SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
Ik wacht op de pc of next gen versie omdat ik het met de best mogelijke graphics wil spelen.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:34 schreef budvar het volgende:
Ik kan me de laatste keer niet herinneren dat ik zo hyped voor een spel was als ik nu ben, en ik game al best lang. Ben bijna bang dat ik te hyped ben en het gaat tegenvallenmaar dat kan ik me niet voorstellen.
Veel plezier met wachten danquote:Op zondag 28 juli 2013 16:46 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ik wacht op de pc of next gen versie omdat ik het met de best mogelijke graphics wil spelen.
Ik heb dit met Vice City gedaan omdat ik de graphics van de PS2 echt té lelijk vond.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:46 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ik wacht op de pc of next gen versie omdat ik het met de best mogelijke graphics wil spelen.
Hij zal in ieder geval wel een stuk beter lopen, aangezien je een map van een allejezus grootte hebt.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb dit met Vice City gedaan omdat ik de graphics van de PS2 echt té lelijk vond.
Maar de huidige generatie is een stuke capabeler dan de vorige. Ik heb niet de illusie dat het er op een PC of next-gen console echt significant beter uit gaat zien.
Als een winkel de special heeft wel, maar daar zullen ze geen tientallen van hebben denk ik. Dus als je die echt wil is preorderen altijd beter.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:56 schreef Anushaar het volgende:
Kan je de special ook gewoon halen als hij uit is, of is dat alleen te pre-orderen?
quote:Op zondag 28 juli 2013 18:18 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Godverdomme, eerst nog 6 maanden extra wachten voor de PC versie
quote:Op zondag 28 juli 2013 18:18 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Godverdomme, eerst nog 12 maanden extra wachten voor de PC versie
quote:
Bij alle andere GTA's heeft het ongeveer 3 maanden geduurd, dus op een langere wachttijd reken ik niet.quote:
Kap ff met dat geawehoer over de pc versiequote:Op zondag 28 juli 2013 18:18 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Godverdomme, eerst nog 3 maanden extra wachten voor de PC versie
Er zijn maar 3 posts over gemaaktquote:Op zondag 28 juli 2013 18:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Kap ff met dat geawehoer over de pc versie
Grent teft ottoquote:
De ene keer spreekt hij het op z'n Engels uit en de andere keer weer Nederlandsquote:Op zondag 28 juli 2013 18:51 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Grent teft otto
Die dude moet er echt even aan werken.
Grant teft auwtoquote:
Ah dat vind ik wel interessantquote:Op zondag 28 juli 2013 18:37 schreef SecretStoryWous het volgende:
Voor de mensen die het leuk vinden om te weten hoe GTA is ontstaan:
http://www.gamekings.tv/v(...)al-grand-theft-auto/
Gewoon gee tee aa natuurlijkquote:
JEE, DEE, IEE. Hoe anders?quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 10:26 schreef Zipportal het volgende:
Ik zeg gewoon: Hey Niko let's go bowling.
Hahaha ook echt.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:20 schreef Tearsoftheriver het volgende:
[..]Beste omschrijving ooit van GTA IV
Site platquote:Op maandag 29 juli 2013 17:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://www.rockstargames.(...)s-the-fast-life.html
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is gewoon raar :l
Ja, tof dat dat erin zit. Hopelijk zitten er meer verwijzingen naar de "Kings" in het spel. Zijn gewoon kampioen geworden immers.quote:
Birdhitquote:
Transporter... in de trend van motoren/auto's vervoeren per heliquote:Op maandag 29 juli 2013 20:15 schreef SoldMayor het volgende:
screens zien er wel weer tof uit. Die chopper.
Kon in San Andreas toch ook.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:41 schreef -CRASH- het volgende:
Transporter... in de trend van motoren/auto's vervoeren per heli
Zou geen gek idee zijn
Love Fist inderdaad.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:20 schreef Furdinand het volgende:
Die dude draagt een shirt van love fist
Heb het nooit uitgeprobeerd in SAquote:
Verschil tussen gta 4 console en pc versie was anders vrij groot.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb dit met Vice City gedaan omdat ik de graphics van de PS2 echt té lelijk vond.
Maar de huidige generatie is een stuke capabeler dan de vorige. Ik heb niet de illusie dat het er op een PC of next-gen console echt significant beter uit gaat zien.
wat is dat voor gekke remix van swimming poolsquote:Op maandag 29 juli 2013 19:59 schreef SoldMayor het volgende:
#eigenyoutubekanaalpromoten #beetjejammer #ikweethet #sorry
Je gelooft toch zelf niet dat de game er zo gaat uitzien op de huidige generatie consoles?quote:Op maandag 29 juli 2013 21:51 schreef eight het volgende:
[..]
Verschil tussen gta 4 console en pc versie was anders vrij groot.
Ik ga iig niet nog langer wachten op een mooiere versie, de beelden die ze nu laten zien zijn al mooi genoeg.
Jawel, op de ps3 zijn genoeg games die grafisch vergelijkbaar eruitzien (of zelfs mooier).quote:Op maandag 29 juli 2013 22:01 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Je gelooft toch zelf niet dat de game er zo gaat uitzien op de huidige generatie consoles?![]()
Ze zijn op een high end PC genomen, en waarschijnlijk nog een beetje bewerkt ook
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:07 schreef eight het volgende:
[..]
Jawel, op de ps3 zijn genoeg games die grafisch vergelijkbaar eruitzien (of zelfs mooier).
Bovendien heeft rockstar al eerder bevestigd dat dit de graphics zijn op de huidige generatie consoles.
Je beschuldigt Rockstar dus van leugens?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:01 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Je gelooft toch zelf niet dat de game er zo gaat uitzien op de huidige generatie consoles?![]()
Ze zijn op een high end PC genomen, en waarschijnlijk nog een beetje bewerkt ook
Eigenlijk wel ja.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:07 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Je beschuldigd Rockstar dus van leugens?
Dat zou een grote marketing faal zijn.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:07 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Je beschuldigt Rockstar dus van leugens?
En jij denkt dat Rockstar het risico gaat nemen om straks als leugenaar te worden uitgemaakt? Als het spel straks uit is gaan mensen de gameplay footage vast vergelijken met de echte gameplay en mochten die niet gelijk zijn van kwaliteit dan zit er een kans in dat er een negatieve viral ontstaat tegen rockstar op internet. Ik denk niet dat Rockstar dat risico neemt aangezien ze een goede reputatie hebben.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:10 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja.
Niks mis mee want het is gewoon marketing, en zat game bedrijven doen dit, maar als je serieus denkt dat V er zo goed uit gaat zien denk ik dat je teleurgesteld gaat worden.
De game industrie doet dit regelmatig(bullshots, worden die gefabriceerde plaatjes genoemd) en vaak zijn mensen zoals jij te dom om het te merkenquote:Op maandag 29 juli 2013 22:13 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
En jij denkt dat Rockstar het risico gaat nemen om straks als leugenaar te worden uitgemaakt? Als het spel straks uit is gaan mensen de gameplay footage vast vergelijken met de echte gameplay en mochten die niet gelijk zijn van kwaliteit dan zit er een kans in dat er een negatieve viral ontstaat tegen rockstar op internet. Ik denk niet dat Rockstar dat risico neemt aangezien ze een goede reputatie hebben.
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:17 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
De game industrie doet dit regelmatig(bullshots, worden die gefabriceerde plaatjes genoemd) en vaak zijn mensen zoals jij te dom om het te merken![]()
[ afbeelding ]
Claimde rockstar dat ze dat eerste plaatje rechtstreeks uit de game gehaald hebben? nee.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:17 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
De game industrie doet dit regelmatig(bullshots, worden die gefabriceerde plaatjes genoemd) en vaak zijn mensen zoals jij te dom om het te merken![]()
[ afbeelding ]
Deze ga je niet menen, manquote:Op maandag 29 juli 2013 22:20 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Claimde rockstar dat ze dat eerste plaatje rechtstreeks uit de game gehaald hebben? nee.
Daarnaast is er een groot verschil tussen gerenderde screenshots en screenshots vanuit een trailer die enkel uit een video codec bestaat.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:20 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Claimde rockstar dat ze dat eerste plaatje rechtstreeks uit de game gehaald hebben? nee.
Grafisch is het een heel groot voordeel dat de game zich afspeelt in zonnig LA. Want met lichte beelden komt een grafische kaart het beste tot zijn recht. Ik verwacht dat we wel de nodige pop ups gaan zien.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:10 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja.
Niks mis mee want het is gewoon marketing, en zat game bedrijven doen dit, maar als je serieus denkt dat V er zo goed uit gaat zien denk ik dat je teleurgesteld gaat worden.
Wat ben je toch agressief jongenquote:Op maandag 29 juli 2013 22:17 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
tja, wat verwacht je met 41 topics, 2 maanden voor release...quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:22 schreef eight het volgende:
De gameplay trailer heeft rockstar zelf released en daar hebben we het hier ook over.
Stukje van Yellow Claw mixtape 5.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:53 schreef tuut-chips het volgende:
wat is dat voor gekke remix van swimming pools
Dat is misschien dezelfde brug maar een kompleet andere hoek, kan je weinig over zeggen dus.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar is toch flink in gerenderd.
Ja, ik geloof nu ook geen reet meer van die screens.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar is toch flink in gerenderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |