SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank
Ligt het aan mij of heeft dat wicht een enorm lange nek?
[ Bericht 9% gewijzigd door Nikmans op 30-07-2013 01:40:16 ]Ga weg
Crisis.. Ik denk dat die vrouw beter af is zonder hem dan hij zonder haar. Wat een figuur.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:59 schreef Queens het volgende:
Ze zijn al een jaar of 2 samen en wonen ook samen maar op 18 juli geeft hij ('S') trots op FB aan dat ze een relatie hebben:
[ link | afbeelding ]
Eind vorige week:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik zou eigenlijk mijn relatie niet op facebook zetten omdat ik eigenlijk vind dat het niemand een moer aangaat en verder wow frustie much ...........quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:59 schreef Queens het volgende:
Ze zijn al een jaar of 2 samen en wonen ook samen maar op 18 juli geeft hij ('S') trots op FB aan dat ze een relatie hebben:
[ link | afbeelding ]
Eind vorige week:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En hij kent de meeste ervan!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:44 schreef padlarf het volgende:
Lol, sowieso gaan zeuren omdat je vrouw/vriendin 6-10 sekspartners heeft gehad
Misschien was dat in die 2 jaar dat ze een relatie hadden?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:44 schreef padlarf het volgende:
Lol, sowieso gaan zeuren omdat je vrouw/vriendin 6-10 sekspartners heeft gehad
Ja, dan wel jaquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:01 schreef -0- het volgende:
[..]
Misschien was dat in die 2 jaar dat ze een relatie hadden?
Dan valt er nog wel redelijk iets voor te zeggen dat je er een punt achter zet tenminste.
Wat ik ervan begrepen heb (buiten FB om) is het inderdaad tijdens de relatie voorgevallenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:01 schreef -0- het volgende:
[..]
Misschien was dat in die 2 jaar dat ze een relatie hadden?
Dan valt er nog wel redelijk iets voor te zeggen dat je er een punt achter zet tenminste.
ik ook ....quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:41 schreef thats_meh het volgende:
Wil iemand mij die site van Karin DMen? Ben nu nieuwsgierig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |