abonnement Unibet Coolblue
  Spellchecker dinsdag 30 juli 2013 @ 20:01:16 #201
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_129517207
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 19:59 schreef Meneerik2 het volgende:
Ik ga weer terug naar de wortel: Facebook ergernissen.

Iedereen kent dat tievus plaatje van dat Delft-blauw waarop staat dat het bij iemand thuis een teringzooi, maar dat dat mag omdat diegene kinderen heeft.
Dat is geplaatst door mijn debiele neef van 28.
MAAR-HIJ-HEEFT-GEEN-KINDEREN

Ik zou er om moeten janken als het niet zo debiel zou zijn

Dus ik reageer er op, zo mild mogelijk, met:
'Welke kinderen?'

Gaat ie nu passief agressief doen op posts van mij op Facebook
Wie de bal kaatst .... je kan hem ook blokkeren ... of voorkomen dat hij dingen bij jou post
pi_129517334
Volgens mij komt iemand op facebook die ik ken momenteel even wat te kort want hij deelt constant tiet en blote billen foto's
pi_129517827
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 18:18 schreef Significantie het volgende:
Noooh. Ik heb iemand op Facebook die alles dubbel post.. Ene keer in het Nederlands en daarna in het Duits erachteraan :')
Ik heb iemand die dat in 1 post doet. Nederlands (of eigenlijk Vlaams), Engels en Frans.
Don't you love her madly?
pi_129518582
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 18:14 schreef motorbloempje het volgende:
[warning]ik wel[/warning]
pi_129519035
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 20:01 schreef maily het volgende:

[..]

Wie de bal kaatst .... je kan hem ook blokkeren ... of voorkomen dat hij dingen bij jou post
Kan je reacties uitzetten van een persoon?
  Spellchecker dinsdag 30 juli 2013 @ 20:48:51 #206
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_129519203
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 20:46 schreef Meneerik2 het volgende:

[..]

Kan je reacties uitzetten van een persoon?
nee ... :@

maar je kan wel diens reakties op jouw status weghalen, toch? en anders maar gewoon blokkeren.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 20:56:38 #207
98333 Jerkmaine
Hi friend!
pi_129519704
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 18:55 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Mag ik vragen hoe privégegevens privégegevens kunnen zijn als ze op een openbare site staan?

:)
Hier ben ik ook wel benieuwd naar...

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 19:31 schreef Thomas B. het volgende:
Ik heb trouwens wel het idee dat de Dame(n) ;) in kwestie niet op de hoogte is van het feit dat haar profiel openbaar is. En daarmee gelijk mijn klacht tegen Facebook dat ze daar eens wat duidelijker over moeten zijn, want volgens mij geldt dat voor veel meer mensen. Gewoon een melding in beeld met de boodschap: Let op! Uw profiel is niet afgeschermd en de inhoud is voor iedereen te zien. Ga naar de privacy-instellingen om dit aan te passen.
Ik ben het vanuit FOK! (Althans, het bestuur ;)) eens dat dat niet de zaak van FOK! is maar dat van de heren/dames in Silicon Valley. Ondanks dat, op pagina #6 van vorig topic heb ik duidelijk neergezet dat de dame(n) in kwestie op een publieke pagina iets heeft geplaatst en dat ik er daarom geen censuur omheen heb geplaatst. Jammergenoeg zijn al deze posts, inclusief de topictitel van dit topic, gecensureerd. In mijn optiek vrij triest, zeker omdat nu die dame(n) in kwestie "populairder" is dan het oorspronkelijke doel van deze topicreeks. Duidelijk gevalletje van "met censuur bereik je in dit geval het tegenovergestelde"...
pi_129520895
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 20:48 schreef maily het volgende:

[..]

nee ... :@

maar je kan wel diens reakties op jouw status weghalen, toch? en anders maar gewoon blokkeren.
Ja ok. Dankjewel :)
  dinsdag 30 juli 2013 @ 21:22:01 #209
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_129521254
Één van die vrienden van Karin, genaamd Cornelia.
Of je ze is analfabeet of ze is gewoon hersendood,

quote:
en dat is heel zwaar om je kinder niet te zien maar dat laag niet aan hun dat laag aan hun vader met hem was niet te praaten en hyde de deur niet open ik ben aan de deur geweest maar hy de
quote:
Zyn

Ik vind dat. Een mooie foto dan nu. Kan ik ze zien wand. Dat is heel lang. Beb. Ik ze. Niet. Gezien. En dar. Doet. Pyn
Ze
Volgens mij heeft ze 2 dochters die ze niet kan zien en dat komt door hunvader of zo.
Ik ben inmiddels overleden
  Spellchecker dinsdag 30 juli 2013 @ 21:26:09 #210
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_129521545
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 21:22 schreef Enchanter het volgende:
Één van die vrienden van Karin, genaamd Cornelia.
Of je ze is analfabeet of ze is gewoon hersendood,

[..]

[..]

Volgens mij heeft ze 2 dochters die ze niet kan zien en dat komt door hunvader of zo.
Ze liked bijna alles van haar ....
  Spellchecker dinsdag 30 juli 2013 @ 21:32:21 #211
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_129521890
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 21:22 schreef Enchanter het volgende:
Één van die vrienden van Karin, genaamd Cornelia.
Of je ze is analfabeet of ze is gewoon hersendood,

[..]

[..]

Volgens mij heeft ze 2 dochters die ze niet kan zien en dat komt door hunvader of zo.
Er staat een update in haar profiel; ze gebruikt nu Nederlands als taal op facebook. Misschien is ze vlaams/waals? En die kasten met beeldjes bij de babyfoto.... :o
pi_129522200
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 20:56 schreef Jerkmaine het volgende:

[..]

Hier ben ik ook wel benieuwd naar...

[..]

Ik ben het vanuit FOK! (Althans, het bestuur ;)) eens dat dat niet de zaak van FOK! is maar dat van de heren/dames in Silicon Valley. Ondanks dat, op pagina #6 van vorig topic heb ik duidelijk neergezet dat de dame(n) in kwestie op een publieke pagina iets heeft geplaatst en dat ik er daarom geen censuur omheen heb geplaatst. Jammergenoeg zijn al deze posts, inclusief de topictitel van dit topic, gecensureerd. In mijn optiek vrij triest, zeker omdat nu die dame(n) in kwestie "populairder" is dan het oorspronkelijke doel van deze topicreeks. Duidelijk gevalletje van "met censuur bereik je in dit geval het tegenovergestelde"...
Er staat anders toch duidelijk in de OP én in de topicpointer dat je niet mag linken naar profielen, geen privégegevens mag plaatsen en namen onherkenbaar moet maken op plaatjes.

Niet iedereen heeft door dat zijn/haar profiel op openbaar staat (eigenlijk zou Facebook alles standaard af moeten schermen, maar dat is niet interessant voor adverteerders), maar om dan direct maar die persoon hier aan de schandpaal te nagelen (grote kans dat dit topic hoog in de zoekresultaten van Google geeindigd was als er op haar naam gegoogled was als de mods niet de boel verwijderd hadden) vind ik dan weer te ver gaan.

Alle extra aandacht die het gekregen voedt jij nog eens extra door een linkje naar haar profiel in je signature te zetten.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 21:45:03 #213
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_129522593
Je profiel openbaar zetten is hetzelfde van als de gordijnen open laten, je moet niet gek opkijken als er mensen naar binnen kijken als ze voorbij lopen.
pi_129522784
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 21:22 schreef Enchanter het volgende:
Één van die vrienden van Karin, genaamd Cornelia.
Of je ze is analfabeet of ze is gewoon hersendood,

[..]

[..]

Volgens mij heeft ze 2 dochters die ze niet kan zien en dat komt door hunvader of zo.
Iemand zegt haar dat ze naar Spoorloos of Vermist kan schrijven voor haar dochters, terwijl die meiden allebei op Facebook te vinden zijn :')
Don't you love her madly?
  dinsdag 30 juli 2013 @ 21:54:29 #215
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_129523128
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 19:59 schreef Meneerik2 het volgende:
Ik ga weer terug naar de wortel: Facebook ergernissen.

Iedereen kent dat tievus plaatje van dat Delft-blauw waarop staat dat het bij iemand thuis een teringzooi, maar dat dat mag omdat diegene kinderen heeft.

Ik snap er werkelijk niks van
Ok stelletje hokboeren
pi_129523589
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 21:45 schreef Erasmo het volgende:
Je profiel openbaar zetten is hetzelfde van als de gordijnen open laten, je moet niet gek opkijken als er mensen naar binnen kijken als ze voorbij lopen.
Mee eens, maar als mensen dan voor het raam gaan staan om foto's te maken van je interieur is dan weer niet vanzelfsprekend en dat is wel wat hier gebeurd.
pi_129523618
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 21:54 schreef padlarf het volgende:

[..]

Ik snap er werkelijk niks van
Ik ben nogal woordblind als het om mijn eigen teksten gaat merk ik. Ik bedoelde de tekst op een tegel Delfts Blauw, waarin staat dat het bij iemand thuis een zooi is, maar dat dat komt door de kinderen. Dat is dan het excuus. En dat is nu een plaatje dat heel Facebook rondgaat
  dinsdag 30 juli 2013 @ 22:06:16 #218
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_129523759
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 22:03 schreef Meneerik2 het volgende:

[..]

Ik ben nogal woordblind als het om mijn eigen teksten gaat merk ik. Ik bedoelde de tekst op een tegel Delfts Blauw, waarin staat dat het bij iemand thuis een zooi is, maar dat dat komt door de kinderen. Dat is dan het excuus. En dat is nu een plaatje dat heel Facebook rondgaat
Dank voor de uitleg, nu snap ik het wel :)
Ok stelletje hokboeren
pi_129523885
Karin heeft niet veel familie (wel vreemde namen in die familie trouwens), maar wel 1 zoon met 4 namen:


En ook bij praktisch elke dieren foto die zij deelt het woordje love.
  Spellchecker dinsdag 30 juli 2013 @ 22:08:50 #220
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_129523959
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 22:07 schreef Magic-IRC het volgende:
Karin heeft niet veel familie (wel vreemde namen in die familie trouwens), maar wel 1 zoon met 4 namen:
[ afbeelding ]

En ook bij praktisch elke dieren foto die zij deelt het woordje love.
Dat zijn haar katten ....
pi_129524093
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 22:08 schreef maily het volgende:

[..]

Dat zijn haar katten ....
Dat weet ik ook wel, maar voor iemand die HBO heeft gedaan lijkt mij dat je wel doorhebt dat je niet de 4 namen van je katten als 1 zoon neer dient te zetten ;)
pi_129524118
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 19:31 schreef Thomas B. het volgende:
Ik heb trouwens wel het idee dat de Dame(n) ;) in kwestie niet op de hoogte is van het feit dat haar profiel openbaar is. En daarmee gelijk mijn klacht tegen Facebook dat ze daar eens wat duidelijker over moeten zijn, want volgens mij geldt dat voor veel meer mensen. Gewoon een melding in beeld met de boodschap: Let op! Uw profiel is niet afgeschermd en de inhoud is voor iedereen te zien. Ga naar de privacy-instellingen om dit aan te passen.
Als je zelf niet kan bedenken dat dingen die je op INTERNET zet misschien zomaar openbaar zouden kunnen zijn ben je nog te dom om te poepen. Hoef ik me niet druk om te maken hoor. Die Karin heeft alles open staan, niet mijn probleem.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
  dinsdag 30 juli 2013 @ 22:13:11 #223
98333 Jerkmaine
Hi friend!
pi_129524211
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 21:37 schreef swollywood het volgende:
Niet iedereen heeft door dat zijn/haar profiel op openbaar staat (eigenlijk zou Facebook alles standaard af moeten schermen, maar dat is niet interessant voor adverteerders), maar om dan direct maar die persoon hier aan de schandpaal te nagelen
Hier doe jij gelijk de aanname dat "omdat iemand zijn/haar profiel open heeft staan" diegene aan de schandpaal genageld moet worden. Als dat zou gebeuren, zou het érg druk zijn hier...

quote:
(grote kans dat dit topic hoog in de zoekresultaten van Google geeindigd was als er op haar naam gegoogled was als de mods niet de boel verwijderd hadden) vind ik dan weer te ver gaan.
Ik heb het even voor je getest en kan je vertellen dat het meevalt. Blijkbaar is een van de dames K3 iemand met nagenoeg dezelfde naam. Ondanks dat wellicht voor ons beiden K3 weinig interessant is, kun je wel begrijpen dat K3 op Google beter scoort. Daarnaast is de bij de naam van mevrouw Karin, het rolmodel voor deze topicreeks, nooit haar achternaam genoemd.

quote:
Alle extra aandacht die het gekregen voedt jij nog eens extra door een linkje naar haar profiel in je signature te zetten.
Hier heb je een punt, ik heb het maar weer weggehaald :')
pi_129524354
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 22:13 schreef Jerkmaine het volgende:

[..]

Hier doe jij gelijk de aanname dat "omdat iemand zijn/haar profiel open heeft staan" diegene aan de schandpaal genageld moet worden. Als dat zou gebeuren, zou het érg druk zijn hier...

Dat doet hij niet zoals ik het lees. Ik echter wel.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_129524459
Godverdomme, drie foto's van een kat op het toetsenbord met tekst "Ik mag van Tymo niet meer op de pc". Die kat probeert haar gewoon tegen zichzelf te beschermen. Good guy Cat.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')