Ik dacht ook dat ik mijn soulmate al op vroege leeftijd had gevonden. Maar toen was ze weg omdat ze haar 'jeugd gemist had'.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:51 schreef Klokov het volgende:
Gewoon trouwen wanneer je je soulmate gevonden hebt.
Hoe oud was je? Ook al samengewoond en dergelijke? Indien je trouwen als slechts wat administratief werk ziet zou ik het sowieso niet doen. Waar is die symboliek heen mensen?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ik mijn soulmate al op vroege leeftijd had gevonden. Maar toen was ze weg omdat ze haar 'jeugd gemist had'.
Ik zou ook pas het liefst op latere leeftijd trouwen, uiteindelijk verandert het toch weinig aan je al dan niet aanwezige liefde omdat het slechts wat administratief werk is maar er een hoop rompslomp bij komt kijken als je het ongedaan wil maken.
gwn je eigen leven op de rit hebben zoals snakesquote:Op zondag 28 juli 2013 22:51 schreef Klokov het volgende:
Gewoon trouwen wanneer je je soulmate gevonden hebt.
Inderdaad, stelletje a-romanticussen.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:55 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hoe oud was je? Ook al samengewoond en dergelijke? Indien je trouwen als slechts wat administratief werk ziet zou ik het sowieso niet doen. Waar is die symboliek heen mensen?
Triest is dat zeg.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ik mijn soulmate al op vroege leeftijd had gevonden. Maar toen was ze weg omdat ze haar 'jeugd gemist had'.
Ik zou ook pas het liefst op latere leeftijd trouwen, uiteindelijk verandert het toch weinig aan je al dan niet aanwezige liefde omdat het slechts wat administratief werk is maar er een hoop rompslomp bij komt kijken als je het ongedaan wil maken.
Ben je hommo?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:57 schreef Drinky het volgende:
Als mijn man later vreemdgaat ga ik hem wel gewoon financieel uitkleden. Zet mij op je voetstuk of ik maak je stuk.
Het leven is een stuk relaxter met een vriendinquote:Op zondag 28 juli 2013 22:56 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
gwn je eigen leven op de rit hebben zoals snakes
ja als ze niet elke dag/week bij je isquote:Op zondag 28 juli 2013 22:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Het leven is een stuk relaxter met een vriendin
wat, wrm zou ik homo zijn?quote:
met de juiste vriendin*quote:Op zondag 28 juli 2013 22:59 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ja als ze niet elke dag/week bij je is
Was jij het die vertelde dat zijn vriendin achter de kassa werkte en dat ze tegen jou zei dat je ook gewoon moest stoppen met school en maar moest werken?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik niet nee, ex loopt nu op Sunny Beach.
20 jaar. Samenwonen nog niet, maar er waren wel plannen omdat ze hier in de stad zou gaan studeren. Stond ik in eerste instantie al niet zo positief tegenover en uiteindelijk niet doorgegaan omdat ze haar VWO-diploma net niet gehaald had.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:55 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hoe oud was je? Ook al samengewoond en dergelijke? Indien je trouwen als slechts wat administratief werk ziet zou ik het sowieso niet doen. Waar is die symboliek heen mensen?
Nee, dat was Awesome.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Was jij het die vertelde dat zijn vriendin achter de kassa werkte en dat ze tegen jou zei dat je ook gewoon moest stoppen met school en maar moest werken?
Als vrouw daar wordt die dus elke avond gevuld door bbc.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb er vrede mee, ze is na de break ook ineens begonnen met roken.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Als vrouw daar wordt die dus elke avond gevuld door bbc.
quote:Op zondag 28 juli 2013 22:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
je leert je vriendin altijd pas goed kennen na de breakupquote:Op zondag 28 juli 2013 23:02 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb er vrede mee, ze is na de break ook ineens begonnen met roken.Als zoiets net eindigt lijkt het alsof de wereld vergaat maar na een tijdje zie je zoveel betere / leukere chicks.
De meeste mensen zouden niet eens weten wat romantiek is als ze het niet gezien hadden op de televisie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
True, had haar altijd wel hoog zitten maar ze manifesteert zich nu als zo'n typische VMBO-snol.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:03 schreef seto het volgende:
[..]
je leert je vriendin altijd pas goed kennen na de breakup
Ja, ik weet het.quote:
Beter dat je er nu achterkomt dan jaren later toch.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:02 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb er vrede mee, ze is na de break ook ineens begonnen met roken.Als zoiets net eindigt lijkt het alsof de wereld vergaat maar na een tijdje zie je zoveel betere / leukere chicks.
Ja, dat is ook zo.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Beter dat je er nu achterkomt dan jaren later toch.
nietusquote:Op zondag 28 juli 2013 23:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo.
HET ZIJN ALLEMAAL KUTHOEREN DIE WIJVEN BEACH, ALLEMAAL. BEGIN ER NIET AAN.
Daarom homo worden en samen liften. En elkaars proteïnen consumeren.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo.
Fuck. Moet dat nou.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Daarom homo worden en samen liften. En elkaars proteïnen consumeren.
Ik bedoelde de ene zorgt voor de kipfilet en de ander voor de kwarkquote:
maar wat als je verloofde dat niet wil vriend?quote:Op zondag 28 juli 2013 23:15 schreef Stereotomy het volgende:
Huwelijkse voorwaarden zie ik als de veiligheidsgordels in de achtbaan. Lekker vaststrappen zodat er niks kan gebeuren; dan kun je tenminste echt genieten van de rit.
hahah dit is wel zo jaquote:Op zondag 28 juli 2013 23:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo.
Uberhaupt verloven als je niet op dat vlak op dezelfde lijn zit.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:19 schreef seto het volgende:
[..]
maar wat als je verloofde dat niet wil vriend?
uh ja beetje verkeerd verwoord, toekomstige verloofde eerderquote:Op zondag 28 juli 2013 23:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
Uberhaupt verloven als je niet op dat vlak op dezelfde lijn zit.
Sowieso ga ik niet trouwen ofzo want wil op mijn 40e nog wat toyboys hebben.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:23 schreef Beach het volgende:
Verloven? Is dat niet iets van 100 jaar terug.
Dat inderdaad. Geen gedoe van kinderen, geen vrouw die al het geld uitgeeft (semi srs) en allebei goede carriere.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:14 schreef seto het volgende:
homo's zijn wel rich as fuck vaak
twee dudes die samen goede carrière kunnen bouwen zonder de kosten/lasten van kinderen erbij, best wel jelly soms
Meerdere zelfs?quote:Op zondag 28 juli 2013 23:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sowieso ga ik niet trouwen ofzo want wil op mijn 40e nog wat toyboys hebben.
heb je nog bwoys uit arnhem meegenomen of notquote:Op zondag 28 juli 2013 23:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sowieso ga ik niet trouwen ofzo want wil op mijn 40e nog wat toyboys hebben.
wat betekent materialischhquote:Op zondag 28 juli 2013 23:26 schreef Klokov het volgende:
Wat zijn jullie allemaal materialistisch ingesteld
haha jij ben echt domquote:
Ja toch..beetje stifflers mom zetten.quote:
Nope niks ook niet op zwarte cross, was vanaf een uur of 18.00 best wel naar de klote en ben doorgegaan tot 7.00 was niet echt bezig met hosselen of gehosseld worden eigenlijk.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:26 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
heb je nog bwoys uit arnhem meegenomen of not
Is iets wat je ver vroeg in je relatie moet kunnen bespreken, net als de zogenaamde kinderwens.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:19 schreef seto het volgende:
[..]
maar wat als je verloofde dat niet wil vriend?
Van wat.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:32 schreef Klokov het volgende:
Als man hoor je gewoon je vrouw te kunnen overtuigen.
alleen als ze niet luistere dan wel tantoe hardquote:
Ja ik snap wel dat jij lacht jij slaat gewoon kkhard terug denk ik. Andere vrouwen niet.quote:
Haha ik laat me niet slaan. Maar stel je voor (gaat niet gebeuren hoor, ik laat me niet zo snel kennen)quote:Op zondag 28 juli 2013 23:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja ik snap wel dat jij lacht jij slaat gewoon kkhard terug denk ik. Andere vrouwen niet.
Wacht maar jongetje.quote:
doe ik ook, vrouwen diggen turken heb ik mij laten vertellen. zal wel door die nationalistische trots komen.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:40 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongens WAAROM proberen Turkse jongens, die ik niet ken, mij toe te voegen op fb?
Ik ben dan altijd benieuwd en dan accepteer ik ze en dan krijg ik vervolgens een hele serenade in het Turks.
Ik verwijder ze altijd jeweettog achteraf.
ze zoeken een geschikte bruidquote:Op zondag 28 juli 2013 23:40 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongens WAAROM proberen Turkse jongens, die ik niet ken, mij toe te voegen op fb?
Ik ben dan altijd benieuwd en dan accepteer ik ze en dan krijg ik vervolgens een hele serenade in het Turks.
Never date one of my own race crew checking in.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:41 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
doe ik ook, vrouwen diggen turken heb ik mij laten vertellen. zal wel door die nationalistische trots komen.
heb zelf twee nederlandse ouders maar voel nog steeds wel een sterke band met turkije, voel me daarom ook turk.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Never date one of my own race crew checking in.
Even tussen neus en lippen door...heb je niet eens gedacht aan treintje koppen enzo.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:41 schreef Cake-Man het volgende:
levolotion en yuri is toch turk vraag aan hun dan
Ja geen idee man. Ben sowieso niet doorsnee turk.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:41 schreef ChesterPerry het volgende:
ik hoor juist van turken en mocros dat turkse meisjez hayek irritant zijn
Klopt een echte bourgondier hij gaat ook kookboek uitbrengen binnenkort.quote:
Ben je geadopteerd?quote:Op zondag 28 juli 2013 23:45 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
heb zelf twee nederlandse ouders maar voel nog steeds wel een sterke band met turkije, voel me daarom ook turk.
ja mijn ouders zijn ook turks maar zijn in nederland geboren dus zodoende nederlands. nouja, moeders spreekt geen nederlands dus ik weet niet precies hoe je dat noemt.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je hebt 2 nederlandse ouders en je bent turks toch?
Uh?quote:Op zondag 28 juli 2013 23:51 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
ja mijn ouders zijn ook turks maar zijn in nederland geboren dus zodoende nederlands. nouja, moeders spreekt geen nederlands dus ik weet niet precies hoe je dat noemt.
Ow oke. ook 3e generatie dan.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:51 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
ja mijn ouders zijn ook turks maar zijn in nederland geboren dus zodoende nederlands. nouja, moeders spreekt geen nederlands dus ik weet niet precies hoe je dat noemt.
quote:Op zondag 28 juli 2013 23:52 schreef ChesterPerry het volgende:
maar is serietje kijken en slapen morgen werken
Je moeder is in Nederland geboren en spreekt geen Nederlands? Daar kan ik dus echt niks van snappen he..quote:Op zondag 28 juli 2013 23:51 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Die komt natuurlijk nooit buiten.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:55 schreef Push. het volgende:
[..]
Je moeder is in Nederland geboren en spreekt geen Nederlands? Daar kan ik dus echt niks van snappen he..
Dat snap ik, maar ik maakte een grap he.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee typisch vrouwtje die niet naar buiten mag van manlief.
Miss is het wel luchtverfrisser.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik maakte een grap he.
huh?quote:Op zondag 28 juli 2013 23:25 schreef Bendoe het volgende:
[..]
In je profiel staat dat je een man bent
vakantietijd hequote:Op maandag 29 juli 2013 00:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
snap ook niet waarom hij nog zo laat op fok zit.
heb laatste dagen niet meer dan 5 gepakt geloof ik mja doe ook weinig hele dagquote:
zero gainssquote:Op maandag 29 juli 2013 00:14 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
heb laatste dagen niet meer dan 5 gepakt geloof ik mja doe ook weinig hele dag
jy hebt dan ook wajong toch?quote:Op maandag 29 juli 2013 00:14 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
heb laatste dagen niet meer dan 5 gepakt geloof ik mja doe ook weinig hele dag
Meestal verkopen zulke festivals wel kaarten ja.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:17 schreef Fanta-stick het volgende:
Zooo ik wil naar Tomorrowland volgend jaar. Kijken of ik kaarten kan fixen.
Ja allemaal leuk. Maar die zijn binnen no time uitverkocht.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Meestal verkopen zulke festivals wel kaarten ja.
Over anderhalve week sta ik hard te raven in Razzmatazz.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja allemaal leuk. Maar die zijn binnen no time uitverkocht.
Heeft dat te maken met mijn reactie?quote:Op maandag 29 juli 2013 00:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Over anderhalve week sta ik hard te raven in Razzmatazz.
Ga weg.quote:
Haha u jelly.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:24 schreef Fanta-stick het volgende:
Heeft dat te maken met mijn reactie?
Nee.
Het is geen tomorrowland dus nee.quote:
Ik kan jou niet meer serieus nemen nadat je naar de Zwarte Cross bent geweest.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Het is geen tomorrowland dus nee.
Gozert gaat toch om de sfeer en die was daar. Lekker stampen in de modder met een stel brabo's, lekker!quote:Op maandag 29 juli 2013 00:26 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik kan jou niet meer serieus nemen nadat je naar de Zwarte Cross bent geweest.
Zit nu bij 6.32, vrij lange buildup, wanneer is de drop?quote:Op maandag 29 juli 2013 00:27 schreef Levolution het volgende:
Waarom gaan jullie niet gewoon naar Omar Souleyman?
Ga sws ooit zijn gig met tanktop knallen.
Bijna broer.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zit nu bij 6.32, vrij lange buildup, wanneer is de drop?
Oké, maar iets minder bot had wel gemogen.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wen er maar aan is hier net dutchbodybuilding.
quote:Op maandag 29 juli 2013 00:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zie mij hierzelf wel tussen staan met een pilletje.
Goed verhaal.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:32 schreef Schalks. het volgende:
Ik heb eens op de zwarte cross gewerkt, die mensen halen echt moeilijk veel bier.
Allemaal laarzen aan ook.
Vanaf 32:00 is het best lekker trouwens.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
sws kk zieke psychedelische muziek
kijk blanke publiek losgaan dan
Okquote:Op maandag 29 juli 2013 00:32 schreef Schalks. het volgende:
Ik heb eens op de zwarte cross gewerkt, die mensen halen echt moeilijk veel bier.
Allemaal laarzen aan ook.
Hahah ik moest beetje hardop lachen hierom. Betaquote:Op maandag 29 juli 2013 00:30 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Oké, maar iets minder bot had wel gemogen.
Als hij naar NL komt zetten we dan meet?quote:Op maandag 29 juli 2013 00:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Vanaf 32:00 is het best lekker trouwens.
Graag gedaan.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah ik moest beetje hardop lachen hierom. Beta
Ja!quote:Op maandag 29 juli 2013 00:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als hij naar NL komt zetten we dan meet?
Omar is geen Turk hè.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:36 schreef VMSDKR het volgende:
De enige Turkse artiest die ik verder ken is Ummet Ozcan.
En Tarkan.
Nee man.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:36 schreef Levolution het volgende:
Fanta luister je wel eens Turkse muziek?
Ajdar ofzo?
Nee, Syriër zag ik. Ummet Ozcan maakt elektronische muziek, maar daar moet je ook maar net van houden.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Omar is geen Turk hè.
Ummet Ozcan ken ik niet eens.
LEGENDEquote:
Heb beetje afkeer voor Turkse dingen.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jammer man, Turken hebben goede psychedelische shit.
Been there, done that, is lekker stoer en tegendraads als je jong bent maar op een dag ga je een aantal dingen waarderen.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb beetje afkeer voor Turkse dingen.
Ja nee ja nee.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Been there, done that, is lekker stoer en tegendraads als je jong bent maar op een dag ga je een aantal dingen waarderen.
Mooi is dat (ook van Efige Efige) dat het eerst vrolijk lijkt maar naarmate je langer luistert is het heel droevige muziek.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:40 schreef VMSDKR het volgende:
Lovelotion, deze is ook fijn. Geeft me altijd een beetje een sad gevoel maar wel een goed nummer.
Op 0.08 Kerkyra trouwens.
Je kunt vechten wat je wil tegen je afkomst maar op een dag komt je langharige broer in zijn pod om je erop te wijzen waarom je altijd een staart had in je jeugd.quote:
Is dit een turkse wijsheid?quote:Op maandag 29 juli 2013 00:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je kunt vechten wat je wil tegen je afkomst maar op een dag komt je langharige broer in zijn pod om je erop te wijzen waarom je altijd een staart had in je jeugd.
zyn op zoek naar een van hun 72 maagden ik doe ook altyd dat en op badoo ook veel lekkere chickies die wel in zijn voor een kwikiequote:Op zondag 28 juli 2013 23:40 schreef Fanta-stick het volgende:
Gewoon voor hoer uitschelden als ze niet op je avances ingaan.quote:Op maandag 29 juli 2013 01:00 schreef seto het volgende:
meeste turkse dudes zijn echt zwaar cheesy als het op vrouwen aankomt
Dat zijn Marokkanen toch?quote:Op maandag 29 juli 2013 01:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gewoon voor hoer uitschelden als ze niet op je avances ingaan.
dit idd.. Deze meneer praat zo netjes en gewoon overal gelijk gevenquote:Op maandag 29 juli 2013 01:00 schreef seto het volgende:
meeste turkse dudes zijn echt zwaar cheesy als het op vrouwen aankomt
quote:Op maandag 29 juli 2013 00:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je kunt vechten wat je wil tegen je afkomst maar op een dag komt je langharige broer in zijn pod om je erop te wijzen waarom je altijd een staart had in je jeugd.
quote:Op maandag 29 juli 2013 09:34 schreef Ethanolic het volgende:
Aahhggrrr over 10 min worden mijn verstandskiezen getrokken.
valt reuze mee breh, als je tandarts ook maar een beetje weet wat hij doet voel je er niks vanquote:
Dankje voor deze geruststellingquote:Op maandag 29 juli 2013 09:40 schreef seto het volgende:
[..]
valt reuze mee breh, als je tandarts ook maar een beetje weet wat hij doet voel je er niks van
Geeft niet, komende 5 dagen zit je aan de vla en de soep als het ff tegen zitquote:Op maandag 29 juli 2013 09:45 schreef Ethanolic het volgende:
Ondertussen in de dieetclub: 'Help, ik heb me gisteren enorm laten gaan, weeg vandaag 3kg zwaarder!'
jij moet ze er zeker uit laten snijden?quote:Op maandag 29 juli 2013 10:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Geeft niet, komende 5 dagen zit je aan de vla en de soep als het ff tegen zit![]()
lol
ahh, nee geintje, kan zo maar zijn dat ze er al uit zijn als je je mond open doet.
Reempie is in iedergeval te scheiterig om het te laten doen, en heeft al 7jr een verwijsbrief van de tandarts in z'n laade liggen![]()
Ik zie het wel als het echt fout gaat![]()
![]()
![]()
nee was al lang uitgegroeit w.d.b.t. toen i opeens zei, "keurig keurig, alleen je vestandskiezen moeten er uit."quote:Op maandag 29 juli 2013 10:04 schreef seto het volgende:
[..]
jij moet ze er zeker uit laten snijden?
bij mij begon een verstandskies scheef te groeien tegen mijn kaak aan, lekker bloed happen als je eet en pijn als je je mond open doetblij dat ze eruit zijn
als je er geen last van hebt zie ik ook geen problemen inddquote:Op maandag 29 juli 2013 10:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nee was al lang uitgegroeit w.d.b.t. toen i opeens zei, "keurig keurig, alleen je vestandskiezen moeten er uit."
wtf over de 30, nog nooit een gaatje gehad, en dan moeten opeens die kiezen er uit.
dacht het niet lol
ah ja dan kan ik me het wel voorstellen ja.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:09 schreef seto het volgende:
[..]
als je er geen last van hebt zie ik ook geen problemen indd
bij mij was er wel te weinig ruimte en begon een andere verstandskies tanden opzij te duwen, geen fijn gevoel
bereid je maar vast voor op eten wat vast gaat zitten in die gatenquote:Op maandag 29 juli 2013 10:17 schreef Ethanolic het volgende:
Wel raar gevoel, mijn tong is ook verdoofd dus als ik wil voelen aan die gaten voel in niets![]()
lkr voor vannachtquote:Op maandag 29 juli 2013 10:18 schreef seto het volgende:
[..]
bereid je maar vast voor op eten wat vast gaat zitten in die gaten
MWEHEHEHEHHEEHHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHquote:Op maandag 29 juli 2013 10:22 schreef Awesome_ het volgende:
Haha, nu stop je je eten helemaal in een HOLLE KIES ahahahaha
ff spoele met ouzo xxquote:Op maandag 29 juli 2013 10:25 schreef VMSDKR het volgende:
Behandeling stelt geen ruk voor, wanneer de verdoving uitwerkt kan dat soms wat vervelend zijn, maar dat was bij mijn tweede ook lang niet zo erg als de eerste keer.
Nu 3 dagen geen alkohol hè, laat de Desperados maar staan met dit zomerweer b0y.
Over 3 dagen misschien.quote:
Ja, dat mag wel. Maar gewoon met de andere kant ofzo. Van eten wordt je bloed niet dunner.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Over 3 dagen misschien.
Ik ga echt dood van de honger trouwens, kan ik gewoon eten?
Je moet wachten tot zonsondergang.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Over 3 dagen misschien.
Beide kanten zijn getrokken, G.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, dat mag wel. Maar gewoon met de andere kant ofzo. Van eten wordt je bloed niet dunner.
Je hoeft toch niet te eten volgens hem? Gewoon test spuitequote:Op maandag 29 juli 2013 10:42 schreef Awesome_ het volgende:
Gewoon shakedieet. Straatsoldaat kan je daar wel verder mee helpen
Ik citeer mijn baas "1 uur na het trekken niet eten en niet drinken daarna niet te heet eten of drinken, let op nabloedingen".quote:Op maandag 29 juli 2013 10:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Over 3 dagen misschien.
Wat een baas jouw baas.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik citeer mijn baas "1 uur na het trekken niet eten en niet drinken daarna niet te heet eten of drinken, let op nabloedingen".
Die las ik even zonder de context....quote:Op maandag 29 juli 2013 12:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik citeer mijn baas "1 uur na het trekken niet eten en niet drinken daarna niet te heet eten of drinken, let op nabloedingen".
Bloedingen? Die arme man is vast niet al te jong meer danquote:Op maandag 29 juli 2013 12:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
hahaha gatverquote:Op maandag 29 juli 2013 12:35 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Bloedingen? Die arme man is vast niet al te jong meer dan
Heb je speciaal voor mij gevraagd bij je baas?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
quote:Op maandag 29 juli 2013 12:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb je speciaal voor mij gevraagd bij je baas?Voel me vereerd, ik durf meestal niet eens tegen mijn baas te praten
ja hij zat toevallig tegenover me en waarom niet word er zelf ook wijzer van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwhehehequote:Op maandag 29 juli 2013 13:07 schreef seto het volgende:
jammer dat ze hun bf% niet verkleinen ahahaha
ahahaha so gevatquote:Op maandag 29 juli 2013 13:07 schreef seto het volgende:
quote:Net een half uurtje gehoepeld, ben blij dat het toch iets minder warm is.
IK NIET BEGRIJP DIT VRAAGquote:Op maandag 29 juli 2013 13:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
jij doet je voor als vrouw, waarom doen vrouwen dat?
Moment, ik sla er even het Grote VrouwenHandboek op na.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:13 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Waarom verkleinen vrouwen alles op hun OTLTDT-lijstjes
quote:Op maandag 29 juli 2013 13:15 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Moment, ik sla er even het Grote VrouwenHandboek op na.
Gister op de zwarte cross weer bestelling gedaan.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:19 schreef Ethanolic het volgende:
Even over op serieuzere zaken, waar bestellen jullie je anabolen?
http://forum.viva.nl/foru(...)messages/185836/lastquote:Op maandag 29 juli 2013 13:13 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Waarom verkleinen vrouwen alles op hun OTLTDT-lijstjes
whehe kk strak dezequote:Op maandag 29 juli 2013 13:07 schreef seto het volgende:
Thanks.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
http://forum.viva.nl/foru(...)messages/185836/last
succes
Heb je nu een echo in je hoofd als je praat?quote:Op maandag 29 juli 2013 13:58 schreef Ethanolic het volgende:
Even een update: verdoving is helemaal uitgewerkt en ik heb echt nergens last van (behalve dat ik twee gaten heb dan).
jij bent ook een ontzettend beest. Mij hebben ze 3 dagen in coma moeten houdenquote:Op maandag 29 juli 2013 13:58 schreef Ethanolic het volgende:
Even een update: verdoving is helemaal uitgewerkt en ik heb echt nergens last van (behalve dat ik twee gaten heb dan).
Bij StraatSoldaat. Bij de vijfde stempel krijg je overigens een goodiebag.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:19 schreef Ethanolic het volgende:
Even over op serieuzere zaken, waar bestellen jullie je anabolen?
twee gatenquote:Op maandag 29 juli 2013 13:58 schreef Ethanolic het volgende:
Mogen we er muntjes ingooien en dan een wens doen?quote:Op maandag 29 juli 2013 13:58 schreef Ethanolic het volgende:
nee vertel wat wilde je zeggenquote:Op maandag 29 juli 2013 14:05 schreef Awesome_ het volgende:
Beter een gat in je mond dan een mond in je.. Ohnee... laat maar zitten trouwes ghehehe
Tijdens beffuh gaatjuh in sijn tandvleesch pompeh met clitjuh.quote:
Zwarte, jij? #noracistquote:Op maandag 29 juli 2013 14:19 schreef seto het volgende:
hey jonges welke kleur birckenstocks dragen jullie in de gym?
gatver man ik moet eind september verstandkiezen laten trekken, wordt je dan dommer ofzo?quote:Op maandag 29 juli 2013 14:02 schreef Ethanolic het volgende:
MWEHEHEHEHEHEHE JE MAG OOK WEL FF VINGERE
Ik zie de link niet? Die dingen zijn uiterst comfortabel.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:40 schreef seto het volgende:
[..]
maar je hebt net toegegeven dat je birkenstocks draagt
not sure if srsquote:Op maandag 29 juli 2013 14:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zie de link niet? Die dingen zijn uiterst comfortabel.
Slippers in de gym:quote:Op maandag 29 juli 2013 14:19 schreef seto het volgende:
Nabloedingen allena as je met je reesviest op je bek gaat.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
gatver man ik moet eind september verstandkiezen laten trekken, wordt je dan dommer ofzo?
en ik heb ook altijd nabloedingen na het trekken maakt dat veel uit?
Tsssk wat doet dat lelijk beest met dat mooie hondjuh.quote:
Mijn vader, Zeus, liep op Birckenstocks en ik zal erop blijven lopen tot het einde der tijd. Nu op je knieën voor deze halfgod en bied je nederige excuses aan.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:53 schreef VMSDKR het volgende:
Birckenstocks? Srs?
Je daalt in mijn achting Etha. Fanta is je nu voorbij.
Ja, sorry dat het geen negerin is.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
Tsssk wat doet dat lelijk beest met dat mooie hondjuh.
quote:Op maandag 29 juli 2013 14:19 schreef seto het volgende:
sorry ;squote:Op maandag 29 juli 2013 16:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mijn vader, Zeus, liep op Birckenstocks en ik zal erop blijven lopen tot het einde der tijd. Nu op je knieën voor deze halfgod en bied je nederige excuses aan.
waar sta ik waar sta ikquote:Op maandag 29 juli 2013 15:53 schreef VMSDKR het volgende:
Birckenstocks? Srs?
Je daalt in mijn achting Etha. Fanta is je nu voorbij.
Vlak achter Awesome_ op de derde plek, maar dat komt omdat ik van hem al wel asspics heb ontvangen en van jou niet.quote:
Dat is wat jou als vrouw opvalt?! Wat verschillen jullie van ons mannen zeg.quote:
Daarvoor moet je niet bij mij zijn maar bij m'n moeder.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Goedzo, nu mag je wat Souvlaki voor me maken
wtf ben al een half jaar bezig om die asspics van awesome te krijgenquote:Op maandag 29 juli 2013 16:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Vlak achter Awesome_ op de derde plek, maar dat komt omdat ik van hem al wel asspics heb ontvangen en van jou niet.
lol je wist niet dat vrouwen afgunstige bishes zijn die altijd naar een negatief puntje zoeken? cmonquote:Op maandag 29 juli 2013 16:16 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dat is wat jou als vrouw opvalt?! Wat verschillen jullie van ons mannen zeg.
hoe sta jij tegenover birkenstocks bij mannequote:Op maandag 29 juli 2013 16:21 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lol je wist niet dat vrouwen afgunstige bishes zijn die altijd naar een negatief puntje zoeken? cmon
ze moet nu wel zeggen dat dat mooi is anders krijgt ze slaag straks ;squote:Op maandag 29 juli 2013 16:23 schreef seto het volgende:
[..]
hoe sta jij tegenover birkenstocks bij manne
uh niks, heb hem niet gezoge ofzo als je dat soms dacht ;s ;$ hihiquote:Op maandag 29 juli 2013 16:17 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
wtf ben al een half jaar bezig om die asspics van awesome te krijgenwat heb je ervoor in ruil gedaan??
vind birkenstocks maar lelijke dingen, zowel bij mannen als bij vrouwen.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:23 schreef seto het volgende:
[..]
hoe sta jij tegenover birkenstocks bij manne
Dat doen vrouwen alleen als ze competitie zien. Maar jij beweerd toch ook curves te hebben? Ik snap deze meedogenloze aanval op haar niet. Tenzij...quote:Op maandag 29 juli 2013 16:21 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lol je wist niet dat vrouwen afgunstige bishes zijn die altijd naar een negatief puntje zoeken? cmon
quote:Op maandag 29 juli 2013 16:30 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dat doen vrouwen alleen als ze competitie zien. Maar jij beweerd toch ook curves te hebben? Ik snap deze meedogenloze aanval op haar niet. Tenzij...
Zy is gwn bang dat je zonder slip op je skoeter gaat sittuquote:Op maandag 29 juli 2013 16:50 schreef JackieBrown het volgende:
kan je blaasontsteking kryge vn all1 in een rokje op je vespa naar t werk gaan? me zus zeg van wel maar die is gewoon aant hate denk k zelf nmlk omda zy geen rokkies ken drage
ahaha dan bn je eg dom heb altyd me string aanquote:Op maandag 29 juli 2013 17:01 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zy is gwn bang dat je zonder slip op je skoeter gaat sittu
nee ik wil geen lifbanquote:Op maandag 29 juli 2013 17:05 schreef seto het volgende:
als je een lapo wil hunten doe dan dieetclub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |