Rechtsom totdat ze pang zeggen, dan zijn ze ook los, maar wordt het vastzetten weer een ander karwei. Dus doe maar linksom kruis over en dan hopen dat ze niet vastgerot zitten. Op een beetje kwaliteitspen staat het max moment aangegeven, maar 5 - 6Nm is oke. Volgende vraag is zeker waar je een goede momentsleutel voor weinagh kan koopuh? Hopmans in BoZ had ooit die van BBB voor 35 Euro in de aanbieding en die ligt hier te knipogen. Maar voor een stuur te verstellen heb jij geen moment sleutel nodig hoor. Een beetje gevoel van vast is vast en dan lukt het ook wel. En de eerst volgende rit even die imbussleutel meenemen.quote:ja hij zit vast met 4 boutjes, dat stuur. Hoe draai je die los? Links of rechts? En dan met hoeveel moment?
Hij komt toevallig net binnenlopenquote:Op zondag 28 juli 2013 20:52 schreef the_critic het volgende:
We zijn al meer dan een uur verder, vanaf moment dat Puala zei dat Kano onderweg is... Zou toch wel weer thuis moeten zijn... Moeten we al gaan zoeken?!
Lopen? Nou al lek?quote:
Nee? De fiets staat in de berging en hij komt dus lopend richting het appartement?quote:
nope, centaur.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:40 schreef eentwee het volgende:
Inderdaad, en dat voor iemand die meer uitgeeft aan z'n fotoapparatuur dan hij kilometers op de fiets zitMaar keurig fietsje hoor. Zie ik daar nu een old skool vierkante Record carbon crank?
Zonda's zijn veel beter dan FR5's.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:00 schreef kanovinnie het volgende:
Volgens mij ben ik er wel een stapje op achteruitgegaan. Het fietsen gaat een stuk zwaarder dan toen ik nog met de 5's reed.
Ik denk dat je benen er een stapje op achteruit zijn gegaan dit jaarquote:Op zondag 28 juli 2013 21:00 schreef kanovinnie het volgende:
Volgens mij ben ik er wel een stapje op achteruitgegaan. Het fietsen gaat een stuk zwaarder dan toen ik nog met de 5's reed.
ik denk niet dat het met de wielen te maken heeft trouwensquote:
Kan het begin van een spaakbreuk zijn. Maar je hebt die cassette wel zelf gemonteerd? Of liep je rem gewoon tegen de band omdat je te lui was om dat even goed af te stellen?quote:
4 fietsen, maar reken je dan stadsfietsen mee? want dan heb ik er 5quote:Op zondag 28 juli 2013 13:53 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Als ik kijk voor hoeveel euro's ik aan kleding (een halve kledingkast vol) fietsen (4 stuks inmiddels), wielen etc heb... Is het allemaal niet waard voor een krabbelaar bij de sportklasse
Leuk is het wel! Eigenlijk geldt dat ook voor zo'n Garmin, of een auto van 50 ruggen, of een cabriolet... Je hebt het niet nodig, maar het zijn wel leuke speeltjes
Einde augutus en begin september zijn er nog 3 leuke omlopen, passen mooi in de voorbereidingquote:Op zondag 28 juli 2013 21:33 schreef Tommeke het volgende:
Morgen weer naar huus. Overmorgen mezelf pijnigen op de tijdritfiets. Heb nog een week vrij en wil de komende maanden nog even goed vlammen in een paar tijdritjes en misschien NCK.
Ik heb een stadsfiets. De andere is vlak voor mn vakantie gejat. Die had ik van m'n pa gekregen die 'm op zijn beurt op z'n verjaardag had gekregen van m'n ma 30 jaar geleden. Dus daar baal ik vanquote:Op zondag 28 juli 2013 21:31 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
4 fietsen, maar reken je dan stadsfietsen mee? want dan heb ik er 5
en verder lijkt me dat ook gewoon spul voor mensen die heel veel geld hebben of professioneel aan de slag willen
8 dus in totaalquote:Op zondag 28 juli 2013 21:39 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik heb een stadsfiets. De andere is vlak voor mn vakantie gejat. Die had ik van m'n pa gekregen die 'm op zijn beurt op z'n verjaardag had gekregen van m'n ma 30 jaar geleden. Dus daar baal ik van
Verder: M'n Trek koersfiets, een cyclocrosser, een tijdritfiets, een Gazelle Champion Mondial en een oude Motobecane racefiets die ik niet weg wil doen omdat 't m'n eerste racefiets is.
En ik heb nog twee singlespeeds waarvan een ATB.
ja klopt. En ik wilde dit jaar er nog wat harder tegenaan. Maar doordat ik 1 keer in de week naar puala ging en in het weekend ook had ik gewoon geen tijd meer om te fietsen. Natuurlijk had het wel gekunt, maar ik had andere prioriteiten. En de verhuizing was en is helemaal killing.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:34 schreef eentwee het volgende:
Tijdens die 60u challenge was je opeens bloedfanatiek. Is er dit jaar geen leuke bij?
Ik vind het schitterend. Maar je moet er echt van houden. Ik beschouw een klim ook als een tijdrit, in gevecht met jezelfquote:
http://www.extraparts.nl/fc-boutAeroTiquote:Op zondag 28 juli 2013 23:23 schreef Oksel het volgende:
Ik zoek stalen bladboutjes. Schijtziek wordt ik van die dure Alu shit dingen. Kraken, gaan verrot, etc. Iemand enig idee?
http://www.mantel-bikeparts.nl/kcnc-bladbouten-campagnolo
Maar dan van staal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |