SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
Ik wacht op de pc of next gen versie omdat ik het met de best mogelijke graphics wil spelen.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:34 schreef budvar het volgende:
Ik kan me de laatste keer niet herinneren dat ik zo hyped voor een spel was als ik nu ben, en ik game al best lang. Ben bijna bang dat ik te hyped ben en het gaat tegenvallenmaar dat kan ik me niet voorstellen.
Veel plezier met wachten danquote:Op zondag 28 juli 2013 16:46 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ik wacht op de pc of next gen versie omdat ik het met de best mogelijke graphics wil spelen.
Ik heb dit met Vice City gedaan omdat ik de graphics van de PS2 echt té lelijk vond.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:46 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ik wacht op de pc of next gen versie omdat ik het met de best mogelijke graphics wil spelen.
Hij zal in ieder geval wel een stuk beter lopen, aangezien je een map van een allejezus grootte hebt.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb dit met Vice City gedaan omdat ik de graphics van de PS2 echt té lelijk vond.
Maar de huidige generatie is een stuke capabeler dan de vorige. Ik heb niet de illusie dat het er op een PC of next-gen console echt significant beter uit gaat zien.
Als een winkel de special heeft wel, maar daar zullen ze geen tientallen van hebben denk ik. Dus als je die echt wil is preorderen altijd beter.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:56 schreef Anushaar het volgende:
Kan je de special ook gewoon halen als hij uit is, of is dat alleen te pre-orderen?
quote:Op zondag 28 juli 2013 18:18 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Godverdomme, eerst nog 6 maanden extra wachten voor de PC versie
quote:Op zondag 28 juli 2013 18:18 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Godverdomme, eerst nog 12 maanden extra wachten voor de PC versie
quote:
Bij alle andere GTA's heeft het ongeveer 3 maanden geduurd, dus op een langere wachttijd reken ik niet.quote:
Kap ff met dat geawehoer over de pc versiequote:Op zondag 28 juli 2013 18:18 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Godverdomme, eerst nog 3 maanden extra wachten voor de PC versie
Er zijn maar 3 posts over gemaaktquote:Op zondag 28 juli 2013 18:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Kap ff met dat geawehoer over de pc versie
Grent teft ottoquote:
De ene keer spreekt hij het op z'n Engels uit en de andere keer weer Nederlandsquote:Op zondag 28 juli 2013 18:51 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Grent teft otto
Die dude moet er echt even aan werken.
Grant teft auwtoquote:
Ah dat vind ik wel interessantquote:Op zondag 28 juli 2013 18:37 schreef SecretStoryWous het volgende:
Voor de mensen die het leuk vinden om te weten hoe GTA is ontstaan:
http://www.gamekings.tv/v(...)al-grand-theft-auto/
Gewoon gee tee aa natuurlijkquote:
JEE, DEE, IEE. Hoe anders?quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 10:26 schreef Zipportal het volgende:
Ik zeg gewoon: Hey Niko let's go bowling.
Hahaha ook echt.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:20 schreef Tearsoftheriver het volgende:
[..]Beste omschrijving ooit van GTA IV
Site platquote:Op maandag 29 juli 2013 17:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://www.rockstargames.(...)s-the-fast-life.html
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is gewoon raar :l
Ja, tof dat dat erin zit. Hopelijk zitten er meer verwijzingen naar de "Kings" in het spel. Zijn gewoon kampioen geworden immers.quote:
Birdhitquote:
Transporter... in de trend van motoren/auto's vervoeren per heliquote:Op maandag 29 juli 2013 20:15 schreef SoldMayor het volgende:
screens zien er wel weer tof uit. Die chopper.
Kon in San Andreas toch ook.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:41 schreef -CRASH- het volgende:
Transporter... in de trend van motoren/auto's vervoeren per heli
Zou geen gek idee zijn
Love Fist inderdaad.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:20 schreef Furdinand het volgende:
Die dude draagt een shirt van love fist
Heb het nooit uitgeprobeerd in SAquote:
Verschil tussen gta 4 console en pc versie was anders vrij groot.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb dit met Vice City gedaan omdat ik de graphics van de PS2 echt té lelijk vond.
Maar de huidige generatie is een stuke capabeler dan de vorige. Ik heb niet de illusie dat het er op een PC of next-gen console echt significant beter uit gaat zien.
wat is dat voor gekke remix van swimming poolsquote:Op maandag 29 juli 2013 19:59 schreef SoldMayor het volgende:
#eigenyoutubekanaalpromoten #beetjejammer #ikweethet #sorry
Je gelooft toch zelf niet dat de game er zo gaat uitzien op de huidige generatie consoles?quote:Op maandag 29 juli 2013 21:51 schreef eight het volgende:
[..]
Verschil tussen gta 4 console en pc versie was anders vrij groot.
Ik ga iig niet nog langer wachten op een mooiere versie, de beelden die ze nu laten zien zijn al mooi genoeg.
Jawel, op de ps3 zijn genoeg games die grafisch vergelijkbaar eruitzien (of zelfs mooier).quote:Op maandag 29 juli 2013 22:01 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Je gelooft toch zelf niet dat de game er zo gaat uitzien op de huidige generatie consoles?![]()
Ze zijn op een high end PC genomen, en waarschijnlijk nog een beetje bewerkt ook
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:07 schreef eight het volgende:
[..]
Jawel, op de ps3 zijn genoeg games die grafisch vergelijkbaar eruitzien (of zelfs mooier).
Bovendien heeft rockstar al eerder bevestigd dat dit de graphics zijn op de huidige generatie consoles.
Je beschuldigt Rockstar dus van leugens?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:01 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Je gelooft toch zelf niet dat de game er zo gaat uitzien op de huidige generatie consoles?![]()
Ze zijn op een high end PC genomen, en waarschijnlijk nog een beetje bewerkt ook
Eigenlijk wel ja.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:07 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Je beschuldigd Rockstar dus van leugens?
Dat zou een grote marketing faal zijn.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:07 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Je beschuldigt Rockstar dus van leugens?
En jij denkt dat Rockstar het risico gaat nemen om straks als leugenaar te worden uitgemaakt? Als het spel straks uit is gaan mensen de gameplay footage vast vergelijken met de echte gameplay en mochten die niet gelijk zijn van kwaliteit dan zit er een kans in dat er een negatieve viral ontstaat tegen rockstar op internet. Ik denk niet dat Rockstar dat risico neemt aangezien ze een goede reputatie hebben.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:10 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja.
Niks mis mee want het is gewoon marketing, en zat game bedrijven doen dit, maar als je serieus denkt dat V er zo goed uit gaat zien denk ik dat je teleurgesteld gaat worden.
De game industrie doet dit regelmatig(bullshots, worden die gefabriceerde plaatjes genoemd) en vaak zijn mensen zoals jij te dom om het te merkenquote:Op maandag 29 juli 2013 22:13 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
En jij denkt dat Rockstar het risico gaat nemen om straks als leugenaar te worden uitgemaakt? Als het spel straks uit is gaan mensen de gameplay footage vast vergelijken met de echte gameplay en mochten die niet gelijk zijn van kwaliteit dan zit er een kans in dat er een negatieve viral ontstaat tegen rockstar op internet. Ik denk niet dat Rockstar dat risico neemt aangezien ze een goede reputatie hebben.
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:17 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
De game industrie doet dit regelmatig(bullshots, worden die gefabriceerde plaatjes genoemd) en vaak zijn mensen zoals jij te dom om het te merken![]()
[ afbeelding ]
Claimde rockstar dat ze dat eerste plaatje rechtstreeks uit de game gehaald hebben? nee.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:17 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
De game industrie doet dit regelmatig(bullshots, worden die gefabriceerde plaatjes genoemd) en vaak zijn mensen zoals jij te dom om het te merken![]()
[ afbeelding ]
Deze ga je niet menen, manquote:Op maandag 29 juli 2013 22:20 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Claimde rockstar dat ze dat eerste plaatje rechtstreeks uit de game gehaald hebben? nee.
Daarnaast is er een groot verschil tussen gerenderde screenshots en screenshots vanuit een trailer die enkel uit een video codec bestaat.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:20 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Claimde rockstar dat ze dat eerste plaatje rechtstreeks uit de game gehaald hebben? nee.
Grafisch is het een heel groot voordeel dat de game zich afspeelt in zonnig LA. Want met lichte beelden komt een grafische kaart het beste tot zijn recht. Ik verwacht dat we wel de nodige pop ups gaan zien.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:10 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja.
Niks mis mee want het is gewoon marketing, en zat game bedrijven doen dit, maar als je serieus denkt dat V er zo goed uit gaat zien denk ik dat je teleurgesteld gaat worden.
Wat ben je toch agressief jongenquote:Op maandag 29 juli 2013 22:17 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
tja, wat verwacht je met 41 topics, 2 maanden voor release...quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:22 schreef eight het volgende:
De gameplay trailer heeft rockstar zelf released en daar hebben we het hier ook over.
Stukje van Yellow Claw mixtape 5.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:53 schreef tuut-chips het volgende:
wat is dat voor gekke remix van swimming pools
Dat is misschien dezelfde brug maar een kompleet andere hoek, kan je weinig over zeggen dus.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar is toch flink in gerenderd.
Ja, ik geloof nu ook geen reet meer van die screens.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze man weet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 07:22 schreef Furdinand het volgende:
Als je over de graphics gaat janken snap je totaal niet waar GTA over gaat.
En zeker omdat het gewoon op ps3/xbox360 is, hoe wil je daar nou opeens next-gen graphics op hebben.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 07:22 schreef Furdinand het volgende:
Deze man heeft wijsheid.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 07:22 schreef Furdinand het volgende:
Deze man is dom, en snapt het niet. Jammerquote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:09 schreef budvar het volgende:
[..]
En zeker omdat het gewoon op ps3/xbox360 is, hoe wil je daar nou opeens next-gen graphics op hebben.
Wat snap ik niet?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:02 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Deze man is dom, en snapt het niet. Jammer
Het ligt zelfs hoger.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:35 schreef Tijn het volgende:
Als de graphics van GTA4 / RDR-niveau zijn, ben ik dik tevreden
heli met zo een grote magneet eraan was het toch?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:49 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Moest toch in een missie zoiets doen.
Nee.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:35 schreef Tijn het volgende:
Als de graphics van GTA4 / RDR-niveau zijn, ben ik dik tevreden
Je weet niet op welk platform dat is.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:02 schreef eight het volgende:
Die trailer laat zien hoe het spel eruitziet.
Check de textures van de bergen en bomen eens.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:54 schreef budvar het volgende:
[..]
Dat is misschien dezelfde brug maar een kompleet andere hoek, kan je weinig over zeggen dus.
Kan mij die textures wat schelen, ik wil gewoon met mijn hond op de bijrijdersstoel aanslagen plegen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Check de textures van de bergen en bomen eens.
Reageer dan gewoon niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:21 schreef budvar het volgende:
[..]
Kan mij die textures wat schelen, ik wil gewoon met mijn hond op de bijrijdersstoel aanslagen plegen.
quote:
Ik dacht bijna even dat het GTA San Andreas was.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu ik het terugleesquote:
current gen. Naar verluid zit er nauwelijks verschil tussen x360 en ps3.quote:
Ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:13 schreef -CRASH- het volgende:
Eerste details over online multiplayer van GTA V deze week nog?
Een tijdje geleden werd een indrukwekkende GTA V gameplay trailer afgesloten met een ultrakorte tease naar de multiplayer. Aangezien deze in GTA IV alvast erg amusant was, kijken veel mensen ernaar uit om ook online Los Santos onveilig te gaan maken. Rockstar heeft tot dusver echter nog maar bitter weinig details over de multiplayer van GTA V bekendgemaakt.
Al zou daar deze week wel eens verandering in kunnen komen. Felipe Busquets, werkzaam bij Rockstar als Lead cinematics animator & movie maker, heeft namelijk een bijzonder suggestieve boodschap op Twitter geplaatst die volgens ons maar op één ding kan wijzen. Zeker aangezien de tweet al snel weer van Twitter verwijderd werd… Wordt vervolgd.
[ afbeelding ]
http://www.psx-sense.nl
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:13 schreef -CRASH- het volgende:
Eerste details over online multiplayer van GTA V deze week nog?
Een tijdje geleden werd een indrukwekkende GTA V gameplay trailer afgesloten met een ultrakorte tease naar de multiplayer. Aangezien deze in GTA IV alvast erg amusant was, kijken veel mensen ernaar uit om ook online Los Santos onveilig te gaan maken. Rockstar heeft tot dusver echter nog maar bitter weinig details over de multiplayer van GTA V bekendgemaakt.
Al zou daar deze week wel eens verandering in kunnen komen. Felipe Busquets, werkzaam bij Rockstar als Lead cinematics animator & movie maker, heeft namelijk een bijzonder suggestieve boodschap op Twitter geplaatst die volgens ons maar op één ding kan wijzen. Zeker aangezien de tweet al snel weer van Twitter verwijderd werd… Wordt vervolgd.
[ afbeelding ]
http://www.psx-sense.nl
twitter:FelipeBusquets twitterde op dinsdag 30-07-2013 om 01:09:49Why do people think that faking tweets is a good idea? reageer retweet
Dat is dan ook weer geklaardquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:44 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]twitter:FelipeBusquets twitterde op dinsdag 30-07-2013 om 01:09:49Why do people think that faking tweets is a good idea? reageer retweet
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:53 schreef Mirel het volgende:
Of bedoelt hij dat iemand het een goed idee vond om een tweet van hem te faken om die buzz te creëren
StEl jiJ DEzElfDE VrAag Of BEdoEl Je dAt dE TweEt DuSz FaKe WaS!?!?!quote:
motorisch ook geloof ik. Betere remmen etc.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:27 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Auto customizen word echt epic. Zijn ze ook motorisch aanpasbaar of alleen optisch?
Dat wat je in de trailer ziet lijkt op hoe Midnight Club werkt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:44 schreef Maastoren het volgende:
[..]
motorisch ook geloof ik. Betere remmen etc.
Zolang de besturing maar niet zo kut is als in gta 4 vind ik alles bestquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:44 schreef Maastoren het volgende:
[..]
motorisch ook geloof ik. Betere remmen etc.
Heb liever dat ze er niks aan veranderen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:52 schreef eight het volgende:
Zolang de besturing maar niet zo kut is als in gta 4 vind ik alles best
Op de ipad is het vet, in de trein VC spelenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb liever dat ze er niks aan veranderen.
Als je nu in GTA SA of VC aan het rijden bent denk je echt.
Heb VC ook ook me iphone, is wel grappig ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:07 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Op de ipad is het vet, in de trein VC spelen
Exact. Alleen de snelheidsbeleving mag beter.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb liever dat ze er niks aan veranderen.
Als je nu in GTA SA of VC aan het rijden bent denk je echt.
Niks mis mee. Allee het motorgedeelte mag wel beter.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:52 schreef eight het volgende:
[..]
VC was qua sfeer het beste. Maar no-way dat ik ooit nog aan dat spel begin. VC staat bij mij gelijk aan die viezegorehoerigeschurfterigepleurismissie met die rooie iritanteteringklaplonghelicoptersquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb VC ook ook me iphone, is wel grappig ja.
En dat is in de DLC opgelost.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:03 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Niks mis mee. Allee het motorgedeelte mag wel beter.
Dan koop je er eenquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:16 schreef abruzzese het volgende:
Ikzelf kan de game helaas niet spelen als hij 17-09-2013 mocht uitkomen vanwege geen console bezit .
Het is juist cool hoe de auto's overhellen in de bochten, zeker als je de handrem gebruikt. Net een filmquote:
En met Amerikaanse auto's ook realistisch.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is juist cool hoe de auto's overhellen in de bochten, zeker als je de handrem gebruikt. Net een film
Ja, gruwelijk hequote:Op woensdag 31 juli 2013 09:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
En met Amerikaanse auto's ook realistisch.
Net als de soms tergend langzame automaatbakken met mishifts als je snel weg wilt
Dat maakte het juist zo leuk! Op zoek naar de juiste auto om weg te komen en hopen dat je huidige het nog even volhoudt tijdens de achtervolging. Besturing in IV is super, leuk hoe elke auto weer anders is!quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:02 schreef Meike26 het volgende:
Dat heb ik ook met handrem bochtjes. Bij sommige auto's wil dat heel goed (Futo), bij andere is het telkens weer een kwestie van slechte timing en slechte wegligging, waardoor de auto helemaal doodvalt als je net achtervolgt word met 3 sterren...
Dat vind ik juist bij GTA horen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:52 schreef eight het volgende:
[..]
Die pak ik ook meestal met dat subtiele fluitje als je hoog in de toeren hangt. of die crx look a like. Kom ff niet de naamquote:
Dat!quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:04 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik hoop dat de volgende game van Rockstar red dead redemption 2 wordt.
deze mang weetquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:04 schreef SecretStoryWous het volgende:
Logisch toch ook? Zo'n stad rijdt niet vol met racewagens.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Alleen het driften en burnouts trekken was matig bij GTA 4 maar de meeste auto's hadden gewoon te weinig vermogen.
Take Two CEO hint naar Red Dead Redemption 2quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:04 schreef SecretStoryWous het volgende:
Als ze door gaan met deze verhaallijn dan zou dat natuurlijk kunnen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:06 schreef Tijn het volgende:
Red Dead Redemption is toch eigenlijk Red Dead Revolver 2? Lijkt me niet dat het Red Dead Redemption 2 gaat heten dan
Hopelijk niet verder met deze verhaallijn. Jack is echt heel irritant.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als ze door gaan met deze verhaallijn dan zou dat natuurlijk kunnen.
Maar goed het gaat meer om het idee dat er een red dead .... komt.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:47 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Take Two CEO hint naar Red Dead Redemption 2
En....
Het handelsmerk van Bully is verlengt....
Misschien zijn ze er al mee bezig?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:20 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Maar als dat nu pas wordt besproken, zal red dead wel niet het eerst volgende spel van Rockstar worden aangezien ze dit niet in 1 jaar kunnen produceren lijkt mij?
Ben op mijn telefoon zonder mb's over te hebben dus internet is sloom, wat gebeurt er in dit filmpje?quote:
Iemand heeft GTA V al via bepaalde wegen en toont het installatie proces.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:00 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ben op mijn telefoon zonder mb's over te hebben dus internet is sloom, wat gebeurt er in dit filmpje?
iemand sloopt een laptopquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:00 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ben op mijn telefoon zonder mb's over te hebben dus internet is sloom, wat gebeurt er in dit filmpje?
De game is nog groter.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:50 schreef nils7 het volgende:
Heb m al wel besteld maar heb me nog nooit druk gemaakt erom.
Aangezien ik SA helemaal plat gespeeld heb vraag ik me af of deze qua "ruimte" erop lijkt...
Iemand die t weet zonder 41 delen door te spitten hahaha
Thnxquote:
Die andere filmpjes van hem zijn ook leuk!quote:
/edit laat maarquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:50 schreef nils7 het volgende:
Heb m al wel besteld maar heb me nog nooit druk gemaakt erom.
Aangezien ik SA helemaal plat gespeeld heb vraag ik me af of deze qua "ruimte" erop lijkt...
Iemand die t weet zonder 41 delen door te spitten hahaha
Dat bericht is gebaseerd op een fake-tweet dus totale onzin.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee, maar zeer waarschijnlijk wel
http://www.psx-sense.nl/1(...)gta-v-deze-week-nog/
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:33 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Dat bericht is gebaseerd op een fake-tweet dus totale onzin.
Onzin, was allang voor die tweet bekend dat de online trailer 6 augustus komt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:33 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
wat was hun bron danquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:45 schreef budvar het volgende:
[..]
Onzin, was allang voor die tweet bekend dat de online trailer 6 augustus komt.
http://i.imgur.com/Jyxh1sI.jpg
Ik dacht dat ze het in de gameplay trailer zeiden? Aan het einde. Maar ik begin ook een beetje te twijfelen.quote:
Ze kondigden wel een multiplayer trailer aan, maar geen specifieke datum.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:03 schreef budvar het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze het in de gameplay trailer zeiden? Aan het einde. Maar ik begin ook een beetje te twijfelen.
Ik zeg dat dat bericht onzin is omdat het geheel is gebaseerd op een fake-tweet. Ik zeg niet dat er nergens anders is bekend gemaakt wanneer die komt...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:45 schreef budvar het volgende:
[..]
Maar ja zolang kan het niet meer duren anders is ie al uit.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze kondigden wel een multiplayer trailer aan, maar geen specifieke datum.
klopt, maar moet wel binnen 1 week uitkomen inderdaadquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:17 schreef budvar het volgende:
[..]
Maar ja zolang kan het niet meer duren anders is ie al uit.
quote:
Ik ben deze week weer overnieuw begonnen met Nico. Graphics is zeker niet erg belangrijk met GTA maar op de Xbox is het wel erg grauw en soms vaag. Ik ben ook heel blij dat 5 zich in de zon afspeelt en niet meer in regenachtige vage LC.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 07:22 schreef Furdinand het volgende:
Dat heeft dan ook niks met graphics te maken maar met de sfeer van de stad. En die van San Andreas is uiteraard niet te tippen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:43 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik ben deze week weer overnieuw begonnen met Nico. Graphics is zeker niet erg belangrijk met GTA maar op de Xbox is het wel erg grauw en soms vaag. Ik ben ook heel blij dat 5 zich in de zon afspeelt en niet meer in regenachtige vage LC.
Ik was met Nico achter een crimineel aan het rennen. Nico hijgen en zegt: Shit man, I thought all the Americans were fat and lazy
Had laatst nog GTA IV gekocht (quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:43 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik ben deze week weer overnieuw begonnen met Nico. Graphics is zeker niet erg belangrijk met GTA maar op de Xbox is het wel erg grauw en soms vaag. Ik ben ook heel blij dat 5 zich in de zon afspeelt en niet meer in regenachtige vage LC.
Ik was met Nico achter een crimineel aan het rennen. Nico hijgen en zegt: Shit man, I thought all the Americans were fat and lazy
Nico was ook een vrij 'donker' karakter natuurlijk. Z'n backstory is vrij heftig en uiteindelijk eindigt de storyline ook niet echt positief voor hem. Dus in die zin paste dat wel bij elkaar.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Las ook ergens dat R* de bedoeling had om de stad zo donker en grauw te maken in IV. Is goed gelukt, maar man wat vind ik dat lelijk
Dat natuurlijk wel, maar qua gameplay was het soms gewoon niet handig. Die ene keer dat je die drugsdealer moest achtervolgen in south bohan, na het hek dat je dat appartement in moest. 's Nachts moest ik dan gewoon zoeken omdat ik niks kon zienquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:08 schreef Niox het volgende:
[..]
Nico was ook een vrij 'donker' karakter natuurlijk. Z'n backstory is vrij heftig en uiteindelijk eindigt de storyline ook niet echt positief voor hem. Dus in die zin paste dat wel bij elkaar.
Vind toch ook wel weer wat hebben dat als het donker is je gewoon niet veel kan zien, is in het echt toch ook zo?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat natuurlijk wel, maar qua gameplay was het soms gewoon niet handig. Die ene keer dat je die drugsdealer moest achtervolgen in south bohan, na het hek dat je dat appartement in moest. 's Nachts moest ik dan gewoon zoeken omdat ik niks kon zien
In het echt had je wel meer gezien dan in die missie. Heb toch liever dat alles gewoon goed zichtbaar isquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:49 schreef budvar het volgende:
[..]
Vind toch ook wel weer wat hebben dat als het donker is je gewoon niet veel kan zien, is in het echt toch ook zo?
Toch denk ik dat ze het expres grauw en donker gemaakt hadden om zo winst te boeken met de grootte van de stad. Soms als je hard rijdt kan de Xbox het niet meer bijhouden. Dat was uiteraard niet te zien op de promotie screenshots en filmpjes. Dus ik hoop dat ze met deel 5 wel meer in de richting van de promotie materiaal komen,quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:50 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Dat heeft dan ook niks met graphics te maken maar met de sfeer van de stad. En die van San Andreas is uiteraard niet te tippen.
Ik ben ook opnieuw begonnen. Had hem op de ps3 toen hij uitkwam, nu voor ¤4,95 via steam op de pc gekocht.
Blijft een vet spel.
En was al eens gepostquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:33 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
dat niet kunnen bijhouden op topsnelheid is volgens mij ook een soort effect, maar dan als een dekmantelquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:23 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Toch denk ik dat ze het expres grauw en donker gemaakt hadden om zo winst te boeken met de grootte van de stad. Soms als je hard rijdt kan de Xbox het niet meer bijhouden. Dat was uiteraard niet te zien op de promotie screenshots en filmpjes. Dus ik hoop dat ze met deel 5 wel meer in de richting van de promotie materiaal komen,
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:36 schreef _NZT_ het volgende:
Begint nou toch wel redelijk dichtbij te komen
KRose en radio expantosooo ftwquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:56 schreef emokid het volgende:
Ik hoop dat er meer talkshows zijn straks, en dat ze langer duren.. In alle GTA's luisterde ik alleen maar naar die programma's. Legendarisch. Van "I'M NEVER GONNA GO TO SCHOOL AGAIN!" uit Vice City t/m die bullshit waarzegster in IV.
Lazlow.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:56 schreef emokid het volgende:
Ik hoop dat er meer talkshows zijn straks, en dat ze langer duren.. In alle GTA's luisterde ik alleen maar naar die programma's. Legendarisch. Van "I'M NEVER GONNA GO TO SCHOOL AGAIN!" uit Vice City t/m die bullshit waarzegster in IV.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:15 schreef 7nightwing7 het volgende:
Aaaaaaaaaall my exes live in Texas![]()
Wow!!! Je hebt de game gereleased! Vertel hoeveel heb je er al verkocht? En heb je em stiekem al gespeeld?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:17 schreef abruzzese het volgende:
De ontwikkelaars van Grand Theft Auto V zorgen ervoor dat je huidige Playstation 3 of Xbox 360 meer waarde krijgt omdat het de allerbelangrijkste game is op dit moment die moet uitkomen .
Ik had zelf geen gameconsole meer en heb gisteren vanwege GTA V een Xbox 360 Slime 250GB aangeschaft en gelijk de game Grand Theft Auto V gereleased bij Gamemania .
Zo belangrijk vind ik de game en ik weet uit ervaring dat GTA IV ook zo een grote impact had maar verwacht nog meer vreugde aan gameplay dan de voorgangers .
The fuck I just read.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:17 schreef abruzzese het volgende:
De ontwikkelaars van Grand Theft Auto V zorgen ervoor dat je huidige Playstation 3 of Xbox 360 meer waarde krijgt omdat het de allerbelangrijkste game is op dit moment die moet uitkomen .
Ik had zelf geen gameconsole meer en heb gisteren vanwege GTA V een Xbox 360 Slime 250GB aangeschaft en gelijk de game Grand Theft Auto V gereleased bij Gamemania .
Zo belangrijk vind ik de game en ik weet uit ervaring dat GTA IV ook zo een grote impact had maar verwacht nog meer vreugde aan gameplay dan de voorgangers .
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:17 schreef abruzzese het volgende:
Xbox 360 Slime? Wat komt daar voor een rotzooi uit dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:17 schreef abruzzese het volgende:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Xbox 360 Slime? Wat komt daar voor een rotzooi uit dan?
Deze post naar rockstar gemaild.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:17 schreef abruzzese het volgende:
Mwa valt weinig mee te doen. In sa was dat ook nogal saai.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
Zou je de treinen enzo ook kunnen besturen? Hoop het wel
En ook dat bericht is fake..quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:45 schreef budvar het volgende:
[..]
twitter:CVG_News twitterde op maandag 22-07-2013 om 09:24:46The GTA V 'update' on Reddit is fake. It uses the CVG branding without permission and its info is fabricated. Please ignore it and RT reageer retweet
Zat al te twijfelen, maar goed we zullen zien zal binnenkort toch echt wel meer bekend worden.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:46 schreef rickyszz het volgende:
[..]
En ook dat bericht is fake..twitter:CVG_News twitterde op maandag 22-07-2013 om 09:24:46The GTA V 'update' on Reddit is fake. It uses the CVG branding without permission and its info is fabricated. Please ignore it and RT reageer retweet
Hoop hetquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:56 schreef budvar het volgende:
[..]
Zat al te twijfelen, maar goed we zullen zien zal binnenkort toch echt wel meer bekend worden.
Hopelijk dat gebouwen een beetje vallen te slopen, dan ga ik 9/11 naspelenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:44 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Mwa valt weinig mee te doen. In sa was dat ook nogal saai.
Vind de truck en trailers een veel toffer ietsIk zie de ravages al voor me
![]()
![]()
Het is Los Santos niet Liberty cityquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hopelijk dat gebouwen een beetje vallen te slopen, dan ga ik 9/11 naspelen
In LC knalde je ertegenaan zonder brand of ietsquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:05 schreef budvar het volgende:
[..]
Het is Los Santos niet Liberty cityMaar het zou leuk zijn.
Grapje of cheats zeker?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:13 schreef -CRASH- het volgende:
Zo na 5 jaar rond dollen in GTA 4 (en heel soms een missie spelen)
Ben ik nu net op het 2de eiland/binnenstad aangekomen.
Kan ik met niet voorstellen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:23 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Toch denk ik dat ze het expres grauw en donker gemaakt hadden om zo winst te boeken met de grootte van de stad. Soms als je hard rijdt kan de Xbox het niet meer bijhouden. Dat was uiteraard niet te zien op de promotie screenshots en filmpjes. Dus ik hoop dat ze met deel 5 wel meer in de richting van de promotie materiaal komen,
Hij is nog steeds 1 van de schrijvers en producers van de radio shows in gta en zal er dus weer in zitten dit keerquote:
Cheatersquote:
lekker manquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:02 schreef _NZT_ het volgende:
Straks lekker met Trevor 's nachts door die voorstadjes rijden met kavinsky
Tja, dit keer zijn er natuurlijk ook niet vooraf aanpassingen gedaan aan het gebouw door de Secret Service om er zeker van te zijn dat de boel (gecontroleerd) zou instorten...(!)quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In LC knalde je ertegenaan zonder brand of iets
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:19 schreef Casino.Bob het volgende:
Ik liep in GTA 4 rond te struinen hoorde ik opeens iemand 'You only live once' zeggen. Ik heb gepaste maatregelen genomen.
anaal vernederd?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:19 schreef Casino.Bob het volgende:
Ik liep in GTA 4 rond te struinen hoorde ik opeens iemand 'You only live once' zeggen. Ik heb gepaste maatregelen genomen.
quote:
Op hun website doen ze het wel goed:quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:34 schreef kevingie13 het volgende:
Ik zag vandaag bij de reclame een folder van de saturn waarin je gta v voor xbox360, ps3 en pc kon preorderen hahah.
Heb hem vandaag weer voor de 3e keer uitgespeeld, maar heb hem nooit 100% gehaald. Die duiven zijn mij teveel werk.. maar misschien doe ik het toch. Heb in ieder geval beide expansions nog nooit gedaan dus heb genoeg te spelen t/m de 17e.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:39 schreef Mothzor het volgende:
Momenteel weer bezig met GTA IV. Proberen alsnog die 100% te halen!
Houd me bezig tot de 17e
Die duiven zijn gewoon kut. Heeft niets met GTA te maken vind ik.quote:Op maandag 5 augustus 2013 03:33 schreef emokid het volgende:
[..]
Heb hem vandaag weer voor de 3e keer uitgespeeld, maar heb hem nooit 100% gehaald. Die duiven zijn mij teveel werk.. maar misschien doe ik het toch. Heb in ieder geval beide expansions nog nooit gedaan dus heb genoeg te spelen t/m de 17e.
Nog 99 te gaan. Met een guide gaat het redelijk snel!quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:00 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Die duiven zijn gewoon kut. Heeft niets met GTA te maken vind ik.
Vind ik wel, lekker door de stad sjeesen op zoek naar die dingen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:00 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Die duiven zijn gewoon kut. Heeft niets met GTA te maken vind ik.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:18 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[ afbeelding ]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
met BOGT kon je met de motor een sprong maken en er dan afspringen met parachutequote:Op maandag 5 augustus 2013 11:26 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ben benieuwd hoe je kunt gaan parachutespringen uit een auto zoals in de trailer te zien was met franklin. Gewoon met een auto een vliegtuig in rijden en gaan?
Werkt dat een beetje? Welke iPad trouwensquote:
Werkt erg fijn, de hele vibe is terug bij mequote:Op maandag 5 augustus 2013 19:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje? Welke iPad trouwens
iPad 4, wat een powerhousje is dat tochquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:54 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Werkt erg fijn, de hele vibe is terug bij meBesturing werkt ook erg prettig, ben nog niet zover in het verhaal, meestal rag ik gewoon wat rond. iPad 4 heb ik
Had hem ook gekocht toen hij in de sale wasquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
iPad 4, wat een powerhousje is dat tochHelaas moet ik het doen met mijn iPhone 4. Heb m al wel gekocht want hij was afgeprijsd maar ik ga m pas spelen als ik iets krachtigers heb
Wat bedoel je met die zin?quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:56 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Had hem ook gekocht toen hij in de sale wasVoor alleen de radiostations is het de (hele) prijs waard.
Wat is een iPad 4? Ik dacht dat er nog maar drie uit waren. Die dingen gaan snel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:54 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Werkt erg fijn, de hele vibe is terug bij meBesturing werkt ook erg prettig, ben nog niet zover in het verhaal, meestal rag ik gewoon wat rond. iPad 4 heb ik
quote:
Op de iPad is het gewoon een 100% kopie van PC etc. Ook het verkeer.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:25 schreef emokid het volgende:
[..]
Wat is een iPad 4? Ik dacht dat er nog maar drie uit waren. Die dingen gaan snel.
Maar ik heb Vice City op de iPhone 5 en het is wel leuk, maar meer niet. Amper meer dan 3 auto's op de weg, en redelijk kaal allemaal.
Tja gemaakt in 2002. Ondanks dat vind ik het nog steeds een supergamequote:Op maandag 5 augustus 2013 23:25 schreef emokid het volgende:
[..]
Wat is een iPad 4? Ik dacht dat er nog maar drie uit waren. Die dingen gaan snel.
Maar ik heb Vice City op de iPhone 5 en het is wel leuk, maar meer niet. Amper meer dan 3 auto's op de weg, en redelijk kaal allemaal.
Als je niet in een team speelt ben je automagisch een noob?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:34 schreef -CRASH- het volgende:
Wat voor een gamer ben jij?
[ afbeelding ]
mwah, 2x 20, 4x 10quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:49 schreef fotostarter het volgende:
40 dagen klinkt langer als dat je zegt 17 september
Serieus?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:34 schreef -CRASH- het volgende:
[ afbeelding ]
pro pro pro pro gamerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:34 schreef -CRASH- het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |