quote:Op maandag 29 juli 2013 01:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik, om de dood eenvoudige reden, dat als ik hem een klap had verkocht, ik hem ook echt een goede klap had verkocht. Want ik kookte van woede op dat moment, maar ik hield mezelf in.
quote:
Gewoon hosselen man ik ben een fucking haas en het lukt ookquote:Op maandag 29 juli 2013 01:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik moet wat assertiever gaan worden, ik merk het al
Jij bent een haas, hazen/konijnen zijn neukersquote:Op maandag 29 juli 2013 01:54 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
[..]
Gewoon hosselen man ik ben een fucking haas en het lukt ook
quote:Op maandag 29 juli 2013 01:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jij bent een haas, hazen/konijnen zijn neukers
[..]
Ik, om de dood eenvoudige reden, dat als ik hem een klap had verkocht, ik hem ook echt een goede klap had verkocht. Want ik kookte van woede op dat moment, maar ik hield mezelf in.
quote:Op maandag 29 juli 2013 01:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Op dat moment deed ik het liever verbaal, want als ik hem een klap had verkocht was het voor 1 van ons niet goed afgelopen. Dat.
quote:Op maandag 29 juli 2013 01:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hahaha, dan ken je mij waarschijnlijk niet echt
zijn hoofd is legitiem zat.quote:Op maandag 29 juli 2013 07:28 schreef voederbietel het volgende:
Ik krijg bij de OP het gevoel dat er zorgvuldig om een voorval heen geschreven is wat het volledig legitiem maakt dat TS een klap op z'n bakkes gekregen heeft..
quote:Op maandag 29 juli 2013 01:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat gedeelte duurde echt 30 seconden.
Tussen het hem laten spelen op de DS en hem even haarfijn uitleggen hoe en wat zat 30 seconden ongeveer.
quote:Op maandag 29 juli 2013 01:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, misschien ben ik wel een mietje__! Maar ik ben sowieso niet van het geweld, mensen slaan lost niks op vind ik.
[..]
Dat is te simpel. Door het noemen van details die totaal niet relevant zijn en het toevoegen van zinnen als 'En dat bij mij thuis', 'dat ik opeens voor m`n mening uitkwam of zo ' en 'Die andere gast vond het jammer dat die kerel van die academy Non-Verbaal zo zwak was tegen over mij, zeker in mijn huis, maar hielt zich er verder buiten' om het verhaal te relatieveren en acceptabel te maken.quote:
kkstoer vrindquote:Op maandag 29 juli 2013 01:32 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
vroegaah toen ik nog een kleinjong jochie was bij mij een feestje, inc wat 'via via volk' waarna een beetje leuk ging doen met spullen uit mijn huis, wat van gezegt en op een of andere manier (drank?) kwam het niet helemaal door dat je geen spullen gaat slopen van de huiseigenaar en vooral tegen hem geen grote bek op zet
die hebben we nooooit meer gezien
Mwoah, ts komt er tenminste eerlijk voor uit dat die een pussy is.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:30 schreef Vleermuisspin het volgende:
Ik heb moeite met mensen die stoer doen op het internet. Tegenover wie bewijs je je nou eigenlijk?
Maar... maar... Pokémonquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:48 schreef Zaktabak het volgende:
Ik las DS en ik stopte met lezen.
Autistencomputertje.
Straatsoldaat. JWZ.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:56 schreef mtchel112 het volgende:
Geef t adres maar is ff van die gast in m'burg dan trap ik m is ff de tyfus in!!! Onbehoorlijk gedrag dit!! Ab-nor-maal
quote:Op maandag 29 juli 2013 01:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, misschien ben ik wel een mietje__! Maar ik ben sowieso niet van het geweld, mensen slaan lost niks op vind ik.
Steun 'm nou nietquote:
Sneue broodmongool eerder.quote:
En ook nog eens ongevraagd de computer gebruikenquote:Op maandag 29 juli 2013 01:12 schreef TwyLight het volgende:
Dafuq, dus jij laat je in je eigen huis op je gezicht slaan door een vreemde gast en daarna kan hij lekker rustig op de bank op zijn DS gaan spelen?ik had die gast gesloopt
dem feelsquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:48 schreef Joshua074 het volgende:
[..]
En ook nog eens ongevraagd de computer gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |