Dit is Nederland geen Engeland of Amerika.quote:
Ah, wel door vrouwen ónder de 30 dus?quote:Op maandag 29 juli 2013 16:24 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Laat me niet weg jagen door een vrouw van boven de 30. Dus het is niet mijn probleem.
"Ben je altijd zo dom, of doe je vandaag extra je best?"quote:Op maandag 29 juli 2013 16:24 schreef tribalwars het volgende:
Dit is Nederland geen Engeland of Amerika.
Waarom post jij dan niet in het Nederlands, maar iets wat er een beetje op lijkt?quote:Op maandag 29 juli 2013 16:24 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dit is Nederland geen Engeland of Amerika.
quote:Op maandag 29 juli 2013 16:15 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Omdat de je baby's genen vergif kunt geven die sterven er aan. Dat is het zo simpel is het.
quote:Op maandag 29 juli 2013 16:17 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Een moderator zal wel wat respect moet geven aan de users maakt niet uit hoe ze posten.
Ook niet was maar om mijn punt duidelijk te maken.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah, wel door vrouwen ónder de 30 dus?
FF roken?quote:
Dan heb je nog maar 10 a 20 jaar te leven geniet van die tijd.quote:
Dat is je wederom verbazend goed gelukt.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:26 schreef tribalwars het volgende:
Ook niet was maar om mijn punt duidelijk te maken.
Welk punt?quote:Op maandag 29 juli 2013 16:26 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ook niet was maar om mijn punt duidelijk te maken.
Ze heeft een hangmat, de snol, dus dat lukt 'r wel.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:26 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dan heb je nog maar 10 a 20 jaar te leven geniet van die tijd.
In ieder geval leef ik niet in bozige angst,quote:Op maandag 29 juli 2013 16:26 schreef tribalwars het volgende:
Dat ik me door niemand meer laten overhalen die slapend is.quote:
Zegt een Tribal Wars spelerquote:Op maandag 29 juli 2013 16:26 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja jong, heb je de vaatwasser al ingeruimd en je kamer gestofzuigd?quote:Op maandag 29 juli 2013 16:28 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat ik me door niemand meer laten overhalen die slapend is.
Tot dat je ziek wordt. Dan ga je af vragen waarom je ziek bent geworden.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
In ieder geval leef ik niet in bozige angst,
Het is er zo weer tijd voor. Rare klanten die een offerte willen. Voor straf gooi ik er een uur bovenop.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
Ze heeft een hangmat, de snol, dus dat lukt 'r wel.
Van wildplassen natuurlijk. Die blaasontstekeningen komen ergens vandaan.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:28 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Tot dat je ziek wordt. Dan ga je af vragen waarom je ziek bent geworden.
Dat is figuurlijk taal gebruik bedoel er iets anders mee.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja jong, heb je de vaatwasser al ingeruimd en je kamer gestofzuigd?
Hij heeft net een schone luier omquote:Op maandag 29 juli 2013 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja jong, heb je de vaatwasser al ingeruimd en je kamer gestofzuigd?
Nee hoor, ik snap dat dat het risico is van leven.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:28 schreef tribalwars het volgende:
Tot dat je ziek wordt. Dan ga je af vragen waarom je ziek bent geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |