quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:16 schreef SunTzu het volgende:
Rest van haar profiel staat ook vol met instaweather en standaard zo-is-dat-meid bullshit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die "Ik ben niet ziek hoor"-reactie erger ik mij persoonlijk nog het meeste aan. Wat een arrogante kutbitch zeg.quote:Huh?quote:
Een fyne maandag namens deze babe! Goedenmorgen!quote:
Heeft het kinderenquote:Op maandag 29 juli 2013 08:15 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Een fyne maandag namens deze babe! Goedenmorgen!
quote:Op maandag 29 juli 2013 08:15 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Een fyne maandag namens deze babe! Goedenmorgen!
Maar jij hebt hem wel op facebook?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:09 schreef Hi_flyer het volgende:
[ afbeelding ]
Er zat 1 minuut tussen....
Ohja, en die gast heeft geen vrienden IRL....
Nee, mijn vrouwquote:Op maandag 29 juli 2013 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar jij hebt hem wel op facebook?
Ze wonen op nummer 20?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:24 schreef Rectum het volgende:
zijn ze al 20 jaar getrouwd? kan toch nooit
dat is hun huisnummer...quote:Op maandag 29 juli 2013 12:24 schreef Rectum het volgende:
zijn ze al 20 jaar getrouwd? kan toch nooit
Kort samengevat:quote:
Dat is toch ook haar zoon? Toch?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:39 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Kort samengevat:
We kennen haar van een zeer ernstig auto-ongeluk, wat gek genoeg alleen een klein deukje in een auto opleverde maar er is wel een herdenkplek terwijl niemand doodging maar gelukkig kreeg ze een jaar lang begeleiding van rechercheur William die ook van katten houdt. Op haar fb staan foto's van haar bij 'de plek des onheils', van haar bij het herdenkplekje en een paar foto's waar haar vriend op staat (die haar zoon zou kunnen zijn). Beroep: model.
Niet iedereen treft het zo goed als jij met je partner Karinquote:Op maandag 29 juli 2013 13:08 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Je kan het gewoon niet hebben dat je achter het net vist. Hater
kolere, das een kleine gemeente, 400 man en 2.44 km2.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:42 schreef Jumparound het volgende:
gelukkig gaat ze naar het buitenland verhuizen (aldus haar facebook) arme mensen in sinspelt
dat is helemaal ergquote:Op maandag 29 juli 2013 13:49 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
kolere, das een kleine gemeente, 400 man en 2.44 km2.
Zelfs streetview is er niet geweest![]()
Wtfquote:Op maandag 29 juli 2013 13:54 schreef Ceviche het volgende:
[ link | afbeelding ]
Een van haar fb-vrienden. Deze mensen hadden beter even kunnen bellen denk ik
"wat is mijn dochter mooi he ik heb er nog een!!'quote:Op maandag 29 juli 2013 13:54 schreef Ceviche het volgende:
[ link | afbeelding ]
Een van haar fb-vrienden. Deze mensen hadden beter even kunnen bellen denk ik
Klinkt bijna als:quote:Op maandag 29 juli 2013 14:29 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
"wat is mijn dochter mooi he ik heb er nog een!!'
Hmmm, ik merk nu pas op dat er heel weinig streetview is in Duitsland vergeleken met de rest van Europa.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:49 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
kolere, das een kleine gemeente, 400 man en 2.44 km2.
Zelfs streetview is er niet geweest![]()
De kans dat ze daar opnieuw wordt aangereden is in ieder geval erg kleinquote:Op maandag 29 juli 2013 14:18 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat is helemaal erg
Hoe kan je dan als dorp zeggen dat je bestaansrecht hebt?
Nee, echt?quote:Op maandag 29 juli 2013 14:59 schreef FUUUU het volgende:
Nederland mijn Vaderland
De grootste tokkie pagina van Facebook. De posts en plaatjes die daar worden gepost zijn stuk voor stuk om te huilen.
ist verboten und illegal daar. maar een paar steden hebben het toegestaan sinds kortquote:Op maandag 29 juli 2013 15:10 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Hmmm, ik merk nu pas op dat er heel weinig streetview is in Duitsland vergeleken met de rest van Europa.
quote:Op maandag 29 juli 2013 14:59 schreef FUUUU het volgende:
Nederland mijn Vaderland
De grootste tokkie pagina van Facebook. De posts en plaatjes die daar worden gepost zijn stuk voor stuk om te huilen.
Gewoon prachtig,quote:vlamingen zal beter bij nederland horen
"als we toch op de engelse tour gaan" -> "whipe"quote:Op maandag 29 juli 2013 18:44 schreef Airenu het volgende:
[ afbeelding ]
17 en over 3 maanden uitgerekend.
Geen werk, papa en mama mogen alles gaan betalen
"1 Vriend Vindt Nederland mijn Vaderland leuk."quote:Op maandag 29 juli 2013 14:59 schreef FUUUU het volgende:
Nederland mijn Vaderland
Wel een goede manier om je vriendenlijst te zuiveren. Kijken wie er allemaal die pagina liked en verwijderen maar.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:10 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
"1 Vriend Vindt Nederland mijn Vaderland leuk."
Wat een walgelijke pagina trouwens..
*Foto van een vis*
Welke in Nederland voorkomende vis zien we hier?
![]()
Dat was dan mijn halve lijstquote:Op maandag 29 juli 2013 19:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel een goede manier om je vriendenlijst te zuiveren. Kijken wie er allemaal die pagina liked en verwijderen maar.
Oma heeft haar dochter en zichzelf zo te zien al dood verklaard?quote:Op maandag 29 juli 2013 18:44 schreef Airenu het volgende:
[ afbeelding ]
17 en over 3 maanden uitgerekend.
Geen werk, papa en mama mogen alles gaan betalen
haha mummyquote:Op maandag 29 juli 2013 19:33 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Oma heeft haar dochter en zichzelf zo te zien al dood verklaard?
Dan is het toch alsnog "mommy"? Dit was echt het eerste wat me opviel...quote:
Staat op pagina #6 van het vorige deel.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:25 schreef De-Haas het volgende:
Kan iemand dat profiel van die Karin DM'en, ben nu ook wel benieuwd.
Ze zijn er uitge-edit door een mod.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:52 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Staat op pagina #6 van het vorige deel.
Misschien in bepaalde streken van het VK wel ... Het overgrote deel bezigt toch echt mum / mummy.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:52 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Dan is het toch alsnog "mommy"? Dit was echt het eerste wat me opviel...
Lijkt me iets voor klacht.nlquote:Op maandag 29 juli 2013 21:19 schreef ArtemisQ het volgende:
Op de facebookpagina van de ikea:
[ afbeelding ]
Wat op zich nog een terechte klacht is, maar dan één van de reacties:
[ afbeelding ]
Pic van de kerstboom? Als die ergens in deze reeks staat, heb ik die gemist!quote:Op maandag 29 juli 2013 22:24 schreef exile79 het volgende:
Oh God. Die Karin. Model at Foto Model. Ziet er niet uit!
edit: AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH die kerstboom!!!!!! MY EYES!!! Why god why?
quote:Op maandag 29 juli 2013 13:33 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Die tattoo op haar facebookCheck dat scheve oog hahah
Op die tattoo ziet ze er beter uit dan in het echt, niet dat daar veel voor nodig isquote:Op maandag 29 juli 2013 22:51 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan het zijn dat deze foto nog niet is langs gekomen? Tattoo staat op de arm van haar toyboy
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:48 schreef AthCom het volgende:
[..]
Pic van de kerstboom? Als die ergens in deze reeks staat, heb ik die gemist!
Bedankt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere kids;
Andere 10 broertjes;
De kat zien en voelen;
De kat vinden tot ze weer samen zijn ...?Moira. is tof. :7
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:51 schreef Poesopstokje het volgende:
Hoe kan het zijn dat deze foto nog niet is langs gekomen? Tattoo staat op de arm van haar toyboy
Ik ookquote:Op maandag 29 juli 2013 23:23 schreef Hilzillah het volgende:
Ik wil ook Karin kijkenMag ik een DM?
Bedankt
Dit doet me denken aan enkele deeltjes terug, waarin iemand het verhaal van die 2 verloren jochies naar zijn/hand wist te draaien omdat de kids van diegenes buurvrouw haar stiefvaders broer ook zoiets heeft meegemaakt. Waarom doen mensen ditquote:Op maandag 29 juli 2013 21:19 schreef ArtemisQ het volgende:
Wat op zich nog een terechte klacht is, maar dan één van de reacties:
[ afbeelding ]
ik wordt hier toch wel lichtelijk opgewonden van hoorquote:Op maandag 29 juli 2013 23:37 schreef BozeHaas het volgende:
Die Karin staat ook echt zo geposeerd op de foto altijd, ze denkt echt dat ze model is![]()
oke, ik ga nu even fappenquote:
Als je nu al lichtelijk opgewonden bent moet je die spoiler hierboven maar eens bekijkenquote:Op maandag 29 juli 2013 23:41 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik wordt hier toch wel lichtelijk opgewonden van hoor
bekijk de post boven jou post maar eensquote:Op maandag 29 juli 2013 23:42 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Als je nu al lichtelijk opgewonden bent moet je die spoiler hierboven maar eens bekijken
haha ja veel plezierquote:Op maandag 29 juli 2013 23:43 schreef Jumparound het volgende:
[..]
bekijk de post boven jou post maar eens
quote:Op maandag 29 juli 2013 23:18 schreef AthCom het volgende:
Was deze ook al langsgekomen? Dat je houdt van je huisdier en dat je hem mist wanneer-ie doodgaat, snap ik. Dit is echter een geheel nieuw niveau ...
Life event:Met volle maan graaft ze al die katten weer op om mee te knuffelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere kids;
Andere 10 broertjes;
De kat zien en voelen;
De kat vinden tot ze weer samen zijn ...?![]()
Plaats trouwens even een balkje voor de foto's voordat die ook allemaal worden verwijderd.
quote:Op maandag 29 juli 2013 23:41 schreef BozeHaas het volgende:
Een eckte cougar
Wat nou? Liever deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
quote:Op maandag 29 juli 2013 23:56 schreef HSG het volgende:
[..]
Wat nou? Liever deze.Jij hebt echt geen smaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 29 juli 2013 23:56 schreef HSG het volgende:
[..]
Wat nou? Liever deze.Waar is haar taille?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just skip all the layers and go straight to the crazy!
Nee mijn smaak is anders.quote:
Weet ik niet. Vraag het eens aan haar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank
Ligt het aan mij of heeft dat wicht een enorm lange nek?
[ Bericht 9% gewijzigd door Nikmans op 30-07-2013 01:40:16 ]Ga weg
Crisis.. Ik denk dat die vrouw beter af is zonder hem dan hij zonder haar. Wat een figuur.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:59 schreef Queens het volgende:
Ze zijn al een jaar of 2 samen en wonen ook samen maar op 18 juli geeft hij ('S') trots op FB aan dat ze een relatie hebben:
[ link | afbeelding ]
Eind vorige week:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik zou eigenlijk mijn relatie niet op facebook zetten omdat ik eigenlijk vind dat het niemand een moer aangaat en verder wow frustie much ...........quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:59 schreef Queens het volgende:
Ze zijn al een jaar of 2 samen en wonen ook samen maar op 18 juli geeft hij ('S') trots op FB aan dat ze een relatie hebben:
[ link | afbeelding ]
Eind vorige week:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En hij kent de meeste ervan!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:44 schreef padlarf het volgende:
Lol, sowieso gaan zeuren omdat je vrouw/vriendin 6-10 sekspartners heeft gehad
Misschien was dat in die 2 jaar dat ze een relatie hadden?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:44 schreef padlarf het volgende:
Lol, sowieso gaan zeuren omdat je vrouw/vriendin 6-10 sekspartners heeft gehad
Ja, dan wel jaquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:01 schreef -0- het volgende:
[..]
Misschien was dat in die 2 jaar dat ze een relatie hadden?
Dan valt er nog wel redelijk iets voor te zeggen dat je er een punt achter zet tenminste.
Wat ik ervan begrepen heb (buiten FB om) is het inderdaad tijdens de relatie voorgevallenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:01 schreef -0- het volgende:
[..]
Misschien was dat in die 2 jaar dat ze een relatie hadden?
Dan valt er nog wel redelijk iets voor te zeggen dat je er een punt achter zet tenminste.
ik ook ....quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:41 schreef thats_meh het volgende:
Wil iemand mij die site van Karin DMen? Ben nu nieuwsgierig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |