SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
I know, mijn creativiteit is enorm.quote:
jammer johquote:
Wij zijn dan ook de bom ofcc.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:52 schreef Chowi het volgende:
Ik heb nu al een TT plekje bemachtigd..
Goeie SC, dit.
Kwartetje doen?quote:
Nee de vraag is meer welke datum?quote:
ja welke datum hmmmmm jaaaaa datumquote:
soleboquote:
Hmm, buzzkill.quote:
Stink jij uit je bakkes dan?quote:Op zondag 28 juli 2013 17:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja lekker.. wel een smintje gebruiken dan!
Vooruit maar danquote:Op zondag 28 juli 2013 17:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee... maar voor de zekerheid toch liever een smintje
Fluitend en zingend gaat de tijd hier voorbijquote:
Hier gaat het goed hoor.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Fluitend en zingend gaat de tijd hier voorbijgeloof dat het dan vast wel goed zit
![]()
Hoe is het daar?
Ben bang dat ik sinds 3 dagen ziek ben iddquote:Op zondag 28 juli 2013 17:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier gaat het goed hoor.
Fluiten en zingen? Ben je verliefd?
En wederzijds?quote:Op zondag 28 juli 2013 17:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben bang dat ik sinds 3 dagen ziek ben idd
Geen idee... Weet nieteens of hij een relatie heeft of uberhaubt iets over hem.quote:
Haha, nou lekker genieten danquote:Op zondag 28 juli 2013 18:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Geen idee... Weet nieteens of hij een relatie heeft of uberhaubt iets over hem.
Maar hij heeft vast geen interesse en ik ga hem vast niet echt zien nog...![]()
![]()
Maar dan geniet ik toch wel even van dit zieke gevoel hehe
Ik heb geen idee.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Hoe is het daar met de liefde?thnx I will
Moet je aan de pil gaanquote:Op zondag 28 juli 2013 18:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Er is iemand, maar weet niet wat ik nu precies voor haar voel enzo, en wat ik wil
Omdat je zo aandringt offer ik me wel weer op dan.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan wil ik mn gevoelens ook los kunnen laten op een lustobject he?!![]()
Haha dan wil ik er ook zonder pillen gevoelens voor hebben op die manierquote:Op zondag 28 juli 2013 18:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat je zo aandringt offer ik me wel weer op dan.
Je breekt mijn hartquote:Op zondag 28 juli 2013 18:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha dan wil ik er ook zonder pillen gevoelens voor hebben op die manierdus maar ff wachten
Daar ben jij inmiddels toch al wel aan gewend?quote:
Omg.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:52 schreef Chowi het volgende:
Ik heb nu al een TT plekje bemachtigd..
Goeie SC, dit.
Daarom krijg ik ook niet zo snel gevoelensquote:Op zondag 28 juli 2013 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar ben jij inmiddels toch al wel aan gewend?
Remmie. Jij ook hier?quote:
Ja jaquote:Op zondag 28 juli 2013 18:27 schreef Evie het volgende:
[..]schat dat ben ik al lang gewend dat ik dat doe.. maar bedoel het niet zo
Snel de goede downloaden dan!quote:Op zondag 28 juli 2013 18:43 schreef Evie het volgende:
Heb ik niet goed gekeken en zo'n CAM video gedownload NOO
En dat terwijl je niet blond bentquote:Op zondag 28 juli 2013 18:43 schreef Evie het volgende:
Heb ik niet goed gekeken en zo'n CAM video gedownload NOO
Wat ben je aan het downloaden ?quote:
Goede redenquote:Op zondag 28 juli 2013 18:47 schreef Evie het volgende:
[..]
ssst diep van binnen ben ik vast heeeeel blond(komt van al dat bier)
Ik ben kaal door al het bier dan denk ikquote:Op zondag 28 juli 2013 18:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Blonde vrouwen.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:47 schreef Evie het volgende:
Blondequote:
Vond ik nou ookquote:
Hopelijk alleen bij mannen zo toch?quote:Op zondag 28 juli 2013 18:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben kaal door al het bier dan denk ik
dat hoop ik voor jequote:Op zondag 28 juli 2013 18:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Vond ik nou ookte veel lol gehad
![]()
[..]
Hopelijk alleen bij mannen zo toch?
Je ban is wegquote:
Moet je maar niet zoveel zuipenquote:Op zondag 28 juli 2013 18:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Maar maar maar mijn bruine lange haren dan?
EUJquote:
Oh haiquote:
De terugweg ging perfect, dat lukt me ook meestal wel. Alleen op de heenweg begaf de tomtom het opeens en ik wist niet meer precies waar lichtenvoorde was. Bleek dat ik nog langs mijn oude huis reed en langs mn ex-schoonfamiliequote:
Met jou in de auto isquote:Op zondag 28 juli 2013 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De terugweg ging perfect, dat lukt me ook meestal wel. Alleen op de heenweg begaf de tomtom het opeens en ik wist niet meer precies waar lichtenvoorde was. Bleek dat ik nog langs mijn oude huis reed en langs mn ex-schoonfamilie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op zondag 28 juli 2013 18:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Met jou in de auto isIk mocht niet rijden, ik moest aan het bier. Mn chauffeur was een ramp om eerlijk te zijn, hij reed zo onzekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Maar Sabaton was het waard ?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mocht niet rijden, ik moest aan het bier. Mn chauffeur was een ramp om eerlijk te zijn, hij reed zo onzeker
Oh fuck yeahquote:
Ja daar heb je dan wel weer gelijk in.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Maar daar raak ik nog vrolijker door...![]()
En bier is lekker
Mijn koelkast is leegquote:Op zondag 28 juli 2013 19:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja daar heb je dan wel weer gelijk in.
Ik loop nog maar een keer naar de koelkast
Die foto met de zanger heb ik gezienquote:Op zondag 28 juli 2013 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh fuck yeah![]()
Op de foto met de zanger en de bassist, gecrowdsurfed, bier gedronken met de zanger
Wie was het? .. reed als een wijf zekerquote:Op zondag 28 juli 2013 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mocht niet rijden, ik moest aan het bier. Mn chauffeur was een ramp om eerlijk te zijn, hij reed zo onzeker
Gewoon meerdere tegelijk pakkenquote:Op zondag 28 juli 2013 19:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja daar heb je dan wel weer gelijk in.
Ik loop nog maar een keer naar de koelkast
Awwwquote:
Hij was gewoon bang dat je commentaar op hem zou hebbenquote:Op zondag 28 juli 2013 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sabatonquote:Op zondag 28 juli 2013 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh fuck yeah![]()
Op de foto met de zanger en de bassist, gecrowdsurfed, bier gedronken met de zanger
Kennen kennen? Zie der elke week wel drie keer en niet op des FOK!.quote:
Zo, eindelijk weer terug? Heb je je nog een beetje vermaakt in de bankantine? Ik had nog een tekening opgehangen op de koelkast.quote:
Zekersquote:Op zondag 28 juli 2013 19:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die foto met de zanger heb ik gezien, dat is zeker wel cool
. Erg geslaagd avondje dus
.
Geen FOK!ker en jaquote:
Zielig hequote:
Dat had ik nu juistquote:Op zondag 28 juli 2013 19:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij was gewoon bang dat je commentaar op hem zou hebben
Het was gaaf!! Foto gezien? In mijn fobo!quote:
Als dat zou kunnen was ik al onderweg!quote:Op zondag 28 juli 2013 19:04 schreef Evie het volgende:
[..]je mag er hier wel wat komen drinken hoor
![]()
Echt welquote:
Echt welquote:[..]
Zielig he
[..]
quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 19:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kennen kennen? Zie der elke week wel drie keer en niet op des FOK!.
Pic van de tekening!quote:Op zondag 28 juli 2013 19:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo, eindelijk weer terug? Heb je je nog een beetje vermaakt in de bankantine? Ik had nog een tekening opgehangen op de koelkast.
Daarom doe ik het ook, mutsquote:Op zondag 28 juli 2013 19:32 schreef Chowi het volgende:
[..]. Waarom haat je me? Ik stalk je niet. Maar je weet toch wel dat die afstandelijkheid van je alleen maar aantrekkelijk is voor de meeste vrouwen?
Jij negert mijquote:
Even verbetertquote:
What happens in the bankantine, stays in the bankantine.quote:
verbeterdquote:
Ah, nu ga ik de afwijzing van mijn huwelijksaanzoek ineens in een héél ander daglicht bekijken.quote:
Doe eens niet!!quote:
Moet haar een kans geven om spellingnazi terug te spelenquote:
Er stond nergens dat dat opzettelijk was! Daarnaast negeer jij mij net zo hard als hij jou, dus pfuhquote:Op zondag 28 juli 2013 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe eens niet!!![]()
Ik weet best wel dat het negeert is maar negert klinkt veel leuker![]()
Dus aub niet mijn opzettelijke fouten verbeteren!
Hoiquote:
Hai.quote:
Ik heb je hier nog niet vaak gezienquote:
Heb jij foto's gemaakt?quote:Op zondag 28 juli 2013 20:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar jou heb ik vorige week nog gezien
Tamashii's to blame.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 20:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tamashii's too blame.
"Ja je moet weer op fok komen."
"Hmm I dunno."
"Jawel is super gezellig, en dan vooral SEX SC."
"Hmm I dunno."
So here I am.
Was ook wel gezelligquote:Op zondag 28 juli 2013 20:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tamashii's to blame.
"Hmm I dunno."
"Hmm I dunno."
So here I am.
Daarom heb ik haar gevraagd. Sowieso de leuke mensen waren wegquote:Op zondag 28 juli 2013 20:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Was ook wel gezellig, al kakt het een beetje in de laatste tijd
.
Ik ben er nog steedsquote:Op zondag 28 juli 2013 20:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daarom heb ik haar gevraagd. Sowieso de leuke mensen waren weg
Vakantietijd hequote:Op zondag 28 juli 2013 20:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Was ook wel gezellig, al kakt het een beetje in de laatste tijd
.
En dat terwijl niemand op "onder de steen" vinnie na echt op vakantie gaatquote:
Hulde voor Tamaquote:Op zondag 28 juli 2013 20:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tamashii's to blame.
"Hmm I dunno."
"Hmm I dunno."
So here I am.
Maar met dit mooie weer hebben de meeste wel betere dingen te doen hequote:Op zondag 28 juli 2013 20:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dat terwijl niemand op "onder de steen" vinnie na echt op vakantie gaat.
quote:
Dat welquote:Op zondag 28 juli 2013 20:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar met dit mooie weer hebben de meeste wel betere dingen te doen he
Wut is dezen?quote:Op zondag 28 juli 2013 20:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dat terwijl niemand op "onder de steen" vinnie na echt op vakantie gaat.
Vast welquote:Op zondag 28 juli 2013 20:37 schreef Chowi het volgende:
Oh dus het is mijn taak om deze SC te laten opbloeien?
Oh my gawd, ik weet niet of ik die verantwoordelijkheid wel aankan..
Hier bloeit al iets opquote:Op zondag 28 juli 2013 20:37 schreef Chowi het volgende:
Geen beginnen aan johquote:Op zondag 28 juli 2013 20:37 schreef Chowi het volgende:
Ga jij de boel dan opfluffen?quote:
Nee hoor, het is vandaag redelijk druk.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
NeeIk ga formule 1 kijken
[..]
Het is weekend/vakantietijd.. dan krijg je dat
Vast welquote:Op zondag 28 juli 2013 20:37 schreef Chowi het volgende:
Jij bent de enige die echt weg gaat, positief tochquote:
Juistquote:
Prima tochquote:Op zondag 28 juli 2013 20:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee hoor, het is vandaag redelijk druk.
quote:
Is dat niet al afgelopen ?quote:
Niet vallen op elke nieuwe dame hier in de sc. Beetje ruimte geven hoorquote:Op zondag 28 juli 2013 20:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vast wel.
[..]
Jij bent de enige die echt weg gaat, positief toch.
[..]
Juist.
Weinig positiefs gebeurd in 2 dagen andersquote:Op zondag 28 juli 2013 20:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vast wel.
[..]
Jij bent de enige die echt weg gaat, positief toch.
[..]
Juist.
Ik val op bijna geen een dame hierquote:Op zondag 28 juli 2013 20:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet vallen op elke nieuwe dame hier in de sc. Beetje ruimte geven hoor
Ach beetje regen moet je als motorrijder tegen kunnenquote:Op zondag 28 juli 2013 20:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weinig positiefs gebeurd in 2 dagen anders
Tjuusquote:Op zondag 28 juli 2013 20:51 schreef Tamashii het volgende:
Maar ik ga de dame in kwestie ff ophalen![]()
tsjiuus
quote:Op zondag 28 juli 2013 20:51 schreef Tamashii het volgende:
tsjiuus
Ik weet van niks, heusquote:Op zondag 28 juli 2013 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat weet je dondersgoed.
Je lijkt wel een pua adept.
Ik kan er ook wel tegen, maar leuk is anders. Als jij 4 uur in de regen zou fietsen en vervolgens voor een dichte deur te staan en 2,5 uur moet wachten word je ook niet vrolijk.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach beetje regen moet je als motorrijder tegen kunnen2-0 voor de auto
![]()
.
Ik gun je beterquote:Op zondag 28 juli 2013 20:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan er ook wel tegen, maar leuk is anders. Als jij 4 uur in de regen zou fietsen en vervolgens voor een dichte deur te staan en 2,5 uur moet wachten word je ook niet vrolijk.
Kom samen maar een biertje doen bij mequote:Op zondag 28 juli 2013 20:51 schreef Tamashii het volgende:
tsjiuus
En hoequote:Op zondag 28 juli 2013 20:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar jou heb ik vorige week nog gezien
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Als ik in Italie ben is het "ik heb lekker airco"quote:Op zondag 28 juli 2013 20:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik gun je beter. Maar je hebt ook wel door dat ik nog twee weken door ga met de auto versus motor dingen neem ik aan
.
quote:Op maandag 29 juli 2013 10:37 schreef rival het volgende:
Wat een weekend
Zaterdagochtend sprong mijn maatje de sloot in, hij dacht de overkant te halen
Ja ik kreeg zijn telefoon, kon ik meteen alles filmenquote:Op maandag 29 juli 2013 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Voor hij sprong toch wel waardevolle spullen uit zijn broekzakken gehaald
Mogguh
Want?quote:
Duidelijk verhaal, lekker kortquote:
straks ff zwaaienquote:Op maandag 29 juli 2013 10:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ik kreeg zijn telefoon, kon ik meteen alles filmen
hoi
Welke film ga je heen?quote:Op maandag 29 juli 2013 10:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
straks ff zwaaienik ga naar de bios
die dikke vette toffe bios hier in Purmerend?quote:Op maandag 29 juli 2013 10:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
straks ff zwaaienik ga naar de bios
Lol!!quote:Op maandag 29 juli 2013 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
die dikke vette toffe bios hier in Purmerend?
Die wil ik ook zien!!quote:
Jaquote:Op maandag 29 juli 2013 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
die dikke vette toffe bios hier in Purmerend?
Er draait verder weinig soeps voor die kinderen. En verschrikkelijke ikke hebben ze al gezienquote:Op maandag 29 juli 2013 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die wil ik ook zien!!
Denk dat ik van het weekend even een dagje bioscoop ga doen
Die bios bij ons was ik voor het laatst 10 jaar geleden ofzoquote:Op maandag 29 juli 2013 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol!!
Die bios bij jullie kan je wel gezellig zitten
er is niks mis met Purmerendquote:Op maandag 29 juli 2013 11:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jahad ook naar HHW gekund maar ik vind HHW nog erger dan Purmerend. En daar draait hij om 16:00
rot tijd
In P kan je gratis parkeren.
qua afstand maakt het volgens mij geen ruk uit
[..]
Er draait verder weinig soeps voor die kinderen. En verschrikkelijke ikke hebben ze al gezien
Ghehe geen idee hoe de filmzalen zijn heb er alleen iets zitten drinken en dat was wel gezelligquote:Op maandag 29 juli 2013 11:13 schreef rival het volgende:
[..]
Die bios bij ons was ik voor het laatst 10 jaar geleden ofzo
Nog wilde plannen?quote:
Kiten met faxie mits er een goed windje staat.quote:
Maandag is altijd zo een kutdag.quote:
Voor de mensen die zelf geen tieten kunnen hosselen.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
Maandag is zoo vervelend.. vooral op dumpert... titty flash monday
Ach je hebt een vriendinnetje, vraag je of ze vanavond even langskomtquote:Op maandag 29 juli 2013 11:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voor de mensen die zelf geen tieten kunnen hosselen.
Uhu, samen Game of Thrones kijken.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach je hebt een vriendinnetje, vraag je of ze vanavond even langskomt
Ze vindt het ook een leuke serie en ik zie toch weer details die ik de eerste keer over het hoofd zag.quote:
Te druk hier broeder.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:48 schreef rival het volgende:
nee man, eindelijk weer tijd om uit te rusten
Die zeggen mij zo even niks.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:49 schreef rival het volgende:
en falling skies.
woensdag suits weer
en bijna weer aan de BB
laten ze je bikkelen?quote:Op maandag 29 juli 2013 11:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze vindt het ook een leuke serie en ik zie toch weer details die ik de eerste keer over het hoofd zag.
[..]
Te druk hier broeder.
[..]
Die zeggen mij zo even niks.
Ja, nogal wat meldingen. Ach, gaat de tijd sneller.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:53 schreef rival het volgende:
laten ze je bikkelen?
heb je weer wat te kijken, vooral suits is erg goed. BB is breaking bad die ken je vast wel, die begint bijna weer. en falling skies is met aliens je moet er maar van houden
Dat laatste is inderdaad heel irritant. Ik had GoT opnieuw gedownload incl ondertiteling voor mijn liefje, loopt ie niet synchroon.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind het zo'n nadeel dat mijn Engels zo slecht is... Niet in geschrift of qua spraak maar begrijpend lezen.. concentratie zuigt echt.
maar ondertiteling die niet synchroon lopen
Wij hadden dat met Hotel Transylvaniaquote:Op maandag 29 juli 2013 11:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, nogal wat meldingen. Ach, gaat de tijd sneller.
Moet ik even naar kijken vanavond.
[..]
Dat laatste is inderdaad heel irritant. Ik had GoT opnieuw gedownload incl ondertiteling voor mijn liefje, loopt ie niet synchroon.. Gelukkig kan ik dat met mijn mediaspeler nog enigzins corrigeren.
Best lastig wel. Collega zocht altijd op de ondertiteling en daarna op de bijbehorende film/serie.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wij hadden dat met Hotel Transylvania
Ach komt wel goedquote:Op maandag 29 juli 2013 12:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Best lastig wel. Collega zocht altijd op de ondertiteling en daarna op de bijbehorende film/serie.
Ik vind het vermoeiender... en continu vragen wat iemand zei of wat hij/zij bedoelde.. mehquote:Op maandag 29 juli 2013 12:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Meestal kijk ik zonder, scheelt een hoop uitzoekwerk en uiteindelijk went het wel.
zonder ondertiteling is niet goed voor het snackenquote:Op maandag 29 juli 2013 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben best wel trots op mijn zoon, die kijkt het liefst zonder ondertiteling. Vorige keer moest hij mijn broertje vertellen wat er werd gezegd omdat broer zo slecht is in Engels.
Ik had gisteren een gesprek en dat ging er goed. Ze had het er al over wanneer ik kon beginnen en dat ze dan wel zou bellen om een afspraak te maken voor de eerste dag. Een tijdje proefdraaien, kijken hoe ik het zou doen. Maar toen kreeg ik ineens bericht dat ze een beter iemand had gevonden en ik niet nodig was. Dus extra lullig, omdat ik het idee had dat het min of meer al rond was ...quote:
Ja snap ik. Soms dan zijn ze gewoon niet te verstaan door het gemompel of een bepaald dialect.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het vermoeiender... en continu vragen wat iemand zei of wat hij/zij bedoelde.. meh
True maar wij snacken zeldenquote:Op maandag 29 juli 2013 12:09 schreef rival het volgende:
[..]
zonder ondertiteling is niet goed voor het snacken
Dat is wel lullig ja.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:10 schreef Fera het volgende:
Ik had gisteren een gesprek en dat ging er goed. Ze had het er al over wanneer ik kon beginnen en dat ze dan wel zou bellen om een afspraak te maken voor de eerste dag. Een tijdje proefdraaien, kijken hoe ik het zou doen. Maar toen kreeg ik ineens bericht dat ze een beter iemand had gevonden en ik niet nodig was. Dus extra lullig, omdat ik het idee had dat het min of meer al rond was ...
Verschil moet er zijn hequote:
Mja. Wel weer typisch dat het mij weer moet overkomen.quote:
Nu pas uit bed?quote:
Ik werd stug wakker om 5 uur.. en dacht grrrr ik slaap wel even verder... en zie hier het resultaatquote:
Heb het meer bij technische dingen en zoquote:Op maandag 29 juli 2013 12:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja snap ik. Soms dan zijn ze gewoon niet te verstaan door het gemompel of een bepaald dialect.
Een schaarsgeklede Evie die helemaal opgeladen is om van alles te doen?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:18 schreef Evie het volgende:
Ik werd stug wakker om 5 uur.. en dacht grrrr ik slaap wel even verder... en zie hier het resultaat
Na een kop koffie welquote:Op maandag 29 juli 2013 12:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een schaarsgeklede Evie die helemaal opgeladen is om van alles te doen?
Oja zoiets als bij star trek of BBT, veel technische mumbojumbo waardoor je al snel niet meer weet waar het precies over gaat.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb het meer bij technische dingen en zo
Kijkt u eens...quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 12:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja zoiets als bij star trek of BBT, veel technische mumbojumbo waardoor je al snel niet meer weet waar het precies over gaat.
Ben geen fan van star trek maar idd bbt wel ja.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja zoiets als bij star trek of BBT, veel technische mumbojumbo waardoor je al snel niet meer weet waar het precies over gaat.
Kritisch gedoe ook altijd.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:21 schreef Evie het volgende:
Placebokoffie hmzzz nee, ik ga even een grote pot zetten
Euh dacht het wel.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:20 schreef Evie het volgende:
kreeg jij niet nog wat van mij?
En hoe gaat het?
Veel plezier.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ben geen fan van star trek maar idd bbt wel ja.
Ik ga richting de bios
Zeker! Zelfs mn lenzen ingedaan vandaagquote:
Ja wel goed!!quote:
Geen strenge-secretaresse-met-bril-look vandaag?quote:
Zeker niet.. niks strengs aan mij vandaagquote:Op maandag 29 juli 2013 12:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen strenge-secretaresse-met-bril-look vandaag?
Wat is dat voor iets?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen om 2 uur een telefonisch interview met de "mijn Geheim" voor de rubriek tattoo talk
Tijdschrift voor vrouwen met een rubriek over tatoeages.quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 12:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tijdschrift voor vrouwen met een rubriek over tatoeages.
Huh, wat?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:43 schreef Evie het volgende:
zuchttttt mensen die hun huiduitslag komen laten zien omdat ze denken dat ze herpes hebben en ik dan zeg: dude gatverdamme je hebt voetschimmel ga wat halen bij de apotheek![]()
Mehhhhh huisje schoonmaken haha
Voetschimmel op je pener? :Squote:Op maandag 29 juli 2013 13:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of ze dan hun pener/kut lieten zien want op je arm zal het niet broeien.
Dan wachten we even tot Evie het komt verduidelijken.quote:
Die zag dat het dus voetschimmel was.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan wachten we even tot Evie het komt verduidelijken.
Ok, ik dacht aan voetschimmel op je leuter. Ik vond het al raar.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die zag dat het dus voetschimmel was.
Waar ik me over verbaas is dat mensen denken dat herpes ergens anders dan op je lippen/pener groeit.
Je prefereert tuin en steengesprekken?quote:Op maandag 29 juli 2013 14:17 schreef rival het volgende:
ah voetschimmel en herpes, dat ik dit gesprek bijna mis zeg
quote:Op maandag 29 juli 2013 13:55 schreef Myraela het volgende:
Koffie meringues in de oven.
Ik moet echt eens aan mijn spuit skills (hihihih) werken. Ze zien er niet zo netjes uit.
Ik ben van alle markten thuis als de tijd maar voorbij gaatquote:Op maandag 29 juli 2013 14:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je prefereert tuin en steengesprekken?
Zo denk ik naquote:
Waarom wil jij dat de tijd voorbij gaat?quote:Op maandag 29 juli 2013 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben van alle markten thuis als de tijd maar voorbij gaat
dan is mijn werkdag voorbij en kan ik weer doen en laten waar ik zelf zin in hebquote:Op maandag 29 juli 2013 14:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Waarom wil jij dat de tijd voorbij gaat?![]()
Whehe waar heb je zin in? (do I wanna know?)quote:Op maandag 29 juli 2013 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
dan is mijn werkdag voorbij en kan ik weer doen en laten waar ik zelf zin in heb
oke eerst moet ik nog ff "klussen" ik moet een auto verkopen...quote:Op maandag 29 juli 2013 15:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Whehe waar heb je zin in? (do I wanna know?)
o ik had leukere dingen in gedachtenquote:Op maandag 29 juli 2013 15:07 schreef rival het volgende:
[..]
oke eerst moet ik nog ff "klussen" ik moet een auto verkopen...
en dan ga ik lekker relaxed op de bank series kijken! ik moet nog wat bijkomen van alle slaap die ik heb gemist
oh voor die dingen wil ik mijn rust ook wel opgeven maar dat staat nog niet in de planningquote:Op maandag 29 juli 2013 15:08 schreef Evie het volgende:
[..]
o ik had leukere dingen in gedachten![]()
maar klinkt ook goed!
Aangifte? ben je bestolen?quote:Op maandag 29 juli 2013 15:27 schreef Evie het volgende:
Grmbl waarom kan ik niet gewoon nu aangifte doenstomme poellies...
Leuke spullen?quote:Op maandag 29 juli 2013 15:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Iemand denkt dat het leuk is op mijn adres spullen te bestellen...
Als het goed is eerste week van septemberquote:Op maandag 29 juli 2013 12:57 schreef Evie het volgende:
[..]Wanneer komt je stukje er in?
moet ik natuurlijk wel even kopen dan he?!
Waarom?quote:
Ja lekker op het terras zitten in de stromende regenquote:Op maandag 29 juli 2013 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom?
Ga genieten van de omgeving, duik een terras op, hossel een chick!!
Aparte manier van op vakantie gaan dit hoor
In de regen gaan staan... en een optreden weggeven van singing in the rainquote:Op maandag 29 juli 2013 15:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja lekker op het terras zitten in de stromende regen
Damn jij maakt het jezelf wel heel moeilijk hoor!!quote:Op maandag 29 juli 2013 15:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan is het niet zo erg als het regentquote:Op maandag 29 juli 2013 15:55 schreef Evie het volgende:
[..]
In de regen gaan staan... en een optreden weggeven van singing in the rainwhehe dat zou ik dan doen in een te doorschijnend jurkje
![]()
Leuk he, op vakantie.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ja of ga naar de lucht starenquote:Op maandag 29 juli 2013 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Damn jij maakt het jezelf wel heel moeilijk hoor!!
Overdekt terras? IN een cafe zou ook nog een optie kunnen zijn.
Sorry, ik snap gewoon niet wat mensen die op vakantie zijn op FOK! doen. c_a ook al.
Jij realiseert je alleen niet dat je 9/10x niet voor een cafe kan parkeren en ik dus telkens bagage eraf moet halen waar ik een kwartier mee bezig ben. Bovendien is die bagage ook niet licht ofzo.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Damn jij maakt het jezelf wel heel moeilijk hoor!!
Overdekt terras? IN een cafe zou ook nog een optie kunnen zijn.
Sorry, ik snap gewoon niet wat mensen die op vakantie zijn op FOK! doen. c_a ook al.
heb je dan geen verblijfplaats waar je je spullen legt en dan de stad in duikt?quote:Op maandag 29 juli 2013 16:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij realiseert je alleen niet dat je 9/10x niet voor een cafe kan parkeren en ik dus telkens bagage eraf moet halen waar ik een kwartier mee bezig ben. Bovendien is die bagage ook niet licht ofzo.
Wat ik nu wil is inchecken en een warme douche nemen. Begin het aardig koud te krijgen door die regen.
DaMook is er niet maar anders zou het weer een pluspunt voor de auto zijn.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij realiseert je alleen niet dat je 9/10x niet voor een cafe kan parkeren en ik dus telkens bagage eraf moet halen waar ik een kwartier mee bezig ben. Bovendien is die bagage ook niet licht ofzo.
Wat ik nu wil is inchecken en een warme douche nemen. Begin het aardig koud te krijgen door die regen.
Denken in oplossingen broeder, niet in problemen.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan pas inchecken om 5 uur en er zijn geen kluisjes in de openbare ruimte. Anders had ik dat gedaan ja.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
heb je dan geen verblijfplaats waar je je spullen legt en dan de stad in duikt?
Je kan je bagage daar toch heus wel achterlaten? Heeft dat hotel geen restaurant of bar?quote:Op maandag 29 juli 2013 16:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan pas inchecken om 5 uur en er zijn geen kluisjes in de openbare ruimte. Anders had ik dat gedaan ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |