Eigenlijk klopt alles wat hij zegt.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja hij overdrijft maar dat is ook voor komisch effect. Ik vond het wel een mooi stuk, erg scherp. Zet je aan het nadenken, ook omdat een aantal dingen best kloppen.
Daar kom ik ook, weinig aanhangers van de islam daar hoor.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wilfried moet morgen weer naar de AH in Kralingen
In die tijd ging het dan ook beter met de Islam dan in de 1000 jaar die daarop volgden.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Christendom was anno 700-800 veel erger dan de Islam.
Daar ben ik het niet mee eens. Als je doordringt tot de kern is Jezus toch een heel ander figuur dan Mohammed. Wat agressieve dwang betreft bedoel ik dan.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:45 schreef AmaninFull het volgende:
De man heeft gelijk natuurlijk maar slaat wel door, het christendom had ook ooit dezelfde eigenschappen als de islam, maar heeft zich door de eeuwen heen aangepast tot een lieve religie die weinig kwaad doet, behalve jonge jongetjes misbruiken. Er is dus nog wel wat hoop voor de islam hoor.
Non-vergelijking. De wereld is nu compleet anders.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Yep, alhoewel de Moren er ook wel wat van konden hoor.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kennen de zwartekousen gereformeerden ook niet. Orthodoxen van elk geloof zijn doorgedraaid.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:46 schreef Pedroso het volgende:
Probleem van de Islam is dat het geen humor kent.
Uh het is nu geen 700-800.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima vergelijking. Ik vertel hoe het toen was. Dat heeft niets te maken met nu. En de islam loopt achter, ja. Maar er is dus nog wel redding mogelijk.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:47 schreef P8 het volgende:
[..]
Non-vergelijking. De wereld is nu compleet anders.
Dat beweer ik dan ook niet.quote:
Over geen van beide kunnen we heel veel met zekerheid zeggen. Het is voornamelijk wat de gelovigen er naderhand van hebben gemaakt.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:47 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Als je doordringt tot de kern is Jezus toch een heel ander figuur dan Mohammed. Wat agressieve dwang betreft bedoel ik dan.
Nou, gelukkig maar, hè.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar er is dus nog wel redding mogelijk.
Er is genoeg tv voor bekrompen mensen. Mag er dan misschien een paar avonden per jaar tv zijn voor ruimdenkende mensen?quote:Op zondag 28 juli 2013 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.Als jij je hier wilt verheffen boven de rest, veel plezier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |