SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank
Ligt het aan mij of heeft dat wicht een enorm lange nek?
[ Bericht 9% gewijzigd door Nikmans op 30-07-2013 01:40:16 ]Ga weg
Crisis.. Ik denk dat die vrouw beter af is zonder hem dan hij zonder haar. Wat een figuur.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:59 schreef Queens het volgende:
Ze zijn al een jaar of 2 samen en wonen ook samen maar op 18 juli geeft hij ('S') trots op FB aan dat ze een relatie hebben:
[ link | afbeelding ]
Eind vorige week:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik zou eigenlijk mijn relatie niet op facebook zetten omdat ik eigenlijk vind dat het niemand een moer aangaat en verder wow frustie much ...........quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:59 schreef Queens het volgende:
Ze zijn al een jaar of 2 samen en wonen ook samen maar op 18 juli geeft hij ('S') trots op FB aan dat ze een relatie hebben:
[ link | afbeelding ]
Eind vorige week:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En hij kent de meeste ervan!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:44 schreef padlarf het volgende:
Lol, sowieso gaan zeuren omdat je vrouw/vriendin 6-10 sekspartners heeft gehad
Misschien was dat in die 2 jaar dat ze een relatie hadden?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:44 schreef padlarf het volgende:
Lol, sowieso gaan zeuren omdat je vrouw/vriendin 6-10 sekspartners heeft gehad
Ja, dan wel jaquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:01 schreef -0- het volgende:
[..]
Misschien was dat in die 2 jaar dat ze een relatie hadden?
Dan valt er nog wel redelijk iets voor te zeggen dat je er een punt achter zet tenminste.
Wat ik ervan begrepen heb (buiten FB om) is het inderdaad tijdens de relatie voorgevallenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:01 schreef -0- het volgende:
[..]
Misschien was dat in die 2 jaar dat ze een relatie hadden?
Dan valt er nog wel redelijk iets voor te zeggen dat je er een punt achter zet tenminste.
ik ook ....quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:41 schreef thats_meh het volgende:
Wil iemand mij die site van Karin DMen? Ben nu nieuwsgierig
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:28 schreef Queens het volgende:
Ik ben nu bijgelezen en wil ook een DM van de page van Karin
Ze deelt dagelijks echt veel afbeeldingen, vooral van dieren waar ze dan enkel 'love' of 'beautyful' (met y, ja) bij zet. Als ik een FB-vriend van haar geweest zou zijn, was ik na een dag of twee, drie al knettergestoord van haar postgedrag geweest.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:06 schreef Knevelt het volgende:
Die laatste post van haar op FB al. Met de strekking 'Ik ben dan wel knap, maar achter mijn mooie gezicht gaan vele struggles schuil._!'
Kolerequote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:35 schreef Queens het volgende:
[ [url=http://s1282.photobucket.com/user/GunzBunny/media/5103d6496c68036aecf68fa1b30de540_z]
Dat 'beautyful' was ik inderdaad ook heel veel tegengekomenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:11 schreef AthCom het volgende:
[..]
Ze deelt dagelijks echt veel afbeeldingen, vooral van dieren waar ze dan enkel 'love' of 'beautyful' (met y, ja) bij zet. Als ik een FB-vriend van haar geweest zou zijn, was ik na een dag of twee, drie al knettergestoord van haar postgedrag geweest.
En dan die post dat ze kan vertellen dat ze er een dochtertje bij krijgen....quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:12 schreef d4v1d het volgende:
De namen van d'r albums
'Me kinderen hebben het warm' dat zijn katten
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:28 schreef Queens het volgende:
Ik ben nu bijgelezen en wil ook een DM van de page van Karin
omgquote:
Ik zeg: Doenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:08 schreef exile79 het volgende:
Godver gewoon in 33 minuten 7 nieuwe updates en shares die Karin. Zucht. Ik weet zeker dat ze me accepteert als ik haar toevoeg.
je inbox zit vol. Je laatst mogelijke berichtje was dus de link van die mooie dame?quote:
Ehh?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:11 schreef exile79 het volgende:
[..]
je inbox zit vol. Je laatst mogelijke berichtje was dus de link van die mooie dame?
ja alleen jammer dat ze die 'de kids' noemt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:14 schreef RadioSlut het volgende:
Ik vind die katten eigenlijk best schattig
Iddquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:15 schreef exile79 het volgende:
[..]
ja alleen jammer dat ze die 'de kids' noemt.
Hierom!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:33 schreef Quotidien het volgende:
Waarom niet gewoon haar naam hier zetten als iedereen toch dm't?
quote:Regels
• Geen Facebook linkjes/privégegevens posten
Men Abquote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:59 schreef Queens het volgende:
[ link | afbeelding ]
Eind vorige week:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ach ja, daar begon alles meequote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Volgensmij staat ze nog op de FB pagina van ABSOLUT
Oeh, kan ik dat ook:quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:55 schreef Pharkus het volgende:
[warning]Ik wil hier geen privégegevens meer zien[/warning]
quote:
Doe er je voordeel mee.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:18 schreef Significantie het volgende:
Noooh. Ik heb iemand op Facebook die alles dubbel post.. Ene keer in het Nederlands en daarna in het Duits erachteraan
Al meer dan een jaar getrouwdquote:
Doe ik soms ook, maar dan wel in 1 status.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:18 schreef Significantie het volgende:
Noooh. Ik heb iemand op Facebook die alles dubbel post.. Ene keer in het Nederlands en daarna in het Duits erachteraan
Mag ik vragen hoe privégegevens privégegevens kunnen zijn als ze op een openbare site staan?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:55 schreef Pharkus het volgende:
[warning]Ik wil hier geen privégegevens meer zien[/warning]
Dit. En het zal niet de eerste keer zijn dat zo iemand verhaal komt halen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:57 schreef Olga het volgende:
Deze reeks is leuk. maar als men mensen met naam en toenaam gaat afzeiken, is het gewoon kinderachtig
Zou het trouwens niet pikken dat motorbloempje jouw gezag probeert te ondermijnen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dit. En het zal niet de eerste keer zijn dat zo iemand verhaal komt halen.
Die mensen zetten het zelf op Facebook, dat daarover gepraat word is dan een natuurlijk iets. Als ik ineens hier in Brabant een paradijsvogel zie praat ik daar ook over. Zo werkt dat ook met Facebook en idioten.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dit. En het zal niet de eerste keer zijn dat zo iemand verhaal komt halen.
Minderjarigen vind ik dan nog een iets andere kwestie. Tenminste neem aan dat die sukkels met petjes dat waren.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:16 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Die mensen zetten het zelf op Facebook, dat daarover gepraat word is dan een natuurlijk iets. Als ik ineens hier in Brabant een paradijsvogel zie praat ik daar ook over. Zo werkt dat ook met Facebook en idioten.
En als iemand verhaal komt halen zeg je: Je zet het toch zelf online?
"Vroeger" werden hier van die jeugd"gangs"(sukkels met petjes) gewoon met naam een toenaam online gesmeten(ik noem een NBK, die hier toevallig inde buurt wonen)
het mooiste was dat als de mensen in kwestie er tegen in gingen.
Ik snap het ook wel, ik vind het alleen erg jammer dat het zo stiekem hypocriet via DM moet terwijl gewoon nog hetzelfde gebeurt als een tijd terug, alleen nu zonder dat iemand het ziet. Al die regeltjes(net als dat gedoe over die antiklacht) maakt dit steeds minder leuk.
Maar dat zijn mijn 2 centjes
Wat, dan mag het, volgens jou, wel?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Minderjarigen vind ik dan nog een iets andere kwestie. Tenminste neem aan dat die sukkels met petjes dat waren.
Huh?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:33 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Wat, dan mag het, volgens jou, wel?
Zie je mij iets aannemen in die doodnormale vraag die ik stel dan? Volgens mij niet, toch? Met jequote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh?Wat is dat nou weer voor rare aanname?
Ik vind het nog wel een keer logisch als minderjarigen tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
Ah zo. Las het verkeerd. Nee dan denken we er hetzelfde over.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:37 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Zie je mij iets aannemen in die doodnormale vraag die ik stel dan? Volgens mij niet, toch? Met je
Bij minderjarigen snap ik het inderdaad ook nog wel, maar zelfs dat gebeurde toen niet. Nu mag je niet eens volwassenen, die het er bewust opzetten, linken. Dat neigt naar censuur.
Mooi, want in dat geval heb je helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah zo. Las het verkeerd. Nee dan denken we er hetzelfde over.
Dat mag jij vindenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:37 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Zie je mij iets aannemen in die doodnormale vraag die ik stel dan? Volgens mij niet, toch? Met je
Bij minderjarigen snap ik het inderdaad ook nog wel, maar zelfs dat gebeurde toen niet. Nu mag je niet eens volwassenen, die het er bewust opzetten, linken. Dat neigt naar censuur.
Oh, nou, geweldig, thanks!quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Pfiew, wat een opluchting, was even bang dat hij gestenigd zou gaan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |