quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:16 schreef SunTzu het volgende:
Rest van haar profiel staat ook vol met instaweather en standaard zo-is-dat-meid bullshit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die "Ik ben niet ziek hoor"-reactie erger ik mij persoonlijk nog het meeste aan. Wat een arrogante kutbitch zeg.quote:Huh?quote:
Een fyne maandag namens deze babe! Goedenmorgen!quote:
Heeft het kinderenquote:Op maandag 29 juli 2013 08:15 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Een fyne maandag namens deze babe! Goedenmorgen!
quote:Op maandag 29 juli 2013 08:15 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Een fyne maandag namens deze babe! Goedenmorgen!
Maar jij hebt hem wel op facebook?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:09 schreef Hi_flyer het volgende:
[ afbeelding ]
Er zat 1 minuut tussen....
Ohja, en die gast heeft geen vrienden IRL....
Nee, mijn vrouwquote:Op maandag 29 juli 2013 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar jij hebt hem wel op facebook?
Ze wonen op nummer 20?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:24 schreef Rectum het volgende:
zijn ze al 20 jaar getrouwd? kan toch nooit
dat is hun huisnummer...quote:Op maandag 29 juli 2013 12:24 schreef Rectum het volgende:
zijn ze al 20 jaar getrouwd? kan toch nooit
Kort samengevat:quote:
Dat is toch ook haar zoon? Toch?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:39 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Kort samengevat:
We kennen haar van een zeer ernstig auto-ongeluk, wat gek genoeg alleen een klein deukje in een auto opleverde maar er is wel een herdenkplek terwijl niemand doodging maar gelukkig kreeg ze een jaar lang begeleiding van rechercheur William die ook van katten houdt. Op haar fb staan foto's van haar bij 'de plek des onheils', van haar bij het herdenkplekje en een paar foto's waar haar vriend op staat (die haar zoon zou kunnen zijn). Beroep: model.
Niet iedereen treft het zo goed als jij met je partner Karinquote:Op maandag 29 juli 2013 13:08 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Je kan het gewoon niet hebben dat je achter het net vist. Hater
kolere, das een kleine gemeente, 400 man en 2.44 km2.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:42 schreef Jumparound het volgende:
gelukkig gaat ze naar het buitenland verhuizen (aldus haar facebook) arme mensen in sinspelt
dat is helemaal ergquote:Op maandag 29 juli 2013 13:49 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
kolere, das een kleine gemeente, 400 man en 2.44 km2.
Zelfs streetview is er niet geweest![]()
Wtfquote:Op maandag 29 juli 2013 13:54 schreef Ceviche het volgende:
[ link | afbeelding ]
Een van haar fb-vrienden. Deze mensen hadden beter even kunnen bellen denk ik
"wat is mijn dochter mooi he ik heb er nog een!!'quote:Op maandag 29 juli 2013 13:54 schreef Ceviche het volgende:
[ link | afbeelding ]
Een van haar fb-vrienden. Deze mensen hadden beter even kunnen bellen denk ik
Klinkt bijna als:quote:Op maandag 29 juli 2013 14:29 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
"wat is mijn dochter mooi he ik heb er nog een!!'
Hmmm, ik merk nu pas op dat er heel weinig streetview is in Duitsland vergeleken met de rest van Europa.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:49 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
kolere, das een kleine gemeente, 400 man en 2.44 km2.
Zelfs streetview is er niet geweest![]()
De kans dat ze daar opnieuw wordt aangereden is in ieder geval erg kleinquote:Op maandag 29 juli 2013 14:18 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat is helemaal erg
Hoe kan je dan als dorp zeggen dat je bestaansrecht hebt?
Nee, echt?quote:Op maandag 29 juli 2013 14:59 schreef FUUUU het volgende:
Nederland mijn Vaderland
De grootste tokkie pagina van Facebook. De posts en plaatjes die daar worden gepost zijn stuk voor stuk om te huilen.
ist verboten und illegal daar. maar een paar steden hebben het toegestaan sinds kortquote:Op maandag 29 juli 2013 15:10 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Hmmm, ik merk nu pas op dat er heel weinig streetview is in Duitsland vergeleken met de rest van Europa.
quote:Op maandag 29 juli 2013 14:59 schreef FUUUU het volgende:
Nederland mijn Vaderland
De grootste tokkie pagina van Facebook. De posts en plaatjes die daar worden gepost zijn stuk voor stuk om te huilen.
Gewoon prachtig,quote:vlamingen zal beter bij nederland horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |