xa1pt het volgende:
Nee, maar dat is het punt dan ook helemaal niet. Dat zíj niet liberaal zijn wil nog niet zeggen dat wíj dat dan maar niet meer moeten zijn.
Als jij je vriendin te dik vindt en ze trekt zich niks van jouw mening aan, dan kan er een dag komen dat jouw vriendin en jij uit elkaar gaan. Gewoon, omdat jij er klaar mee bent, genoeg hebt gewaarschuwd en niet langer met haar samen wilt zijn.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:52 schreef Xa1pt het volgende:
Ik heb niet de illusie dat even niet liberaal zijn er voor zorgt dat anderen wèl liberaal worden. Als ik m'n vriendin te dik vind kan ik wel iedere dag lopen zeiken dat ze teveel eet, zolang ze zelf niet van mening is dat ze te dik is zet dat gewoon geen zoden aan de dijk. Of, in het geval van de burka: het verbieden van die burka zorgt er niet voor dat die moslima's ineens vrijzinniger in het leven gaan staan, integendeel. Maar goed, zoals ik al aangaf: we verschillen over dit soort onderwerpen teveel van mening door verschillende levenservaringen en daar gaan we niet uitkomen.
Dat is je goed recht. Omgekeerd vind ik jouw houding een ernstige tekortkoming, temeer omdat uit de feiten maar al te goed blijkt hoezeer de integratie heeft gefaald. Ik vind jouw tekortkoming niet alleen ernstig, maar ook gevaarlijk naïef.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:52 schreef Xa1pt het volgende:
Precies, jij ziet leeuwen en beren op de weg die ik niet zie.
Uit domme generalisaties als "dat volk vindt alles geoorloofd" blijkt in ieder geval uit dat je niet bereid bent om ook maar enigszins naar moslims of mensen die het niet met je eens zijn te luisteren. Moet jij weten natuurlijk, maar als je zelf achterover hangt en als een afhankelijke, verzuurde oude lul loopt te brommen dat moslims kut zijn en er maar niets verandert weet je zeker dat de wereld kut blijft.quote:
Jij wilt niks inzien en valt over één woordje. Goed manquote:Op maandag 29 juli 2013 15:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Uit domme generalisaties als "dat volk vindt alles geoorloofd" blijkt in ieder geval uit dat je niet bereid bent om ook maar enigszins naar moslims of mensen die het niet met je eens zijn te luisteren. Moet jij weten natuurlijk, maar als je zelf achterover hangt en als een afhankelijke, verzuurde oude lul loopt te brommen dat moslims kut zijn en er maar niets verandert weet je zeker dat de wereld kut blijft.
Pats... boem... raak.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:51 schreef Boldface het volgende:
[..]
In de wereld van Xa1pt zijn moslims alleen slachtoffer, nooit dader. Vandaar dat hij een voorbeeld ophoest waarin een moslima het vermeende slachtoffer is. Ironisch genoeg was er vorige week uitgerekend een radicale moslim-website die veel poeha maakte over een vrouw in boerka die zou zijn mishandeld. Natuurlijk klopte er niks van, maar de toon was weer gezet.
Zijn het moslims die zich aan geweld of iets dergelijks schuldig maken, dan mag je ineens niks over hun religie vinden en bij voorkeur ook niet over hun nationaliteit. Dan ligt het ineens aan de buurt en de "armoede" waarin ze opgroeien.
Prominente moslims bereiken niet of nauwelijks wat. Zij die een stevig of gewaagd standpunt in durven te nemen, worden verketterd door de eigen achterban. Stel dat je als Marokkaanse politicus bijvoorbeeld het geweld tegen homo's afkeurt, dan ben je al snel een kaaskop.
De Sharia is (nog) niet van toepassing, maar sommigen zouden dat maar wat te graag zien. Regelmatig vinden ze hun eigen religie plus bijbehorende wetgeving in elk geval belangrijker dan de Nederlandse wet. Ze wonen hier, maar verafschuwen het westen. Behalve als er hand moeten worden opgehouden voor een uitkering.
Precies, ik herken me sowieso al niet in de "compleet gefaalde integratie", dus ik zie ook niet hoe dat zich gewroken heeft.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:59 schreef Boldface het volgende:
[..]
Aan alles zitten grenzen, dus ook aan liberaal en tolerant zijn. Te veel naïviteit en meegaandheid kan zich wreken. De compleet gefaalde integratie van de afgelopen 30-40 is daar een goed voorbeeld van.
Waarschuwen heeft geen zin. Als ze 3x per week naar de sportschool gaat om míj een plezier te doen, gaat het sowieso al niet werken. Die motivatie moet vanuit haar zelf komen. En daar kun je best wel wat in stimuleren, maar dat doe je niet door vage consequenties.quote:Als jij je vriendin te dik vindt en ze trekt zich niks van jouw mening aan, dan kan er een dag komen dat jouw vriendin en jij uit elkaar gaan. Gewoon, omdat jij er klaar mee bent, genoeg hebt gewaarschuwd en niet langer met haar samen wilt zijn.
Voor mij niet.quote:Precies hetzelfde kan gewoon bij moslima's in boerka. Ze hoeven niet vrijzinniger te worden; echt niet. Nederland en moslima's in boerka kunnen ook gewoon uit elkaar gaan. Gewoon de relatie opzeggen. Wederzijdse goedkeuring is niet nodig; de relatie eenzijdig opzeggen, volstaat.
Ik heb al eerder eens gezegd dat het maar net is hoe je het bekijkt. Jij ziet tekortkomingen, ik zie mogelijkheden. Dat bleek al in de discussie over de bejaardenwoningen voor Turken.quote:Dat is je goed recht. Omgekeerd vind ik jouw houding een ernstige tekortkoming, temeer omdat uit de feiten maar al te goed blijkt hoezeer de integratie heeft gefaald. Ik vind jouw tekortkoming niet alleen ernstig, maar ook gevaarlijk naïef.
Dat jij je daar niet in herkent, is enerzijds totaal niet verrassend en anderzijds met die ontkenning nog geen feit. Ik gebruikte bewust het woordje tekortkoming, omdat je kennelijk geen kennis hebt genomen van officiële rapporten waarin klip en klaar staat vermeld dat autochtonen en allochtonen in dit land vrijwel volledig langs elkaar heen leven.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:05 schreef Xa1pt het volgende:
Precies, ik herken me sowieso al niet in de "compleet gefaalde integratie", dus ik zie ook niet hoe dat zich gewroken heeft.
"Waarschuwen heeft geen zin", is zo'n prachtig, absoluut statement waar natuurlijk geen spaan van heel blijft. Waarschuwen kan én zin hebben én effect hebben. Voor gedragsverandering is soms een stok achter de deur nodig.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:05 schreef Xa1pt het volgende:
Waarschuwen heeft geen zin. Als ze 3x per week naar de sportschool gaat om míj een plezier te doen, gaat het sowieso al niet werken. Die motivatie moet vanuit haar zelf komen. En daar kun je best wel wat in stimuleren, maar dat doe je niet door vage consequenties.
Ah, dus je blijft je ook 30, 40, 60 jaar ergeren aan je veel te dikke vriendin, die niks doet met jouw opmerkingen? 110 kilo, 150 kilo, 230 kilo...quote:
Die heb ik niet meer op m'n netvlies, die discussie. Ik zie ook mogelijkheden, namelijk de mogelijkheid om de islam in Nederland zodanig in te passen dat voor extremiteiten geen ruimte is. Of de mogelijkheid voor salafisten, extremisten, islamisten (of hoe je ze ook wilt noemen) om te vertrekken naar een land waar ze wél in boerka mogen rondlopen.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:05 schreef Xa1pt het volgende:
Ik heb al eerder eens gezegd dat het maar net is hoe je het bekijkt. Jij ziet tekortkomingen, ik zie mogelijkheden. Dat bleek al in de discussie over de bejaardenwoningen voor Turken.
quote:Op maandag 29 juli 2013 16:15 schreef Boldface het volgende:
[..]
Dat jij je daar niet in herkent, is enerzijds totaal niet verrassend en anderzijds met die ontkenning nog geen feit. Ik gebruikte bewust het woordje tekortkoming, omdat je kennelijk geen kennis hebt genomen van officiële rapporten waarin klip en klaar staat vermeld dat autochtonen en allochtonen in dit land vrijwel volledig langs elkaar heen leven.
[..]
"Waarschuwen heeft geen zin", is zo'n prachtig, absoluut statement waar natuurlijk geen spaan van heel blijft. Waarschuwen kan én zin hebben én effect hebben. Voor gedragsverandering is soms een stok achter de deur nodig.
[..]
Ah, dus je blijft je ook 30, 40, 60 jaar ergeren aan je veel te dikke vriendin, die niks doet met jouw opmerkingen? 110 kilo, 150 kilo, 230 kilo...
[..]
Die heb ik niet meer op m'n netvlies, die discussie. Ik zie ook mogelijkheden, namelijk de mogelijkheid om de islam in Nederland zodanig in te passen dat voor extremiteiten geen ruimte is. Of de mogelijkheid voor salafisten, extremisten, islamisten (of hoe je ze ook wilt noemen) om te vertrekken naar een land waar ze wél in boerka mogen rondlopen.
hoe zeggen ze dit tegenwoordig?: BAM!quote:Op maandag 29 juli 2013 16:15 schreef Boldface het volgende:
[..]
Dat jij je daar niet in herkent, is enerzijds totaal niet verrassend en anderzijds met die ontkenning nog geen feit. Ik gebruikte bewust het woordje tekortkoming, omdat je kennelijk geen kennis hebt genomen van officiële rapporten waarin klip en klaar staat vermeld dat autochtonen en allochtonen in dit land vrijwel volledig langs elkaar heen leven.
[..]
"Waarschuwen heeft geen zin", is zo'n prachtig, absoluut statement waar natuurlijk geen spaan van heel blijft. Waarschuwen kan én zin hebben én effect hebben. Voor gedragsverandering is soms een stok achter de deur nodig.
[..]
Ah, dus je blijft je ook 30, 40, 60 jaar ergeren aan je veel te dikke vriendin, die niks doet met jouw opmerkingen? 110 kilo, 150 kilo, 230 kilo...
[..]
Die heb ik niet meer op m'n netvlies, die discussie. Ik zie ook mogelijkheden, namelijk de mogelijkheid om de islam in Nederland zodanig in te passen dat voor extremiteiten geen ruimte is. Of de mogelijkheid voor salafisten, extremisten, islamisten (of hoe je ze ook wilt noemen) om te vertrekken naar een land waar ze wél in boerka mogen rondlopen.
Daar ben ik het simpel weg niet mee eens, kwestie van een mening.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De Nederlandse cultuur wordt slechts teniet gedaan door mensen die overal een gevaar in zien de paar strohalmen die ze vastklampen nog veilig denken te kunnen stellen door dan maar een verbod op de burka te introduceren. En alsof de Nederlandse cultuur zich klein laat krijgen doordat we mogelijk in de toekomst een christelijke vrije dag inruilen voor een islamitische. Over het onderschatten en wantrouwen van je eigen cultuur gesproken.
Ik heb hier geen reet van mee gekregen. Net als alle andere gematigde moslims. Die hebben wel wat beters te doen. Dat men hier al gaat lopen gillen om een handjevol fundi's en er zelfs nieuws van gaat maken....quote:Op maandag 29 juli 2013 09:51 schreef 3-voud het volgende:
Wat vinden de gematigde moslims er nu van?
quote:Op maandag 29 juli 2013 16:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Precies, ik herken me sowieso al niet in de "compleet gefaalde integratie", dus ik zie ook niet hoe dat zich gewroken heeft.
[..]
Waarschuwen heeft geen zin. Als ze 3x per week naar de sportschool gaat om míj een plezier te doen, gaat het sowieso al niet werken. Die motivatie moet vanuit haar zelf komen. En daar kun je best wel wat in stimuleren, maar dat doe je niet door vage consequenties.
[..]
Voor mij niet.
[..]
Ik heb al eerder eens gezegd dat het maar net is hoe je het bekijkt. Jij ziet tekortkomingen, ik zie mogelijkheden. Dat bleek al in de discussie over de bejaardenwoningen voor Turken.
Aan welke gematigde moslims heb jij het allemaal gevraagd?quote:Op maandag 29 juli 2013 09:53 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Dat is nu precies het probleem: "gematigde" moslims staan altijd aan de kant van de fundmentalisten, of hebben op z'n minst begrip voor hun geloofsgenoten.
De gematigde Islam bestaat niet (en kom dan niet weer met "de Islam bestaat niet, er zijn zoveel verschillende)
Niet, want de gematigde Islam bestaat niet, ergo ook geen gematigde moslims. En zo houdt hij zijn haatzaaiende fabeltjes in stand. Een kenmerk van extremisten ook trouwens.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Aan welke gematigde moslims heb jij het allemaal gevraagd?
quote:Op maandag 29 juli 2013 20:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb hier geen reet van mee gekregen. Net als alle andere gematigde moslims. Die hebben wel wat beters te doen. Dat men hier al gaat lopen gillen om een handjevol fundi's en er zelfs nieuws van gaat maken....
Lachwekkendquote:Op maandag 29 juli 2013 20:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet, want de gematigde Islam bestaat niet, ergo ook geen gematigde moslims. En zo houdt hij zijn haatzaaiende fabeltjes in stand. Een kenmerk van extremisten ook trouwens.
Hilarisch hè. Ik moest ook grinniken toen ik het las. Een ware dijenkletser.quote:
Dit inderdaad. Ik lees dit nu voor het eerst en ik heb echt zo iets van /carequote:Op maandag 29 juli 2013 20:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb hier geen reet van mee gekregen. Net als alle andere gematigde moslims. Die hebben wel wat beters te doen. Dat men hier al gaat lopen gillen om een handjevol fundi's en er zelfs nieuws van gaat maken....
Iddquote:Op maandag 29 juli 2013 20:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik lees dit nu voor het eerst en ik heb echt zo iets van /care
Waarschijnlijk stonden er 15 verdwaalde jongeren voor een Ambassade te gillen, massahysterie
ze zitten daar allemaalquote:Op maandag 29 juli 2013 20:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik lees dit nu voor het eerst en ik heb echt zo iets van /care
Waarschijnlijk stonden er 15 verdwaalde jongeren voor een Ambassade te gillen, massahysterie
Deden de Nederlanders maar uberhaupt eens iets met hun eigen (oorspronkelijke) cultuur. Het christendom hoort niet eens bij de Nederlandse cultuur maar is op gewelddadige wijze uit het Midden-Oosten geimporteerd.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De Nederlandse cultuur wordt slechts teniet gedaan door mensen die overal een gevaar in zien de paar strohalmen die ze vastklampen nog veilig denken te kunnen stellen door dan maar een verbod op de burka te introduceren. En alsof de Nederlandse cultuur zich klein laat krijgen doordat we mogelijk in de toekomst een christelijke vrije dag inruilen voor een islamitische. Over het onderschatten en wantrouwen van je eigen cultuur gesproken.
En wat moet een doorsnee moslim precies doen? Tegen een fundamentalist in gaan? Doe dat lekker zelfquote:Op maandag 29 juli 2013 23:59 schreef Bombshell het volgende:
Moslim fundamentalisten zijn nazi's. Tegen homo's tegen joden en alleen hun extreme denkwijze en niks anders is goed. Ze zijn geweldadig en proberen te intimideren.
En ik heb niet de indruk dat de dooorsnee moslim er ook maar enige moeite mee heeft. Volgens mij vinden ze het prachtig lekker schoppen tegen Nederland en de westerse wereld.
Misschien begint zoiets wel bij de overheidquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:04 schreef Terminator2000bc het volgende:
Wel grappig dat die moslimgroeperingen zich altijd richten tot west-europese overheden/maatschappijen.
Het fenomeen 'moslims eisen <vul maar in>' komt niet of nauwelijks voor in Rusland, Oost-Europa, Noord-Amerika, Zuid-Amerika, China, Caribië, India...
Stelling: Gemiddelde west-europeaan roept het over zichzelf af door zich 'modern en tolerant' (lees: verwijfd en introvert) op te stellen. Misschien moeten de west-europese mannen zich hier maar eens als echte mannen gaan gedragen in de maatschappij, op werk, op straat in plaats van verwijfd op een forum je ongenoegen uitspreken..
Dat zou een goed begin zijn. Wat minder introvert, wat meer temperament, een beetje actiever zijn etc.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:04 schreef Terminator2000bc het volgende:
Wel grappig dat die moslimgroeperingen zich altijd richten tot west-europese overheden/maatschappijen.
Het fenomeen 'moslims eisen <vul maar in>' komt niet of nauwelijks voor in Rusland, Oost-Europa, Noord-Amerika, Zuid-Amerika, China, Caribië, India...
Stelling: Gemiddelde west-europeaan roept het over zichzelf af door zich 'modern en tolerant' (lees: verwijfd en introvert) op te stellen. Misschien moeten de west-europese mannen zich hier maar eens als echte mannen gaan gedragen in de maatschappij, op werk, op straat in plaats van verwijfd op een forum je ongenoegen uitspreken..
Misschien moet je maar eens ballen kweken. De overheid is een afspiegeling van de maatschappij.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:05 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Misschien begint zoiets wel bij de overheid
Maar nu wel. Dus, buiten al dat gevatte gebrabbel, wat vind je er van?quote:Op maandag 29 juli 2013 20:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mee eens. West- en Noord-Europeaanse mannen zijn tegenwoordig over het algemeen de meest verwijfde mannen ter wereld. Vooral de liberalen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:04 schreef Terminator2000bc het volgende:
Wat heb jij allemaal al aan gedaan dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:06 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Misschien moet je maar eens ballen kweken. De overheid is een afspiegeling van de maatschappij.
Wanneer is Nederland in meerderheid moslim?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:52 schreef NickGrouwen het volgende:
Mwah, Nederland (en alle andere Europese landen behalve Oost-Europa) is binnenkort toch meerderheid moslim, fuck het
Lol @ mensen die denken dat Europa seculierder wordt. Minder christelijk, ja.
Ik laat me er hier negatief over uit. Jij begint weer te janken over mijn commentaar.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
En wat moet een doorsnee moslim precies doen? Tegen een fundamentalist in gaan? Doe dat lekker zelf
10 jaar geleden werd geroepen dat het rond deze tijd zou gebeuren.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wanneer is Nederland in meerderheid moslim?
Geen idee. Maar het gaat gebeuren. Vóór het einde van deze eeuw in ieder gevalquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wanneer is Nederland in meerderheid moslim?
Ok. Hopen dat ze dit gaan lezen en er iets mee gaan doen....quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:08 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Ik laat me er hier negatief over uit. Jij begint weer te janken over mijn commentaar.
De grote steden hebben het gered.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:08 schreef Peunage het volgende:
[..]
10 jaar geleden werd geroepen dat het rond deze tijd zou gebeuren.
Iedereen met enige kennis van demografie weet sowieso dat het een absurde voorstelling van zaken is.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:08 schreef Peunage het volgende:
[..]
10 jaar geleden werd geroepen dat het rond deze tijd zou gebeuren.
Voor 2100. Onzin. Zowel je eerste als tweede bewering klopt niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:08 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Geen idee. Maar het gaat gebeuren. Vóór het einde van deze eeuw in ieder geval
Of nou ja, meerderheid moslim. In ieder geval zijn etnische Nederlanders straks een minderheid
Het resultaat is pas zichtbaar als men zich massaal 'anders' gedraagt wat tot een bepaalde perceptie van de betreffende groep leidt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:06 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Wat heb jij allemaal al aan gedaan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |