Buiten het circuit is volgens mij pas zodra je met alle 4 de banden buiten de lijn rijdt.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:47 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Grosjean haalde Massa buiten de cicuit in. Hij moet toch een penal krijgen?
quote:
GMTAquote:Op zondag 28 juli 2013 14:47 schreef Sinister-D- het volgende:
Guittie![]()
ik zeg Frijns erin, die heeft toch niets anders te doen
Als Grosjean ervoor was, hoe kregen ze dan contact? Button maakte geen beweging.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij zat er wel voor. Dan mag Button niet meer gewoon zijn racelijn kiezen.
[..]
Hij heeft het ook beter gedaan dan Grosjean, maar qua snelheid heeft hij het gewoon weer heel moeilijk met hem nu de grote Grosjeanbash over zijn crashes geluwd is.
Het verschil is dat Grosjean de wagen niet thuis weet te brengen omdat hij te veel risico's neemt.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Hij heeft het ook beter gedaan dan Grosjean, maar qua snelheid heeft hij het gewoon weer heel moeilijk met hem nu de grote Grosjeanbash over zijn crashes geluwd is.
niet met 4 wielen over de witte lijn, dus niet buiten de baan om.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:47 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Grosjean haalde Massa buiten de cicuit in. Hij moet toch een penal krijgen?
Hij gaat sneller nuquote:Op zondag 28 juli 2013 14:50 schreef Sinister-D- het volgende:
Nog steeds geen wissel van de voorvleugel![]()
![]()
Dat is nog verre van zeker, maar hij ligt virtueel op P1quote:Op zondag 28 juli 2013 14:52 schreef Joene het volgende:
Ik kan niet kijken , mag ik er vanuit gaan dat Hamilton wint als ik de live feed zo begrijp ?
Vettel Button Hockenheim, weet je nog? De plek teruggeven dus.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
toch under investigation voor Massa gebeuren ookMaar ja, wat moest ie dan?
vettel, raikkonen ook waterkansjesquote:Op zondag 28 juli 2013 14:52 schreef Joene het volgende:
Ik kan niet kijken , mag ik er vanuit gaan dat Hamilton wint als ik de live feed zo begrijp ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |