kreeg geen ruimte om te liften.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij moet liften, hij ligt achter en mag zijn racelijn niet meer claimen.
denk ik ook, vooral met zijn historiequote:Op zondag 28 juli 2013 14:44 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik teken voor een stop&go voor Grosjan
Tuurlijk niet. Button zat nog niet In de bocht en hij had de buitenkant. Of Grosjean moet liften om de bocht te kunnen halen of Grosjean moet gewoon de binnenlijn houden.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij moet liften, hij ligt achter en mag zijn racelijn niet meer claimen.
Massa en Button kunnen er zelf ook wat van.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:46 schreef zoem het volgende:
Het is wel typerend natuurlijk dat bij dergelijke voorvallen Grosjean bovengemiddeld vaak betrokken is.
Net als Maldonado.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Massa en Button kunnen er zelf ook wat van.
Nu voelt Maldonado zich ondergewaardeerd.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Massa en Button kunnen er zelf ook wat van.
quote:Op zondag 28 juli 2013 14:47 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nu voelt Maldonado zich ondergewaardeerd.
Hij zat er wel voor. Dan mag Button niet meer gewoon zijn racelijn kiezen.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:44 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Button kan niet verdwijnen. Grosjean zat niet helemaal voor en hij ging op de racingllijn waar Button al reed.
Hij heeft het ook beter gedaan dan Grosjean, maar qua snelheid heeft hij het gewoon weer heel moeilijk met hem nu de grote Grosjeanbash over zijn crashes geluwd is.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, nou, wat heeft hij het er moeilijk mee. Kwalificatie 16-10 voor Raikkonen. 2 overwinningen tegenover 0 van Grosjean en dik 2x zoveel punten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |