Kan je het me kwalijk nemen, als jij Heatwave z'n argument voor waarom dat niet idioot is bijval geeft?quote:Op maandag 29 juli 2013 11:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik stel ook nergens dat ik tot vaccinatie wil dwingen, dat maak jij er van.
Maar je "dan laat je je eigen koter gewoon wel inenten" voldoet dus niet altijd.
Vanwege de huidige uitbraak zijn ze nu al baby's van 6 tot 14 maanden aan het inenten, terwijl dat helemaal geen geschikte leeftijd is om tegen de mazelen in te enten, die 14 maanden was niet zomaar gekozen.
[..]
Bron
Dat getal is naar mijn weten een stuk lager in Nederland.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Enig idee hoe iemand dood gaat als het niet goed gaat, ongeveer 1 op 500?
Rot op, bible belt adept. Krijg lekker de mazelen ofzo. Of de graftyfus. Niemand verplicht jou om je kinderen in te enten, dus zeik niet zo.quote:Op maandag 29 juli 2013 07:55 schreef tribalwars het volgende:
Klacht: kan me dood erg aan het feite dat de vaccinatie propganda maar door gaat. Vind het totaal nutteloos om tegen een niet dodelijk ziekte te vaccineren. Zo wie zo vaccineren is niet goed onderzocht maar er alleen maar door gedrukt. het dient een duistere agenda.
Arjan1212, onze rook-goeroe. En tribalwars is échtquote:Op maandag 29 juli 2013 12:28 schreef Felagund het volgende:
Wie is arjan? Tribalwars is een troll, hoop ik.
Maar als ik dat zeg van LBK heb een 3 dagen een ban te pakken omdat hij een troll zou zijnquote:Op maandag 29 juli 2013 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Arjan1212, onze rook-goeroe. En tribalwars is écht
meid tochquote:Op maandag 29 juli 2013 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Arjan1212, onze rook-goeroe. En tribalwars is écht
't is dannyquote:Op maandag 29 juli 2013 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
Hij is écht ja. Ik wil dat geloven, want anders vind ik het nóg triester dat je je tijd gaat zitten verdoenen niemand kan zó triest zijn, toch? TOCH?
![]()
_!
Omdat de je baby's geen vergif kunt geven die sterven er aan. Dat is het zo simpel is het.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik stel ook nergens dat ik tot vaccinatie wil dwingen, dat maak jij er van.
Maar je "dan laat je je eigen koter gewoon wel inenten" voldoet dus niet altijd.
Vanwege de huidige uitbraak zijn ze nu al baby's van 6 tot 14 maanden aan het inenten, terwijl dat helemaal geen geschikte leeftijd is om tegen de mazelen in te enten, die 14 maanden was niet zomaar gekozen.
[..]
Bron
En nu in het Nederlands?quote:Op maandag 29 juli 2013 16:15 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Omdat de je baby's genen vergif kunt geven die sterven er aan. Dat is het zo simpel is het.
Een moderator zal wel wat respect moet geven aan de users maakt niet uit hoe ze posten. Daar houden zich niet aan op fok. Zelf mijn kat kan nog moderator worden.quote:
Que?quote:Op maandag 29 juli 2013 16:17 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Een moderator zal wel wat respect moet geven aan de users maakt niet uit hoe ze posten.
Dit bedoel ik nou.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:18 schreef motorbloempje het volgende:
Als het je niet zint, dan lazerstraal je toch op?
Jaren 80 FTWquote:Op maandag 29 juli 2013 08:17 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dan ga je toch zelf weg . Als het je niet interesseert. Blijf maar lekker geloven in een corrupte overheid en in dat de crisis maar over gaat. Die gaat niet meer over. We raken allemaal totaal bankroet.
Laat me niet weg jagen door een vrouw van boven de 30. Dus het is niet mijn probleem.quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 16:24 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Laat me niet weg jagen door een vrouw van boven de 30. Dus het is niet mijn probleem.
Zijn we toch al.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:23 schreef Remqo het volgende:
Er zal vast een chemisch goedje in die spuitjes zitten, zodat we allemaal in makke schapen veranderen.
Dit is Nederland geen Engeland of Amerika.quote:
Ah, wel door vrouwen ónder de 30 dus?quote:Op maandag 29 juli 2013 16:24 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Laat me niet weg jagen door een vrouw van boven de 30. Dus het is niet mijn probleem.
"Ben je altijd zo dom, of doe je vandaag extra je best?"quote:Op maandag 29 juli 2013 16:24 schreef tribalwars het volgende:
Dit is Nederland geen Engeland of Amerika.
Waarom post jij dan niet in het Nederlands, maar iets wat er een beetje op lijkt?quote:Op maandag 29 juli 2013 16:24 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dit is Nederland geen Engeland of Amerika.
quote:Op maandag 29 juli 2013 16:15 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Omdat de je baby's genen vergif kunt geven die sterven er aan. Dat is het zo simpel is het.
quote:Op maandag 29 juli 2013 16:17 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Een moderator zal wel wat respect moet geven aan de users maakt niet uit hoe ze posten.
Ook niet was maar om mijn punt duidelijk te maken.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah, wel door vrouwen ónder de 30 dus?
FF roken?quote:
Dan heb je nog maar 10 a 20 jaar te leven geniet van die tijd.quote:
Dat is je wederom verbazend goed gelukt.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:26 schreef tribalwars het volgende:
Ook niet was maar om mijn punt duidelijk te maken.
Welk punt?quote:Op maandag 29 juli 2013 16:26 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ook niet was maar om mijn punt duidelijk te maken.
Ze heeft een hangmat, de snol, dus dat lukt 'r wel.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:26 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dan heb je nog maar 10 a 20 jaar te leven geniet van die tijd.
In ieder geval leef ik niet in bozige angst,quote:Op maandag 29 juli 2013 16:26 schreef tribalwars het volgende:
Dat ik me door niemand meer laten overhalen die slapend is.quote:
Zegt een Tribal Wars spelerquote:Op maandag 29 juli 2013 16:26 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja jong, heb je de vaatwasser al ingeruimd en je kamer gestofzuigd?quote:Op maandag 29 juli 2013 16:28 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat ik me door niemand meer laten overhalen die slapend is.
Tot dat je ziek wordt. Dan ga je af vragen waarom je ziek bent geworden.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
In ieder geval leef ik niet in bozige angst,
Het is er zo weer tijd voor. Rare klanten die een offerte willen. Voor straf gooi ik er een uur bovenop.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
Ze heeft een hangmat, de snol, dus dat lukt 'r wel.
Van wildplassen natuurlijk. Die blaasontstekeningen komen ergens vandaan.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:28 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Tot dat je ziek wordt. Dan ga je af vragen waarom je ziek bent geworden.
Dat is figuurlijk taal gebruik bedoel er iets anders mee.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja jong, heb je de vaatwasser al ingeruimd en je kamer gestofzuigd?
Hij heeft net een schone luier omquote:Op maandag 29 juli 2013 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja jong, heb je de vaatwasser al ingeruimd en je kamer gestofzuigd?
Nee hoor, ik snap dat dat het risico is van leven.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:28 schreef tribalwars het volgende:
Hoe is het bij jou gekomen, heeft mama je altijd met de deegroller op je hoofd geslagen?quote:Op maandag 29 juli 2013 16:28 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Het schapenleven bevalt me wel, een beetje gras eten, beetje blaten, ongeneerd in het openbaar poepen en lekker dom voor je uit kijken.quote:
Waarom?quote:Op maandag 29 juli 2013 16:31 schreef tribalwars het volgende:
maar nu serieus. stel jezelf deze vragen.
Waarom gaan we vaccineren tegen een ziekte waar nog geen 10 kinderen per jaar aan dood gaan?
Wat is daar het nut van?
Wat zit er eigenlijk in vaccinaties?
Waarom vaccineren we?
Wie verdienen er aan vaccinaties?
Wat zijn de achterliggende doelen van vaccinaties?
Waarom vaccineren dokters hun kinderen niet?
Dit is nogal een uitspraak, heb je daar ook bewijs van?quote:Op maandag 29 juli 2013 16:31 schreef tribalwars het volgende:
Waarom vaccineren dokters hun kinderen niet?
quote:Op maandag 29 juli 2013 16:31 schreef tribalwars het volgende:
Waarom gaan we vaccineren tegen een ziekte waar nog geen 10 kinderen per jaar aan dood gaan?Zodat er geen kinderen doodgaan.
Wat is daar het nut van? Dat kinderen niet onnodig lijden of sterven.
Wat zit er eigenlijk in vaccinaties?Een verzwakte versie van de virus.
Waarom vaccineren we?..
Wie verdienen er aan vaccinaties?Vooral de medische wereld, maar de derden hebben er ook baat aan.
Wat zijn de achterliggende doelen van vaccinaties?Om epidemieën te voorkomen, iemands leven te redden etc.
Waarom vaccineren dokters hun kinderen niet?Laat ik dat beantwoorden met: Waarom vaccineren dokters hun kinderen?
Nee waarschijnlijk niet. De discussie op zich is goed, maar TS is een beetje te veel bevooroordeeld om deze discussie enigszins inhoud te geven, in plaats van een discussie op niveau zonder elkaar direct verwijten te maken enz.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:35 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit is nogal een uitspraak, heb je daar ook bewijs van?
Jij voegt inhoudelijk ook niet zo veel toe eigenlijk, als mod nog wel.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:37 schreef motorbloempje het volgende:
Onder artsen zullen ook wel illoemienaatsiehaters zitten. En die schrijven ook op anti-illoeminaatsieblogs. En die leest TS dan weer. 1 + 1 = 2. Alleen zullen dat er godzijdank niet zoveel zijn.
Ja best triest inderdaad. Een mod is ervoor om een goede discussie te houden en zo te laten niet om iedereen te laten trollen. En je laat users in hun waarden je kapt ze niet af. maar dat ken ze hier niet op fok. Iedereen kan hier mod worden verstand heb je toch niet nodig.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Jij voegt inhoudelijk ook niet zo veel toe eigenlijk, als mod nog wel.Vrijbrief om te trollen lijkt het.
Ja, nog ff, het is KLB en ze is geen mod in KLB.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Jij voegt inhoudelijk ook niet zo veel toe eigenlijk, als mod nog wel.Vrijbrief om te trollen lijkt het.
Omdat ze niet weten wat er in zit. En ze willen geen rotzooi in hun kind spuiten.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
Heb jij een andere verklaring voor hoe TS er mee kan komen dat 'dokters' (algemeen dus, alle dokters of de meeste) hun kinderen niet inenten?
Dat is geen antwoord op de vraag.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:43 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Omdat ze niet weten wat er in zit. En ze willen geen rotzooi in hun kind spuiten.
Dan nog heeft ze een voorbeeld functie.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, nog ff, het is KLB en ze is geen mod in KLB.
Daar gaan wequote:Op maandag 29 juli 2013 16:31 schreef tribalwars het volgende:
Omdat ieder kind dat onnodig sterft er een teveel is.quote:Waarom gaan we vaccineren tegen een ziekte waar nog geen 10 kinderen per jaar aan dood gaan?
Er sterven geen onnodige kinderen meer.quote:Wat is daar het nut van?
quote:Wat zit er eigenlijk in vaccinaties?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om geen onnodige ziektes op te lopen.quote:Waarom vaccineren we?De fabrikanten, moeten we nu ook maar chocomel verbieden?quote:Wie verdienen er aan vaccinaties?Waarom zouden er achterliggende doelen moeten zijn?quote:Wat zijn de achterliggende doelen van vaccinaties?Doen ze welquote:Waarom vaccineren dokters hun kinderen niet?
Ja, en ze geeft het uitstekende voorbeeld in dit topicquote:Op maandag 29 juli 2013 16:43 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dan nog heeft ze een voorbeeld functie.
Dat is wel een antwoord op jouw vraag alleen heb ik er een samenvatting van gemaakt.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag.
Ja haar enige voorbeeld die ze geeft is hoe je een hersenloze trol kunt spelen. Nou gefeliciteerd we weten nu hoe je een hersenloze trol kunt spelen.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, een ze geeft het uitstekende voorbeeld in dit topic.
Aangezien je niet quote neem ik maar aan dat je het tegen mij hebt...quote:Op maandag 29 juli 2013 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
Heb jij een andere verklaring voor hoe TS er mee kan komen dat 'dokters' (algemeen dus, alle dokters of de meeste) hun kinderen niet inenten?
Wel de nodige kinderen?quote:Op maandag 29 juli 2013 16:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Er sterven geen onnodige kinderen meer.
Nee, dat is het niet. Besteed je vakantie eens aan een cursus begrijpend lezen. De vraag is, en ik zal het voor je uitspellen.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:44 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat is wel een antwoord op jouw vraag alleen heb ik er een samenvatting van gemaakt.
Als je dit soort dingen wil aankaarten moet je het lekker in TRU of BNW doen, daar is het voor, om dit soort gewauwel uit de andere fora te houden. Hier in KLB kan je gewoon verwachten dat je wordt afgefikt om je onzin.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:45 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja haar enige voorbeeld die ze geeft is hoe je een hersenloze trol kunt spelen. Nou gefeliciteerd we weten nu hoe je een hersenloze trol kunt spelen.
Ik zou het heel graag naar BNW willen schoppen, daar is TS namelijk geband.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Aangezien je niet quote neem ik maar aan dat je het tegen mij hebt...
Nee heb ik niet.
En ik vind dat je die slowchat bullcrap van onder andere jou beter achter wege kunt laten. Waarom iemands topic kapen als je verder niets inhoudelijks te melden hebt? Mensen zoals jij dienen dat juist te voorkomen. Ik zie ook wel dat dit geen pareltje is, maar kick het dan naar BNW of zo.
Dat is een beetje het probleem met deze discussie. Het overgrote deel van de mensen die kritisch tegenover vaccinaties zijn, zijn strenggelovigen of BNW'ers.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk niet. De discussie op zich is goed, maar TS is een beetje te veel bevooroordeeld om deze discussie enigszins inhoud te geven, in plaats van een discussie op niveau zonder elkaar direct verwijten te maken enz.
Cijfers? Er kleven niet louter voordelen aan vaccineren.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
En de mensen die niet kritisch zijn schilderen iedereen af als conspiracygekkies en religieuze extremisten in plaats van kritische personen die het niet altijd nodig vinden om hun kind direct plat te laten spuiten. Nuances..quote:Op maandag 29 juli 2013 16:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem met deze discussie. Het overgrote deel van de mensen die kritisch tegenover vaccinaties zijn, zijn strenggelovigen of BNW'ers.
Oh oke. Verbaast me niet zo heel veel eigenlijk. Het onderwerp is wel goed, TS brengt het alleen zo slecht.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zou het heel graag naar BNW willen schoppen, daar is TS namelijk geband.
Jij snapt 'm.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En de mensen die niet kritisch zijn schilderen iedereen af als conspiracygekkies en religieuze extremisten in plaats van kritische personen die het niet altijd nodig vinden om hun kind direct plat te laten spuiten. Nuances..
quote:Op maandag 29 juli 2013 16:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar gaan we
[..]
Omdat ieder kind dat onnodig sterft er een teveel is. Ja maar het is veel nuttiger om een kind ziek te laten worden door zo'n ziekte dan bouwt het een goede natuurlijk weerstand op. We gaan ons niet zorgen maken om die 10 doden terwijl er in het midden oosten miljoenen mensen sterven.
[..]
Nog steeds in het verkeer in het water. Dat hou je nooit helemaal tegen.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een leugen is zo gemaakt. Je maakt een mooi verhaal en je herhaalt het er steeds. Rapport zijn makkelijk te vervalsen. Net zoals de lijst van ingrediënten in de vaccinaties.
[..]
Om geen onnodige ziektes op te lopen.
Een mens kan best wel een stootje hebben. Gezonde voeding en een goede weerstand helpt een mens door heel veel ziektes heen. Vaccineren is simpel weg overbodig.
[..]
De fabrikanten, moeten we nu ook maar chocomel verbieden?
Dit is geen antwoord.
[..]
Waarom zouden er achterliggende doelen moeten zijn?
Mensen zwakker maken. Mensen krijgen minder snel kinderen door al het gif in hun lichaam. Zwakker mensen zijn makkelijk te beheersen.
[..]
Doen ze wel
Geef wat duidelijker antwoordt.ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
Lukt niet in KLB krijgt hier nooit serieus reactie wou alleen mijn kennis hier tonen. En mensen informeren over de gevaren van vaccinaties.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oh oke. Verbaast me niet zo heel veel eigenlijk. Het onderwerp is wel goed, TS brengt het alleen zo slecht.
Mening opleggen in plaats van een discussie opstarten.
quote:Op maandag 29 juli 2013 16:51 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Lukt niet in KLB krijgt hier nooit serieus reactie wou alleen mijn kennis hier tonen.
Oke. Heb alleen het idee dat je enigszins subjectief staat in dezen.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:51 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Lukt niet in KLB krijgt hier nooit serieus reactie wou alleen mijn kennis hier tonen.
Ja maar daar heb ik schijt aan.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oke. Heb alleen het idee dat je enigszins subjectief staat in dezen.
Wetenschappers zijn niet heilig ze kunnen ook foute maken of omgekocht worden of dingen in hun verslagen aanpassen. En de media laat alleen zien wat ze mogen laten zien aan ons.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
Welke kennis? Kennis die op eenzijdige (door jou goedgekeurde) bronnen is gebaseerd omdat je bang bent om (ook) wetenschappelijke artikelen te lezen....?
Klopt, en vage blogs en sites hebben altijd gelijk, want ze zeggen iets anders.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:54 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wetenschappers zijn niet heilig ze kunnen ook foute maken of omgekocht worden of dingen in hun verslagen aanpassen. En de media laat alleen zien wat ze mogen laten zien aan ons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Je begint al met de instelling: Ik heb gelijk en als je het niet met mee eens bent, ben je maar een slapende schaap.quote:
Je snapt het niet zie je het nog niet. Jullie hebben geen geloof maar jullie geloven wel een stel wetenschappers dat is jullie geloven. Ze hoeven niks te laten zien geen rapport maar als in het journaal komt dat wetenschappers hebben bewezen dat vaccinatie werken zonder een rapport te laten zien dan geloof jullie het al. Dat noem ik totaal niet kritisch.Dat zie je zelf toch ook wel in.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, en vage blogs en sites hebben altijd gelijk, want ze zeggen iets anders.
Duidelijk.
Door de vaccinatie bouwt het kind die weerstand op, dat is de bedoeling. Daarnaast maakt de problematiek in het Midden-Oosten nog niet dat die tien kinderen toch niet uitmaken.quote:Omdat ieder kind dat onnodig sterft er een teveel is. Ja maar het is veel nuttiger om een kind ziek te laten worden door zo'n ziekte dan bouwt het een goede natuurlijk weerstand op. We gaan ons niet zorgen maken om die 10 doden terwijl er in het midden oosten miljoenen mensen sterven.
Dat is niet te voorkomen, maar wat wel te voorkomen is moet je voorkomen en dat zijn kinderen die sterven aan ziektes wel.quote:Nog steeds in het verkeer in het water. Dat hou je nooit helemaal tegen.
En jij denkt dat dat niet wordt gecontroleerd? Welk belang zou de fabrikant hebben om te liegen over de vaccins?quote:Een leugen is zo gemaakt. Je maakt een mooi verhaal en je herhaalt het er steeds. Rapport zijn makkelijk te vervalsen. Net zoals de lijst van ingrediënten in de vaccinaties.
Les het artikel, lees het.quote:Een mens kan best wel een stootje hebben. Gezonde voeding en een goede weerstand helpt een mens door heel veel ziektes heen. Vaccineren is simpel weg overbodig.
Jawel, alleen zint het jou niet zo.quote:Dit is geen antwoord.
Welk belang zouden de fabrikanten daarbij hebben?quote:Mensen zwakker maken. Mensen krijgen minder snel kinderen door al het gif in hun lichaam. Zwakker mensen zijn makkelijk te beheersen.
Op dom gelul van jou wat nergens op slaat, waardoor er nauwelijks fatsoenlijk antwoord op te geven is? Dream on.quote:Geef wat duidelijker antwoordt.
Omdat ik al gelijk als gek wordt uitgemaakt kan ik geen discussie starten. Dat is toch logisch.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je begint al met de instelling: Ik heb gelijk en als je het niet met mee eens bent, ben je maar een slapende schaap.
Zo kan je natuurlijk nooit een fatsoenlijke discussie aangaan.
Mensen informeren lukt alleen als je geloofwaardig overkomt, daar sla jij de plank mis.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:51 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Lukt niet in KLB krijgt hier nooit serieus reactie wou alleen mijn kennis hier tonen. En mensen informeren over de gevaren van vaccinaties.
In jouw redenatie zijn alle wetenschappers een soort drones van de regering die nooit met andere zaken naar buiten zouden komen.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:57 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je snapt het niet zie je het nog niet. Jullie hebben geen geloof maar jullie geloven wel een stel wetenschappers dat is jullie geloven. Ze hoeven niks te laten zien geen rapport maar als in het journaal komt dat wetenschappers hebben bewezen dat vaccinatie werken zonder een rapport te laten zien dan geloof jullie het al. Dat noem ik totaal niet kritisch.Dat zie je zelf toch ook wel in.
Argumenten schijnen ook te helpen in een discussie.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:58 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Mensen informeren lukt alleen als je geloofwaardig overkomt, daar sla jij de plank mis.
Er is genoeg bewijs wil je het zien kijk maar in het volgende topic. Lees wel mijn bronnen door.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In jouw redenatie zijn alle wetenschappers een soort drones van de regering die nooit met andere zaken naar buiten zouden komen.
Het zijn ook altijd types als jij die niet eens een fatsoenlijk zin kunnen maken die met dit soort beweringen komen. Nooit zie je eens een normaal persoon met bewijs ofzo.
Er komt geen volgend topicquote:Op maandag 29 juli 2013 16:59 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Er is genoeg bewijs wil je het zien kijk maar in het volgende topic. Lees wel mijn bronnen door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |