Ik zou het heel graag naar BNW willen schoppen, daar is TS namelijk geband.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Aangezien je niet quote neem ik maar aan dat je het tegen mij hebt...
Nee heb ik niet.
En ik vind dat je die slowchat bullcrap van onder andere jou beter achter wege kunt laten. Waarom iemands topic kapen als je verder niets inhoudelijks te melden hebt? Mensen zoals jij dienen dat juist te voorkomen. Ik zie ook wel dat dit geen pareltje is, maar kick het dan naar BNW of zo.
Dat is een beetje het probleem met deze discussie. Het overgrote deel van de mensen die kritisch tegenover vaccinaties zijn, zijn strenggelovigen of BNW'ers.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk niet. De discussie op zich is goed, maar TS is een beetje te veel bevooroordeeld om deze discussie enigszins inhoud te geven, in plaats van een discussie op niveau zonder elkaar direct verwijten te maken enz.
Cijfers? Er kleven niet louter voordelen aan vaccineren.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Er sterven geen onnodige kinderen meer.
En de mensen die niet kritisch zijn schilderen iedereen af als conspiracygekkies en religieuze extremisten in plaats van kritische personen die het niet altijd nodig vinden om hun kind direct plat te laten spuiten. Nuances..quote:Op maandag 29 juli 2013 16:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem met deze discussie. Het overgrote deel van de mensen die kritisch tegenover vaccinaties zijn, zijn strenggelovigen of BNW'ers.
Oh oke. Verbaast me niet zo heel veel eigenlijk. Het onderwerp is wel goed, TS brengt het alleen zo slecht.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zou het heel graag naar BNW willen schoppen, daar is TS namelijk geband.
Jij snapt 'm.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En de mensen die niet kritisch zijn schilderen iedereen af als conspiracygekkies en religieuze extremisten in plaats van kritische personen die het niet altijd nodig vinden om hun kind direct plat te laten spuiten. Nuances..
quote:Op maandag 29 juli 2013 16:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar gaan we
[..]
Omdat ieder kind dat onnodig sterft er een teveel is. Ja maar het is veel nuttiger om een kind ziek te laten worden door zo'n ziekte dan bouwt het een goede natuurlijk weerstand op. We gaan ons niet zorgen maken om die 10 doden terwijl er in het midden oosten miljoenen mensen sterven.
[..]
Er sterven geen onnodige kinderen meer.
Nog steeds in het verkeer in het water. Dat hou je nooit helemaal tegen.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een leugen is zo gemaakt. Je maakt een mooi verhaal en je herhaalt het er steeds. Rapport zijn makkelijk te vervalsen. Net zoals de lijst van ingrediënten in de vaccinaties.
[..]
Om geen onnodige ziektes op te lopen.
Een mens kan best wel een stootje hebben. Gezonde voeding en een goede weerstand helpt een mens door heel veel ziektes heen. Vaccineren is simpel weg overbodig.
[..]
De fabrikanten, moeten we nu ook maar chocomel verbieden?
Dit is geen antwoord.
[..]
Waarom zouden er achterliggende doelen moeten zijn?
Mensen zwakker maken. Mensen krijgen minder snel kinderen door al het gif in hun lichaam. Zwakker mensen zijn makkelijk te beheersen.
[..]
Doen ze wel
Geef wat duidelijker antwoordt.ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
Lukt niet in KLB krijgt hier nooit serieus reactie wou alleen mijn kennis hier tonen. En mensen informeren over de gevaren van vaccinaties.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oh oke. Verbaast me niet zo heel veel eigenlijk. Het onderwerp is wel goed, TS brengt het alleen zo slecht.
Mening opleggen in plaats van een discussie opstarten.
quote:Op maandag 29 juli 2013 16:51 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Lukt niet in KLB krijgt hier nooit serieus reactie wou alleen mijn kennis hier tonen.
Oke. Heb alleen het idee dat je enigszins subjectief staat in dezen.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:51 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Lukt niet in KLB krijgt hier nooit serieus reactie wou alleen mijn kennis hier tonen.
Ja maar daar heb ik schijt aan.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oke. Heb alleen het idee dat je enigszins subjectief staat in dezen.
Wetenschappers zijn niet heilig ze kunnen ook foute maken of omgekocht worden of dingen in hun verslagen aanpassen. En de media laat alleen zien wat ze mogen laten zien aan ons.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
Welke kennis? Kennis die op eenzijdige (door jou goedgekeurde) bronnen is gebaseerd omdat je bang bent om (ook) wetenschappelijke artikelen te lezen....?
Klopt, en vage blogs en sites hebben altijd gelijk, want ze zeggen iets anders.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:54 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wetenschappers zijn niet heilig ze kunnen ook foute maken of omgekocht worden of dingen in hun verslagen aanpassen. En de media laat alleen zien wat ze mogen laten zien aan ons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Je begint al met de instelling: Ik heb gelijk en als je het niet met mee eens bent, ben je maar een slapende schaap.quote:
Je snapt het niet zie je het nog niet. Jullie hebben geen geloof maar jullie geloven wel een stel wetenschappers dat is jullie geloven. Ze hoeven niks te laten zien geen rapport maar als in het journaal komt dat wetenschappers hebben bewezen dat vaccinatie werken zonder een rapport te laten zien dan geloof jullie het al. Dat noem ik totaal niet kritisch.Dat zie je zelf toch ook wel in.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, en vage blogs en sites hebben altijd gelijk, want ze zeggen iets anders.
Duidelijk.
Door de vaccinatie bouwt het kind die weerstand op, dat is de bedoeling. Daarnaast maakt de problematiek in het Midden-Oosten nog niet dat die tien kinderen toch niet uitmaken.quote:Omdat ieder kind dat onnodig sterft er een teveel is. Ja maar het is veel nuttiger om een kind ziek te laten worden door zo'n ziekte dan bouwt het een goede natuurlijk weerstand op. We gaan ons niet zorgen maken om die 10 doden terwijl er in het midden oosten miljoenen mensen sterven.
Dat is niet te voorkomen, maar wat wel te voorkomen is moet je voorkomen en dat zijn kinderen die sterven aan ziektes wel.quote:Nog steeds in het verkeer in het water. Dat hou je nooit helemaal tegen.
En jij denkt dat dat niet wordt gecontroleerd? Welk belang zou de fabrikant hebben om te liegen over de vaccins?quote:Een leugen is zo gemaakt. Je maakt een mooi verhaal en je herhaalt het er steeds. Rapport zijn makkelijk te vervalsen. Net zoals de lijst van ingrediënten in de vaccinaties.
Les het artikel, lees het.quote:Een mens kan best wel een stootje hebben. Gezonde voeding en een goede weerstand helpt een mens door heel veel ziektes heen. Vaccineren is simpel weg overbodig.
Jawel, alleen zint het jou niet zo.quote:Dit is geen antwoord.
Welk belang zouden de fabrikanten daarbij hebben?quote:Mensen zwakker maken. Mensen krijgen minder snel kinderen door al het gif in hun lichaam. Zwakker mensen zijn makkelijk te beheersen.
Op dom gelul van jou wat nergens op slaat, waardoor er nauwelijks fatsoenlijk antwoord op te geven is? Dream on.quote:Geef wat duidelijker antwoordt.
Omdat ik al gelijk als gek wordt uitgemaakt kan ik geen discussie starten. Dat is toch logisch.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je begint al met de instelling: Ik heb gelijk en als je het niet met mee eens bent, ben je maar een slapende schaap.
Zo kan je natuurlijk nooit een fatsoenlijke discussie aangaan.
Mensen informeren lukt alleen als je geloofwaardig overkomt, daar sla jij de plank mis.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:51 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Lukt niet in KLB krijgt hier nooit serieus reactie wou alleen mijn kennis hier tonen. En mensen informeren over de gevaren van vaccinaties.
In jouw redenatie zijn alle wetenschappers een soort drones van de regering die nooit met andere zaken naar buiten zouden komen.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:57 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je snapt het niet zie je het nog niet. Jullie hebben geen geloof maar jullie geloven wel een stel wetenschappers dat is jullie geloven. Ze hoeven niks te laten zien geen rapport maar als in het journaal komt dat wetenschappers hebben bewezen dat vaccinatie werken zonder een rapport te laten zien dan geloof jullie het al. Dat noem ik totaal niet kritisch.Dat zie je zelf toch ook wel in.
Argumenten schijnen ook te helpen in een discussie.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:58 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Mensen informeren lukt alleen als je geloofwaardig overkomt, daar sla jij de plank mis.
Er is genoeg bewijs wil je het zien kijk maar in het volgende topic. Lees wel mijn bronnen door.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In jouw redenatie zijn alle wetenschappers een soort drones van de regering die nooit met andere zaken naar buiten zouden komen.
Het zijn ook altijd types als jij die niet eens een fatsoenlijk zin kunnen maken die met dit soort beweringen komen. Nooit zie je eens een normaal persoon met bewijs ofzo.
Er komt geen volgend topicquote:Op maandag 29 juli 2013 16:59 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Er is genoeg bewijs wil je het zien kijk maar in het volgende topic. Lees wel mijn bronnen door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |