Waarom moeten ze dan naar links gaan? Omdat jij naar het midden wil?quote:Op zondag 28 juli 2013 16:52 schreef Snoepje5 het volgende:
Als ik op een 3 baans snelweg rijd, waar je bijv 100 mag, en ik rijd helemaal rechts en wil naar links om een vrachtwagen in te halen ga ik er van uit dat mijn knipperlicht mij voorrang geeft. Iedereen die 120 rijdt op de middelste baan moet dan maar de aller linker baan pakken. Sommigen flikken het ook nog om gewoon in het midden te blijven rijden terwijl iemand naar links wilt.
trolololol.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:52 schreef Snoepje5 het volgende:
Als ik op een 3 baans snelweg rijd, waar je bijv 100 mag, en ik rijd helemaal rechts en wil naar links om een vrachtwagen in te halen ga ik er van uit dat mijn knipperlicht mij voorrang geeft. Iedereen die 120 rijdt op de middelste baan moet dan maar de aller linker baan pakken. Sommigen flikken het ook nog om gewoon in het midden te blijven rijden terwijl iemand naar links wilt.
Ben jij de nieuwe PTA-mod?quote:Op zondag 28 juli 2013 17:56 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
trolololol.
Jij krijgt een note, zie de topicwaarschuwing.
Ja, gewogen en te licht bevonden, dus kan nog effe gaan duren.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:37 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja klopt, waar blijft mijn blauwe username? Is deze überhaupt al aangevraagd?
quote:Op zondag 28 juli 2013 16:52 schreef Snoepje5 het volgende:
En wat nou als er op de linkerstrook iemand rijdt die 130 rijdt? Moet die dan maar gewoon de vangrail in?quote:Op zondag 28 juli 2013 17:29 schreef Snoepje5 het volgende:
Nee, maar gelukkig bestaan ze wel om het rijden wat gemakkelijker te maken op de weg.
Maar vrachtwagens die 100 rijden?quote:Op zondag 28 juli 2013 21:53 schreef stephano1990 het volgende:
Waar ik me goed aan kan irriteren zijn caravans die met 105 een hele reeks vrachtwagens gaan inhalen die 100 rijden! Heb laatst een half uur lang achter een oude camper gezeten die dit deed! En gewoon weigeren als hij de gelegenheid had, om aan de kant te gaan, ondanks lichtsignalen en claxonneren!
Op de teller van de gemiddelde auto, denk ik. En ja; er zijn aardig wat vrachtwagens die dat gewoon halen.quote:
Een camper is geen caravan. En een vrachtwagen rijdt niet zo hard.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:53 schreef stephano1990 het volgende:
Waar ik me goed aan kan irriteren zijn caravans die met 105 een hele reeks vrachtwagens gaan inhalen die 100 rijden! Heb laatst een half uur lang achter een oude camper gezeten die dit deed! En gewoon weigeren als hij de gelegenheid had, om aan de kant te gaan, ondanks lichtsignalen en claxonneren!
Dat ligt dan aan de teller van de gemiddelde auto.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:19 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Op de teller van de gemiddelde auto, denk ik. En ja; er zijn aardig wat vrachtwagens die dat gewoon halen.
Is dat niet het eerste wat eruit gaat bij een gemiddelde chauffeur? Die begrenzer? Want er zijn toch een hoop vrachtwagens die harder rijden dan 90 km/h op de GPS.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan de teller van de gemiddelde auto.
Begrenzer op een vrachtauto is nauwkeurig genoeg om er voor te zorgen dat hij niet harder gaat dan 89 échte km/h
Klopt, vandaar ook dat ik het heb over de teller van de gemiddelde auto. Die wijken meestal tussen de 5 en de 10 KM/u (naar boven) af namelijk.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan de teller van de gemiddelde auto.
Begrenzer op een vrachtauto is nauwkeurig genoeg om er voor te zorgen dat hij niet harder gaat dan 89 échte km/h
Lijkt me sterk. 90 is de max. Benzine boeren rijden plankgas stipt 80km/u. De rest heeft 85, 89 of 90.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:31 schreef Viezze het volgende:
Was het maar zo'n feestzit toch regelmatig achter vrachtwagens op autowegen en die gaan echt niet harder dan 90 op de gps.
Dat strookt toch gewoon met wat Viezze typt?quote:Op maandag 29 juli 2013 00:17 schreef blup het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. 90 is de max. Benzine boeren rijden plankgas stipt 80km/u. De rest heeft 85, 89 of 90.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |