Zat net met 2 mensen bij mij thuis (Waarvan 1 een goede vriend van me is).
We zitten normaal een beetje muziek te luisteren, beetje te internetten, beetje muziek te maken etc etc
Nou vonden die 2 het nodig om opeens zeker 3 kwartier lang in discussie te gaan over verschillende gassen, en het feit dat 1 van die knakkers (1 van hen zit op het roosevelt academy in middelburg) maar even doodleuk dacht bliksem te kunnen opwekken met wind.
Dit ging echt heel erg lang door, en ik ging even naar binnen (kopje koffie gezet) en kom wat later terug, zit die gast achter m`n computer.. Je mag bést achter m`n computer, maar vraag het dan wel eerst denk ik dan.
Vervolgens gaat hij er af, gaan ze doodleuk met z`n 2e door over dat onderwerp, dus ik kom er lichtelijk gefrustreerd bij "Jongens, kan het misschien ook over iets gaan waar ik ook over mee kan praten?!?!" Krijg ik van die gast die de discussie begon een keiharde klap in m`n gezicht, terwijl hij een big smile op z`n gezicht heeft, die klap kwam echt out of the blue, en was best een rare actie.
Maargoed, hij heeft vervolgens z`n DS (

) Gepakt en ging daar op lopen gamen, dus ik zeg (weer lichtelijk geirriteerd, nu door de klap) " Is dat nou leuk man? Lekker naar een 3" schermpje staren? " Begint hij opeens op mij te huilen "Ja, houd gewoon je bek dicht, met je technische aspecten, wat denk je wel niet dat je bent

___! " En dat bij mij thuis.
Heb hem vervolgens netjes gemeld dat ik het niet vind kunnen dat hij mij eerst compleet negeert voor 45 minuten, vervolgens attendeer ik hem daar op, en dan geeft hij mij een klap, dan gaat hij zitten gamen, en meld ik iets sarcastisch, en gaat hij op mij lopen zeiken..
Toen is hij naar huis gegaan, want hij kon het blijkbaar niet hebben dat ik opeens voor m`n mening uitkwam of zo

______!
Die andere gast vond het jammer dat die kerel van die academy Non-Verbaal zo zwak was tegen over mij, zeker in mijn huis, maar hielt zich er verder buiten (Daarom hoor je eigenlijk niks terug over hem in deze klacht

)
Klacht: Gast komt bij mij thuis en slaat mij in m`n gezicht.
Anti Klacht: Hij is weer terug naar z`n adres in Middelburg, hij was maar tot vandaag in de buurt.