SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
I know, mijn creativiteit is enorm.quote:
jammer johquote:
Wij zijn dan ook de bom ofcc.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:52 schreef Chowi het volgende:
Ik heb nu al een TT plekje bemachtigd..
Goeie SC, dit.
Kwartetje doen?quote:
Nee de vraag is meer welke datum?quote:
ja welke datum hmmmmm jaaaaa datumquote:
soleboquote:
Hmm, buzzkill.quote:
Stink jij uit je bakkes dan?quote:Op zondag 28 juli 2013 17:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja lekker.. wel een smintje gebruiken dan!
Vooruit maar danquote:Op zondag 28 juli 2013 17:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee... maar voor de zekerheid toch liever een smintje
Fluitend en zingend gaat de tijd hier voorbijquote:
Hier gaat het goed hoor.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Fluitend en zingend gaat de tijd hier voorbijgeloof dat het dan vast wel goed zit
![]()
Hoe is het daar?
Ben bang dat ik sinds 3 dagen ziek ben iddquote:Op zondag 28 juli 2013 17:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier gaat het goed hoor.
Fluiten en zingen? Ben je verliefd?
En wederzijds?quote:Op zondag 28 juli 2013 17:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben bang dat ik sinds 3 dagen ziek ben idd
Geen idee... Weet nieteens of hij een relatie heeft of uberhaubt iets over hem.quote:
Haha, nou lekker genieten danquote:Op zondag 28 juli 2013 18:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Geen idee... Weet nieteens of hij een relatie heeft of uberhaubt iets over hem.
Maar hij heeft vast geen interesse en ik ga hem vast niet echt zien nog...![]()
![]()
Maar dan geniet ik toch wel even van dit zieke gevoel hehe
Ik heb geen idee.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Hoe is het daar met de liefde?thnx I will
Moet je aan de pil gaanquote:Op zondag 28 juli 2013 18:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Er is iemand, maar weet niet wat ik nu precies voor haar voel enzo, en wat ik wil
Omdat je zo aandringt offer ik me wel weer op dan.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan wil ik mn gevoelens ook los kunnen laten op een lustobject he?!![]()
Haha dan wil ik er ook zonder pillen gevoelens voor hebben op die manierquote:Op zondag 28 juli 2013 18:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat je zo aandringt offer ik me wel weer op dan.
Je breekt mijn hartquote:Op zondag 28 juli 2013 18:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha dan wil ik er ook zonder pillen gevoelens voor hebben op die manierdus maar ff wachten
Daar ben jij inmiddels toch al wel aan gewend?quote:
Omg.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:52 schreef Chowi het volgende:
Ik heb nu al een TT plekje bemachtigd..
Goeie SC, dit.
Daarom krijg ik ook niet zo snel gevoelensquote:Op zondag 28 juli 2013 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar ben jij inmiddels toch al wel aan gewend?
Remmie. Jij ook hier?quote:
Ja jaquote:Op zondag 28 juli 2013 18:27 schreef Evie het volgende:
[..]schat dat ben ik al lang gewend dat ik dat doe.. maar bedoel het niet zo
Snel de goede downloaden dan!quote:Op zondag 28 juli 2013 18:43 schreef Evie het volgende:
Heb ik niet goed gekeken en zo'n CAM video gedownload NOO
En dat terwijl je niet blond bentquote:Op zondag 28 juli 2013 18:43 schreef Evie het volgende:
Heb ik niet goed gekeken en zo'n CAM video gedownload NOO
Wat ben je aan het downloaden ?quote:
Goede redenquote:Op zondag 28 juli 2013 18:47 schreef Evie het volgende:
[..]
ssst diep van binnen ben ik vast heeeeel blond(komt van al dat bier)
Ik ben kaal door al het bier dan denk ikquote:Op zondag 28 juli 2013 18:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Blonde vrouwen.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:47 schreef Evie het volgende:
Blondequote:
Vond ik nou ookquote:
Hopelijk alleen bij mannen zo toch?quote:Op zondag 28 juli 2013 18:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben kaal door al het bier dan denk ik
dat hoop ik voor jequote:Op zondag 28 juli 2013 18:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Vond ik nou ookte veel lol gehad
![]()
[..]
Hopelijk alleen bij mannen zo toch?
Je ban is wegquote:
Moet je maar niet zoveel zuipenquote:Op zondag 28 juli 2013 18:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Maar maar maar mijn bruine lange haren dan?
EUJquote:
Oh haiquote:
De terugweg ging perfect, dat lukt me ook meestal wel. Alleen op de heenweg begaf de tomtom het opeens en ik wist niet meer precies waar lichtenvoorde was. Bleek dat ik nog langs mijn oude huis reed en langs mn ex-schoonfamiliequote:
Met jou in de auto isquote:Op zondag 28 juli 2013 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De terugweg ging perfect, dat lukt me ook meestal wel. Alleen op de heenweg begaf de tomtom het opeens en ik wist niet meer precies waar lichtenvoorde was. Bleek dat ik nog langs mijn oude huis reed en langs mn ex-schoonfamilie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op zondag 28 juli 2013 18:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Met jou in de auto isIk mocht niet rijden, ik moest aan het bier. Mn chauffeur was een ramp om eerlijk te zijn, hij reed zo onzekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Maar Sabaton was het waard ?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mocht niet rijden, ik moest aan het bier. Mn chauffeur was een ramp om eerlijk te zijn, hij reed zo onzeker
Oh fuck yeahquote:
Ja daar heb je dan wel weer gelijk in.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Maar daar raak ik nog vrolijker door...![]()
En bier is lekker
Mijn koelkast is leegquote:Op zondag 28 juli 2013 19:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja daar heb je dan wel weer gelijk in.
Ik loop nog maar een keer naar de koelkast
Die foto met de zanger heb ik gezienquote:Op zondag 28 juli 2013 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh fuck yeah![]()
Op de foto met de zanger en de bassist, gecrowdsurfed, bier gedronken met de zanger
Wie was het? .. reed als een wijf zekerquote:Op zondag 28 juli 2013 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mocht niet rijden, ik moest aan het bier. Mn chauffeur was een ramp om eerlijk te zijn, hij reed zo onzeker
Gewoon meerdere tegelijk pakkenquote:Op zondag 28 juli 2013 19:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja daar heb je dan wel weer gelijk in.
Ik loop nog maar een keer naar de koelkast
Awwwquote:
Hij was gewoon bang dat je commentaar op hem zou hebbenquote:Op zondag 28 juli 2013 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sabatonquote:Op zondag 28 juli 2013 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh fuck yeah![]()
Op de foto met de zanger en de bassist, gecrowdsurfed, bier gedronken met de zanger
Kennen kennen? Zie der elke week wel drie keer en niet op des FOK!.quote:
Zo, eindelijk weer terug? Heb je je nog een beetje vermaakt in de bankantine? Ik had nog een tekening opgehangen op de koelkast.quote:
Zekersquote:Op zondag 28 juli 2013 19:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die foto met de zanger heb ik gezien, dat is zeker wel cool
. Erg geslaagd avondje dus
.
Geen FOK!ker en jaquote:
Zielig hequote:
Dat had ik nu juistquote:Op zondag 28 juli 2013 19:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij was gewoon bang dat je commentaar op hem zou hebben
Het was gaaf!! Foto gezien? In mijn fobo!quote:
Als dat zou kunnen was ik al onderweg!quote:Op zondag 28 juli 2013 19:04 schreef Evie het volgende:
[..]je mag er hier wel wat komen drinken hoor
![]()
Echt welquote:
Echt welquote:[..]
Zielig he
[..]
quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 19:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kennen kennen? Zie der elke week wel drie keer en niet op des FOK!.
Pic van de tekening!quote:Op zondag 28 juli 2013 19:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo, eindelijk weer terug? Heb je je nog een beetje vermaakt in de bankantine? Ik had nog een tekening opgehangen op de koelkast.
Daarom doe ik het ook, mutsquote:Op zondag 28 juli 2013 19:32 schreef Chowi het volgende:
[..]. Waarom haat je me? Ik stalk je niet. Maar je weet toch wel dat die afstandelijkheid van je alleen maar aantrekkelijk is voor de meeste vrouwen?
Jij negert mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |