Ik dacht ook dat ik mijn soulmate al op vroege leeftijd had gevonden. Maar toen was ze weg omdat ze haar 'jeugd gemist had'.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:51 schreef Klokov het volgende:
Gewoon trouwen wanneer je je soulmate gevonden hebt.
Hoe oud was je? Ook al samengewoond en dergelijke? Indien je trouwen als slechts wat administratief werk ziet zou ik het sowieso niet doen. Waar is die symboliek heen mensen?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ik mijn soulmate al op vroege leeftijd had gevonden. Maar toen was ze weg omdat ze haar 'jeugd gemist had'.
Ik zou ook pas het liefst op latere leeftijd trouwen, uiteindelijk verandert het toch weinig aan je al dan niet aanwezige liefde omdat het slechts wat administratief werk is maar er een hoop rompslomp bij komt kijken als je het ongedaan wil maken.
gwn je eigen leven op de rit hebben zoals snakesquote:Op zondag 28 juli 2013 22:51 schreef Klokov het volgende:
Gewoon trouwen wanneer je je soulmate gevonden hebt.
Inderdaad, stelletje a-romanticussen.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:55 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hoe oud was je? Ook al samengewoond en dergelijke? Indien je trouwen als slechts wat administratief werk ziet zou ik het sowieso niet doen. Waar is die symboliek heen mensen?
Triest is dat zeg.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ik mijn soulmate al op vroege leeftijd had gevonden. Maar toen was ze weg omdat ze haar 'jeugd gemist had'.
Ik zou ook pas het liefst op latere leeftijd trouwen, uiteindelijk verandert het toch weinig aan je al dan niet aanwezige liefde omdat het slechts wat administratief werk is maar er een hoop rompslomp bij komt kijken als je het ongedaan wil maken.
Ben je hommo?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:57 schreef Drinky het volgende:
Als mijn man later vreemdgaat ga ik hem wel gewoon financieel uitkleden. Zet mij op je voetstuk of ik maak je stuk.
Het leven is een stuk relaxter met een vriendinquote:Op zondag 28 juli 2013 22:56 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
gwn je eigen leven op de rit hebben zoals snakes
ja als ze niet elke dag/week bij je isquote:Op zondag 28 juli 2013 22:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Het leven is een stuk relaxter met een vriendin
wat, wrm zou ik homo zijn?quote:
met de juiste vriendin*quote:Op zondag 28 juli 2013 22:59 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ja als ze niet elke dag/week bij je is
Was jij het die vertelde dat zijn vriendin achter de kassa werkte en dat ze tegen jou zei dat je ook gewoon moest stoppen met school en maar moest werken?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik niet nee, ex loopt nu op Sunny Beach.
20 jaar. Samenwonen nog niet, maar er waren wel plannen omdat ze hier in de stad zou gaan studeren. Stond ik in eerste instantie al niet zo positief tegenover en uiteindelijk niet doorgegaan omdat ze haar VWO-diploma net niet gehaald had.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:55 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hoe oud was je? Ook al samengewoond en dergelijke? Indien je trouwen als slechts wat administratief werk ziet zou ik het sowieso niet doen. Waar is die symboliek heen mensen?
Nee, dat was Awesome.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Was jij het die vertelde dat zijn vriendin achter de kassa werkte en dat ze tegen jou zei dat je ook gewoon moest stoppen met school en maar moest werken?
Als vrouw daar wordt die dus elke avond gevuld door bbc.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb er vrede mee, ze is na de break ook ineens begonnen met roken.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Als vrouw daar wordt die dus elke avond gevuld door bbc.
quote:Op zondag 28 juli 2013 22:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
je leert je vriendin altijd pas goed kennen na de breakupquote:Op zondag 28 juli 2013 23:02 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb er vrede mee, ze is na de break ook ineens begonnen met roken.Als zoiets net eindigt lijkt het alsof de wereld vergaat maar na een tijdje zie je zoveel betere / leukere chicks.
De meeste mensen zouden niet eens weten wat romantiek is als ze het niet gezien hadden op de televisie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
True, had haar altijd wel hoog zitten maar ze manifesteert zich nu als zo'n typische VMBO-snol.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:03 schreef seto het volgende:
[..]
je leert je vriendin altijd pas goed kennen na de breakup
Ja, ik weet het.quote:
Beter dat je er nu achterkomt dan jaren later toch.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:02 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb er vrede mee, ze is na de break ook ineens begonnen met roken.Als zoiets net eindigt lijkt het alsof de wereld vergaat maar na een tijdje zie je zoveel betere / leukere chicks.
Ja, dat is ook zo.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Beter dat je er nu achterkomt dan jaren later toch.
nietusquote:Op zondag 28 juli 2013 23:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo.
HET ZIJN ALLEMAAL KUTHOEREN DIE WIJVEN BEACH, ALLEMAAL. BEGIN ER NIET AAN.
Daarom homo worden en samen liften. En elkaars proteïnen consumeren.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo.
Fuck. Moet dat nou.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Daarom homo worden en samen liften. En elkaars proteïnen consumeren.
Ik bedoelde de ene zorgt voor de kipfilet en de ander voor de kwarkquote:
maar wat als je verloofde dat niet wil vriend?quote:Op zondag 28 juli 2013 23:15 schreef Stereotomy het volgende:
Huwelijkse voorwaarden zie ik als de veiligheidsgordels in de achtbaan. Lekker vaststrappen zodat er niks kan gebeuren; dan kun je tenminste echt genieten van de rit.
hahah dit is wel zo jaquote:Op zondag 28 juli 2013 23:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo.
Uberhaupt verloven als je niet op dat vlak op dezelfde lijn zit.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:19 schreef seto het volgende:
[..]
maar wat als je verloofde dat niet wil vriend?
uh ja beetje verkeerd verwoord, toekomstige verloofde eerderquote:Op zondag 28 juli 2013 23:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
Uberhaupt verloven als je niet op dat vlak op dezelfde lijn zit.
Sowieso ga ik niet trouwen ofzo want wil op mijn 40e nog wat toyboys hebben.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:23 schreef Beach het volgende:
Verloven? Is dat niet iets van 100 jaar terug.
Dat inderdaad. Geen gedoe van kinderen, geen vrouw die al het geld uitgeeft (semi srs) en allebei goede carriere.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:14 schreef seto het volgende:
homo's zijn wel rich as fuck vaak
twee dudes die samen goede carrière kunnen bouwen zonder de kosten/lasten van kinderen erbij, best wel jelly soms
Meerdere zelfs?quote:Op zondag 28 juli 2013 23:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sowieso ga ik niet trouwen ofzo want wil op mijn 40e nog wat toyboys hebben.
heb je nog bwoys uit arnhem meegenomen of notquote:Op zondag 28 juli 2013 23:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sowieso ga ik niet trouwen ofzo want wil op mijn 40e nog wat toyboys hebben.
wat betekent materialischhquote:Op zondag 28 juli 2013 23:26 schreef Klokov het volgende:
Wat zijn jullie allemaal materialistisch ingesteld
haha jij ben echt domquote:
Ja toch..beetje stifflers mom zetten.quote:
Nope niks ook niet op zwarte cross, was vanaf een uur of 18.00 best wel naar de klote en ben doorgegaan tot 7.00 was niet echt bezig met hosselen of gehosseld worden eigenlijk.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:26 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
heb je nog bwoys uit arnhem meegenomen of not
Is iets wat je ver vroeg in je relatie moet kunnen bespreken, net als de zogenaamde kinderwens.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:19 schreef seto het volgende:
[..]
maar wat als je verloofde dat niet wil vriend?
Van wat.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:32 schreef Klokov het volgende:
Als man hoor je gewoon je vrouw te kunnen overtuigen.
alleen als ze niet luistere dan wel tantoe hardquote:
Ja ik snap wel dat jij lacht jij slaat gewoon kkhard terug denk ik. Andere vrouwen niet.quote:
Haha ik laat me niet slaan. Maar stel je voor (gaat niet gebeuren hoor, ik laat me niet zo snel kennen)quote:Op zondag 28 juli 2013 23:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja ik snap wel dat jij lacht jij slaat gewoon kkhard terug denk ik. Andere vrouwen niet.
Wacht maar jongetje.quote:
doe ik ook, vrouwen diggen turken heb ik mij laten vertellen. zal wel door die nationalistische trots komen.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:40 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongens WAAROM proberen Turkse jongens, die ik niet ken, mij toe te voegen op fb?
Ik ben dan altijd benieuwd en dan accepteer ik ze en dan krijg ik vervolgens een hele serenade in het Turks.
Ik verwijder ze altijd jeweettog achteraf.
ze zoeken een geschikte bruidquote:Op zondag 28 juli 2013 23:40 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongens WAAROM proberen Turkse jongens, die ik niet ken, mij toe te voegen op fb?
Ik ben dan altijd benieuwd en dan accepteer ik ze en dan krijg ik vervolgens een hele serenade in het Turks.
Ik verwijder ze altijd jeweettog achteraf.
Never date one of my own race crew checking in.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:41 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
doe ik ook, vrouwen diggen turken heb ik mij laten vertellen. zal wel door die nationalistische trots komen.
heb zelf twee nederlandse ouders maar voel nog steeds wel een sterke band met turkije, voel me daarom ook turk.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Never date one of my own race crew checking in.
Even tussen neus en lippen door...heb je niet eens gedacht aan treintje koppen enzo.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:41 schreef Cake-Man het volgende:
levolotion en yuri is toch turk vraag aan hun dan
Ja geen idee man. Ben sowieso niet doorsnee turk.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:41 schreef ChesterPerry het volgende:
ik hoor juist van turken en mocros dat turkse meisjez hayek irritant zijn
Klopt een echte bourgondier hij gaat ook kookboek uitbrengen binnenkort.quote:
Ben je geadopteerd?quote:Op zondag 28 juli 2013 23:45 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
heb zelf twee nederlandse ouders maar voel nog steeds wel een sterke band met turkije, voel me daarom ook turk.
ja mijn ouders zijn ook turks maar zijn in nederland geboren dus zodoende nederlands. nouja, moeders spreekt geen nederlands dus ik weet niet precies hoe je dat noemt.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je hebt 2 nederlandse ouders en je bent turks toch?
Uh?quote:Op zondag 28 juli 2013 23:51 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
ja mijn ouders zijn ook turks maar zijn in nederland geboren dus zodoende nederlands. nouja, moeders spreekt geen nederlands dus ik weet niet precies hoe je dat noemt.
Ow oke. ook 3e generatie dan.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:51 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
ja mijn ouders zijn ook turks maar zijn in nederland geboren dus zodoende nederlands. nouja, moeders spreekt geen nederlands dus ik weet niet precies hoe je dat noemt.
quote:Op zondag 28 juli 2013 23:52 schreef ChesterPerry het volgende:
maar is serietje kijken en slapen morgen werken
Je moeder is in Nederland geboren en spreekt geen Nederlands? Daar kan ik dus echt niks van snappen he..quote:Op zondag 28 juli 2013 23:51 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Die komt natuurlijk nooit buiten.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:55 schreef Push. het volgende:
[..]
Je moeder is in Nederland geboren en spreekt geen Nederlands? Daar kan ik dus echt niks van snappen he..
Dat snap ik, maar ik maakte een grap he.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee typisch vrouwtje die niet naar buiten mag van manlief.
Miss is het wel luchtverfrisser.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik maakte een grap he.
huh?quote:Op zondag 28 juli 2013 23:25 schreef Bendoe het volgende:
[..]
In je profiel staat dat je een man bent
vakantietijd hequote:Op maandag 29 juli 2013 00:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
snap ook niet waarom hij nog zo laat op fok zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |